עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Anyboy,

    חובה לקרוא.ביקורת בקרוב של המשחק Bully ! http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=100450 (תקראו יש שם מידע חדש על המשחק) נראה משחק חזק! רק חבל שהוא לא יוצא למחשב .

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  2. Started by DarkTesticle,

    התקנתי כרגע Galactic Civilizations II (כמו סיוויליזיישן רק של סטארווארז) וכל הסרטים מקרטעים (שניה רואים שניה נתקע וחוזר חלילה בסימטריות מדויקת) כך גם אפילו בטאטוריאלס, המדריכה שמסבירה נקטעת כל שניה בדיוק כמו בסרטים, וכאן זה רק אודיו. לעומת זאת שום דבר אחר לא נתקע, לא המשחק ולא המניו. המחשב שלי עולה על כל דרישות המערכת מה יכול לגרום לכך? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  3. Started by erezh13,

    שלום, ניסיתי להתקין Soldier of fortune2 ועליו להתקין את הפאצ' של הGold edition וזה פשוט דופק לי את המשחק, ניסיתי כמה פעמים להסיר את המשחק ולהתקינו מחדש + הגולד אדישן אבל כל פעם זה דופק לי את המשחק מחדש! המשחק שלי "קנוי" אם אתם מבינים למה אני מתכוון, תודה. תמונה מהמשחק + הגולד אדישן:

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  4. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי את SOF 2 אבל שאני משחק ברשת יש לי מלא לאגים. תמיד חשבתי שככה המשחק אבל הלכתי לחברים שלי ואצלהם אין בכלל לאגים... שום דבר לא פועל שאני משחק ועדיין יש לאגים איך אפשר לסדר את זה??? תודה

    • 6 תגובות
    • 661 צפיות
  5. Started by רן.ט,

    מישהו יכול להסביר לי איך משחקים דרך האייפי, מי צריך לעשות מה?? ועוד שאלה: יש לי רשת אלחוטית ואני מקבל אייפי כלשהו ממנה .....192.168.1 זה האייפי של המחשב שלי או רק של הרשת??

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  6. פלטפורמת ה-VR של סוני מתקרבת במהירות להשקה הגדולה שלה לכתבה

  7. הוא אומר לי לגבי בעיית מקום ...... אבל אני מתקין אותו בהרדיסק עם 200 ג'יגה פנוי ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  8. Started by zomero,

    התחלתי לשחק טיפה במשחק(שעה+-) ואני חייב לציין שמודבר במשחק כיפי אחרי שמבינים את הרעיון (אני התחלתי להבין מערכת הקרבות קלה צריכים למצוא קבוצות קטנות של אויבים בהתחלה ואז לעבור לגדולים) את הסרטון בהתחלה העברתי כך שאני לא בדיוק יודע מה העלילה ומה רמתה.. אבל הבנתי שאמשחקים סוכני nsa שונים (אני חושב שזה אותו אירגון של סם פישר) העיקרון הוא לחסל כנופיות וטלהר את העיר על אזוריה השונים מכל מיני מרעין בישין... קיצר תנסו ותחוו דעה

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  9. Started by jonkerbox,

    שלום, הורדתי לא מזמן את המשחק mirrors edge, שיחקתי בוא קצת על הגדרות בינוניות ועברתי את שלב האימונים. כשהתחלתי את השלב הראשון לאחר כ-2 דקות הוא נתקע ועשה restart. נכנסיתי שוב למשחק וקרא אותו דבר בפעם השנייה. הנה מפרט המחשב שלי: intel pentium 4 CPU 3.00 GHz 2GB of RAM Radeon X1950 pro 512Mb מישהו יכול לעזור? תודה, jonkerbox

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  10. אני צריך שמירה למשחק כשהיא עדיין בשלבים של שנות ה70 עי עשיתי פורמט ולא גיביתי את השמירות ואין לי כוח להתחיל מחדש אז עם יש למישו שמירה כשהוא עדיין בשנות ה70 אז שיביא לי בבקשה... תודה

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  11. אני דיד בהתחלה אני נתקעתי בשלב שאני צריך להלחם נגד משיהו... ושאני מוריד לו את כל החיים הוא לא מת החרא הקטן זה נמצא בחד די קטן עם מייכל לבן אשמח אם תעזרו לי

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  12. Started by MisterVB,

    אני אחרי החלק שמשיגים את הגובלינים הירוקים כבר השגתי אותם והגעתי למקום ההוא שחייבים את הגובלינים הכחולים שיודעים לשחות חרשתי על כל המקום ואין לי מושג מאיפה אני משיג אותם זה במקום ההוא שצריך להרוס 6 כאלה מצברי כוח של Overbern או איכשלא קוראים לו ואני חייב את הגובלינים הכחולים שיודעים לשחות ודרך אגב סתם שאלות מה עושים המתקנים האלה שיש לך במגדל? למשל החדר הזה שאתה בוחר אוייב להילחם בו מזה נותן אם אתה מנצח? .. עזרה?

