עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by liran12345,

    לא יודע מה לעשות כל משחק שאני מתרין עולה ותוך 30 שניות יוצא לשולחן עבודה מה זה יכול להיות?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  2. Started by david_borohov,

    שלום... רציתי לדעת אם מישהו מכם יודע מה עם סדרת המשחקים של kotor. יש דיבורים על פיתוח של משחק חדש?! אני כבר לא יכול לחכות!!

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  3. Started by postup,

    יש לי בעיה כשאני מפעיל את המשחק. קניתי כבל DVI למסך LCD שלי וחיברתי אותו במקום הVGA הישן ומאז המשחק לא עולה- אני מפעיל את המשחק והוא ישר מעלה את החלון המוכר הזה שיש בעיה והוא שואל אותך SEND\DON'T SEND. חוץ מהמשחק הזה כל שאר המשחקים עובדים בסדר גמור, זה המשחק היחיד שמשום מה לא עובד מאז שחיברתי את הDVI. יש לכם אולי מושג מה הבעיה? ???

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  4. Started by Tanya,

    הי. קניתי את ההרחבה ל-Worms 2... הכל עובד, אני יכולה לשחק באופציות, ההתקנה הייתה בסדר, אבל ברגע שאני לוחצת על התחלת המשחק, המסך פשוט הופך לשחור. לא נותן לי לחזור לשולחן העבודה, שום דבר. ניסיתי כמה פעמים. מה הבעיה כאן? תודה.

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  5. Started by aviv23,

    איך יוצאים ממכונית? מי שיודע בבקשה לענות... תודה

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  6. שלום לאחרונה הורדתי את המשחק מ- 10 days free traiel עכשיו התקנתי את ה-WOW הרגיל ואת החבילת הרחבה BTC אבל שאני מכניס את הסיסמא שלי ואת המשתמש הוא אומר שיש לי גירסא יותר מדי ישנה שניסתי להוריד פאצ'ים הוא אמר לי שהגירסא שלי היא: This update requires "WoW.exe" version 2.2.3.7359. You have an older version, 2.0.0.6080. חרשתי את האינטרנט בשביל הפאץ' המתאים ולא מצאתי, בבקשה תעזרו לשחקן מתחיל וכן אני מודה ל"התמכרות" למשחק

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  7. Started by gal_6,

    הורדתי bf2 ואין לי סי די קי מקורי..הבנתי שאפשר לשחק את זה ברשת בשרתים פרוצים ובלי סי די קי מקורי.. אז מישהו יכול להסביר לי איך משחקים את זה ברשת? אה ועוד משהו אתם יכולים להביא לי כמה שרתים פרוצים שאוכל לשחק? תודה רבה רבה לעוזרים!!!!

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    שלום, הובכן פגשתי כמה שחקני COH:OF ישראלים, אך זה לא מספיק, בגלל זה רציתי להגדיל את הקהילה ופשוט לשחק בכיף (על פינג נמוך ללא לאגים ;D). לצערי הבטא סגורה, אז כל מי שיש לו COH:OF Beta שיירשום כאן: *מס' אייסיקיו *מסנג'ר *את הכינוי שלו ב-COH:OF אני מקווה שנוכל לארגן משחק 4vs4 ;D.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  9. כותר האסטרטגיה השאפתני Grey Goo זוכה לעדכון שמוזיל את מחירו באופן משמעותי ומוסיף לו קמפיין וצבא חדשים אנחנו תמיד מעדיפים משחקים בחינם – אבל גם משחקים שמקבלים הנחות משמעותיות זה נחמד ומקובל, וזה בדיוק מה שקורה עכשיו עם משחק האסטרטגיה בזמן אמת Grey Goo, אשר מושק מחדש בשירות ה-Steam תחת השם Grey Goo Definitive Edition. המשחק הזה, שפותח בידי חברת Petroglyph אשר הורכבה ממספר יוצאים משמעותיים מסטודיו Westwood האגדי (זה שיצר את סדרת Command & Conquer ו'הוכחד' לאחר מכן בידי EA Games), הושק במקור בתחילת שנת 2015 כמי שמנסה לרענן את ז'אנר ה-RTS עם צבא שעונה לכינוי Goo ופועל באופן בלתי רגיל ביחס למכאניקות הוותיקות המוכרות לשחקנים בתחום. Grey Goo זכה לקבלת פני…

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  10. הורדתי את הדרייברים הכי מעודכנים של כרטיסי המסך והקול, עשיתי install וuninstall איזה מליון פעם. יש לי XP עם SP2. יכול להיות שזה בעיה? אני מריץ משחקים אחרים בלי בעיה

  11. Started by ac1240,

    יש לי ויסה 64 E8400 4GB ATI 4850 ואחרי שיחה עם המנהל(ממש בהתחלה) זה עושה לי LOADING אין סופי ובXP לא זכור לי שזה קרה יש למישהו מושג איך לפתור את זה ?

