עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by nireee,

    מישהו יכול להביא שוב את הקישור למשחק נחמד שהתפרסם פה לפני כמה ימים שמשחקים עם העכבר וצריך לקפוץ על פעמונים ומידי פעם יש ציפור...

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  2. Started by domuzy,

    אני לא יודע למה, אבל כל פעם שאני מסיים לשחק ויוצא, קופצת לי הודעת CRITICAL ERROR: OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2012 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce 6600 GT (6681) Assertion failed: Removed!=0 [File:D:\Data Manager\Version\Local\Core\Src\UnObj.cpp] [Line: 3344] History: UObject::UnhashObject <- UObject::~UObject <- DeleteObject <- (356) <- DeleteGarbage <- (RewindToFirstClass) <- UObject::PurgeGarbage <- UObject::StaticExit <- appPreExit שברגע שאני מאשר אותה (או יוצא ממנה או לפעמים גם בלי לעשות כלום) המחשב מרסטרט את עצמו במכה. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש, וכלום! אין שינוי. מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  3. Started by Lanzar,

    הורדתי את המשחק מ LIONETWORK ואני מפעיל אותו על 1280X1024 אני שם כל משחק ברזולוציה הזאת ואין לי שום בעיה בחיים רציתי לדעת מה הבעיה יכולה להיות ( חשבתי שאוליי זה בעיה כמו ב DEUS 2 שצריך PATCH אוליי... ) ראו מפרט שלי בצד

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  4. יש משחקים שאין להם הגדרה לפיד דרך הCONTROL של המשחק איך אפשר להגדיר את זה שיעבוד על פיד בכל זאת? שמעתי על שיטה שנכנסים להגדרות של המשחק דרך הקובץ עצמו איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  5. Started by Binuy,

    האם יש קלאן ישאלי במשחק איזה עכבר אתם ממליצים למשחק, אני יודע שזה תלוי בהרבה גורמים אבל יש המלצות ? וגם למשטח

    • 7 תגובות
    • 665 צפיות
  6. Started by Aviv C,

    מישהו מכיר את המשחק ManagerZone? ManagerZone זה משחק באינטרנט שבו אתה צריך לנהל קבוצת הוקי או כדורגל. יש שם מגוון של אפשרויות כמו להחתים או לפטר מאמנים, להחתים או לפטר שחקנים, לשנות טקטיקות, להחליט במה השחקנים יתאמנו, לקבוע משחקי ידידות ועוד ועוד. משחקי הליגה מתקיימים כל יום ראשון ורביעי בשעות משתנות. אני מאוד ממליץ על המשחק הזה. אני משחק בו כבר יותר מחצי שנה ואני נהנה מכל רגע. האתר של המשחק: http://www.managerzone.com/

    • 4 תגובות
    • 665 צפיות
  7. Started by rivking,

    יש לי את המערכת : מיפרט בצד ולפי האתר של System Requirements lab ביושוק מתאים למערכת שלי אבל לא לדרישות מקסימום כי אין לי 2GB RAM חוץ מזה הכל בסדר... (אגב אם אני אשפר ל-1.5GB זה יעשה את ההבדל? כי במקרה יש לי עוד כרטיס אבל רק שני סלוטים) אני לא "פאטי מאמין" אבל לפי האתר הזה בדקתי הרבה דברים ויצא שהוא צודק האם אמשחקיות סה"כ תהיה טובה בביושוק (שיהוקים פה ושם אני מסתדר לא אכפת לי) רק שרוב הזמן המשחקיות תהיה חלקה... אמרו שלהגדרות DX9 מקסימליות מומלץ 7900GT ובטח ובטח שה-X1950Pro שלי עם כמות הזיכרון הנכבדה יריץ אותו נהדר (גם שיפרתי מעבד שלא יהיה צוואר בקבוק היה לי 3GHZ מעאפן) תודה לעוזרים!! אני מאחל לכולם משחקיות חלקה למשחק הנצפה ביותר של השנה (חוץ מקרייסיס, סטארקראפט 2 ועד כמה.…