    • 7 תגובות
    • 661 צפיות
  13. Started by deso,

    מישהו פה מכיר את המשחק Alien Hominid- PS2? איזה משחק מצוין סיימתי אותו ביום שני אבל כבר נמאס לי ממנו אני טוב מדי במשחק

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  14. היי יש לי בעיה עם המשחק , בכל פעם שאני מנסה להפעיל אותו , יש מעיין צליל של שגיאה של הווינדוס והופ קופץ מחדש למערכת ההפעלה. ניסיתי להתקין את המשחק משני מקורות שונים (הכוונה שני סטים של דיסקים) ואותו דבר.. יצא לי גם בין השאר לפני מספר ימים לפרמט את המחשב ולהתקין הכל מחדש.. היתי בטוח שעכשיו זה יעבוד. ועדיין , אותה בעיה. התקנתי את העדכון החדש 1.31 התקנתי מחדש דרייברים לכרטיס מסך\קול\לוח אם ואותה בעיה. :-\ יש למישהו מושג איפה יכולה להיות הבעיה? זה ממש מוזר... אולי יצא איזה שהוא תיקון רשמי מ EA ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  15. Started by vacuuuum,

    אני מחפש משחק ביליארד אבל אני לא זוכר את שמו אני זוכר שאפשר היה לשחך בו ברשת בינם, ושהפיזיקה שלו היתה מציאותית והיו בו הרבה סוגי משחקים. יותר מזה אני לא זוכר. אם מישהו יודע על מה אני מדבר אז בבקשה שיגיד לי, ואם לא אשמח אם תיעצו לי על איזשהו משחק ביליארד טוב שאפשר לשחק בו ברשת.

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  16. שלום! יש לי פלייסטיישן 2 ואני רוצה לדעת לדוגמה אם יש לי משחק לפלייסטייישן 2 ואני צורב אותו על דיסק DVD איך אני צורב אותו רגיל כמו דיסק DVD רגיל או שצריך משהו מיוחד בצריבה כדי שזה יעבוד לי על הקונסולה ודרך אגב יש לה צ'יפ של צרובים אני מתכוון בעיקר למשחק שהורדתי מהאינטרנט ??

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  17. Started by דניאל נ,

    קרייסיס לא אמור לצאת בנובמבר ?! http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=505339 משהו מוזר ביותר ... וגם המחיר שלו נמוך למשחק כמוהו. זה נכון ?

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  18. Started by Atlon-Xp,

    ראיתי באתר כולשהוא שרשום Gta 2 Archive והוא תופס 61 מגה העם זה כול מני תמונות ומודים שונים או משהו אחר לגמרה? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  19. Started by gjook,

    דבר ראשון אחלה משחק-אומנם אהבתי יותר את השני , אבל ללא ספק משחק טוב.. בכל מקרה הגעתי לשלב שכבר הרגתי די הרבה אורקים -אם לא את הרוב.. כבשתי הרבה ערים , הרבה משימות.. מה הלאה?...מה המסימה הראשית כביכול?...(להשמיד\להגן על 12 הגביעים?..) שאלה שניה- בשמירה של אח שלי , אין את הבחור במונסטרי שאחראי על איסוף הגביעים , מה אמורים לעשות כדי שהוא יהיה במקום שלו...? תודה רבה גל.

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  20. היי , אני עובד בסופר אלונית למי שמכיר , יש שם מחשב מעפן (המחשב של הקופה) זה מחשב קטן כזה , כאילו יש את המסך , והבסיס של המסך שמחזיק אותו זה גם המחשב. בכל מקרה , יש שם ווינודס 98 , 1000 מגה הרץ , או 1200 לא בטוח. כרטיס מסך הכי מעפן שיש , ואין לי מושג לכמות זכרון. בנוסף , אני צריך משחקים שצריכים בעיקר עכבר , וכמה שפחות מקלדת. בינתיים התקנתי שם את המשחקים Heroes2 , והיום אני שם את Heroes 3 . אז למי שמכיר משחקים , לא כבדים , רצוי גם לא אסטרטגיה כי זה מסך touch כזה (נגיעה) אין עכבר. משהו בסגנון של מונופול אולי , פשוט נמאס לי מהירוס וסוליטר כל הזמן :\ אני צריך משחקים שמעבירים את הזמן.. אם יש לכם גם לינק להוריד זה יהיה טוף. תודה.

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  21. Started by bumpd,

    המשחק פועל לי מצויין אבל הבעיה שאני יכל לעלות עד ל-768*1024 ,משום מה אין לי שם רזולוציות אחרות,יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה.?ואני עם הפאט'צ החדש אגב

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  22. Started by yotam_10,

    אני קניתי מחשב חדש לפני חודש(ראה מפרט) והשאלה שלי היא האם הכרטיס שבמפרט יכול להריץ מישחקים שיצאו בחצי שנה הקרובה.... האם הכרטיס שלי יכול להריץ: F.E.A.R....? q4??? ועוד מישחקים כבדים אחרים??

  23. שלום! יש לי בעיה במשחק אני רואה כתמים לבנים בגלגלים ובכשביש תמונה: http://www.zix.co.il/images/z-68568332.JPG זה קורה לפעמים זה בעיה במשחק? ד"א הכרטיס הוא:9800gtx+ הכל על הכי גבוה וגם פילטרים והמעלות 50 במאמץ

    • 1 תגובה
    • 660 צפיות
  24. אחים שליח אני חייב עזרה במציאת תוכנה שמריצה משחקים של PS1+2... שיהיה לה ת הפלאגים כל מה שיש, וגם את המעבד CPU שמפעיל אותה בעצם!!! תודה לכולם!!!! נ.ב מישהו יודע איך אני מעתיק משחקים של PS2+1 מדיסק מקורי של PS2+1?....

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  25. Started by יונדב,

    למי פה יש היילו (Halo) מקורי?

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות

דיונים חדשים בפורומים