משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
כדאי להתקין את המשחק הנ"ל? איך הוא? טוב? תודה
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
מעוניין במידע מהיכן ניתן לרכוש את המשחק Descent2 האגדי. ramburda@gmail.com תודה
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
משחק הפעולה של יוצרי Dishonored לא דומה בשום צורה למשחק משנת 2006 שנשא את אותו השם בדיוק לכתבה
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יש לי בעיה קטנה שלא ממש יודע איך לפתור.....
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום תשמעו יצרתי עם חבר שלי LAN בעזרת תוכנה בשם Hamachi וכשאני נכנס למשחק NFSU2 או NFSMW ויוצר חדר הוא ניתקע אצלו על מתחבר ולא זז(יש לו ראווטר אם זה משנה משהו) למה זה אך אפשר לסדר את זה בNFSMW התקנתי פאצ' 1.3 ולא עזר אתם מכירים אולי תכנות אחרות או דרך אחרת לשחק ברשת בשחקים האלה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר להוריד את הmod: urban terror לquake 3 arena? ראיתי את זה בtech tv וזה נראה לא רע... (לא warez)!
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
PRONCE OF PARSIA SANDS OF TIME יעבוד על GEFORCE 4 64MB WITH AGPX8
-
- 8 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אומרים שבחוברת האירופאית של סוניק ריידרס כתוב שזה גם יצא לPC-DVD
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
אחרי הפרומואים בהתחלה המשחק נתקע על מסך שחור ולא ממשיף עד שווינדוס עוצר אותו. לפי מה שראיתי הבעייה נפוצה באינטרנט רק לא מצאתי פיתרון תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
הנה משחק חדש מחברה חדשה ולא מוכרת שמפתחת משחק RTS 2D בטכנולוגיות החדשות של היום המאפשרות גרפיקה מדהימה ונוסטלגיה בשילוב מנצח! http://www.vertex4.com/sunage/news כנסו ותתעדכנו!
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
Cheat List: Ultimate DOOM and DOOM 2: These are the Ultimate DOOM and DOOM 2 cheats which are only included with the Limited Edition Doom 3 game. * All Keys, All Weapons, and Full Ammo: hold down LEFT TRIGGER and press A,B,A,B * Berserk Mode: hold LEFT TRIGGER and press X,X,X,Y. * End Level: hold down LEFT TRIGGER and press A,A,B,B. * Chainsaw: hold down LEFT TRIGGER and press B,B,A,A. * Weapons and Ammo: hold down LEFT TRIGGER and press B,B,B,B. * GOD Mode: hold down LEFT TRIGGER and press A,A,A,A. * Invisibility: hold down LEFT TRIGGER and press X,X,Y,Y. * Light Amplification Goggles: hold down LEFT TRIGGER and press Y,Y,Y,X. * Radiation Suit: hold down LEFT TRIGGER and…
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
אין לי ממש מושג לגבי המשחק, אבל אני מאמין שעם קבוצה יהיה אפשרי ללמוד מהר יותר אם מישהו משחק בזה שיוסיף אותי לסקייפ liranm24
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אהלן , ראיתי את האשכול שנפתח על המשחק החדש ויש לי את האחד היות רישן ואני מתקין אותו ממש ברגעים אלו ושאני יסיים אותו אני יעבור למשחק הבא... פעם כבר התקנתי את המשחק ואפילו עשיתי שלב אחד ואז היו לי בעיות עם המחשב ומאז לא חזרתי לשחק בו ממה שאני זוכר במשחק יש המון אפשרויות של שליטה על חיילים ודברים כאלה... מישהו יכול להסביר על האפשרויות השונות במשחק ועל איך שעושים אותם ? על כל הדברים שאפשר לעשות דרך המפה וכאלה...על פקודות שאני יכול לתת לחיילים ואיך... תודה
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
<<< System Summary >>> > Mainboard : http:\\www.abit.com.tw SiS-645(SA7 V1.0) > Chipset : SiS 645DX > Processor : Intel Pentium 4 @ 2400 MHz > Physical Memory : 256 MB (1 x 256 DDR-SDRAM ) > Video Card : Nvidia Corp GeForce4 MX 440 [NV17.2] > Hard Disk : HDT722516DLAT80 (165 GB) > Hard Disk : ST340014A (40 GB) > DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10N > CD-Rom Drive : HL-DT-ST CD-ROM GCR-8520B > DVD-Rom Drive : IO7544Z GOV866T SCSI CdRom Device > Monitor Type : ProView Technology - 16 inchs > Network Card : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter > Operating System : Mic…
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני קניתי אתמול את המשחק ואני לא מצליח להתחבר למשתשמ שלי במשחק אני אומנם מצליח להתחבר לאתר ככה שאין בעיה אם הסיסמה או השם משתמש, אבל למשחק משום מה נאי לא מצליח. הנה תמונה של הבעיה שלי: http://www.siz.co.il/my/q3ytncziwmyx.png תודה לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אז ככה,התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 10 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?
-
- 8 תגובות
- 662 צפיות
-
-
כבר די נמאס לי מהפינגים המעצבנים האלה בקאונטר סטרייק סורס... יש לי ADSL 1.5 של בזק אין לי שום תוכנה עובדת ברקע של המחשב או משהו כזה ועדיין יש לי פינג 60-70... זה לא כל כך גבוה אבל זה מזיק לי כי בכל זאת יש delay למשהו במקרה יש את הפקודות בקונסול שמתאימות לחיבור שלי? או אפילו config.cfg טוב לשלוח לי?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום כולם אני זוכר לפני שנה ככה היו קניות קבוצתיות השאלה אם זה יהיה גם השנה ? ואם כן אז מתי ?
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
היי, מצאתי את הפורום הזה היום וראיתי שיש פה כמה פעילים אז חשבתי למה שלא תהנו גם http://www.youtube.com/watch?v=HZqZPzM77hs&feature=c4-overview&list=UUtCfKHeObAvUaXUMfdTIo_w מקווה שנהנתם לייק וסאב יעזרו!
-
- 7 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
יש לי פנטיום 3 WIN XP PRO אחרי הפורמט שעשיתי התקנתי WIN XP PRO והורדתי כל מיני עדכונים של MICROSOFT ואחדתי את הדיסקים D ו C ביחד אני נתקל בהודעות מסוג זה במשחקים כמו STRONGHOLD,MEDAL OF HONOR,COMMANDOS 3...לפני הפורמט המשחקים האלה עבדו מצויין! ראו תמונה מצורפת מישהו יודע מה הגורם לזה ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-


