עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Or94,

    האם אתם יכולים לתת לי רשימת משחקים שיצאו וייצאו בקרוב שתומכים בסאונד דולבי דיגיטל AC3?

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  2. Started by guyfaran,

    שלום אני רוצה לקנות PSP ויש לי כמה שאלות קודם... מה ההבדל בין החבילות sony psp 1000k sony psp 1004k sony psp 1006k ? מה התפקיד של כרטיס הזיכרון במכשיר? והאם זה באמת משנה אם אני אקנה את הכרטיס הזה שהוא לא בהכרח של סאנדיסק אבל חמישית מהמחיר שסוני מציעים? http://www.sollan.co.il/Product_page.asp?PID=1870&CAT=50&SCAT=269&b=refzap תודה

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  3. דבר ראשון למה אני לא רואה שום סרבר ישראלי ברשימת סרברים במשחק HL DEATH MACH ??? איך אני שם את זה ו SOURCE ....שאני יראה אותם ב ALL SEEING EYE ??? (הוא לא מוצא לי את זה לבד בחיפוש) דבר שלישי איך אני שם קונפיג ל סורס ??...(כמו שיש לי ב1.6 ו ב ZERO ) ?? תודה

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  4. Started by The Dom,

    1) משחק מרוצים של סאות'פרק- מאד מהנה. יש לך אופציות להקיא על הדרך ולהפליץ ושלוח טיל או לירות מן לייזר על מי שמאחוריך והוא יתחיל לשיר ולרקוד. :P 2) משחק מרוצים של סוניק הדורבן. יש לך שם מלא שלבים, ו..... קיצר משחק חביב. תודה למוצאים.

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  5. בשלב הזה אני ועוד מסוק אמורים לחסל מחבלים וכל פעם מורידים אותי מחדש ויש לי סימון מטרה על בית מסויים מי שסיים את השלב שיעזור!!

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  6. Started by guitarsuite,

    עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי איזה דיון רישמי או משהו שיכול לעזור לי. אולי אתם תעזרו לי (וואי אני מרגיש מסכן היום חחחחח, פתחתי שלושה דיונים :). לא נורא, אני וחברים שלי חורשים עליו בלי הפסקה, אבל מתישהו נמאס מהמפות ,ולפעמים כשאני נכנס לסתם סרברים (לא מה שאני פותח), אני רואה מפות אחרות בכלל ,יש לי את הגירסא האחרונ נראה לי 1.08 ,יש אפשרות להוריד ,להוסיף ,לקנות לשנות משהו בשביל לקבל את כל המפות שיש להם? כי אני נשחק רק באיזה 10 מפות רגילות שבאות עם הגירסה. תודה רבה מראש.

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  7. השאלה כותרת תודה

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  8. אני מיואש כבר !!! אני מסתובב שם איזה 3 שעות כבר ולא מצליח לפתור את זה. אני בשלב שמופיע בתמונה (וואנאום הזה לקח אותי לאיזה בית ...) OK הבנתי שצריך למצוא 4 רמזים...אני מוצא 3... ולא יודע איפה האחרון! (מצאתי בעליית גג, מצאתי במרתף ומצאתי בשירותים האלה בחדר...איפה יש עוד אחד?) יש את החדר מצד ימין שלא מצאתי בו כלום, זה צריך להיות שם?! תודה לעוזרים.. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 642 צפיות
  9. שלום, אז אחרי כל ההמלצות החמות שלכם התקנתי את המשחק, הורדתי והיתקנתי את העידכונים. כשנכנסתי למשחק, לחצתי על SOLO ובחרתי רמת קושי שום דבר לא קורה, המסך כאילו חוזר לאותו המסך שרשום בו NEW GAME ו MISSION SELECT. לא מצאתי שום כפתור או משהו כזה כדי אשכרה להתחיל לשחק בו... מה אני מפספס? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  10. Started by YH,

    איך משחררים את הכדור במטוס?

  11. Started by KOBRA CHOPER,

    why i have only 60 servers in aungslaght 30 servers in death match and more why my friend has alot of servers 700 servers in augslaght :'(

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  12. עם דיסקים DL אפשר לצרוב נכון???

  13. געתי למשימה השניה שצריך לירות על חביות ואז על איזה רכב ואני לא מצליח ברכב לא הבנתי איפה לירות ? עזרה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  14. Started by RTTW,

    הורדתי סטים אתמול וגם שיחקתי לי להנהתי בקונטר סטרייק... היום אני חוזר אחרי עבודה לבית וחושב לעצמי למה לא נשח איזה משחקון של קונטר אבל אבוי יש לי את השגיאה הבאה מה ורה פה? ENGINE ERROR-CONNECT ON REPLAY.DLL FAILED מה הקטע פה? דרייבר אצלי תין רק הורדתי אתמול עבד מעולה. ניסיתי ולמחוק ולהתקין מחדש דרך סטים אבל גם זה לא עוזר.

