עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by amit_R,

    אז ככה שאני נכנס למשחק בהתחלה (וזה גם באונליין וגם לא באונליין) הוא מבקש ממני שם משתמש וסיסמא .. נירשמתי שם לאתרים האלה לא יודע מה הוא רצה בכל מיקרה זה לא נותן לי להיכנס למשחק.. מה אני עושה??

    • 8 תגובות
    • 649 צפיות
  2. Started by buzi78,

    בעיה: אני מעלה את המשחק אבל מקבל שגיאה של מדברת על שיש לי גירסא ישנה ל openGL cdi המשחק מותקן על מחשב נייד עם כרטיס מסך של ATI Radeon HD3450 256MB VRAM מה עלי לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  3. Started by FaT_GEnERaL,

    מישהו יכול להביא לי SERIAL NUM ל SIMS UNLEASHED :s05: תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  4. Started by dror_gh,

    שלום , התקנתי את המשחק real madrid the game יש לי ויסטה 32 ביט כשאני נכנס למשחק יש מסך שחור, כאילו שהוא חושב אבל הוא נתקע לי על המסך שחור ולא קורה כלום משם. מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  5. Started by silky,

    זוכרים את הפוסט שכתבתי אתמול שאני רוצה לקנות SERIAL? אז קניתי(8 דולר). אני לא מכיר פורומי משחק או משהו כזה אבל הייתי רוצה לשחק עם מישהו ישראלי או לפתוח PES5 של HWZONE או משהו. מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  6. Started by mrsph666,

    א(ס)-סלאם עליכום, במשחק הנ"ל, אם למשל מוסיפים לרכב ספוילר, ובמקום למשל, כמה תוספים ממתכת, לחבר חלקים מקארבון, האם תהיה לזה השפעה על הביצועים כמו במציאות, או שזה נטו למראה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  7. Started by alexrta,

    סוף סוף הגיע לידי משחק טניס חדש ואני חולה על משחקי טניס ... אבל כל פעם שאני מעלה אותו אני מקבל את ההודעה SYNC OUT OF RANGE מה הבעייה??? ??? נ.ב המחשב שלי עומד בדרישות. תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  8. מישהו יודע איך מגדירים לשחק בו עם ג'ויסטיק??? לצורך העניין logitech rumbellpad 2... אמרו לי שצריך להוריד איזה עדכון מהאתר הרישמי שלהם אבל אני לא מוצא ובתמיכה של אטארי לא מבינים מהחיים שלהם... תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  9. Started by קרמריקה,

    שלום, לפני כחודש וחצי התקנתי ושיחקתי במשחק משהו כמו שבוע ומאז לא נגעתי בו אך הכל נשאר כשהיה כולל ההתקנה והשמירות. היום רציתי לחזור לשחק אך נתקלתי בבעייה: כשאני לוחץ על מקש כיוון כלשהו, המשחק מתנהג כאילו המקש נשאר לחוץ גם הרבה אחרי שעזבתי אותו... העכבר מתפקד בסדר וזז גם כשהמקש כביכול עדין לחוץ. ניסיתי להוריד הגדרות למינימום (למרות שבהגדרות שכבר היו שיחקתי בעבר כפי שציינתי) אבל הבעייה ממשיכה. מיותר לציין שאני עובד עם דרייברים מעודכנים. הקטע הוא, שקרה לי בדיוק אותו דבר בFEAR - רק ששם הבעייה נפתרה ברגע שאישרתי את FEAR בZONE ALARM.. עם NFS הוא לא ביקש ממני אך ליתר ביטחון אישרתי אותו ידנית וגם סגרתי את ZONE ALARM לגמרי ושום דבר לא עוזר. המערכת שלי: AMD athlon64 3200 1 GB RAM 6…

  10. Started by neogod,

    מי שרוצה שישלח הודעה לאיי סי 136801576

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  11. Started by ForresT,

    טוב,בלי להכביר במילים.. http://img510.imageshack.us/img510/396/ddadadoo0.jpg תודה מראש.

  12. יש רכבים בהרחבה הנ"ל של בטלפילד? איזה כרטיס יכול לריץ NFS MW בגרפיקה גבוהה? ה9600 256mb שלי מריץ אותו רק בגרפיקה די נמוכה עדכון: בקשר לרכבים- החלפתי מפה ויש

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  13. Started by אוריפ,

    כשאני משחק בMicrosoft Flight Simulator 2004, אני נתקל בבעיות תצוגה נוראיות (מצורפת תמונה...)! יש לי מעבד אינטל 2.4, 768 ראם, ורדיאון 9800 פרו עם הדרייברים החדשים (3.7). המשחק הוא מקורי לגמרי! מה קרה? בבקשה!

