משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
אז ככה...יש לי סקריפט של קאונטר סטרייק סורס שכותב cover me reloading כל פעם שטוענים...עכשיו איך אני מתקין אותו? אםאני לא טועה צריך לעות "העתק הדבק" לאיזשהוא קובץ של הגדרות או שצריך לשמור את הפקודות האלה כקובץ בnotepad...מישהו יכול לעזור לי בבקשה? הינה הסקריפט alias +reloadScript "+reload; coverme; say_team Reloading, cover me" alias reloadOFF "" alias teamChat "bind r reloadOFF; messagemode2" alias pubChat "bind r reloadOFF; messagemode" alias +enter "+attack" alias -enter "-attack; bind r +reloadScript" bind "r" "+reloadScript" bind "Enter" "+enter" bind "u" "teamChat" bind "y" pubChat" ועוד משהו מישהו יודע איפה אני יכול למצוא, או יכול להביא לי סקריפט שכל פעם ש…
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי את המשחק crazy taxi 3 ואני לא יודע איך להתקין אותו מתי שאני רוצה להתקין אז נפתח לי חלון "please go to the control panel to install and configure system components" ואני לא יודע מה אני צריך לעשות אני השמח אם מישהו יסביר לי איך להתקין את המשחק תודה רבה למי שיעזור
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום ! אני משחק ב-XIII אני די בתחילת המשחק.... עכשיו אני בקטע שהגעתי לאיזה בית עץ באמצע שום מקום (שלג מסביב) עם מישהי בשם KIM שבורחת ועלי לחפות על הבריחה שלה. למשך 10 שניות בערך אני משחק....ואז הכל "נתקע" --> משמע שלוקח למחשב בערך 7 שניות להגיב לכל מה שאני עושה....והוא עושה את זה בקפיצות כאלו.... לקח לי איזה 10 דקות למזער ת'משחק ולפתוח task manager ואני רואה שהמשחק לוקח 100% ניצול מעבד.... מה עושים ? :-\ זה ממש מוזר.... אולי כדאי לי לבדוק קודים שידלגו לי על השלב הזה ?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
המשחק עולה הכל טוב ברגע שאני מתחיל לשחק אחרי הטעינת המשחק המחשב משמיע קול למספר שניות ונתקע טוטלית ל20-30 שניות מבלי אפשר לעשות כלום אחרי זה איזה 2 שניות המחשב מגיע הוא שוב פעם חוזר על זה אני לא מסוגל לשחק משחקי 3d shooter מהסוג של unreal 2003 או quake 3 משחק כמו למשל matrix the enter עובד מבלי לעשות בעיות אילו 1600xp (run on 1gbit) 256mb ddr 140giga winxp pro gf2 400 mx 64maga בתודה בראששש
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי PAINKILLER GOLD EDITION ועשיתי עידכון גירסה ל- 1.64 . אני בשלב שנקרא DOCKS וקצת אחרי תחילת השלב לא ניתן לעשות שמירה מהירה וגם לא שמירה אוטומטית (תחנות אדומות). כשאני מנסה לעשות זה זורק אותי מהמישחק לחלונות. את העידכון גירסה עשיתי מ- 1.62 בתקוה שזה יפתור את הבעיה אך ללא הועיל. אודה למי שיוכל לעזור.
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
התחלתי לשחק אבל אני ממש לא מבין מה הולך שם... למה כדאי לעלות נקודות בכל רמה... ומה כל דבר שאפשר להוסיף לו נקודות עושה? אשמח לקבל גם טיפים אחרים... תודה
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי בעייה בלשחק דרך Hamachi יש בנינו 30MS שזה מצויין אבל הוא לא רואה את החדר שאני יוצר ואני רואה את החדר שהוא יוצר אבל כל כמה זמן רשום לי You were kicked from the room אבל הוא בכלל לא עשה את זה. זה התחיל לקרות מלפני שבוע ככה. יש למישהו מושג איך לפתור את הבעייה הזאת?
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
אוקיי במשחק הנ"ל בשלב הראשון איפה שיש לך את המסוק שהתרסק והמערה הזאת.. מה עושים שם ?!?!? לקחתי את סכין ומחשב וכבלים חשמליים ותיק ומצלמה ועוד כמה דברים נראה לי ואני לא מצליח להתקדם... יש בחלק אחד בשלב הזאת מערה אבל כשאני בא להיכנס לשם היא אומרת(האישה שאני משחק איתה..) ושהיא לא יכולה להיכנס לשם.. מה עושים נווטו אותי בבקשה..
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
הגעתי למקום הזה שמסבירים איך להפוך למפלצת (משהו על מקש C ) יש את המד שהוא מתעצבן איך הוא אמור להתמלאות ??? איך אני אמור להתעצבן ???
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
Command & Conquer 3 Tiberium Wars עשיתי שמירה שנייה לפני שאני עובר את השלב גראונד זירו וכל פעם שאני עובר את השלב הוא לא ממשיך לי למקום אחר במפה אלא פשוט יוצא לי לתפריט הראשי בלי השמירה תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה ממש קטנה, של אלה של כן או לא: במשחק UT2003 (שוב - לא 2004) יש משחק גם לשחקן יחיד או שזה רק משחק רשת?