  12. קיצר עכשיו נכנסתי למשחק וגיליתי שכול השמירות שלי עד עכשיו נמחקו וכול השלבים שעברתי לא נחשבים וכאילו לא עברתי אותם למישהוא יש הורדה של איזה טרינר שפותח את כול השלבים אין לי כוח להתחיל מההתחלה ושזה שוב ימחק לי אחר כך

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  13. Started by XtaZi,

    חברה למי יש מושג איזה משחקים הולכים לצאת השנה והחודש וחודש הבאה ... עם אפשר תאריכים (ועם לא סוד אז מאיפה הבאתם את המידע) *בזמנו לקחתי את המידע מגיים ספוט אבל אחרי שהם שינו אין לי מושג...........

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  14. Started by cohenkobi1,

    חברה, התקנתי את המשחק Turok Evolution אבל אחרי כל ההתקנה (המשעממת במיוחד), אני מנסה להפעיל את המשחק ומקבל את ההודעה הזו: The application requiers functionality that is not avalible on your Direct3D hardware accelerator. The application will now exit. זאת ההודעה, אני משתגע, לא יודע למה זה לא עובד... הורדתי דרייבר חדש לפני חודשיים לg-force mx 440 שלי, וגם זה לא עובד... יש לכם רעיון? בתודה מראש. קובי.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  15. Started by ofer_mat,

    משהו יודע אם יצא? ומתי יצא?

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  16. Started by coorva,

    צריך קובץ שמירה של המישחק CALL OF CTHULHU: DARK CORNERS OF THE EARTH בקטע שאחרי הבית סוהר הקובץ נמצא ב- My Documents\Bethesda\Call of Cthulhu\AutoSave אודה למי שישלח לי ל- vilo1@walla.com

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  17. ^ יש ברשותי מסך 22 . והרוזולוציה המדוברת מופעיה רק על פני 80% מהמסך . יש פאץ' שמתקן ? מאד בעייתי . תודה לעוזרים .

  18. Started by Coca Cola,

    כשאני עושה JOIN למשחק סינגל, אני בוחר באמריקה, בוחר נשק ואז DONE אחרי כמה שניות התפריט הזה חוזר לי והוא תמיד נשאר על YOU WILL SPOWN IN:0 מה אני עושה? אני באמת רוצה לראות איך המשחק נראה =\

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  19. היי, אני ממתין למחשב חדש , דיי חזק...ורציתי לדעת האם כל המשחקים הטובים באמת הם של גוף ראשון? משום מה אחרי שני משחק (או אפילו מסתכל על מישהו אחר משחק, אני מתחיל לקבל כאב ראש/סחרחורת, קרה לכם פעם?) אני יותר מסתדר עם משחקים מגוף שלישי ואחרים, יש המלצות למשהו חזק? תודה

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  20. אני צריך ת'קוד האתקנה של פיפה 2006 אני צריך דחוף תודה מראש ספי.....

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  21. Started by lazy-bones,

    חברה זה לא יכול להמשך ככה כבר כמה שבועות שאני יושב על המחשב בלי מעש. פשוט שומע מוסיקה ובודק הודעות. מה יהיה?? אני חייב איזה משחק חדש וטוב, משהו עם גרפיקה מעולה ( יש לי תסביך גרפיקה...) אני בעיקרון אוהב משחקי אסטרטגיה ו3DSHOOTERS, אבל שונא משחקי 3D של צבא CALL OF DUTY למשל למישהו יש איזה שם טוב?? זה דיי דחוף אפשר לומר...

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  22. Started by Inzagi,

    אני מחפש משחק אסטרטגיה טוב לשחק בו שיחקתי בכמה בזמן האחרון אבל לא מצאתי משהו שבאמת ראוי המטרה היא לשחק ברשת אז רצוי מולטי טוב ועם הרבה שחקנים (ועדיף מאוד לא גייםספיי) הגבלה קשה על היחידות כמו בcompany of heroes שצריך לכבוש נקודות כדי ליצור עוד יחידות זה משהו מאוד מעצבן אז עדיף בלי חוץ מזה רצוי שיהיה אפשר ליצור הרבה יחידות ושהאפשרויות במשחק יהיה מגוונות red alret 3 דומה למה שאני רוצה אבל כל מיני דברים שעשו שם גרמו למשחק להיות הרבה פחות טוב מהפוטנציאל שהיה לו למי שיש המלצות, בבקשה שיכתוב

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  23. Started by arnoNz,

    עליתי דרגה ואני לא יודע איזה נשק לפתוח אני אוהב לשחק מדיק וspecial ops מה אתם ממליצים ? פתחתי כבר את האסולט ואת הצלף.

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  24. שרת ישראלי עם ניקוד Ranked Israeli BF2142 Server http://www.ipetitions.com/petition/israel_ranked_bf2142/index.html לחתום על העצומה כדי שהד ארצי או EA יקימו שרת BF2142 ישראלי RANKED.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים