משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, דבר ראשון,אם אפשר ב-ל-י פאצ' כלשהו לשנות רזולוציה?הגדרות גראפיקה ניסיתי דרך הדריוור שלי ואני חושב שעבד ..אם כן המשחק עדיין נראה חרא.(800x600). דבר שני,איך לעזאזל אפשר לשנות מקשים למה שרוצים?וגם בהגדרות של המקשים במשחק הם מביאים לך שלט של קונסולה-מאוד מתחשב בשחקני הPC.מה הם מפגרם בKONAMI או מה?מביאים לי מקשים ב איקס עיגול ריבוע ומשולש.פשוט מפגרים! ואם אי אפשר לשנות מקשים,ישנו TYPE 1 של מקשים וTYPE 2. אני בחרתי ב2,אבל אני לא יודע מה המקש של הספרינט.אם אפשר לדעת תודה.
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני ואח שלי משחקים ברשת אבל לא מצאתי אפשרות להוסיף בוטיםכי רק אני והוא זה לא הכי כייף יש אפשרות להוסיף בוטים אולי להוריד איזה תוכנה שמוסיפה בוטים מישהו יודע?
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אני בקרירה עם הקבוצה אינטר מילאנו יש לי משחק של גביע מול ריאל מדריד.. ואני בא לעשות play זה רושם לי http://img477.imageshack.us/my.php?image=fifa9tc.jpg תודה רבה לכול מי שיעזור.. אני מקווה שה הפורום הנכון אני מכיר גם את גיימר יש שם פורום מיוחד בשביל זה אבל משום מה זה לא ניכנס לי לאתר זה רושם לי שגיאה של LINE משו..7
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
אני ממש חדש במשחק הזה ושמעתי שיש אפשרות לשחק ברשת. יש מצב למצוא מדריך שמסביר איך? מצאתי בגוגל כל מני מדריכים של ילדים שלא ממש מבינים על מה הם מדברים... מקווה שתעזרו לי ???
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
חברה יש לכם הצעה למשחק RPG מעניין וזורם? אולי גם מתאים לרשת אבל שיהיה משחק נורמלי וזורם, ולא משחק של ימי הביניים שבקושי זז יש הצעות למשחק טוב?
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
שלום שמעתי שיש אפשרות לפני משימה גם לקנות נשק ולא רק לשדרג אותו. אך אני עושה את זה? אני ראיתי רק את האפשרות של השדרוג.... ועוד שאלה עם המשחק התקנתי גם את GameShadow למה זה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
שאלון נועד לחוות דעת של משתמשי המשחק שקנו או מעדיפים וההמלצות שלהם.
-
- 7 תגובות
- 650 צפיות
-
-
ישנה המשימה שצריך לחלץ משאית עם אחד הרכיבים של הפצצת טיבריום נוזלי אני מגיע אלייה עם הקומנדו ומגיע לבסיס אבל שם טובחים בי ואי לא מצליח לשמור על הבסיס ובטח לא לחלץ את המשאית דרך הבסיס שלהם כמו שצריך
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
בשלב בראשון היגעתי עד למחשב נייד שם ואנני יודע לאן הולכים מישם ???
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
התקנתי ,עשיתי כל מה שרשום בקובץ NFO הורדתי קראקים השתמשתי ב-YASU ועדיין לא עולה. פתרון רבותיי
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
אני זוכר איזה חבר אחד שלי לפני מלא שנים כשהיה רק וינדוס 3.11 הוא שיחק במשחק כזה שיש לך מזוודה ויש לך בצד דברים בגדלים שונים למשל : סכין גילוח , אקדח , חפיסת סגריות, מטריה קטנה....בקיצור ואתה צריך להכניס אותם למזוודה ככה שהכל יכנס (אתה יכול לשנות לכל פריט איך הוא ישכב במזוודה על מנת שדברים אחרים יכנסו)בקיצור ואז אתה עובר לשלב הבא עם דברים שונים... לא מצליח למצוא כלום ב גוגל.... בעיה אני בתקווה שלפחות אחד ממכם זוכר את זה.... אני סגור לחלוטין שזה היה בת'ופה של וינדוס 3.11 ומדובר במזוודה תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
אהלן אנשים... לא מזמן נזכרתי באיזה משחק ישן יחסית שסבא לי רוצה על המחשב שלו, שיהיה לנו ולקטנים במשפחה מה לשחק שבאים אליו בחגים וכאלה... [אין מצב המחשב שלו תומך קרייסיס.. ]... אני לא זוכר את השם שלו, אבל זה היה על איזה יצור עם ראש כזה שהלמעלה של הראש שלו ארוך מאוד... איזה חייזר כזה או משהו... העלילה איפשהו בתוך חללית אם אני לא טועה, ויש לי אסוציאציה של 3 אותיות באנגלית בתור השם של המשחק.. משהו עם DK או משהו כזה.... אבל לא בטוח... אני לא זוכר לא מצאתי בגוגל כלום... אשמח אם מישהו זוכר/מכיר =]...
