עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אשנים מה קורה? בכל מקרה חברה שלי החליטה שבא לה לשחק בסימס אז היא הלכה וקנתה סימס, עכשיו המחשב שלה בבית הוא עלוב ככה שהמחשק אפילו לא עולה שם, אבל אצלי הכל אמור לעבוד יופי טופי... בכל מקרה אחרי שהתקנתי את המשחק, הוא מבקש שאני אכניס את הדיסק הראשון, אני מכניס, ואז הוא מנסה להפעיל ונותן לי שגיעה, לא שגיאה של המחשק אלה שגיאה של הוינדואוס, החלון שגיאה כמו בתמונה למטה: אינני יודע מה לעשות כדי לתקן את השגיאה הזאת, אני ניסיתי להתקין מחדש, אך ללא תעולת... אשמח לתוגובות מועילות בנושא, אם זה לא קשור לפה אז אתם מוזמנים לנעול או להעביר לפורום הקשור, תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 648 צפיות
  2. Started by adirnasri,

    כול פעם שאני נכנס למשחק Super-Bikes Riding Challenge זה רושם לי את זה http://img89.imageshack.us/img89/6006/15001500148815131501ge3.jpg מה זה אומר? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 648 צפיות
  3. C&C 3 HELLGATE Blizzard president Mike Morhaime ארוך אבל שווה קריאה.

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  4. Started by IPIP,

    אני יורה על האויבים ואין כוונת אדומה אני יורה ולא קורה כלום הם לא מתים בשלב הראשון הכל היה טוב זה התחיל בשלב השני ככה הכוונת צריכה להיות שמכוונים את הנשק לאויבים (אדומה) http://www.fastup.co.il/images/22913059.jpg הכוונת לבנה אני יורה עלהם ולא קורה כלום http://www.fastup.co.il/images/9176939.jpg למישהו זה קרה ? עם כן אז אני צריך את העזרה שלכם תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  5. Started by chris_u16,

    זהו משחק שכ"כ רציתי להתקין אותו אבל בגלל ב M$ Windows Installer אני אוכל אותה שוב!! השגיאה שאני מקבל היא מאוד פשוטה אבל אני לא הצלחתי לעשות כלום לגבי זה (אני מקבל את השגיאה בגלל שאני משתמש בWin 2003 Server) אי אפשר לעבוד על הmsiexec הזה? תודה :-* [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  6. Started by nottheguy,

    משהו בסגנון Lego Starwars שהיה ממש נחמד לשחק שניים. תודה רבה לכולם!!

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  7. מישהו יודע באיזה חודש הולך לצאת red alert 3 ?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  8. Started by sSs Dragon,

    שלום, יש לי שאלה בקשר לניד פור ספיד קרבון: בדמו לא מצאתי אפשרויות של לנסוע חופשי ברחובות.... האם במשחק המלא תהיה אפשרות לנסוע חופשי??

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  9. האם אפשר לשחק ב-multiplayer ? הכוונה היא שיש לי רשת ביתית ואנחנו רוצים לשחק יחד... ולא קשור לשרתים בחול וכאלה... תודה!!!

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  10. Started by Jack_g,

    מי שלא יודע זו היא חבילה של שניי דיסקים וכרטיס שמאפשרת לPS2 לקרוא דיסקים פרוצים. בכל אופן מישהו יודע איםה ניתן לקנות את זה בארץ?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  11. בעיה קשה בגנרלס! אחרי 20 שניות של משחק כל הבסיס של מתפוצצ סתם!! מה עושים? ניסיתי את כל הצבאות בכל המפות ניסיתי לשנות באופשיינס דברים אבל שום דבר לא עוזר.. למשהו זה מוכר אולי?

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  12. איך שאני לוחץ על האייקון של המשחק עלמנת להפעיל אותו אני מקבל הודעת שגיאה והוא והחלון של המשחק נסגר. אני עובד עם ויסטה 64 ביט

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  13. Started by free fraek,

    אני לא רוצה לשחק ברשת בכלל למה הוא מכריח?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  14. Started by MishaK,

