עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Bartleby,

    אמרו לי שבSWAT 4 יש 14 משימות אבל ראיתי רק 13. החמצתי משהו? למישהו יש את המשחק GABRIEL KNIGHT 2 - THE BEAST WITHIN? והאם המשחק הראשון בסדרת גבריאל נייט גם היה במתכונת ווידאו כמו השני? תודה.

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  2. Started by DarkSid3,

    האם יש קהילה ישראילית למשחק ? אם מישהו משחק יש מצב לשרתים מומלצים עם פינג נמוך ? ד"א אחלה משחק

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  3. אם למישהו יש בבקשה שיביא לי..כי אין... חיפשתי בE מיול ובעוד כמה מקומות...ואין...גם על ה"דיסק" אין..!...

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  4. Started by the red dragon,

    הנה טרייליר ל משחק קבלו את השינוי האל יאומןןןןן ממלחמת העולם השנייה להיום חח http://www.youtube.com/watch?v=ZBAXaYfNuoA מה תגידו על זה?

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  5. Started by galCool,

    המלצה למשחק פעולה לא משנה ישן או חדש.. שיהיה בסגנון far cry או HL תודה

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  6. Started by stone cold,

    תגידו מישהו יודע איזה סיגנון מישחק יהיה : Darkstar One לפי זה - זה ניראה כמו שילוב סיגנונות של STAR WARS וSTAR TRAK מחוברים ביחד טוב וגם יצא או עומד לצאת הדמו ככה שמי ששיחק בדמו בבקשה תיתנו ביקורות על הדמו שנבין איך המישחק בקיצור איזה סיגנון המישחק באמת? ואיך הדמו? דרך אגב הדמו שוקל איזה 900+ מגה

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  7. אוקיי, שיחקתי לילה שלם במשחק המדהים הזה ופשוט התמכרתי! עד שהגעתי לשלב שטיילר (החוקר השחור) משחק כדורסל עם ג'פרי (אחד מהשוטרים) ובקטע שצריך ללחוץ על הצבעים המשחק פשוט נתקע ועולה הודעה של תקלה במשחק, בקיצור, ניסיתי כל דרך אפשרית, להפסיד במשחקון, ללחוץ על הצבעים בסדר שונה, אפילו חיפשתי קודים לעבור את השלב אבל אין כלום. הלך המשחק. כמו כן, החלטתי שאני פשוט אתקין מחדש את המשחק, אבל עשיתי טעות של מתחילים ושכחתי לגבות את השמירה שלי....בקיצור, אכלתי אותה. ולכן, אני פונה אליכם, חברי הפורום, אם מישהו מכם שיחק או עדיין משחק ועבר את החלק הזה של המשחק, בבקשה שישלח לי את השמירה שלו, אני פשוט חייב להמשיך לשחק. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  8. Started by Bingo,

    הורדתי COD2 מאימיול הייתי בטוח הוא באנגלית כשהתחלתי להתקין גיליתי שהוא באיטלקית יש אפשרות לשנות את השפה בתוך המשחק או שאני צריך להוריד מחדש?

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  9. אהלן חברה... אני מחפש לי איזה "תוספת" שתאפשר לי לשחק ברשת עם עוד מישהו שאני מכיר באותו המטוס. עכשיו זה לא משנה לי אם זה יהיה FLIGHT SIMULATOR X או שזה יהיה FLIGHT SIMULATOR 2004. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  10. Started by Trimmer,

    שלום למומחים, יש לי בעיה שאולי הפורום הזה יכול לעזור לי איתה. רציתי לדעת אם יש איזשהי דרך להוציא מוסיקה של משחק ל-WAV או משו כזה? מדובר על משחק בשם "Styrateg", משחק לא כל כך חזק, אבל המוסיקה שבו מגניבה... חפרתי בקבצי המשחק ולא מצאתי בו אף קובץ מוסיקה אחד.. תודה מראש למי שיכול לעזור לי עם העניין הזה. נ.ב. אני משתף את המשחק, צרו איתי קשר ע"מ לקבל לינק להורדה. אני יכול להמליץ להוריד את המשחק רק בשביל המוסיקה שבו. שוב תודה

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  11. אני הורדתי את המשחק battlefield 2142 מהאי מיול [גרסה בלי משחק אונליין (razor 1911) - שהוא בדרך כלל אמין לפי מה שאני יודע] הורדתי את המשחק והתקנתי לפי ההוראות אבל בשלב כלשהו בהוראות הוא אמר לשים תקיה כלשהי ולשנות בה משהו ספציפי ואז תוכל להירשם למשחק וזה יפעל עשיתי את כול זה כמו שצריך הכנסתי את מה שהוא אמר ונרשמתי למשחק עם אותו שם כמו שהוא אמר אבל זה כול הזמן אומר לי שהוא לא מצא את המשתמש (כאילו שהוא לא קיים למרותש עשיתי אותו) זה הבעיה שלי אני לא מבין מה הבעיה בשמחק ולמה זה לא פעל כבר נסיתי למחוק ולהתקין מחדש ולעשות הכול שוב אבל זה עושה את אותו בעיה אני לא יודע מה הבעיה של זה ואם מישהו הבין בערך מה הבעיה שלי או אם זה קרה לו אני מאוד יודה לו אם הוא יעזור לי כי זה מאוד חשוב ב…

