עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי את המשחק painkiller אבל אני לא מצליח להיכנס אחרי ההתקנה... הבעיה היא שאחרי שאני מכניס את הדיסק מחשחק ולוחץ על כניסה למשחק המחשב רושם את זה: אין כוננים וירטואלים פתוחים בזמן שאני מפעיל את המשחק... כבר ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש... מה הבעיה, ומה אני צריך לעשות? תודה

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  2. Started by x-amin,

    חבר הביא לי תמחשק.. עכשיו..הכרטיס מסך שקניתי הגיע דפוק.לא משנה,בקיצור בנתיים אני עם הכרטיס מסך אונבורד,שמצליח להעלות נגיד..את בלאק אנד וויט 2 בגרפיקה הכי נמוכה וגם אז זה קופץ,אבל פועל עכשיו..שאני מפעיל תמשחק הכל סבה..אבל שאני עושה משחק חדש או כל סוג משחק אפילו מולטיפלייר..במסך הטעינה של השלב כביכול..טוען טיפה וקורס..המשחק נסגר ויש הדעת שגיאה של הווינדוז.. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות..האם זה קשור לכרטיס מסך..? או שזה פשוט תקלה במשחק עצמו..?

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  3. Started by Ran B,

    שלום לכולם ! התקנתי את המשחק fahrenheit והתחלתי לשחק. למי שמכיר ושיחק או יודע פשוט, בהתחלה רואה סרט נחמד כזה שרואים אותו הוזה משהו כנראה ורוצח מישהו בשירותים. ואז המשחק מתחיל. אני יכול ללכת בחדר של השירותים ואם אני מתקרב נניח לכיור אז יש לי למעלה 3 איקונים כאלה כנראה של אפשרויות. ניסתי ללחוץ על כל מקש אפשרי כדאי שהוא נגיד ישתוף ידים, לא יודע מה. שום מקש לא עושה כלום! נכנסתי לאפשרויות מקשים וראיתי איזה מקשים מכוונים שם, אבל אין שם שום פונקציה לכוון מקש שקובע לעשות משהו. יש רק לזוז עם החצים ולהזיז את התמונת מצלמה. אז איך לעזאזל משחקים? מה אני עושה? אני תקוע בחדר לוחץ על כל המקשים לא עושה כלום, ואז אחרי איזה 10 דקות ככה השוטר הולך לשירותים ותופס אותי ואז יש לי פשוט…

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  4. משחק האסטרטגיה המדליק 8Bit Armies זמין כעת גם בגירסה אלטרנטיבית עם קוסמים ודרקונים לכתבה

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  5. Started by rikus,

    איך זה שלא הוציאו לו מודים? עם איזה מנוע זה בכלל? הגרפיקה שלו עדיין מצויינת!

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  6. שלום כולם, ראיתי שהגודל של KANE EDITION הוא בערך 7.5 ג'יגה, אבל הרגיל הרבה יותר קטן ממנו. אז מה הגודל של הרגיל? יותר מ-2 ג'יגה?

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  7. Started by Tut_Banana3,

    שלום לכולם זה הפעם הראשונה שאני אי פעם עורך סרטון בחיים שלי... אז אם אתם לא אהבתם וכל זה תגידו לי כי די אהבתי את הקטע של לערוך אז אני רוצה לדעת מה לשפר ואני אנסה לעשות עוד אחד.. בתקווה שיצא יותר טוב (ברגע הזה העלתי את הסרטון.. ) אז הינה ובבקשה בלי תגובות רעות וכל זה... תודה רבה דרך אגב כולל המון ספויילרים... אז מי שלא שיחק ורוצה שלא יראה

  8. Started by shalbik,

    שלום לכולם במחשב שלי יש 4870 ומערכת ויסטה 64 עם DX10 ומשום מה בתוך LOTRO (למי שלא מכיר LORD OF THE RINGS ONLINE ) האפשרות של רינדור DX10 אפורה ואינה ניתנת להפעלה. מוזר לי מאוד משום שזה אמור לפעול. חיפשתי ברשת פתרונות ולא מצאתי. אשמח לפתרון!!! תודה.

  9. Started by elad76,

    אני נכנס לחבילה האחרונה של האנגלים ואני בוחר בשלב האחרון 4.. זה השלב עם הגשם והברקים.. זה מה שקורה לאחר ס"מ של טעינה:

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  10. Started by FatallChill,

    אני לא מצליח להפעיל את הקונסול במשחק וגם לא את הצ'טים יש למישהו מושג מה צריך לעשות? זה עבד מצויין ב 1.1 (כתבתי את הדברים שצריך בקובץ ה INI)

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  11. טוב כתבתי מדריך למשחק ואני צריך הצעות לשיפור/מה להוסיף http://rapidshare.com/files/58239747/ETQW___1502___1491___1512___1497___1498___1512_.doc תודה

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  12. Started by nore0,

    אני לוחץ נסה שנית וזה עולה עוד פעם

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  13. Started by fender1989,