    קודם כל, אני חייב לומר, משחק ענק. שינויים ענקיים וגראפיקה מצויינת. שנית, מי ששיחק בוודאי הבין שבקריירה משחקים מאמן ושולטים על הרבה דברים שונים ומשונים. בכל מקרה, יש גם אפשרות לקבל נקודות שמאפשרות לשדרג את הציוד, החדר כושר, השיטת אימונים, הצוות של הקבוצה בקיצור, הכל כמעט. בעיה אחת, קשה מאוד לקבל אותם. שיחקתי כבר כ-5 משחקים וניצחתי בכולם, החתמתי שתי שחקנים וגרמתי לכל אחד מהם לוותר על כ-2 מיליון ירוקים מהמשכורת שהם דרשו, אבל עדיין לא קיבלתי אפילו נקודה אחת לשידרוג. מישהו מצא טריקים מעניינים או עוד דברים חיוניים לעשות בשביל הנקודות האלה?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  15. Started by ex_,

    היי תאור המשחק פחות או יותר: משחק מרוץ מכוניות שהם בעצם כמו מכוניות על שלט רחוק המסלולים הם ברחובות בין מכוניות, סופר מקרט וכו' במסלולים עצמם יש בונוסים, מלכודות וכו'... מישהו זוכר איך קוראים למשחק?? תודה

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  16. Started by waisor,

    אני התקנתי את המשחק אבל חסר לי הסירייל נאמבר אולי מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולרשום לי אותו אני הודה לו מאוד..

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  17. זו ההודעה שמופיעה לי אחרי הרבה זמן שאני מכניס את הדיסק DVD של ProEvolutionSoccer4 לכונן DVD שהוא חדש לגמרי, 16x של אסוס. גם המשחק חדש ומקורי לגמרי. פעם המשחק עבד בלי בעיות. לא יודע מה קרה. לאחר שהמחשב קרס ולא עלה יותר, הוא נשלח לתיקון ועכשיו חזר. זו בעיה אחת ששמתי לב אליה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  18. Started by desegel,

    למישהו יצא לשחק את המשחק? ניסיתי כמה זמן Skirmish ואני ממש לא מצליח כלום (הורגים לי הרבה יחידות, לוקח לי זמן עד שיש לי משאבים לקנות טנקים וכו'...) יש למישהו רעיון לטקטיקה?

  19. Started by Systema,

    project 8 כבר יצא אם אני לא טועה לקונסולות, אבל הוא מתוכנן לצאת למחשב?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  20. המליצו לי על Heroes 3 אז אני צריך עזרה כי אין לי כל כך מושג במושגים של המשחק... מוסגים (דוג...כשאתה נכנס לקרב איך אתה יודע אם זה קרב עבוד או לא\או מה כמות היצורים...) עוד עזרה במושגים שונים תעזור...

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  21. Started by יורםבהרי,

    נראה משחק טוב..... ביקורת: http://belphegor.uzidesign.com/?p=49[br]פורסם בתאריך: 25.06.2007 בשעה 00:30:44 מה אף אחד לא משחק? ???

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  22. Started by yotam360,

    איזה משחק פעולה או מירוצים כדאי לקנות ל-PSP???

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  23. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, יש לי בעיה ב BFH. כשאני מנסה להכנס לסרבר, זה טוען תוך שניות, ומתנתק, ומציג שגיאה 15. אחרי זה כשאני מנסה להתחבר, הוא טוען מלא זמן ואז אומר שאין לי סרבר להתחבר אליו. מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  24. Started by CrossFire,

    שלום, אתם זוכרים את המשחק של חיל האוויר הישראלי? קניתי אותו בערך בכיתה ג' או ד', לפני כ-6 שנים...... הייתי רוצה שיוציאו את אותו משחק רק עם גרפיקה כבדה שזה יהיה WoW, ועם הרבה אופציות, מולטיפלייר טוב וכו'...... מטרת השיחה הזאת היא שאני רוצה לפנות אל חברת משחקים שיוצרת משחקים דרך דואר אלקטרוני ולכתוב להם שיוציאו משחק בסגנון לעיל..... אם אתם יודעים איך אני יוכל לפנות אליהם אז תגידו לי בבקשה. חרשתי פעם על המשחק הזה וזה דווקא היה הצלחה בקרב הגיימרים הישראלים.... תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  25. בשלב בזה אחרי שאני הורג כמה שומרים אני מגיע למין כנסיה קטנה כזוא... שמישהוא קבור בא, כשאני ניכנס לתוכה יש אבל חרוטה על הכיר, שאליה אני אמור ללחוץ כדי שתיפתח דלת תת קרקעית. עכשיו הבעיה היא כשאני לוחץ על האבן הזאת אז המעבר התת קרקעי ניפתח מעט וישר ניסגר... למישה שיודע מה אני צריך לעשות... ?????????????????? ??? ??? ??? תודה.

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות

דיונים חדשים בפורומים