משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי war 3 ו ft והכל עובד טוב ויפה אבל הנה הבעיה : בכל פעם שאני לוחץ על כפתור battle.net זה כותב לי שהגירסה שלי לא מעודכנת ושמומלץ שאעדכן את גירסתי הנה עוד בעיה הבעיה היא שעשיתי update למשחק כלומר עדכון לגרסה 1.21 וזה עדיין לא עובד לי בבקשה תעזרו לי.
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
Air Buccaneers זה שם המוד, אני הורדתי אותו אתמול וממש אבל ממש אהבתי ! קצת על המשחק... שתי קבוצות, לכל קבוצה בסיס, יש מפות שבהן אתה צריך לשלוט באיזור מסוים כמה שיותר ויש מפות שאתה צריך לגנוב מעיין שקים כאלה לאויב, בכל מקרה לכל משחק אקשן טוב יש את המשימות הקטנות שלו (כמו הפצצה ב CS או הדגלים ב DOD/COD ועוד כל מיני) אבל המשחק הזה הוא מיוחד, הקרבות במשחק הם על בלונים פורחים עם תותחים !,בלי סוף שיתוף פעולה וזה פשוט כל כך כיף ! יש בלונים פורחים גדולים ויש קטנים יותר, כל שחקן מתחיל עם טלסקוף, תחמושת לתותחים, כמה נשקים אישיים שגם יכולים לשמש כתחמות מיוחדת לתותחים על הכדור הפורח, אקדח אישי (רובה מוסקט חלש, בעיקר להגנה עצמית), חרב וזהו אני חושב... הטיסה על הכדור היא דיי איטית אבל נ…
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
1) כמה היא תעלה בארץ ובארה"ב?? 2) האם יש לה אזורים כמו ל- PS2?? 3) מתי היא תגיע לארץ ולארה"ב???
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
המשחק יצא! מוזמנים לחלוק את כל החוויות התמונות והביקורות כאן אני אישית מאוד ציפיתי למשחק ואני הולך לרכוש אותו ברגע שיגיע לחנויות בארץ, בעיקר אני מחכה למולטי שלו שאני מקווה שהולך להיות טוב כמו בMOHAA !
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
-
זה התמונה של הבעיה http://img379.imageshack.us/img379/2825/codprobdd8.jpg אני נכנס למולטיפלייר נכנס לשרת כבר בפנים בשנייה שאני לוחץ על קבוצה זה עושה לי את זה ואתמול פירמטתי בגלל שגם לפני הפירמוט היה לי את זה ואם אני מתקין מחדש זה עובד ואז יום אחרי כבר לא עובד בבקשהה מה עושייםם ? ? תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
ראיתי באינטרנט את התמונות וגם הטריילר שלו ונראה לא רע לגמרי שווה משהו או שזה מהסוג יפה על הנייר אבל מבפנים סתם מעפן...
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני לא יודע מה לעשות בשלב ה6 project y עם אני הורג יותר מ4 אוייבים אז כתוב לי למעלה שעם אני הורג עוד שתיים אז האזעקה מופעלת ואין לי מושג איך מתקדם בשלב מבלי להרוג אותם תודה לעוזרים !!!!
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אהלן אני משחק במשחק וקצת הסתבכתי עם הכפתורים והשליטה, נגיד: איך אני שודד מישהו ? איך אני עושה חסימה בקרב חרבות? האם יש כמה דרכים לתת מכה עם החרב ? תודה ...
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אין לי עכשיו סקרין אבל זה נראה כמו בקבוקון בושם בצבע ורוד. תודה וחג שמח!
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
זה משחק קטן ומעניין ששלחו לי שנקרא הדלתות לא כל כך מצליח לעבור שלבים דווחו על כל התקדמות הצלחתי למצוא כמה חלקים וחלקי מכתב אבל לא משהו משמעותי http://alt.tnt.tv/games/thedoors/
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
המשחק שיצא ב 1995 ע"י LUCASART? משחק הרפתקה הכי טוב ששיחקתי. הסיפור העלילה הגראפקיה בזמנו, הסאונד, ההתחברות אל הדמות הראשית. פשוט יצירת אומנות! ניסו לעשות לו 2 המשכים אבל הפסיקו את הפיתוח שלהם באמצע בשנת 200 ו 2003. אני לא מבין למה הפסיקו זה היה משחק כל כך אדיר , אולי בגלל שאי אפשר לשחזר את ההצלחה ורוצים לשמר את הנוסטלגיה. חבל שאי אפשר להריץ אותו על המחשבים של היום אלא רק דרך דוס או WIN 95.