    • 4 תגובות
    • 665 צפיות
  8. Started by yagelush,

    כשאני ניכנס למשחק המשחק נראה ככה: http://img151.imageshack.us/img151/4269/asd0ka.jpg מישהו יודע מה הבעיה? הנה המחשב שלי: n/a-AMD Athlon 64 Processor 3000+ .:. (RAM) usage: 460/1024MB (44.92%) .:. (GFX) NVIDIA GeForce 6800 LE, (Display) 1280x1024/32bit/60Hz

  9. האם זאת בעיה שרק אצלי?המשחק רץ על רזולוציה מקסימלית ופרטים מקסימלים בלי aa על איזה 30-40 ומדיי פעם 60 (FPS) או שככה זה והם עשו מנוע גרפי לא טוב כל כך(כמו שקרה עם Crysis)?

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  10. Started by nuctornal wisdom,

    שנה טובה וכאלה התחלתי לפני כשבוע לשחק במשחק, בלי לקרוא מדריכים, בחרתי בBattlemage Redguard מזל(סימן לידה?) לוחם. כרגע הדמות רמה 18 והיא דיי בינונית מבחינת מיצוי (עד שהנתי איך עובדת השיטה של הleveling וכ'ו), אז אני מתחיל חדשה איזה גזע/סקלים/מזל כדאי לבחור כראשיים? כרדע אני חושב על Alchemy Destruction אחד מהarmor (לא יודע איזה עדיף) Sword/blunt כנל יש איזה מוד שמסדר את האינבנטורי? מאפשר תת תיקיות או משהו? כשיש לך כמה דברים בלתי אפשרי לנווט שם איזה מודים מומלצים בכלל ? תודה מראש

  11. השנה הקשה בתולדותיה של מפיצת המשחקים Activision Blizzard מגיעה אל סוף בלתי צפוי - עם רכישת ענק שתכניס אותה תחת מטריית יקום ה-Xboxלכתבה

  12. Started by ITSIK86,

    אני בסוף השלב ראשון איפה שיש את הג'וק בסוף שזה בעצם הבוס של השלב זה היה גם אחד השלבים שבדמו קיצר איך הורגים אותו ??? כל פעם נגמר לי האנרגיה והחיים שלי יורדים אני בקושי מספיק להוריד לו חיים אפילו שאני שולח לו טילים לגולה הכתומה שלו...

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  13. אין לי מה להוסיף תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  14. Started by shimmi1982,

    הייי- קודם כל אני חושב שכולם יסכימו אותי על כך שפאקינג משחק מטורף לגמרי שמצליח להפתיע כל פעם מחדש עם ההשקעה פשוט בכל תחום אפשרי. סיימתי אותו עם צ'יטים (כן יש לי שריטה כזאת - לסיים משחקים מהר עם צ'יטים) - ואז סתם מתוך שיעמום התחלתי לשחק רגיל- והתמכרתי- אז אני מתקדם לאט לאט לאט - ועולם אחר כי פתאום אני נחשף לAI המטורף , לצורות התגברות על מכשולים (אתם יודעים עם צ'יטים לא משקיעים מחשבה- פשוט רצים ויורים בהכל אז סתם מתלהבים מהגראפיקה) ANYWAY- נחזור לענייננו- ראיתי בתפריט של המשחק שיש אפשרות של מודים- אז אמרתי נחפש מודים באינטרנט- חיפשתי וחוץ מכאלה פשוטים (ששמים גראפיקה שונה על הנשקים או שטויות כאלה) לא ראיתי מודים רציניים, ז"א ראיתי מלא אבל הם כולם בפיתוח מישהו מכיר מוד רציני…

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  15. Started by stone cold,

    http://www.gamespot.com/news/6164718.html?tag=latestnews;title;2 מחכה ליראות RPG יפנים אם המנוע הזה

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  16. Started by kobt,

    אני קונה 9600XT 256 MB AGP ואני רוצה לדעת איך הוא אם משחקים??? איך הוא אם משחקים חדשים וכבדים??? יש לי 512 DDR ומעבד 1.6 ואני יודע שהמעבד הורס אבל זה ממש ישפיע?? אני מת לשחק NFS MW בצורה חלקה ויפה כי עכשיו יש לי GFORCE4MX וזה פועל לאט איתו.. איך הוא יפעל איתו??מדיום בערך ?? יש מצב לתמונה איך יראו אצלי אם הכרטיס??וזה יעבוד חלק על אפקטים עד הסוף?? אני גם רוצה לדעת איך הוא אם המשחקים הבאים: FAR CRY FEAR HITMAN4 PATH OF NEO ובמיוחד אני צריך דיעה על איך MW יפעל עליו!!

