משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
היי חברים, יש לי בעיה כשאני משחק בסקרימיש אם אני משחק עם יותר מ2 צבאות המשחק מתחיל לזחול וכל דבר לוקח ים בזמן.יש למישהו מושג למה זה?
-
- 8 תגובות
- 645 צפיות
-
-
http://www.battle.net מופיע רק התאריך של מחר עם תמונות של דמויות מתוך starcraft (יש שתי תמונות) אני מאוד מקווה שזה לא קשור לStarCraft: Ghost אלא דווקא למשחק המשך. :jump: עריכה: טוב, מופיעות גם דמויות מתוך WC ואפילו דיאבלו. אני ממש מבולבל. damn blizzard. עריכה 2: אם עושים מספיק פעמים RELOAD אז מקבלים את התמונה הבאה: לא יודע אם זה קשור, אבל אני זוכר שהיו הרבה דיונים בפורומים של דיאבלו לגבי חישוב האחוזים של MAGIC FIND ובסוף הגיעו למסקנה ש.999 נחשב כמו 1. אולי זה רמז?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום הורדתי את המשחק וחבילת ההרחבה שלו התקנתי את המשחק בכונן D בתיקיית משחקים ושאני מנסה להתקין את ההרחבה הוא לא מצליח איך אני גורם לו להתקין לתיקייה שלי ויש לי גירסא 1.1 שמעתי שיש יותר חדש איך אני מעדכן? וגם אני לא מצליח להיכנס למשחק איך אני משחק בזה אני שעה מנסה לשחק לא מצליח הדעתי למסך שאני רואה את הרוסים שאני יכול לבחור אני רואה את המלחמה אבל לא מצליח להיכנס אליה וגם שמעתי שBF2 זה רק משחק רשת שאי אפשר לשחק ככה סתם זה נכון?
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
הרי אנחנו עדים לאפקטים של פיצוצים אדירים. אז איך זה שהFPS יורד קיצונית דווקא כשנראה קצת עשן מסכן על המסך? האם יש משהו לעשות נגד זה?
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אהלן יש לי מחשב נייד, 64 bit, ואין לי אפשרות לשחק ברזולוציה של 1280x1024. חיפשתי פתרונות בגוגל אני לא מוצא משהו שעובד לי כמו שצריך. אשמח לקבל עזרה. תודה ושבוע טוב.
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
-
רוצים לרקוד עם זאבים ולשפד את האויבים? תופתעו לגלות שניתן יהיה לעשות זאת גם עם מחשב בן ארבע או חמש ב-1 במרץ מגיע אלינו הפרק החדש והמפתיע בסדרת הפעולה Far Cry, שיקח אותנו אל עולם פרה-היסטורי ושנחשף לראשונה רק לפני כחודש. הנה דרישות המערכת הבסיסיות והמומלצות עבורו, כפי שהוצגו בידי יוביסופט. הדרישות המינימליות הן צנועות עד מאוד ביחס למה שהתרגלנו לראות מכותרים עדכניים, ומורכבות ממערכת הפעלה 64 ביט מסוג חלונות 7, חלונות 8.1 או חלונות 10, מעבד Core i3-550 כפול ליבה של אינטל או Phenom II X4 955 מרובע ליבות של AMD, זכרון RAM של 4GB, נפח אחסון פנוי של כ-20GB וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 460 או Radeon HD Graphics 5770. במילים אחרות – גם מערכות ביניים שנבנו אי שם בשנת 2010 …
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
טוב רק התחלתיתמשחק ואז הגעתי למסך איפה שבוחרים תסקילים.. אני לוחץ אנטר מנסה לבחור ואז זה מראהלי תסקיל ואני לא מצליח לשדרג :-[ עוד משהו אני עושה שם level select משהו כזה וזה נותן לי תשלב החרא הזה באימונים שיעמום רצח עם היפני הזה עם החרבות..אני חייב לעבור אותו?מתי אני מסיים את האימונים?אני יכול לדלג עליהם?תודה:\
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
יש לי בעיות בשני משחקים... בhl2- התחלתי לשחק לפני כמה ימים והגעתי למחסן שהמורד המתחזה לחייזר הכניס אותי לשם... משם הצלחתי לקפוץ מהחלון.... והגעתי לאולם גדול עם הרבה חייזרים ששומרים... מה עלי לעשות משם?? :s05: ובteam fortress 2: יש לי בעיה שכל כמה דקות המשחק נתקע ומופיעה הודעת שגיאה... ההודעה מדברת על משהו בזיכרון.... יש למשהו פתרונות?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
Sins Of Solar Empire זה בסגנון Age of Mythology ?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני משחק בו עכשיו על Splinter Cell Chaos Theory @Shader Model 3 and 16AF8AA והגרפיקה נראת פשוט מדהימה, יותר טובה מכל משחק מחשב ששחקתי בו אי פעם (ושחקתי כבר בכל השמות הגדולים-מבלי להזכיר שמות...) מעניין אותי לדעת באיזה מנוע הם השתמשו כדי לבנות את המשחק (שמעתי כבר על CryEngine\Unreal2 אבל עוד לא ראיתי הוכחה רשמית) תודה
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שמעתי שיצא הדמו אבל אני לא מצליח למצוא אותו , עזרה. תודה
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום, אני לא מצליח לשנות את detail lvl ליותר גבוהה איך שאני משנה המסך נהיה שחור עם כל מיני נקודות כאלה יאנו חלק מהתמונה.. כל שאר ההגדרות על הכי גבוה ברזולוציה 1024*786 משהו כזה אקיצר הכל פועל יפה חוץ מזה תודה מראש. אלי
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שמרתי בפיפא (2005) כמה ריפליים שלי אחרי שאני שם גול. עכשיו - אחרי שהריפליי עולה הכפתורים (להריץ קדימה ואחורה ושל הזום...) לא מגיבים כשאני לוחץ עליהם. חשבתי בהתחלה שהמשחק נתקע אבל אני יכול ללחוץ עם העכבר ולהזיז יענו ב Free cam את הזווית. יש למישהו מושג מה קורה שם?.
