משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התקנתי היום בבוקר את Dark Messiah of Might and Magic, שיחקתי קצת ואז יצאתי מהמשחק. עכשיו אני בא להכנס ופתאום הוא לא נכנס... הוא מראה מסך שחור לשניה ואז יוצא. שום דבר לא מופיע :s05: איך פותרים את זה? עריכה.. לא חשוב.. פתרתי את הבעיה
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
-
קניתי תמשחק כבר דיי ממזמן לפני כמעט שנה בערךאבל פשוט היה לי כרטיס מסך עלוב r9600 עכשיו יש לי 6800gs ואני רוצה לשחק תמשחק גם ברשת ואין לי מושג איזה patch להתקין לו יש ברשת כל כך הרבה... מה לעשות ? מה להוריד ?
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום, יש לי את ה Half-life הראשון מקורי ואני מעוניין לשחק איתו ב CS העתיק... השאלה היא מה אני צריך להתקין בשביל לגרום לזה לקרות ? האם יש פאצ' או עם סטים ?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם המשחק יצא או לא. כי הסתכלתי במלא אתרים וחלק אומרים שהוא יצא ב 2008 חלק אומרים שהוא יצא וחלק לא יודעים. למישו יש משוג? אני חייב לדעת בדיוק. תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני מחפש סרבר מעניין (האתר של eternal sin לא עולה משום מה) לליין אייג' 2 ואני ממש לא יודע במה לבחור (מתוך gamesites200) או איך שלא קוראים לאתר הזה... בכל מקרה הכי חשוב שהסרבר יתוחזק טוב ושיהיה כמה שפחות לאג... הקהילה פחות חשובה אבל עם אפשר את הטוב משני העולמות אז גם טוב.
-
- 6 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום בוודאי חלקכם נתקלתם בקריסות הרנדומלית במשחק הפורום של RELIC קרס או משהו ולא עובד זה ממש מעצבן אז אם מישהו יכול לעזור לי אני מאוד אשמח תודה!
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום, לחבר שלי יש בעייה עם המשחק, איך שהוא נכנס אליו המשחק פועל והכל סבבה אבל העכבר פשוט נעלם, המשחק לא קופא או יוצא, אבל העכבר נעלם, לאחר שיוצאים מהמשחק גם הסמן בוינדוס נעלם, עד שעושים ריסט... למישהו יש רעיון ? המשחק מעודכן לפאצ' 1.4, והבעייה היא גם ב-1.0...
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום רב לכולם. אני מחפש משחק ישן ששיחקתי בו עוד בסביבות 2000-2001. במשחק יש רכבת, היא יכולה לנוע בשלוש מהירויות קדימה ואחורה ויכולה לעצור. המטרה של המשחק היא לסיים משימה כמו להוביל קרון מסויים למקום מסויים בכמה שפחות זמן. בעקרון זה משחק חשיבה אבל אני לא יכול להזכר איך קוראים לו. בפתיחת המשחק אם הזיכרון לא מטעה אותי יש 2-3 צפירות של רכבת. זה בעצם כל מה שאני זוכר מהמשחק. אם מישהו מכיר משחק שדומה אפילו קצת למתואר בבקשה שיגיב. תודה רבה מראש. אני רוצה להדגיש שזה לא סימולטור מסוג כלשהו.
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אפשר בבקשה שמירה למשחק בסביבות ה95%? פשוט ניסיתי להתקין את הVISTA והיא גם מחקה לי את הXP וגם לא עבדה אז הייתי צריך לפרמט ונמחק המשחק..
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
פתחתי את המשחק (אחרי ההתקנה) אם anti blaxx וזה הראה לי את הודעה הזאת A required security module can not be activated. This program cannot be executed מה לעשות? , אם אני עובר על החוקים או משהו סליחה...
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
http://www.telltalegames.com/monkeyisland מקווה יהיה טוב אבל איזה גרפיקה מעצבנת ... למה לא עושים כמו מונקי אילנד 3 או סידרת RUNAWAY 3D הורס משחקים כאלו אבל ניקווה לטוב!!!!
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
חברה נתקעתי בשלב שבו יש אם הדלתות הענקיות של רומאה כתוב לי destroy all defenders מה זה אומר ומי זה הdefenders
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משחק במחשב את Call of Duty 4 במחשב ועברתי המון שלבים. היום נכנסתי למשחק והמשחק מתחיל מהתחלה, מהשלב הראשון! אני לא ממש מבין איפה נשמרים השלבים אך מתוך הגיון נכנסתי לתקייה של המשחק: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\KFIR\save יש שם כל מיני קבצים בסיומת svg. בקיצור אני לא יודע מה לעשות וממש לא בא לי לשחק הכל מחדש, מה עושים כדי לשחזר את השלבים?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
יש לי בבית הגה ל PS2, ואין לו שימוש, אז חשבתי שאולי אולי אולי יש דרך כלשהי לעשות את זה (להפעיל אותו במחשב).. ואם אני מוריד סימולטור שמפעיל משחקי PS2 במחשב (יש לי כרטיס מסך 6800) אז הגרפיקה תיהיה יותר יפה במחשב?