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  15. Started by Axel Foley,

    אני משחק בשרתים בחו"ל בפינג שנע באיזור ה-100 ובשרת של warzone בסביבות ה-30. הבעיה היא שכל כמה דקות הפינג קופץ ל-600 -700 וחוזר למטה אחרי כמה שניות. הבעיה היא שאם הפינג לא חוזר מהר למטה ה-ADMIN זורק אותי מהשרת וזה במילים עדינות מצב מסריח יש לי חיבור של בזק (ADSL) אם זה קשור למשהו. בבקשה תעזרו לי לפתור את הבעיה המבאסת הזאת. תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  16. Windows XP SP2 DirectX 9c ATI Radeon 9600 pro ניסיתי את שתי הגירסאות הבאות: 6-5_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_32464.exe 6-1_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_29602.exe ביצעתי התקנה מינמלית שרוב המידע נקרא מתוך הדיסק, קובץ התמונה של המשחק צרוב על דיסק <זה בעצם דיסק הגיבוי שאני משתמש בו> ובשביל להפעיל אותו אני משתמש בתוכנה Deamon tools 4.03 ביצעתי כמובן עידכונים למערכת אני לא עובד על וינדוס אלה התקנתי אותו בשביל פיפה <לפחות כרגע > אז אם יש כמה בדיקות שצריך לבצע או התקנות והסרות למניהן עדיף תגידו לי הכל יחד כדי שלא אצטרך לעשות כל שניה איתחול, תודה מה שכן כשהתקנתי את הוינדוס התקנתי דרייברים של כרטיס מסך, לאחר מיכן את המשחק, אחרי זה ניסיתי התקנתי directX <וינדוס ע דיי…

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  17. Started by marlboro,

    כשהאנשים מדברים איתך תוך כדיי משחק יש רק טקסט, נראה לי מוזר? אני לא שומע אותם מדברים

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  18. Started by motir,

    שלום, אני מחפש המלצות למשחקי פלטפורמה, סטייל Wonder Boy של ה-286 הישן והזכור לטוב. משחקים כמו Mario, אבל עם גרפיקה מעולה ואקשן טוב, כמובן ל-PC בלבד. אשמח על כל הצעה תודה, מוטי

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  19. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    תקציר: כמה חברה פיתחו תוכנה הנקראת ABR (ALTERNATIVE BATTLEFIELD RANKING) המאפשרת לשחקנים שאין להם עותק מקורי לשחק ולהשיג נקודות. כמו כן לאדמיניםשלא רוצים לשלם בנוסף על שרתים עם ראנקינג. התוכנה היא בטא, לכן צפוייות בעיות. את התכונה ניתן להשיג באתר www.bf2scripts.com קרדיט: http://boards.mgamers.co.il/thread.php?threadid=1362

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  20. הכוונה ל 9800Pro 9600XT וכולללל השאר (גם 5900XT ועוד)... מישהו יודע מתי? אלא אם כבר יצאו ומישהו יוכל לתת לי לינק....תודה

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  21. Started by omri rt,

    תיגדו אתם מכירים את הטומב רידר הראשון לסוני 2 אז נתקעתי בשלב אחרי הבנין עם הגז המדמיע שיש כבל חשמל ארוך שצריך לעבור ויש מסוק משטרה שכול הזמן תופס אותי מישהו יודע איך עוברים????

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  22. שלום שיחקתי בקול אוף דיוטי וסיימתי את הסינגל פלייר עכשיו אני בא לשחק במולטי פלייר ופתאום המשחק זז לאט לגמרי, ואני רואה שמעבד על 100% עכשיו את הסינגל אני מריץ על הכל הכי גבוה ועובד חלק יכול להיות זה בגלל שאין לי מקורי? וזה עוד בתפריט העכבר זז לי לאט

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  23. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    תישמעו אתמול והיום שיחקתי כול היום שזה בערך 10 שעות,בSTAT שלי כתוב ששיחקתי רק 9 דקות ואין לי מדליות,במישחק קיבלתי כ 10 מדליות אבל שום דבר לא מופיע והפרוגרס שלי זה רק 2 אחוז. :s05:

    • 6 תגובות
    • 641 צפיות
  24. Started by azki,

    שלום יש לי ביעה בזמן האחרון במשחקים לאחר 10 דקות שאני במשחק המסך מתחיל לרעוד והמחשב אומר לי שגיאה משהוVPU RECOVER(למי שיש כרטיסי ATI יודע..) ואני צריך לאתחל את המחשב שלי :'( :'( זה מעצבן ניסיתי הכל פירמטתי מחקתי את הדרייבר והתקנתי אותו מחדש התקנתי את המחשקים מחדש השאלה שלי היא: מה עושים!??!?! :s05: תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות

דיונים חדשים בפורומים