עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tom892,

    כדאי להתקין את המשחק הנ"ל? איך הוא? טוב? תודה

  2. Started by blacknight21,

    מעוניין במידע מהיכן ניתן לרכוש את המשחק Descent2 האגדי. ramburda@gmail.com תודה

  3. משחק הפעולה של יוצרי Dishonored לא דומה בשום צורה למשחק משנת 2006 שנשא את אותו השם בדיוק לכתבה

  4. Started by kingscorpion,

    יש לי בעיה קטנה שלא ממש יודע איך לפתור.....

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  5. Started by yakir8,

    שלום תשמעו יצרתי עם חבר שלי LAN בעזרת תוכנה בשם Hamachi וכשאני נכנס למשחק NFSU2 או NFSMW ויוצר חדר הוא ניתקע אצלו על מתחבר ולא זז(יש לו ראווטר אם זה משנה משהו) למה זה אך אפשר לסדר את זה בNFSMW התקנתי פאצ' 1.3 ולא עזר אתם מכירים אולי תכנות אחרות או דרך אחרת לשחק ברשת בשחקים האלה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  6. Started by t d,

    מישהו יודע איפה אפשר להוריד את הmod: urban terror לquake 3 arena? ראיתי את זה בtech tv וזה נראה לא רע... (לא warez)!

  7. PRONCE OF PARSIA SANDS OF TIME יעבוד על GEFORCE 4 64MB WITH AGPX8

    • 8 תגובות
    • 662 צפיות
  8. אומרים שבחוברת האירופאית של סוניק ריידרס כתוב שזה גם יצא לPC-DVD

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  9. Started by musari,

    זה רק אצלי או שאצל כולם?

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  10. Started by Grim Reaper,

    אחרי הפרומואים בהתחלה המשחק נתקע על מסך שחור ולא ממשיף עד שווינדוס עוצר אותו. לפי מה שראיתי הבעייה נפוצה באינטרנט רק לא מצאתי פיתרון תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  11. Started by zoomX,

    שלום יש לי קרסיס 2 איך אני משנה את הגדרות מdx9 לdx10?

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  12. הנה משחק חדש מחברה חדשה ולא מוכרת שמפתחת משחק RTS 2D בטכנולוגיות החדשות של היום המאפשרות גרפיקה מדהימה ונוסטלגיה בשילוב מנצח! http://www.vertex4.com/sunage/news כנסו ותתעדכנו!

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  13. Started by nore0,

    Cheat List: Ultimate DOOM and DOOM 2: These are the Ultimate DOOM and DOOM 2 cheats which are only included with the Limited Edition Doom 3 game. * All Keys, All Weapons, and Full Ammo: hold down LEFT TRIGGER and press A,B,A,B * Berserk Mode: hold LEFT TRIGGER and press X,X,X,Y. * End Level: hold down LEFT TRIGGER and press A,A,B,B. * Chainsaw: hold down LEFT TRIGGER and press B,B,A,A. * Weapons and Ammo: hold down LEFT TRIGGER and press B,B,B,B. * GOD Mode: hold down LEFT TRIGGER and press A,A,A,A. * Invisibility: hold down LEFT TRIGGER and press X,X,Y,Y. * Light Amplification Goggles: hold down LEFT TRIGGER and press Y,Y,Y,X. * Radiation Suit: hold down LEFT TRIGGER and…

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  14. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  15. Started by react0r,

    אין לי ממש מושג לגבי המשחק, אבל אני מאמין שעם קבוצה יהיה אפשרי ללמוד מהר יותר אם מישהו משחק בזה שיוסיף אותי לסקייפ liranm24

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  16. Started by davidcohen,

    אהלן , ראיתי את האשכול שנפתח על המשחק החדש ויש לי את האחד היות רישן ואני מתקין אותו ממש ברגעים אלו ושאני יסיים אותו אני יעבור למשחק הבא... פעם כבר התקנתי את המשחק ואפילו עשיתי שלב אחד ואז היו לי בעיות עם המחשב ומאז לא חזרתי לשחק בו ממה שאני זוכר במשחק יש המון אפשרויות של שליטה על חיילים ודברים כאלה... מישהו יכול להסביר על האפשרויות השונות במשחק ועל איך שעושים אותם ? על כל הדברים שאפשר לעשות דרך המפה וכאלה...על פקודות שאני יכול לתת לחיילים ואיך... תודה

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  17. <<< System Summary >>> > Mainboard : http:\\www.abit.com.tw SiS-645(SA7 V1.0) > Chipset : SiS 645DX > Processor : Intel Pentium 4 @ 2400 MHz > Physical Memory : 256 MB (1 x 256 DDR-SDRAM ) > Video Card : Nvidia Corp GeForce4 MX 440 [NV17.2] > Hard Disk : HDT722516DLAT80 (165 GB) > Hard Disk : ST340014A (40 GB) > DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10N > CD-Rom Drive : HL-DT-ST CD-ROM GCR-8520B > DVD-Rom Drive : IO7544Z GOV866T SCSI CdRom Device > Monitor Type : ProView Technology - 16 inchs > Network Card : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter > Operating System : Mic…

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  18. Started by WAR10CK,

    אני קניתי אתמול את המשחק ואני לא מצליח להתחבר למשתשמ שלי במשחק אני אומנם מצליח להתחבר לאתר ככה שאין בעיה אם הסיסמה או השם משתמש, אבל למשחק משום מה נאי לא מצליח. הנה תמונה של הבעיה שלי: http://www.siz.co.il/my/q3ytncziwmyx.png תודה לכל העוזרים.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  19. Started by Astrix-D,

    אז ככה,התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 10 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?

    • 8 תגובות
    • 662 צפיות
  20. Started by ea666,

    כבר די נמאס לי מהפינגים המעצבנים האלה בקאונטר סטרייק סורס... יש לי ADSL 1.5 של בזק אין לי שום תוכנה עובדת ברקע של המחשב או משהו כזה ועדיין יש לי פינג 60-70... זה לא כל כך גבוה אבל זה מזיק לי כי בכל זאת יש delay למשהו במקרה יש את הפקודות בקונסול שמתאימות לחיבור שלי? או אפילו config.cfg טוב לשלוח לי?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  21. שלום כולם אני זוכר לפני שנה ככה היו קניות קבוצתיות השאלה אם זה יהיה גם השנה ? ואם כן אז מתי ?

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  22. היי, מצאתי את הפורום הזה היום וראיתי שיש פה כמה פעילים אז חשבתי למה שלא תהנו גם http://www.youtube.com/watch?v=HZqZPzM77hs&feature=c4-overview&list=UUtCfKHeObAvUaXUMfdTIo_w מקווה שנהנתם לייק וסאב יעזרו!

    • 7 תגובות
    • 662 צפיות
  23. Started by club_501,

    איפה זה נמצא בדיוק?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  24. Started by AleXtazi_054,

    יש לי פנטיום 3 WIN XP PRO אחרי הפורמט שעשיתי התקנתי WIN XP PRO והורדתי כל מיני עדכונים של MICROSOFT ואחדתי את הדיסקים D ו C ביחד אני נתקל בהודעות מסוג זה במשחקים כמו STRONGHOLD,MEDAL OF HONOR,COMMANDOS 3...לפני הפורמט המשחקים האלה עבדו מצויין! ראו תמונה מצורפת מישהו יודע מה הגורם לזה ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

דיונים חדשים בפורומים