    • 5 תגובות
    • 665 צפיות
  17. Started by SpiritKnight,

    http://www.gamershell.com/download_2096.shtml [ftp=ftp://ftp.vgames.co.il/vgames_new_downloads/13436/Halo2.MPG]ftp://ftp.vgames.co.il/vgames_new_downloads/13436/Halo2.MPG[/ftp] WOW!

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  18. Started by a-v-hi,

    שלום!הורדתי משחק (call of duty) ואני לא מצליח לצרוב אותו בנרו ,יש לי את הקובץ bin וגם את ה-cue אבל כשאני פותח אותו בנרו זה לא מצליח לפתוח אותו,מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה ומה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  19. יש לי IBM T60, הינה המפרט: Processor Model : Intel® Core2 CPU T5600 @ 1.83GHz Speed : 1.83GHz Cores per Processor : 2 Unit(s) Threads per Core : 1 Unit(s) Type : Mobile, Dual-Core Internal Data Cache : 2x 32kB Synchronous, Write-Thru, 8-way set, 64 byte line size L2 On-board Cache : 1x 2MB ECC Synchronous, ATC, 8-way set, 64 byte line size, 2 threads sharing Mainboard Bus(es) : PCI PCIe PCMCIA CardBus USB i2c/SMBus MP Support : 1 Processor(s) System BIOS : LENOVO 2.09 Total Memory : 1015MB DDR2-SDRAM Chipset 1 Model : Legend Ltd 955XM/945GM/PM/GMS/940GML Express Processor to DRAM Controller Front Side Bus Speed : 4x 166MHz (664MHz data rate) Total Mem…

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  20. Started by liav12,

    אני מנסה להכניס תוספות למשחק, אני שם תתוספות בדיוק איפה שצריך והם פשוט לא מופיעים (אני מדבר על sabers וכו') למישהו יש מושג בזה? תודה

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  21. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם. אני מוריד עכשיו את המשחק. אבל לא מצאתי שום פורומים ישראלים שעוסקים במשחק . מישהו יודע איזה פורומים יש ? אם אסור לבקש פורומים אז אני מצטער ולנעול את התארד .

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  22. Started by Jack_g,

    לפי מיטב ידיעתי המשחק היה מתוכנן ל קונסולות ה PS2 ו ה XBOX ו ל GC אבל לפני חודש או חודשיים הייתה כתבה ב GAMESPOT שראו את הלוגו של XBOX 360 ב PREVIEWS של המשחק והשיקו מסקנה שהמשחק יצא לקונסולת הדור הבא אבל לא היו בטוחים אז איך תקרא הקונסולה של MICROSOFT ועכשיו שכן יודעים שהיא תקרא XBOX 360(ככה לפחות הבנתי) אז מה יהיה עם המשחק כי ב GAMESPOT כתוב שהוא יצא ב 2005 בלי תאריך מדוייק וזה ל XBOX ול PS2 כתוב רבעון רביעי של 2005. מישהו פה נתקל במשהו חדש?

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  23. Started by Shizel,

    הוא באמת יצאה למחשב . מתי? מישהו מנחש מה היו הדרישות ?

  24. Started by ptyahoo,

    השאלה בכותרת. והכוונה היא במיוחד לסינגל.

    • 5 תגובות
    • 664 צפיות
  25. Started by Guarding angel,

    http://blazing-angels.uk.ubi.com/ps3/index.php אני חייב לומר משחק מעולה! גרפיקה ואפקטים מהממים רץ חלק כמו טוסיק של תינוק משחק מומלץ ביותר

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות

דיונים חדשים בפורומים