עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ב- HL2 מי שהוריד את הקובץ של 2 הג'יגה צריך את העדכון או לא ? מה נסגר? הכוונה לעדכון של שגרפיקה יותר טובה ומשחקי רשת שניתנים להורדה בליונטוורק האם אפשר להוריד את זה לגירסה של הראר של ה- 2 ג'יגה?

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  2. Started by shimon23,

    חיפשתי במשחק ולא מצאתי איך אני יכול לקנות שחקנים של קבוצה אחרת, מישהו יודע איך אפשר לעשות את זה?

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  3. קניתי TT ואני לא רוצה אותה..איך אני מוחק אותה מסלוט שהיא נמצאת בה (שיפרתי אותה בקטנה אבל חפיף)

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  4. אני משחק ut יש לי עכבר לייזר מיקרוסופט 6000 מה כדאי לשים באופציות הנוספות תודה מראש וחג שמייח

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  5. שלום לכולם דבר ראשון יש פה בכלל משהו שמשחק בזה? ניסיתי לשחק וכמובן שמשחק כזה דורש שלט,אבל ברגע שאני מתחיל את המשחק כאילו אחד הכפתורים נתקע, וזה עובר לי בין מצב המפה לבין המצב הרגיל.רק ביטול השלט לפני הפעלת המשחק פותר לי את זה,ובמילים אחרות שימוש במקלדת בלבד. זה קרה למשהו?

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  6. Started by yonib5,

    איך אני מסיים את השלב הזה ? שמתי ראיית AOURA (מקש 2) ואין לי סימון או משהו אז מה צריך לעשות? השד הענק הזה זורק עלי שהידים מתאבדים אז אני עד עכשיו תפסתי אותם עוד שהם באוויר וזרקתי אותם עליו בחזרה אבל המניאק לא מת... איך מסיימים את זה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  7. Started by davidcohen,

    אם יש לכם הסבר לבחירה תרשמו כאן

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  8. Started by LazyBoy,

    מה שאומר שהם כנראה ישלבו את המערכת הזו גם בSC2 http://www.tgdaily.com/content/view/32660/98/

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  9. Started by kalanitv2,

    משהו יכול לתת לי בבקשה את הpassword של המשחק הזה תודה

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  10. שלום, קטע מוזר, כשאני עולה לשחק CS-S מול שרתים ישראלים הפינג שלי גבוה לרמות בעייתיות - אני מדבר על 300 במינימום ויותר בין 400 ל 500. אם אני יוצא ל command prompt ועושה פינג לשרת אני מקבל זמנים מעולים אפילו ממוצע של 20ms במקרה אחד. ככה שאני מניח שמדובר בהגדרות במשחק עצמו ולאו דווקא הגדרות של windows. החברה שמשחקים מולי מקבלים פינגים טובים אבל הם עסוקים יותר מדי בהרג בשביל לעזור לי (ואני מבין אותם) ככה שאני פונה כאן לעזרתם (בין משחק למשחק) ולעזרתכם. אני עובד על windows XP, מחובר ב ADSL 1.5, בלי נתב, המשחק עצמו סוחב לא רע על המחשב ולא היו לי קטעים של נפילה חדה ב- FPS. אני מודה לכולם. (אגב, שקלתי לאיזה פורום זה שייך בגלל הנושא אבל בגלל שמתוך windows הפינג תקין, הנחתי שזה ית…

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  11. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אני משחק במשחק , LINEAGE2 ורציתי לשאול איך אפשר לפתוח את המשחק בתוך חלון ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  12. Started by ynofear,

    אני יודע שזה הולך להיות משחק פצצה (לאלו שאוהבים משחקי מרוצים) 1. מתי יוצא לחנויות....? 2. אני מתכוון לקנות אותו האם כדאי... :s05: אין לי כח לחכות לפרוץ אלא אם הוא יפרץ מהר תוך חודש

    • 6 תגובות
    • 640 צפיות
  13. Started by tamiravigan,

    אני פשוט לא מצליח לעבור את הBCT! עשיתי 2 נשאר רק את FAMILIARATION WEAPONS משהו כזה ואחריו חיפשתי צ'יטים לט מצאתי ברים לדילוג שלבים מה אני יכול לעשות? מישהו יכול לעבור לי עם קובץ שמירה? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  14. מי מכיר משחק כדורעף טוב למחשב מהשנים האחרונות? חוץ מ DEAD OR ALIVE VOLLEYBALL מה אתם ממליצים מבחינת קונסולות או ארקייד?