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
חברת Take-Two Interactive אישרה כי המשחק המצופה GTA 6 ישוחרר בסתיו 2025לכתבה
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
- 1 follower
-
-
תודה.
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שאני מעלה אתה משחק בשני המצבים (רגיל או DELETED SCENES) אז באחד מהם הוא יוצא לויינדוס ובאחד הוא חוזר לתפריט הראשי זה קורה לאחר שאני טוען את השלב. מחקתי את הדרייברים והתקנתי ישנים יותר בבקשה עזרה תודה. :-\
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
היי..יש לי בעיה במשחקים..אני כזה באמצע משחק ופתאום יש לי מסך שחור ל5 שניות [הקול ממשיך] ואז חוזר. ואחרי 10 שניות שוב מסך שחור וככה כל הזמן....אין לי ארטיפקטים,ניקיתי אבק....מה לעשות? זה משגע אותי...
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
איזה משחקים חדשים או לא כל כך חדשים יעבדו נורמלי על המחשב : א P4 ht 2.8mhz 1gb ddr400 radoen 9600pro 256mb asus p4p800deluxe ני שואל כי למשל RA3 הדרישות מערכת שלו גבוהות אבל למרות זאת הוא עובד מצויין על המחשב הזה..
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
כשיחקתי ב- semi pro הבקעתי רוב הזמן על ידי כניסות למרכז הרחבה. עכשיו ב- professional אני לא מצליח להיכנס לרחבה ועד עכשיו הכנסתי רק גול אחד וגם הוא בטעות. מישהו יכול לעזור לי? סליחה על השאלה הטיפשית הזאת אבל אני באמת לא יודע איך להבקיע.
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
סקירה מקדימה של GT למשחק האימה הקלאסי כשהכותר הבא בסידרה נראה חזק מתמיד למרות שהז'אנר מעט איבד מערכו וקשה למצוא משחקי אימה ממש המשחק הזה ישוחרר ב 22 לספטמבר ואולי יצליח להחזיר עטרה ליושנה http://www.gametrailers.com/player/39967.html
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
לא מוצא את האשכול שהיה פה לפני הרבה זמן ! תודה
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום לכולם,לפני כשלושה חודשים קניתי מחשב חדש- AMD ATHLON 64 BIT 3000 GIGABAYTE K8NF-9 1GB RAM GEIL GIGABAYTE GEFORCE 6600GT המחשב עובד ברשת עם מחשב נוסף-פנטיום 3,דרך ראוטר עם מודם מובנה מחברת EDIMAX המחשב תותח,עובד מעולה בהכל,פרט לבעיה אחת גדולה-כשאני מנסה לשחק במשחק רשת(חינמי או לא),המחשב נתקע אחרי כמה דקות משחק ולא מגיב לכלום-צריך לעשות ריסט. ניסיתי המון משחקים-ENEMY TERRITORY,BATTLEFIELD 2,CALL OF DUTY ועוד,ובכולם הבעיה קיימת כמובן שפתחתי את הפורטים של המשחקים גם בפיירוול של ווינדוס וגם בפיירוול של הראוטר התקנתי את הדרייב הכי חדש של NVIDIA וגם את הדיירקט הכי חדש יש לי,ועדיין יש את הבעיה ניסיתי לשחק במחשב השני-הפנטיום 3,ושם הכל עובד בסדר גמור! כלומר שהבעיה היא כפי הנראה…
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
הורדתי מאימיול את המשחק PES5 אבל שאני לוחץ על ההתקנה הוא נותן לי הודעת שגיאה:לא היתה אפשרות לפתוח חבילת התקנה זו.ודא כי החבילה קיימת וכי יש לך אפשרות גישה אליה,או פנה אל ספק היישום כדי לוודא כי זוהי גירסה חוקית של windows installer " אז מה עושים??
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
הפתיח ווידאו הוא מפורמט WMV ויש לי מערכת הפעלה XP הוא לא מצליח לנגן אותו ואז ניתקע כל המישחק מה לעשות??
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-