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק וניסיתי להתחיל משחק ואז איך שהוא ביים לטעון הופיע מסך כחול שאמר שאני צריך לעשות ריסטרט ניסיתי להתקין את המשחק מחדש ולהתקין את הפאץ או לעדכן את הדרייברים של הכרטיס מסך ושום דבר לא עזר יש לי מחשב עם XP PRO geforce 7800 gt amd 3000+ ocz 1gb ram creative audigy 2 zs מישהו יודע מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום רב, קנו לי psp בהונג קונג שכתוב עליו (ובספר הדרכה) שהוא תומך במשחקים מאיזור 3 ומאיזור all , בנוסף לpsp קנו לי גם משחק שכתוב עליו איזור 1 והוא עובד. האם הכוונה ב-ALL שהpsp תומך ב umd מכל מקום? אני שואל כי עוד שבועיים אני טס לארה"ב ואני פוחד לקנות שם משחקים שלא יפעלו לי. תודה מראש (ולילה טוב...תראו מה השעה ) דניאל
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
היי כעבור שעה של משחק בgta המחשב נתקע לי! מי שהוא המליץ על TROUBLESHOOT שמציעים בפורום זה התוכלו לעזר לי?
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
הסתכלתי עכשיו על התוכנה הדרושה כדי להריץ BT2 וזה רושם שצריך כרטיס קול לא מובנה שתומך ב DIRECT X 9 אבל למי יש כרטיס קול לא מובנה במחשב? זה נכון או שזה סתם חרתא?
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
אהלן אהלן כולם. הורדתי את המשחק (שאני משתוקק לשחק בו כבר) ולהפתעתי לא מצאתי דרך לשנות את המקשים של המקלדת.. יש למישהו מושג אם יש אופציה איכשהו לשנות את המקשים?.. או שלא קיימת תכונה כזו במשחק? (אני מדבר על הגרסא שיצאה לPC)
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
לגיים פד.. הגיים פד הוא האלחוטי של לוג'יטק (מומלץ בחום!). המשחק פשוט לא מתייחס אליו כלומר אין אפשרות לזוז בתפריט, בקביעת מקשים הוא מתייחס רק לשחקן אחד - מקלדת, ובנוסף כאשר יש שם משחק מסויים שחייב שני בקרים (מקלדת ועוד משהו) הוא אומר שצריך בקר משחק נוסף. יצאתי מהמשחק נכנסתי לפיפ"א, בלי לשנות כלום, והפיפ"א הגיבה רגיל לגיים פד.. הורדתי דרייבר מהאתר של לוג'יטק אבל עדיין אין התייחסות מצד המשחק ( VIRTUA).. הצעות? תודה
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
היי, הורדתי משחק ל-PS2 בגירסת DVDRIP ואני לא יודע כיצד לצרוב אותו. תודה על העזרה...
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
-
שלום לכולם! רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה התקיית שמירה במשחק dirt? משום שאני לא מוצא אותה גם לא במסמכים,וגם לא בתיקיות המשחק..... אודה לתשובה
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה... אני בא להתקין ואחרי שהוא טוען את מסך ההתקנה קופצת לי ההודעה הבאה http://img407.imageshack.us/my.php?image=xzcza0.jpg אם מישהו יכול לתת בבקשה פתרון תודה
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
על איזה שיטה אתם ממליצים בסרבר 1.6? אני עד עכשיו על אדמין מוד אבל חסרים לי דברים של ה-AMX כמו most demege וכו'.
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
16 בנובמבר 2007 ;D מקור: http://www.incrysis.com/ http://www.recurringdreams.co.uk/crysiscountdown/
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת אם אני צריך כרטיס אשראי בינלאומי כשאני קונה מהחנויות האלה או שכרטיס מקומי יספיק? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-