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
טוב.. היום קיבלתי מחשב חדש ואני מתקין את הסטים והכל.. התקנתי דריברים חדשים של הכרטיס מסך ושל הסאונד אבל כאשר אני נכנס לתוך המשחק משחק אני משחק 10 שניות ואז יש קפיצה של 200 פינג , וככה זה נמשך. אני חייב להגיד שאני משתמש בקונפיג שהשתמשתי בוא לפני קנית המחשב והפינגים שלי היו בסדר גמור.. מישהו יודע מה לעשות..? אה.. ואני בבזק בן לאומי אם זה עוזר. תראו נתנו לי פקודות והם עזרו בקצט אבל עדין יש לי את אותה בעיה מעצבנת! אני ממש לא יודע מה לעשות..אמרו לי לעשות: The normal rates: rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 if you still have it, try these: rate 25000 cl_cmdrate 60 cl_updaterate 60 אבל זה לא עזר לי.. מה יכול להיות הבעיה??? :'( :'(
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני צריך עזרה, אני אחרי שצריך להכנס לפתח הסודי הכנסיייה שמצלצלים שם בפעמונים. ירדתי בפתח הסודי והגעתי למקום עם כספת. ויש את המספרים של הקוד על איזו אבן שמונת על השולחן, גיליתי את ארבעת המספרים רק שאני לא יודע איזה צירוף צריך לשים בכספת מארבעת המספרים. מי שיודע בבקשה שיעזור לי. תמונה: http://img89.imageshack.us/img89/1553/callof2lh.jpg
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
חבר'ה למישהו היתה בעיה בדיסק הרביעי של הלף לייף 2??? ההתקנה רושמת לי שגיאה בדיסק הזה ומבטלת את ההתקנה למי שהייתה אותה בעיה ופתר אותה אני ישמח לשמוע איך תודה
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלומות.. יש לי 2 שאלות בקשר ל-PS2. כרטיסי זיכרון בארץ יקרים טירוף!! שווה להזמין אחד מחו'ל? זה יעבוד לי? (כי משחקים מחו'ל לא עובדים על סוני מהארץ) ותגידו שווה לקנות את המשחק SSX3 (אני מטורף על המשחק הזה!) ב-200 ש'ח מהחנות פריק? יש מקומות יותר זולים? תודה..
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
לפני כמה ימים שיחקתי במשחק ופתאום היתה הודעה כזו: SaveDevic_PC-TempSaveGame: cannot open file for saving ופתאום הייתי צריך להתחיל מהשלב הראשון. כבר הגעתי כמע למקום שהייתי בו ועוד פעם יש את ההודעה. כאילו משהו נמחק אבל לא נגעתי בכלום ויש מספיק מקום בכונן.. למנה זה קורה? מה אפשר לעשות? תודה!
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני מנסה לשחק ברשת GENERALS אבל איך שמתחיל המשחק בשניה הראשונה מתפוצץ לי כל המחנה ומסתיים המשחק מי שיודע איך לפתור את הבעיה שיעזור לי בבקשה מצפה לתגובות
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
כמו שניתן לראות כמעט כל התמונות של המשחק מראות את הטנק מזוית חיצונית : http://www.gamespot.com/pc/sim/t72balkansonfire/screenindex.html הבעיה היא שחפרתי בהגדרות המקשים, ולא מצאתי להפתעתי שום מקש שמעביר אותי לנקודת זווית חיצונית על הטנק כמו שרואים בתמונות (המשחק מתחיל מזוית פנימית של הנהג וניתן להחליף אותה לכל זוית פנימית אחרת של חברי הצוות האחרים , אך לא חיצונית-אחורית). גם הנסיונות הנואשים שלי לנסות את רוב מקשי המקלדת לא עזרו.... השאלה שלי כמובן היא איך אני מגיע לזוית החיצונית, (פשוט לא מסוגל לנהוג מהזוית הפנימית), או אולי התמונות מטעות ואין זוית שכזו במשחק? תודה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
רכשתי את המשחק במבצע של סטים לפני כחודשיים יחד עם כל ההרחבות שלו, דבר ראשון, מה ההרחבות נותנות? לא מצאתי מה זה בכלל.. לגבי המולטיפלייר - אני משחק בסינגל כמו מטומטם כי כל פעם שאני נכנס לשרת, אחרי 2 דקות הפאנקבסאטר העיף אותי וכתוב שיש לי איזה דריבר או תוכנה שלא בסדר.. ניסיתי להסיר את הפאנקבאסטר ולהתקין מחדש ולעדכן ומה לא.. אותו דבר אצל חבר שרכש את המשחק. לשנינו יש כרטיסי מסך של AMD, אצלי 6950 (שאר מפרט בחתימה) ושלו 4870 אבל לא חושב שזה קשור. מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
זה רושם לי 50.7% כשבפועל כבר סיימתי אותו אני נכנסתי היום חשבתי שיש עוד חצי משחק לפני והתפלאתי לגלות שהוא כבר ניגמר :-\
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
פלטפורמת המציאות המדומה של סוני תכלול דיסק פיזי שמזכיר לנו נשכחות משנות התשעים העליזות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-


