עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by davidcohen,

    הורדתי את המשחק ואת הפאצ' והתקנתי אותם אני חייב להתקין את התוכנה Punk Buster בשביל שהמשחק ימצא לי סרברים ? ואם לא, אז מה התוכנה בעצם עושה או נותנת לי ? תודה

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  2. Started by RonCohen,

    המשחק לא זז לי הוא בקושי זז זה בעיה במשחק או בחומרה (מפרט בצד) המחשב מריץ AC Brotherhood Crysis COD....

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  3. Started by carbon1,

    אני משחק במשחק ואין לי מוסיקה אני לא שומע מוסיקה מה אפשר לעשות? לא שומעים בכלל שמתי על הכי גבוה ולא שומעים תעזרו בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  4. Started by MODI,

    רושם לי את ההודעה הבאה: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  5. Started by Born2Kill,

    Battlestations: Midway, נורא אהבתי את הדמו, אז בא לי לקנות אותו האם הוא יגיע לישראל?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  6. בקשה אחים שלי בחיית תהיו גברים

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  7. Started by Walter Samuel,

    שלום לכולם, אני משתגע כברר.. יש למישהו מושג איך עושים בתחרות הטבעות את התרגילים שבהם זורקים את הכדור על הקרש (או על הדברים שמצידי המגרש) ? הצלחתי לעשות את זה רק בפלייסטיישן אבל במחשב אני לא מצליח למרות שאני רואה כל הזמן שהמחשב עושה את זה... דוגמא: לזרוק את הכדור על הקרש ולרוץ ולהטביע לפני שהכדור נוחת על הרצפה. ועוד דוגמא למשהו שאני רוצה ולא מצליח לעשות: לנגוח את הכדור או לבעוט בכדור ואז להטביע... תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  8. ושמי שמחפש מידע על המישחק לא צריך להתחיל לדפדף בכל הדפים.

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  9. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני זוכר ליפני איזה חצי שנה היה לי אבל עכשיו אני לא מוצא!! אתם יכולים לימצוא לי בוטים ל CS 1.5? אני חיפשתי אבל לא מצאתי! תודה...

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  10. Started by --Adidas,

    התקנתי את המשחק הכל טוב ויפה ועכשיו תיראו את מה שמופיע לי http://img62.imageshack.us/img62/8650/69486651dl7.png תעזרו לי בבקשה אני מה זה רוצה לשחק במשחק

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  11. Started by IlyaN,

    סיימתי ת'משחק פעם ראשונה אתמול... אני חייבל ציין שזה השוטר הכי טוב ששחיקתי בו מאז HL המקורי (כולל השני...). אקשן אדיר והסיפור רקע ("עלילה") לא פחות... אבל כמו שקראתי בביקורות היא לא הכי ברורה בעולם (במיוחד שאתה משחק לסירוגין איזה חודשיים :-\) ונשארתי עם חלקי מידע שאני לא יכול להבין איך הם משתלבים, ויש כאלה שאני בכלל לא מבין. עשיתי חיפוש קטן בפורום וגילית שמישהו עשה פעם סיכום מעולה של כל העניין, אני אשמח לקבל לינק לת'רד כי אני לא מוצא אותו... ואם סתם למישהו בא להסביר מה הולך שם על רגל אחת אז גם סבבה. :-*

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  12. Started by yakir8,

    שלום שיחקתי בNFSU2 והייתי יוצא באמצע מהמחשק דרך כפתור הWIN במקלדת בשביל לבדוק כול פעם משהו(זה לא משנה עכשיו) ואחרי כמה פעמים חזרתי למשחק והיה לי מסך שחור עם שני פסים שמראים בצבע יצאתי מהמשחק וחזרתי לא עזר(מחקתי אותו אבל הדיסקים לא אצלי ככה שלהתקין אותו שוב אני לא יכול בשלב זה) עכשיו רציתי לשחק בFIFA07 וגם שם פתאום יש לי את אותו מסך ובו יצאתי חזרתי התקנתי שוב שום דבר לא עזר!!! חשוב לציין שזה רק בשני המשחקים האלה ובאף משחק אחר אין לי בעיה דומה חוץ מטסט דרייבר(אבל שם ראיים עוד משהו וזה מסתדר אחרי כמה זמן) אבל הבנתי מחבר שיש את זה להרבה. מה אני יכול לעשות כדי לתקן את הדבר הזה אני פשוט משתגעה כבר. תודה מראש עכשיו כשצילמתי תמונה ראים את המסך כמו שצריך אבל כשאני במשחק לא!…