    אני רוצה להתחיל לשחק מדאל אוף הונר אלייד אסולט התקנתי את המשחק וגם את המולטיפלייר פאצ' 1.11 אבל כל פעם שאני מנסה להתחבר לשרת הוא אומר לי server connection timed out עזרה בקשה

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  14. Started by liav12,

    שאלה בכותרת... תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  15. Started by yuval1101,

    היי, סתם גלשתי באינטרנט וחיפשתי גיימפאדים, ופתאום קלתטי את המוצר הזה לפאנל של xbox360, זה נראה ממש מגניב, כנסו לכאן- http://www.nyko.com/nyko/products/?i=69# לא שיש לי את ה-360, אבל הייתי חייב להראות את זה, ואני גם יודע שיש כאן כמה בפורום שיש להם את ה-360 אז רציתי להראות גם להם

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  16. Started by ben060,

    לאחרונה במהלך המשחק הוא נתקע לי ואני לא יכול לעשות כלום, אני לא יכול לסגור את המשחק או לצאת ממנהו הדרך היחידיה היא להתנתק מWINDOWS איך אני בודק אם זו בעיית חומרה או שבעיה במשחק? ניסתי להסיר את המשחק ולהתקינו מחדש אבל זה לא עזר. יש תוכנה שבודקת אם יש בעיה במשחק או משהו כזה? או שיכול להיות שזו בעית חומרה אשמח לכל מידע בנושא

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  17. Started by xlSnaK,

    בהתקנה זה מבקש ממני לעשות משתמש און ליין ובלי זה אני לא יכול להמשיך להתקין ושם זה רוצה ממני registration key ו pre order code מה לעשות ? =[

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  18. שחקן חובב מירוצים נתקל במפתיע ב'דמות' של חברו, שנפטר לפני כשנה, ואף זכה להתחרות מולו בעולם הדיגיטלי של הכותר הטרי לכתבה

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  19. Started by dj_horse,

    שלום! שאלה זאת מופנית למי שיש לו ידע בנושא של הרשמה ומשחק ברשת של flight simulator x. כול מי שמשחק בזה ברשת ויודע כיצד אפשר לשחק ברשת,ויכול לתת לי הדרכה בשלבים אני אודה לו. אני ניסיתי להירשם אבל כול פעם שהקלדתי סיסמה, הוא הכניס לי שגיאה של זה. ניסיתי את זה לפני כמה זמן,כלומר בר הרבה זמן לא ניסיתי את זה בדיוק,אבל מי שיוכל לעזור לי אודה לו.

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  20. Started by yakirsh4,

    אני רוצש לקנות מחשב עם שני כרטיסי מסך geforce 8800gt האם המשחק crysis יעבוד לי חלק אל very high

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  21. Started by eliil1,

    יש את ה PARTY PACK , וגם כשאני נכנס למשחק יש את האפשרות, אבל לא הצלחתי לשחק אונליין... זה זמין רק לקונסולות או גם למחשב? תודה.

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  22. אהלן, יש לי פדלים ישנים שהגיעו עם הגה שקניתי פעם... ניסיתי להשתמש בהם בתור הrudder שלי אבל נתקלתי בבעיה... אגב- RUDDER, במשחק FSX, זה מה שנותן לך את האפשרות להזיז את המטוס ימינה ושמאלה על הרצפה, לא הכנפיים אלא הגלגלים. יש 2- במקור- גז וברקס... הם דיי סימטרים אז רציתי לנסות להשתמש בהם אבל... כל אחד מהם נחשב כסליידר, ככה שבאפשרויות של המקשים עצמם, כשאני לוחץ על אחד מהם, הוא לא מופיע כי הוא לא נחשב מקש אלא סליידר... ובאפשרויות של המקשים-סליידרים- יש קטגוריה של rudder אבל בעצם אני צריך להגדיר משהו עם שניהם, כי התוכנה מחפשת משהו שיש לו ימינה ושמאלה ובעצם מה שאני רוצה זה שהגז יהיה ימינה והברקס יהיה שמאלה, מקווה שהבנתם... כך שבעצם אני יכול להגדיר שם רק אחד מהם- וזה לא נותן…

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  23. Started by Lost Spirit,

    השאלה בכותרת, תודה אני משחק על הדיפולט, נראה לי קוראים לזה Regular, בכל אופן אני רוצה להתקדם ברמה בכדי שיהיה יותר מאתגר.

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  24. Started by nivz,

    אז זהו שפעם שיחקתי בknight online עוד בתחילת דרכו, הפסקתי ועכשיו שחזרתי קיבלתי 3 ימים "Premium" חינם ועכשיו כשאין לי פרמיום הוא לא מתחבר לי לסרברים בטענה שהם עמוסים, הבעיה היא שאם זה היה שעה שעתיים ביום אז סבבה אבל הם עמוסים 24 שעות ביממה! מה אני עושה? יש סרברים אולי לא מקוריים או משהו בסגנון? או מישהו שקנה ולא רוצה לשחק יותר? או משהו בסגנון?

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות

דיונים חדשים בפורומים