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  15. שלום לכולם!!!!!!!! ניסיתי ליצור בערכת כלים של Neverwinter Nights מן חפץ (אבן) שבלחיצה אחת בquickslot הדמות תלבש שיריון, קסדה, ונשק/ים. אך אני ממש לא יודע איך להתעסק עם הסקריפטים, ולא הצלחתי ליצור סקריפט ולהצמיד אותו לאבן שבציוד שלי. האם מישהו מוכן לעזור לי בבקשה? ניסיתי בגיימר, אבל חצי ענו בספאם, ואלה הנחמדים שניסו לעזור לא טרחו לפרט ואני נשארתי ללא מענה. ICQ: 198284925 תודה לעוזרים :-[ :'(

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  16. Started by kobibo,

    איך משתמשים בנשק על כלי הרכב,אני נכנס לרכבים עם נשק קל עליהם ואו טנקים וכו' וחלק מהחוויה היא להשתמש בנשקים שברכבים. אודה לעזרתכם

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  17. Started by alfus73,

    מישהו יודע האם התמונה הופכלת למעוותת כאשר משחקים Fifa 2007 על מסך רחב? אם כן, כיצד לשנות?

  18. Started by קובי 1980,

    עזרה בבקשה. האם יש אפשרות לפתוח את כל הצ'פטרים (שלבים) שנכנסים למשחק ? גמרתי את המשחק והסרתי אותו מהמחשב,שמרתי את תיקיית השלבים אבל זה מאפשר לי רק להיכנס לשלבים ששמרתי ולא לכולם. חיפשתי צ'יט כזה בכל מיני אתרים אבל לא מצאתי. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 640 צפיות
  19. Started by --Shadow--,

    הגעתי לשלב שאני נלחם בלילה למה באמצע השלב המשקפת של ראית הלילה מתחילה להיות מטושטשת? בהתחלה זה בסדר ואחר כך זה כאילו חלק של השלב שבו המשפקת נהיית מטושטשת אפשר איכשהו להחזיר שיראו טוב? אני בקושי רואה משהו הוספתי תמונה וזה השלב [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  20. Started by חשיש,

    מתי הוא חוזר???? ??? : :s05: שרך אגב חבר שלי אמר לי שאם אני רוצה להוסיף ידנית אני צריך להוסיף ולעשות ריסטרט למחשב וזה לא עובד אולי משהוא אחר? ???

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  21. Started by mafisto mafisto,

    רציתי לדעת אים אפשר להפעיל מישחקים של מגאסון או מגהדרייב על ה playstation2

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  22. Started by redti,

    שלום,לא מזמן התקנתי את המשחק armed and dangerous המשחק פעל חלק,עד שפעם אחת יצאתי ממנו ושחזרתי כל הסרטונים וגם המשחק עצמו,היה להם DELAY בסאונד,כל הסאונד של המשחק נידפק בקיצר.. מישהו יודע איך לסדר את זה או שזה קרה לו?

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  23. אז ככה נימאס לי כבר לשחק כמו חמור ולהשקיע תנשמה עשיתי 4 ריסטרטים ואני עדין לא הצלחתי להשיג מספיק יהלומים למי שמבהין בישביל להיות כמו כולם ויש כאלה שאפילו פי 4 יותר חלשים מימני והם יש להם את כל הדברים וזה בדדוק דרך אקים אז אני רוצה להבאי אקי כל אק שיכול להיות במיוחד אק שעוה את כל החפצים שלך זוהרים יענו ברמות

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  24. המשחק אמור לצאת עד יולי מקס' ועדיין אין זכר ממנו.. משהו יודע למה? דרך אגב HALO 2 עוד פחות מחודש!

    • 5 תגובות
    • 640 צפיות
  25. סדרת האימה תנסה להיוולד מחדש בקרוב, ותדרוש מכם חומרה סבירה יחסית בכדי להנות (או לסבול) מכך לכתבה

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות

דיונים חדשים בפורומים