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  13. Started by kisharon,

    אז ככה..זה המפרט שלי abit nfs-7 amd 2500 geil 512 gf 440 mx המשחק מקרטע לי וניתקע. הורדתי עידכוני דרייבר לכרטיס מסך וזה עדיין לא עוזר. יש למישהו מושג ממה יכולה להיות הבעיה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  14. מעוניינים להתנסות בכמה כותרים מומלצים שככל הנראה לא ידעתם על קיומם? עכשיו יש לכם הזדמנות טובה לעשות זאת במחיר מבצע חנות ה-GOG, מבית החברה שהביאה לנו את משחקי The Witcher, מציעה כעת מספר כותרים שכוללים חקר והרפתקאות ונבחרו כמומלצים בידי צוות העובדים של הפלטפורמה, במחירים מוזלים שאמורים לקרוץ לכל מי שמעוניינים להתנסות בחווית גיימינג לא שגרתית. בין הכותרים הזמינים ניתן למצוא את משחק האסטרטגיה בתורות הטרי והייחודי Renowned Explorers: International Society שמוצע בעבור 14 דולר, משחק האסטרטגיה-הרפתקאות המשובח 80 Days שמספר את סיפור המסע של פיליאס פוג ונמכר ב-6 דולר, משחקי התפקידים הייחודיים Evoland ו-Evoland 2 שלוקחים את השחקן לנסיעה במנהרת הזמן של הז'אנר וזמינים במחיר…

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  15. חברים יש לי בעיה רצינית יש לי משחקים גורמים ל ריסטרט המשחקים שעושים לי את הבעיה זה BLACK OPS 2 / XCOM מקורי נקנה בSTEAM battlefield 3 עובד מצויין בULTRA כולל מולטיפלייר אני משחר בולפחות 3 שעות ביום יש למישהו פתרון ? תודה לאוזרים

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  16. אחרי החידושים עבור שלושת משחקי הסדרה הקיימים, היוצרים פונים אל הכיוון המתבקש הבא - עם המשך רשמי לאחר הפוגה של קרוב לעשורלכתבה

  17. Started by MilkMan,

    http://www.vgames.co.il/news_article.aspx?NewsID=13935 הלוואי, המשחק הראשון היה משחק אדיר!

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  18. Started by fachimoo,

    שלום לכל חברי הפורום, אני משחק ב-RAINBOW SIX VEGAS והייתי רוצה לארגן משחקים משותפים ביחד, עכשיו כל מי שיש לו את המשחק ומעוניין לשחק אנא צרו איתי קשר בפרטי, או פה. אם תרצו נוכל לארגן אפילו קלאן, דרך אגב אני לא מהנובים ואני מחפש שחקנים יחסית טובים, אני מתכוון מעל הממוצע, אני יגדיר את זה ככה: מישהו שה-SCORE שלו מעל 1.5 KDR למי שלא יודע מה זה אומר אז KILL/DEATH RATIO שזה אומר כמה אנשים הרגת בסיבוב לעומת כמה מתת. מקווה לתגובות. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  19. Started by club_501,

    כל גירסת פאט'ש שניסיתי להתקין מודיעה לי שהמשחק לא מותקן מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  20. סתם מעניין אותי כי זה נראה בלתי אפשרי.. אני בקושי עובר את המרוץ עם הטרקטורונים אבל השלה עם המשאיות שולט.. אפשר להפוך שם משאיות ודברים כאלה http://img404.imageshack.us/img404/2964/idrtdrtdrttd0.jpg http://img520.imageshack.us/img520/8383/dirtjs7.jpg

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  21. Started by g_s,

    לאחר שמחקתי את המשחק מהמחשב לפני כחודשיים, ניסיתי השבוע להתקין אותו מחדש אך כשאני מכניס את הדיסק הראשון כדי להתחיל להתקין הוא עושה לי אפשרות לPLAY ולא לINSTALL עשיתי חיפוש לHL2 והוא לא מצא לי אפילו קובץ אחד שעונה על השם?! מישהו יכול לעזור לי???

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  22. Started by Fighter,

    כולל העיר של האלמנטים מההרחבות זאת אומרת יש לכל עיר יתרונות ומפלצות שיעילות לאסטרטגיה שלכם אני בינתיים מתנדנד בין הצינוק לסטרונגהולד ולטירה

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  23. Started by Spider76,

    :s05: כמעט כל משחק שהרצתי עבד ללא בעיה. מותקנת אצלי גם מערכת הפעלה של ויסטה אולטימייט 64 ביט. משום מה אני מגדיר את התצוגה של המשחק. כאשר אני יוצא ישנה שגיאה ואז בחזרה למשחק כאילו לא שיניתי כלום. החומרה מופיעה במפרט שלי והדרייברים הם האחרונים שיצאו רישמים ע"י NVIDIA. מישהו יכול לעזור ?

    • 7 תגובות
    • 638 צפיות
  24. Started by LIOR42,

    תקוע בשלב שבוא אני צריך להישתלט על בסיס טילים השתלטתי על כל הבסיס ויש לי שעון זמן ואני לא יודע מה לעשות שם?

    • 5 תגובות
    • 638 צפיות

דיונים חדשים בפורומים