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  12. ערוץ YouTube מציג נסיונות טכנולוגיים מעניינים שנועדו לגלות כיצד בדיוק פועלות הרחבות האחסון בקונסולות הדור החדש מסוני ומיקרוסופטלכתבה

  13. אז ככה המיפרט שלי הוא e8400 p5ql-e zotac 9800gtx+ wd 500gb 4gb ram ocz nzxt tempest corsiar 550wtt ושאני פעיל קרייסיס ווארהד על הגדרות gamer עם רזולוציה 1280X1024 עם בלי AA אני מקבל בין 60 fps אבל שאני מסובב את המסך זז ויורה זה יורד ל35-40 fps זה בסדר? זה תקין?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  14. Started by darking,

    כשאני נכנס למולטי ולוחץ על הצטרפות למשחק אני מגיע לדף שיש בו את הטבלה של הסרברים. בהתחלה לא מופיע כלום וגם אחרי שאני לוחץ על רענון לא מופיע שום סרבר... וכן אני הייתי מחובר לאינטרנט וגם בדקתי את כל התוכנות ויצאתי מהפיירוול ומהתוכנות של האנטי וירוס וגם בדקתי את החומת אש של ה-windows. אין לי מושג מה לעשות עם זה... בבקשה עזרה ותודה רבה לעונים =)

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  15. מיזם צנוע לפיתוח משחק חדש עבור מערכת ה-Game Boy Advance של נינטנדו, 11 שנים אחרי שהפסיקו לשווק אותה רשמית, הפך לסיפור הצלחה מלהיב ב-Kickstarter - עם גרסאות משופרות שיהיו זמינות גם לאלו שאין בבעלותם את הקונסולה הניידת המצליחה מהעברלכתבה

  16. Started by yuraxp,

    רציתי לדעת מאיפה אוספים את המשאב שנקרא IRON?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  17. קיבלתי בדואר 1 חדש האם אני צריך להחזיר את הפגום או ליזרוק אותו.?

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  18. Started by koby058,

    המשחק נטען ונכבה בסוף הטעינה

  19. Started by GrandMaster,

    יש לי בעיה מאוד מציקה. בכל משחק רשת שאני משחק כל בערך 7 דקות המשחק נעצר לכ-10 שניות. אבל לא נעצר כאילו כל המחשב נתקע, אלא נעצר במובן של אני לא יכול לזוז בכלל. לא יודע, בקיצור, אי אפשר לשחק. הבעיה הזאת מאוד מאוד מציקה, שכן היא מתרחשת בתדירות גבוהה ותמיד פוגעת בחווית המשחקים. יש למישהו רעיון מה הבעיה? היום התקנתי SP2 והבעיה עדיין לא נפתרה.. תודה מראש, אלון

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  20. Started by pbl1,

    לדעתי הכותרת ברורה

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  21. Started by 7800GTX,

    המפרט שלי: P4 2.4 ג'יפורס 6600 1024 RAM. והמשחק זוחל!!!! אפילו על ההגדרות הכי נמוכות המשחק זוחל, והוא גם תופס 99 אחוז מהמעבד. אני לא מבין את זה. גם בטעינות התמונה נורא מטושטשת ופגומה. ומשחקים אחרים רצים לי חלק. בקשה אחים שלי תעזרו לי!!!

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  22. אז ככה... באתי להתקין את הפאטץ', ובחלון שאתה בוחר איפה להתקין אני בא ללחוץ NEXT ולא קורה... כלום אחרי מלא פעמים. מה הבעיה? תודה.....

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  23. Started by PzD,

    טוב קיצור לחבר שלי יש בעיה במשחק . Counter Strike :Source כל פעם שהוא ניכנס למשחק אחרי כמה זמן זה יוצא לו מהמשחק ועושה לו שגיאת אל תשלח.. מישו יכול לעזור לי לעזור לו ? בבקשה =]

    • 6 תגובות
    • 635 צפיות
  24. כאמור, מכרתי WORLD OF WARCRAFT DWARF PRIEST 60 "משוכלל" בEBAY ב1722 שקל, הבחור שמכרתי לו WOW שלח לי בדואר SC: CT בחינם בגלל שהייתי נחמד והוא קיבל אותו עם הנייד שלו של ALIENWARE. סתם שאלתי אותו בפוקס אם יש לו, אמרתי מה יש להפסיד.... פתאום הוא אומר לי שיש לו ואין לו מה לעשות בו כי הוא לא אוהב את הג'אנר הזה וזה עוד ארוז ויושב אצלו במדף כמה חודשים, אז הוא שלח, והגיע לי שלשום, פשוט משחק הירואי ! סיימתי את הראשון, ההרחבה והשני, כל הסדרה פשוט מדהימה ! כמה חיכיתי למשחק הזה שניייייייייים, אני ממליץ לכולם לקנות אותו ולהנות ממנו ברשת, איזה כיף זה, יש 2 מצבי רשת, אחד זה שאתה ועוד מישהו מהעולם עושים MISSIONS מול המחשב ועוזרים אחד לשני לדוגמא לטפס עם חבלים (אחד תופס למעלה השני מטפס וכ…

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  25. Started by KKK,

    שלום התקנתי את MOH ואני לא מוצא את ההגדרות של הפילטרים וכל זה...אפשר לשנות רק את הרזולוציה ואת הטקסטורות...מישהו יודע איפה שאר ההגדרות? תודה

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות

דיונים חדשים בפורומים