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
למי שלא יודע Tokyo Game Show היא תערוכת המישחקים שעד השנה היתה השניה בגודלה והתערוכה תתחיל עוד בערך חודש http://en.wikipedia.org/wiki/Tokyo_Game_Show בכל מיקרה אחרי שנינטנדו חשפה את רוב המידע החשוב על הWII בE3 ומיקרוסופט כבר כימאת שנה בשוק אם ה360 והרבה מאוד מידע ידוע על הPS3 מה כבר יהיה לחברות להציג השנה?
-
- 7 תגובות
- 643 צפיות
-
-
עדכון ראשון לגירסת ה-PC של משחק הפעולה המשובח מוסיפה אפשרויות גראפיות ומבטיחה לשפר את היכולות Rise of the Tomb Raider, אחד מהמשחקים המוצלחים ביותר שנחתו במחשב האישי עד כה בשנת 2016, זכה לאהדה בלתי מבוטלת הן מהמבקרים המקצוענים והן מהשחקנים בשל היותו המרה ראויה ואיכותית מפלטפורמת ה-Xbox One שאליה הושק בנובמבר 2015 – ממש כמו קודמו Tomb Raider וכמו לא מעט כותרים אחרים של Square Enix. כל זה לא אומר שהמפתחים שלו נחים על זרי הדפנה – הכותר זוכה כעת לעדכון רשמי ראשון במסגרת פלטפורמת ה-Steam (ובמסגרת חנות האפליקציות של מיקרוסופט, שמשווקת ומפעילה את המשחק גם היא), אשר מבטיח לשפר את הביצועים, בעיקר עם מערכי SLI מרובי כרטיסים של NVIDIA (שקיבלו רק לאחרונה פרופיל ייעודי במסגרת…
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
בס"ד שלום שמי TZ ויש לי בעיה ב בטל-פילד ,המשחק היה מותקן ונמחק בצורה לא נכונה וכך נגרמה בעיה שהוא חו7שב שהוא מותקן. ניסיתי להעיף אותו דרך ה"REG" והוא נותן לי להתקין אותו ,אבל תהליך ההתקנה "הולך מהר מאוד" ולא מתקין כלום אם יש למישהו איזו עיצה בשבלי(תוכנה טובה ל"REG")תודה TZ
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
טוב אז ככה לי ולחבר שלי יש תמשחק AOE 3 בקיצור אנחנו מנסים לשחק ברשת אבל לשתינו החיבור אינטרנט במחשב קבוע ובגלל זה אנחנו לא מצליחים לשחק ביחד בדקתי תאייפי שלו ושלי וזה אותו הדבר עכשיו התקנתי תשמחק במחשב השני שלי האאיפי שונה בספרה אחת אך עדיין קבוע ואי אפשר לשחק יש לכם מושג מה עושים יש איזה תוכנה שמסדרת את זה?
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
נראה לי שקוראים למשחק טאלון איקס. אבל אני לא בטוח. האם יש משחק כזה טאלון איקס??
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
הגעתי שלב שבו אני במן בניין פדרלי, והרעים חוטפים את הנשיא ואני צריך להגן עליו, אך אני מגיע לנשיא? בהמשך המזדרון יש 2 מעליות אבל הם לא עובדות (בשלב הזה אני הורג גנרל בלבוש כחול). תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
בואו לגלות מהם המבצעים המשתלמים והמעניינים ביותר בפלטפורמת הגיימינג הגדולה מכולן בסוף השבוע הנוכחי לכתבה
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9809 אני חשבתי בהתחלה שהמישחק יהיה מאוד טוב אבל לפי הסירטון הוא לא ניראה כמו שיפור רציני לVF4 בטח הוא ירוץ בHD אבל ציפיתי להרבה יותר מימישחק מכות שירוץ על הPS3 וזה לא אומר שאני לא שונא את סוני יותר כי אני כן אבל אני אוהב את סגה וציפיתי מהם לנצל הרבה יותר טוב תכח של הPS3 בכל מיקרה לאלה שחשבו שהסירטונים שסוני הציגה בE3 2005 ובE32006 היו מרונדרים בזמן אמת קבלו סנונית ראשונה שהם לא היו קרובים לאיכות בפועל (האיכות בפועל הרבה יותר נמוכה)
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי את המשחק אבל אני לא מוצא שרת פעיל למשחק או שכולם מלאים, מישהוא בבקשה יכול לתת לי שם של שרת שאני יכול להרשם ולהתחבר אליו תודה!
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את הCS הפרוץ והצלחתי להוסיף שרת אחד ומאז אני לא מצליח להוסיף יותר. השרת הוא של חברים שלי והוא כן עובד אז הבעיה במחשב\במשחק. מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אחרי חשיפה שלא ממש הרשימה את המעריצים הוותיקים, סרטון חדש מנסה להוכיח ש-Quake Champions יהיה יורש ראוי בהחלט עבור סדרת המשחקים לכתבה
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
מה קרה לכם?! להכרזה: http://www.gamespot.com/news/6178587.html לסרטון: http://www.gametrailers.com/player/24818.html
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מנסה להתקין need for speed most wanted מייד אחרי מסך ההסכמה לחוזה , ההתקנה טוענת שאין לי directx 9c ונופלת !!! :-\ כמובן שיש לי directx הכי מעודכן על המחשב, וליתר ביטחון חזרתי ועידכנתי אותו, אפילו כלי האינפומציה שמגיע אם המישחק EAzy info מראה שיש לי גירסה מעודכנת לחלוטין. למרות זאת ההתקנה נפסקת תמיד.!! מה עושים???!!! :'(
-
- 7 תגובות
- 643 צפיות
-


