משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שבוע טוב. א. קיבלתי הרבה משימות כשהסתובבתי בכלא בחוץ, כמו להשיג רשימת מלשינים, למצוא משקפיים וכו'. כעת עברתי את המכרה ואני בדרכי לספינה שאני אמור לברוח איתה. אני לא חושב שאחזור לכלא כדי להשלים את המשימות. האם פיספסתי משהו? האם אני צריך לחזור? האם אקבל דברים שווים ומגניבים אם אשלים את המשימות או סתם כסף ושטויות? ב. איך עוברים את ה heavy armoured gaurd ? הכלב המתכתי הגדול הזה. ג. מה דעתכם על א?
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
הי אני תקוע באחת בחידה עם הסוללות במערה(בDRAGEST). אחרי שהנפח נתן לי סוללה תקינה וסמתי אותה במקום אני לא מצליח להפעיל את המכונה שם (לא כ"כ הצלחתי להבין את הלוגיקה של החידה הזו) אשמח לשמוע הסברים...
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
למה אין לי במשחק את הרזולוציה 1024X1280??? זה באסה ממש וגם שאני שם על 1600X1200 אז הגראפיקה נראית באגית מוזרה השחקנים נהפכים שקופים וגם הסביבה יש לי ת'פאץ החדש 1.02
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
Crime Life Gang Wars מי מכיר? איך המשחק? למי שלא מכיר http://www.konami-crimelife.com/uk/flash_uk.html
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום לפני כמה זמן קניתי הלף לייף 2 ושיחקתי ועברתי שלבים אבל לפני שבועיים נדפק לי המחשב ופירמתתי אותו והתקנתי אותו שוב היום אז אין לי כוח להתחיל את כולו מחדש אז אני מחפש קודים שפותח לי את כל השלבים ואיך להפעיל אותו ועוד כל מיני קודים בשביל לשחק סתם בשביל הכיף תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מעוניין להחליף קאונטר סטרייק סורס ו1.6 על באטלפילד 2 אם זה לא חוקי אז לנעול
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלומות חברי פורום משחקים! אני צריך עזרה בשלב הרביעי בהיטמן 3 אני צריך להרוג איזה דוכס ואת הבן שלו שגרים בתוך טירה עתיקה ויוקרתית כזאת... ולהציל עוד איזה מישהו שנמצא בתוך מרתף יין ואני יודע איך להגיע אליו יש גדר שחוסמת את הדרך לדלת שלו !!! מישהו יודע מה עושים? ניסיתי הכל!!! תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום. דוד שלי בארה"ב והוא חוזר מחר לישראל, הוא יכול להביא לי פלייסטיישן או XBOX אבל בלי צ'פ. אני יכול לקנות צי'פ בארץ ולהתקין בקלות ולשחק במשחקים שהורדתי מהאינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
התקנתי וכשאני בא להפעיל את המשחק אז זה עושה לי שלח אל תשלח מה עושים? יכול להיות שהקראק לא טוב? ועם כן אז אפשר קראק? תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
טוב אז ככה אני סיימתי לפני כמה ימים את Freelancer משחק פשוט ענק אבל אני לא ממש אוהב להמשיך לשחק אחרי שסיימתי את העלילה, זה משעמם. אז אני מחפש עוד משחקים כמו זה עם עלילה מעניינת. כמה דברים חשובים : 1) שהגרפיקה תהיה סבירה לא כמו Freespace או משהו משנות 2) שיהיה אפשרות לקנות דברים חדשים כמו נשקים חדשים וחלליות 3)כמו שאמרתי כבר עלילה טובה. אמרו לי שStarlancer דומה לfreelancer אבל נראה לי הגרפיקה לא משו. וגם שמעתי על X3 אמרו שהעלילה ממש משעממת ,זה נכון או סתם ?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
יש לי בעיה כשאני רוצה להיכנס למשחק דרך ORIGIN הוא לא נכנס לי מחקתי והיתקנתי מחדש כמה פעמים וזה לא עזר תודה !!!