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
הקמתי סטודיו ואני כבר בשנת 1948 אבל אני מדורג אחרון אבל קניתי את כל הפריטים(המשטחים שצריך) ולא באים לי שחקנים טובים. הנה תמונה שלו: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להתחיל לשחק FIFA MANAGER אז השאלות... 1. האם אני יכול לשחק בליגה הישראלית?.. 2. האם זה משחק מסובך מידי?? (בגלל האנגלית שלי....3 יח') 3. מה יותר טוב FIFA MANAGER או FOOTBALL MANAFER???? ואם אני יכול להשתלט על השחקנים בזמן משחק? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אהלן, קודם כל,wow משחק מדהים... התקנתי את המשחק,ואחרי ההתקנה הוא מבקש שאני יתקין את הדרייבר NVIDIA ForceWare 163.44 Driver ושאם אני לא יעשה את זה המשחק ייקרוס,לא הורדתי את הדרייבר הזה הורדתי את ההכי חדש,ואחרי שאני מוריד אותו,הוא לא רושם לי את ההודעה הזאת יותר,כאילו הכל בסדר, והוא ממשיך לקרוס...משהו מוזר...וכן...ניסיתי גם להוריד את אותו דרייבר בידיוק זאת גירסת בטא...ועדיין... מישהו נתקל בבעיה הזאת ? דרך אגב,מי שאוהב גוף ראשון,חובה לארגן את המשחק....
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
יש לי מין תקיעות קטנות וראיתי באיזה פורום שלעוד אחד עם כרטיס ATI יש בעיה זהה מה נסגר, גם לספיידרמן יש בעיות וגם לזה ?
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
הכוונה היא לא ליכולות שלהם אלא לזה שאם הם רוצים ללכת לשירותים וכאלה מישהו מכיר אם אני לא טועה היה לי את זה לפני כמה זמן זה היה תמונה בם TAXICAB משהוו אבל השם קובץ היה אחר מישהו מכיר ?
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
תגידו,אמורים לצאת מודים למשחק מתישהו(אני לא יודע עם יצאו למשחקים קודמים לכן אני שואל...)? ואם כן אז מה יהיה הסגנון שלהם(ע"פ מודים שיצאו לקודמים...)?
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
קראתי את העוגן ואיזה כמה ת'רדים פה.. ועדיין לא מצאתי משחק נורמלי שאפשר להנות ממנו כמו Farcry וכאלה... אתם יודעים על משחק יפה ומעניין כזה?
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
אני משחק על winXP הכל הולך חלק במשחק הכל סבבה ואז כשאני רוצה לשמור אז המשחק פשוט נתקע יצויין שזה הופיע רק בשלב יחסית מתקדם במשחק אחרי ששיחקתי כמה שעות ובהתחלה זה לא היה ככה...מה עושים??
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
אני מוריד מביטורנט עכשיו ת'משחק בגודל של 742 מגה. עכשיו צריך איכשהו להמיר את הקובץ למשהו שיעבוד ב ps2 פה יש אתר שמסביר אז רציתי לדעת עם מישהו יכול להסביר בקצרה איך עושים שמה.. או שיש לו שיטה יותר פשוטה האתר: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/18/275350 תודה
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה שמירה של סטוקר מהאזור "Pripyat" אני פשוט רוצה ממש לסיים ת'משחק אבל אין לי זין להתחיל מההתחלה עברתי הרבה ואז התקנתי מחדש.... או אם אתם יודעים מאיפה אפשר להוריד שמירות גם טוב
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-