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  14. Started by The Dom,

    הורדתי הבוקר עידכון 1.41 מהאתר הרשמי, פתחתי אותו ועזבתי את המחשב לכמה שעות והוא פשוט לא נדלק. לא יודע אם זה קשור אבל יש לי משחק מקורי.

  15. הוא מעלה לי פעמים שיש שגיאה, בפעם הראשונה הוא מעלה אבל בכל זאת הוא ממשיך בחילוץ: אחרי זה הוא מגיע לי כבר לסוף ואז הוא שוב מעלה לי שגיאה: מה לעשות? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  16. יש איזה אתר\חנות עם מחירים מיוחדים למחשקי מחשב חדשים? איפה אפשר לקנות חבילות מיוחדות של משחקים חדשים? איפה אפשר לקנות מבחר משחקים ישנים בזיל הזול?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  17. נכנסתי לשרת כשלא הבנתי משם השרת מה הם רוצים, הריגה ראשונה ומעיפים אותי, מתברר שאסור להרוג בשרת הזה! http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/76933fc9-175d-442b-9f63-d759000ec82a/XL-4-eXtreme-Leveling-Flagrun-only-No-Kills-by-Oktyab-ru/

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  18. Started by pc student,

    חברה נתקעתי במשימה הראשונה עם הבאגי וחלק הזה על גשר הרכבות אני לא מצליח לעבור דרך הדבר הכחול הזה ואני לא יודע מה לעשות,help please

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  19. יש כאן הוראות איך להפעיל אני לא יודע אנגלית! אז תעזרו לי בבקשה להפעיל רשום כאן איך להפעיל את הקודים! תגידו לי איך להפעיל בבקשה!! - Laserpointer (while ESP On) Let's you see at whom someone is aiming. ###Remarks: It's not perfect at the moment. It works nice with sos+das2. See it as an hint. I hope to improve this in further versions, but I don't have to much hope here Anyway - I love to use it - try it out. ------------------------------------ ------ - Aiming is slightly better, because of some changes in the aiming code. Especially in far distances. - Aiming is now able with ESP off. - Starting the bot with SHIFT+B now. ------------------------------------ …

  20. שלום יש לי מערכת xp pro, פנטיום 4, המערכת הפעלה באנגלית עם direct x מעודכן. המחשב מחובר למערכת הסטריאו וסוג הכרטיס קול שלי הוא: creative SB pci 128 (ensoniq ES5880( עד היום לא היתה בעיית אודיו עם אף משחק....halo, vice city ועוד. התקנתי את star wars:knights of the old republic ושומעים רק ברמקול אחד. (דיסק אורגינלי לא צרוב) ניסיתי לשחק בהגדרות אודיו של המישחק אך ללא הצלחה. מישהו יכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  21. Started by micahel,

    אבל לא מהאימיול כי אני מחפש את הגירסה v2.1.8 אתם חייבים להשיג לי אותו תודה ענקית לכם

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  22. Started by b1rka,

    צריך להביא מסך מחשב כבל אינטרנט ו??? כל הכבלים שמחוברים למחשב??!?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  23. Started by bluemail,

    איפה אפשר להגדיל את הניסיון של שלושתם מעד 150 ליותר מזה ???

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  24. שלום חברים, אני עובד עיצות. בהפעלה הראשונית המשחק עבד בסדר גמור, עלה וטען בצורה נורמאלית וכמובן ששיניתי את הגדרות התצוגה לאחר מכן. מייד עם שנוי ההגדרות המשחק החל לקרטע באופן זוועתי, מן הסתם שיניתי שוב את ההגדרות למינימום וקיוויתי לטוב, לא! המשחק מקרטע עדיין ומנצל כמעט 690 מ"ב זיכרון פיזי ו100% קבוע של כח המעבד! משהו פה לא הגיוני, לכן הסרתי והתקנתי מחדש ועדיין שום דבר לא עוזר. אני לא רואה שום סיבה שהמשחק יקרטע שכן המפרט שלי עומד בדרישות, אני גם לא רואה סיבה לבעייה בתיאות חומרה או תוכנה כי המשחק כן עבד בהתחלה טוב. מערכת ההפעלה: VISTA HOME כ. מסך: 6600GT AGP כ. קול: מובנה SOUNDMAX מעבד/זכרונות: 2.8/1ג"ב האם התקלה ידועה? האם למישהו יש פתרון ?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים