משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
האם אתם יכולים לתת לי רשימת משחקים שיצאו וייצאו בקרוב שתומכים בסאונד דולבי דיגיטל AC3?
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות PSP ויש לי כמה שאלות קודם... מה ההבדל בין החבילות sony psp 1000k sony psp 1004k sony psp 1006k ? מה התפקיד של כרטיס הזיכרון במכשיר? והאם זה באמת משנה אם אני אקנה את הכרטיס הזה שהוא לא בהכרח של סאנדיסק אבל חמישית מהמחיר שסוני מציעים? http://www.sollan.co.il/Product_page.asp?PID=1870&CAT=50&SCAT=269&b=refzap תודה
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
דבר ראשון למה אני לא רואה שום סרבר ישראלי ברשימת סרברים במשחק HL DEATH MACH ??? איך אני שם את זה ו SOURCE ....שאני יראה אותם ב ALL SEEING EYE ??? (הוא לא מוצא לי את זה לבד בחיפוש) דבר שלישי איך אני שם קונפיג ל סורס ??...(כמו שיש לי ב1.6 ו ב ZERO ) ?? תודה
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
1) משחק מרוצים של סאות'פרק- מאד מהנה. יש לך אופציות להקיא על הדרך ולהפליץ ושלוח טיל או לירות מן לייזר על מי שמאחוריך והוא יתחיל לשיר ולרקוד. :P 2) משחק מרוצים של סוניק הדורבן. יש לך שם מלא שלבים, ו..... קיצר משחק חביב. תודה למוצאים.
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
בשלב הזה אני ועוד מסוק אמורים לחסל מחבלים וכל פעם מורידים אותי מחדש ויש לי סימון מטרה על בית מסויים מי שסיים את השלב שיעזור!!
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש באתר ולא מצאתי איזה דיון רישמי או משהו שיכול לעזור לי. אולי אתם תעזרו לי (וואי אני מרגיש מסכן היום חחחחח, פתחתי שלושה דיונים :). לא נורא, אני וחברים שלי חורשים עליו בלי הפסקה, אבל מתישהו נמאס מהמפות ,ולפעמים כשאני נכנס לסתם סרברים (לא מה שאני פותח), אני רואה מפות אחרות בכלל ,יש לי את הגירסא האחרונ נראה לי 1.08 ,יש אפשרות להוריד ,להוסיף ,לקנות לשנות משהו בשביל לקבל את כל המפות שיש להם? כי אני נשחק רק באיזה 10 מפות רגילות שבאות עם הגירסה. תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
-
אני מיואש כבר !!! אני מסתובב שם איזה 3 שעות כבר ולא מצליח לפתור את זה. אני בשלב שמופיע בתמונה (וואנאום הזה לקח אותי לאיזה בית ...) OK הבנתי שצריך למצוא 4 רמזים...אני מוצא 3... ולא יודע איפה האחרון! (מצאתי בעליית גג, מצאתי במרתף ומצאתי בשירותים האלה בחדר...איפה יש עוד אחד?) יש את החדר מצד ימין שלא מצאתי בו כלום, זה צריך להיות שם?! תודה לעוזרים.. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום, אז אחרי כל ההמלצות החמות שלכם התקנתי את המשחק, הורדתי והיתקנתי את העידכונים. כשנכנסתי למשחק, לחצתי על SOLO ובחרתי רמת קושי שום דבר לא קורה, המסך כאילו חוזר לאותו המסך שרשום בו NEW GAME ו MISSION SELECT. לא מצאתי שום כפתור או משהו כזה כדי אשכרה להתחיל לשחק בו... מה אני מפספס? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 642 צפיות
-
-
-
-
-
געתי למשימה השניה שצריך לירות על חביות ואז על איזה רכב ואני לא מצליח ברכב לא הבנתי איפה לירות ? עזרה בבקשה
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
הורדתי סטים אתמול וגם שיחקתי לי להנהתי בקונטר סטרייק... היום אני חוזר אחרי עבודה לבית וחושב לעצמי למה לא נשח איזה משחקון של קונטר אבל אבוי יש לי את השגיאה הבאה מה ורה פה? ENGINE ERROR-CONNECT ON REPLAY.DLL FAILED מה הקטע פה? דרייבר אצלי תין רק הורדתי אתמול עבד מעולה. ניסיתי ולמחוק ולהתקין מחדש דרך סטים אבל גם זה לא עוזר.
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
אני משחק בשרתים בחו"ל בפינג שנע באיזור ה-100 ובשרת של warzone בסביבות ה-30. הבעיה היא שכל כמה דקות הפינג קופץ ל-600 -700 וחוזר למטה אחרי כמה שניות. הבעיה היא שאם הפינג לא חוזר מהר למטה ה-ADMIN זורק אותי מהשרת וזה במילים עדינות מצב מסריח יש לי חיבור של בזק (ADSL) אם זה קשור למשהו. בבקשה תעזרו לי לפתור את הבעיה המבאסת הזאת. תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
Windows XP SP2 DirectX 9c ATI Radeon 9600 pro ניסיתי את שתי הגירסאות הבאות: 6-5_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_32464.exe 6-1_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_29602.exe ביצעתי התקנה מינמלית שרוב המידע נקרא מתוך הדיסק, קובץ התמונה של המשחק צרוב על דיסק <זה בעצם דיסק הגיבוי שאני משתמש בו> ובשביל להפעיל אותו אני משתמש בתוכנה Deamon tools 4.03 ביצעתי כמובן עידכונים למערכת אני לא עובד על וינדוס אלה התקנתי אותו בשביל פיפה <לפחות כרגע > אז אם יש כמה בדיקות שצריך לבצע או התקנות והסרות למניהן עדיף תגידו לי הכל יחד כדי שלא אצטרך לעשות כל שניה איתחול, תודה מה שכן כשהתקנתי את הוינדוס התקנתי דרייברים של כרטיס מסך, לאחר מיכן את המשחק, אחרי זה ניסיתי התקנתי directX <וינדוס ע דיי…
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
כשהאנשים מדברים איתך תוך כדיי משחק יש רק טקסט, נראה לי מוזר? אני לא שומע אותם מדברים
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצות למשחקי פלטפורמה, סטייל Wonder Boy של ה-286 הישן והזכור לטוב. משחקים כמו Mario, אבל עם גרפיקה מעולה ואקשן טוב, כמובן ל-PC בלבד. אשמח על כל הצעה תודה, מוטי
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
תקציר: כמה חברה פיתחו תוכנה הנקראת ABR (ALTERNATIVE BATTLEFIELD RANKING) המאפשרת לשחקנים שאין להם עותק מקורי לשחק ולהשיג נקודות. כמו כן לאדמיניםשלא רוצים לשלם בנוסף על שרתים עם ראנקינג. התוכנה היא בטא, לכן צפוייות בעיות. את התכונה ניתן להשיג באתר www.bf2scripts.com קרדיט: http://boards.mgamers.co.il/thread.php?threadid=1362
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
הכוונה ל 9800Pro 9600XT וכולללל השאר (גם 5900XT ועוד)... מישהו יודע מתי? אלא אם כבר יצאו ומישהו יוכל לתת לי לינק....תודה
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
תיגדו אתם מכירים את הטומב רידר הראשון לסוני 2 אז נתקעתי בשלב אחרי הבנין עם הגז המדמיע שיש כבל חשמל ארוך שצריך לעבור ויש מסוק משטרה שכול הזמן תופס אותי מישהו יודע איך עוברים????
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום שיחקתי בקול אוף דיוטי וסיימתי את הסינגל פלייר עכשיו אני בא לשחק במולטי פלייר ופתאום המשחק זז לאט לגמרי, ואני רואה שמעבד על 100% עכשיו את הסינגל אני מריץ על הכל הכי גבוה ועובד חלק יכול להיות זה בגלל שאין לי מקורי? וזה עוד בתפריט העכבר זז לי לאט
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
תישמעו אתמול והיום שיחקתי כול היום שזה בערך 10 שעות,בSTAT שלי כתוב ששיחקתי רק 9 דקות ואין לי מדליות,במישחק קיבלתי כ 10 מדליות אבל שום דבר לא מופיע והפרוגרס שלי זה רק 2 אחוז. :s05:
-
שלום יש לי ביעה בזמן האחרון במשחקים לאחר 10 דקות שאני במשחק המסך מתחיל לרעוד והמחשב אומר לי שגיאה משהוVPU RECOVER(למי שיש כרטיסי ATI יודע..) ואני צריך לאתחל את המחשב שלי :'( :'( זה מעצבן ניסיתי הכל פירמטתי מחקתי את הדרייבר והתקנתי אותו מחדש התקנתי את המחשקים מחדש השאלה שלי היא: מה עושים!??!?! :s05: תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-