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
טוב אז ככה.השגתי את כל האבנים במקדש של העכביש בשביל לשים אותן בפסל של הגדול הזה של העכביש.שהשגתי את השלישית יש מין שרשרת לעלות למעלה,זאת שקרובה ליציאה..שפותחת שער קטן שמעלה אותי חזרה (כאילו מראה לי שאני צריך לחזור)והמשימה משתנה ל-לחזור לחדר העכביש,מה שברור מאליו. אני רץ לחזור ואני רואה שהחדר שדרכו באתי(זה החדר שנלחמים במלך של המתים הליצ' שלוקחים את היהלום הסגול-יהלום המוות)נעול. http://aycu25.webshots.com/image/22664/2002134838065696580_rs.jpg
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
זה מוזר, יש לי xp pro עם sp2
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
-
Godfall, אחד הכותרים הראשונים בשוק שמפותחים בלעדית לקונסולות מהדור החדש, יחייב חיבור לרשת - ועשוי להוות סיפתח עבור יצירות חדשות רבות שיבחרו בגישה הבעייתית הזולכתבה
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
- 1 follower
-
-
רציתי לדעת אם אני מוריד משחק פלייסטיישן למשל מהאתר ליונטוורק זה יהיה באותה איכות כמו משחק מקורי?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום אנשים יצאה סימס 2??? עם כן בבקשה לחג תביאו לי קישורים להורדה שעובדים בבקשה למי שיצליח להשיג SIMS 2 וחג שמח וכשר לכל היהודים הטובים
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש לי בעיה בניד פור ספיד החדש: לא שיחקתי במשחק כבר שבוע ואתמול כשרציתי לשחק נדהמתי שלא נמצאת שום שמירה של CAREER שלי... אז רציתי לבקש ממכם שמירה של קריירה אחרי שניצחתם את BLACKLIST 13 או 12.. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אין לו קיצור דרך להסרה , והוא לא נמצא ברשימת הסרה/התקנה בלוח הבקרה.... האם קיימת תוכנה שתוכל למחוק אותו מהמחשב?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
יש לי בעיה... התקנתי תשמחק rise of nation ואת התוספת Rise of Nations Thrones and Patriots הם לא עובדים שאני ניכנס למשחק הוא מראה את הסירטונים של ההתחלה ואז שולח הודעה Rise of nations cannot run with the monitor display mode set to 256 colors. Please change monitor display to 16-bit color or greater המחשב שלי עובד על רזולציה 1680X1050 עםכרטיס מסך GF7300gs אני חושב שזה אמור להספיק לעלות את המשחק הזה למישו יש מושג מה היא הבעיה פה?
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מישהו מכיר משחקי קווסט בסיגון Alone In The Dark 4? שבהם אתם מפחדים כל המשחק וכבר בטוחים שכל שניה תשמעו איזה צעקה או שיקפוץ עליכם כלב מת מהשיחים ותקפצו מהכיסא מרוב בהלה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אמ היום בהפסקה דיברתי עם חבר ואמרתי לו שאני מחכה ל HL2 הרבה זמן. אז הוא אמר לי שאני יכול לקנות CS CZ ביותר זול ואז אני גם מקבל CS 1.6 CS CZ HL1 ( לא בטוח ) HL2 (כשיצא) CS S האם הוא צודק? והאם יהיה כמו שקרה ל HL1 ששינו את הסיריאלים ואז אני אצטרך לקנות חדש? תודה רבה. אני פשוט כבר מת לשחק בזה עריכה: אני קונה מאופיס דיפו זה בסדר? כמה זה יעלה לי? (זה פחות חשוב העיקר למעלה. בבקשה תענו עוד מעט אני הולך)
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני תקוע בחלק מסויים שבו אני צריך להפעיל "MEGA FREEZE" כלומר להקפיא את הזמן על מנת שאני אוכל להספיק לעשות כל מיני דברים למרות שרשום את ההוראות אני לא מצליח להבין את רצף המקשים שצריך להפעיל ואני לא מצליח לעבור את הקטע הזה כבר מספר ימים
-
- 5 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן , בתור מעריץ מושבע של סדרת המשחקים , דאגתי לקנות גם את Thief :DS אך גדולה היתה האכזבה לראות שהמפתחים (מה לעזלזל קרה לוורן ספקטור?) פשוט הרסו את המשחק. ישר רצתי לפורומים שונים וראיתי שיצא מעין פאטצ' (מעריץ כתב אותו , הוא לא רשמי של מפתחת המשחק) שנקרא : Minimalist Project שמחזיר קצת את המודלים לאיך שהם אמורים היה להראות (כלומר כמו במשחקים הקודמים) ולא כמו החרא שהמפתחים חידשו. על כל פנים , הורדתי את הMinimalist Project , הבעיה מתחילה כאשר אני רוצה להתקין את הפאטצ' , בחלון שבו הוא שואל אותי איזה בדיוק Component אני רוצה להתקין , ברשימה אין לי שום Component ואז הוא כותב לי שכנראה שכבר התקנתי את כולם למרות שאף פעם אפילו לא הורדתי את הפאטצ' . עוד מישהו הוריד את הפאטצ'? מיש…
-
שלום רב, אני מקווה שזה בסדר לשאול פה שאלות כאלה, על משחקים "לא חוקיים" כביכול. בכל אופן, הורדתי NBA 08 מאימיול, דרך LALA. הקובץ הוא קובץ WINRAR בגודל 3.5GB והוא מכיל 60+ RARים נוספים. מה לעזאזל אני עושה עם זה על מנת להפעיל את ההתקנה של המשחק? בתודה מראש, דימה.
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-


