משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
אני תקוע בחלק שני של המשחק שמגלים שיש בגידה והולכים לספר למלך שיש בגידה ואין עזרה מהחברה למעלה ואז אגלים אותו למטה חצי מת מיובש והוא מבקש מים.....אז הגעתי לשלולית אבל איך מרימים את המים לתת לו? יש איזה עיגול מוזר שעולה כל פעם ליד הבריכה אבל איך נותנים למלך מים!?!?!?
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
זה נכון שהמשחק לא תומך בעכבר ואפשר לשחק בו רק עם המקלדת?
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
האם כדאי להוריד את המשחק צלף מרינס 2 שנמצא באתר ? איך הגרפיקה ? הקושי ? וכו' פשוט לא בא לי להוריד אותו סתם למרות שאני דיי אוהב את המשחקים האלו , המשחק הראשון היה גרוע לחלוטין ותוך מס' דקות של משחק הסרתי אותו . אז אולי עדיין דיי מוקדם אך מי שכבר הוריד והתקין אותו אודה לו על חוות דעתו . תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש עדין שרתים ושחקנים ב AGE OF EMPIRES 3?? שווה לקנות? תודה חברה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
תקשיבו!!! פתחנו קלן חדשה ואנחנו מחפשים שחקנים תותחים !!!! ממש שחקנים ברמה גבוהה אם אתם כאלה אז כנסו לערוץ שלנו במירק #clan-ma.il וחפשו את sn!ck3rs(אני) או את pain(לידר)... אם לא מצאתם אז צרו איתי קשר באיסיקיו 306479248 (: לא להתבייש כל אחד יכול לקבל טסט :D
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
-
http://www.gamespot.com/news/6156976.html?action=convert&click=latestnews&tag=latestnews;title;3 :yelclap: :yelclap: :yelclap:
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש לי משחק PC-Medal_of_Honor_Airborne. לאחר שפתחתי אותו ב winrar אני לא מצליח להתקין אותו . אני מצרף את תמונת רשימת הקבצים. ניסיתי עם תוכנת דיימון טולס וזה לא מצליח. מה הבעיה? והאם אלה בכלל קבצים של משחק PC ? תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
תשימו פה קישורים לאתרים עם תמונות של UNREAL 2007.... ידוע באיזה DX הוא יתמוך?
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
איך שומרים במשחק? אני לא רואה אפשרות לשמור אז חשבתי שיש נקודות שמירה במשחק שיחקתי 20-30 דקות ועדיין אין מקום לשמור את המשחק... אממ וגם אני חדש בקטע של POP אז מה הקטע של גרגרי החול? מה אני עושה איתם? איך אני מפעיל אותם..אני רואה שיש לי שלושה בהתחלה.. תודה ;D
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני מוסיף בוטים במשחק רשת נגיד אני וחבר רוצים לשחק ביחד נגד המחשב וזה לא אפשרי כול כך אולי יש מוד או משהו תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
הורדתי את הגוד מוד ואני פותח סרבר ואני יכול להשתמש בכל הפקודות הכל כמו שצריך (קרדיט לשוער של GLOZER המבין יבין - לא משנה...) הבעיה שלי היא שאני מנסה לעשות פקודה אחת פעמיים ברציפות לדוגמה SLAP ... אני מצליח לתת למישהו SLAP אבל אם אני רוצה לתת לו עוד פעם הוא כותב לי שאי אפשר כרגע... זה קורה לי בהרבה פקודות... איך מסדרים את זה? פקודה או משהו?
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שאני לוחץ על האייקון(גם מהקיצור וגם מהתיקיה עצמה של המשחק) של המשחק שום דבר לא עולה. והמשחק מעודכן... תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
-
http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/previews/previews_story.php(que)id=116909 תהנו יש תמונות גם כן
-
יש לי בעייה מוזרה במשחקים הנ"ל הבעייה היא שכשאני עושה LOAD והמשחק מתחיל הדמות זזה תמיד ימינה בלי שאני נוגע כלום וכשאני סתם עושה התחלה חדשה אז אין לי את הבעייה הזו אם חשוב יש לי WIN XP ו GEFORCE 3 TI200 של חברת INNO תודה מראש לכל העוזרים לא משנה חבר שלי עזר לי ... הבעייה הייתה הגויסטיק שהיה מחובר לי :-\
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
-
היי.... אני וכמה חברה מארגנים מסיבת רשת בקיבוץ גלאון (ליד קרית גת) ורציתי לבדוק אם יש כאן אנשים מהאיזור שמעוניינים לבוא... מי שרוצה, אני הוסיף פרטים.. אילן פיקס
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
חברה יש לי בעייה....ואולי זה לא בדיוק בעייה.... אני מחור לSTARCRAFT קשה!!! לא יכול להעביר יותר מ24 שעות בלי איזה מישחק בB.NET ואני ממש לא אוהב את WARCRAFT 3 זה נראה לי כמו כשלון חרוץ! יש לי בעיית התמכרות או שזה סביר?
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום !!! יש לי STEAM והתקנתי CS וכשאני רוצה להיכנס לסרבר הוא מעלה לי את ההודעה הזאת: מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
היי כאשר אני משחק במשחק SH3 אני נמצא במפה של בית החולים,כאשר אני נכנס בדלת ספציפית המשחק קורס וקופצת לי הודעה שהדרייבר של הכרטיס מסך שלי חדל מלעבוד ואז אני צריך לאתחל את המחשב מחדש... מישהו נתקל עם התופעה הזאת? ***הדרייבר הוא 93.71*** הבעיה נרשמת בעוד משחק שנקרא THE HOUSE OF THE DEAD 3
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
קבלו את המכונית שלי: http://www.2send.us/uploads/4407737593.JPG מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 645 צפיות
-


