עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום לכולם, לאחרונה, אחרי כמה לבטים קצרים, החלטתי לקנות XBOX (ולא פלייסטיישן). העניין הוא שאני לא כל כך מבין בזה - ככל הנראה אני קונה את המכשיר בארה"ב, השאלה היא היא לגבי הצ'יפ - מה צריך לשים לו כדי שיוכל לעבוד עם משחקים ו DVD של הארץ (PAL) ושיקרא דיסקים צרובים. אם מישהו מבין בעניין הצ'יפים אשמח לעזרה כי אני ממש לא מבין בזה, ורציתי לדעת אם זה חוסך לי כסף לקנות את זה שם או שכדאי כבר בארץ. תודה מראש, שלומי.

  2. Started by ETB,

    אני מנסה להתחבר לאחד הסרבים לא משנה איזה, והוא מתנתק בטעינה, ורושם הודעה: Error Verifying Steam USER ID. יש לי משחק מקורי שרכשתי בחנות, לא הבאתי אותו לאף אחד, ולא הגיוני שהיוזר שלי לא חוקי. יכול להיות שגנבו לי את הCD - key ? מישהו נתקל בתופעה הזאת?

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  3. למי שמוכן לשלוח לי אז לאייסיקיו:153199151 תודה מראש פשוט אין לי ראש להתחיל שוב

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  4. Started by p-o-i,

    מישהו מכיר את sword of the stars???...טוב אם כן אז יכול להיות שתוכלו לעזור לי עם בעיה הוא כל הזמן קורס לי...אחרי איזה 10 דקות המשחק קורס...ואני יודע כבר בדקתי ויש PATCH שאני צריך להוריד אבל אני לא ממש מוצא אותו חוץ מבאימיול ושם לוקח לזה שנים כבר לרדת וזה משגע אותי..מישהו יכול לכוון ללינק הורדה של הPATCH הזה בבקשה?...(אם יש כמובן)

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  5. Started by ForresT,

    אני ממש בהתחלה,עברתי שלב אחד ואז אני בקטע שאני בתחרות שאני צריך לעוף גבוה עם המכונית,מישהו יודע באיזה כפתור עפים? גרסת PC

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  6. Started by iakovl,

    כאשר אני מנסה להתקין את הדיסקים הוא מציג לי את ההודעה הבאה: (בתמונה) יש למישהו מושג למה זה קורה? ואיך אני יכול לתקן את זה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 671 צפיות
  7. Started by shlomom,

    שלום, האם מישהו נתקל בבעיה של רגישות במשחק Camgoo (מבוסס מצלמה) קשה לי מאוד לשחק במשחק הזה כי הרגישות שלו היא מאוד נמוכה. קשה לי מאוד ללחוץ על ה V או ה X בהתחלה העיגול מתחיל להתמלא ואז מפסיק ושוב מתחיל. וגם במשחקים הם לא ממש מגיבים לתנועות לפעמים מצליח ולפעמים לא. יש למישהו ניסיון עם זה או ידע איך להתגבר על זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  8. Started by sevenX,

    טוב, אני ממש לא הבנתי מה אני צריך לעשות שם אני בקטע אחרי שהמלך מת והוא הביא לי תטליון הזה ואמר לי לתת אותו לג'פרי(או משו כזה) עכשיו יצאתי מחוץ לטירה הזאת ואין לי מושג לאן צריך ללכת יש 745043430 בתים ומערות ניכנסתי כבר למלא מערות ושום דבר מה צריך לעשות?

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  9. Started by bumpd,

    יש לי טישטוש מוזר במשחק אני לא חושב שזה צריך להיות ככה...הוספתי תמונה יש למישהו רעיון? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  10. Started by איתמר,

    תראו הגעתי לferos והגעתי למקום שהוא אומר לי להשמיד את הgeth ship claws ואני לא יודע איך אםמשהו יכול להסביר לי תודה

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  11. Started by shiran,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות פלייסטיישן ואני לא כל כך מכירה ויודעת מה לקנות הבקש את עזרתם בקניית מכשיר טוב נ.ב תרשמו לי מה מכיל הפלייסטיישן ואת המחיר שירן (ואני בת תתפלאו......... )

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  12. משחק המירוצים והרכבים בעולם פתוח מבית Ubisoft הופך חינמי לחלוטין, במידה ותורידו אותו בתקופה הקרובה לכתבה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  13. Started by polsa,

    fu noobs fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu noobs i need crack of splinter cell: chaos theory

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  14. ^^^ אין לי מה להוסיף...... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  15. http://www.petitiononline.com/xboxil/petition.html נקווה שיצא מזה משהו.

    • 7 תגובות
    • 671 צפיות
  16. Started by Xpand3D,

    שמעו יום הולדתי קרב !! ואני רוצה את חבילת הסילבר של hl2 אני לא בטוח בקשר לקניה עם הכרטיס אשראי העם זה בטוח ? תהנו אתם !!!

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  17. Started by assaf990,

    בדיסק השני של המשחק נפגם הקובץ POP.EXE אם מישהו יכול לשלוח לי ???

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  18. Started by pc student,

    אני מחפש פריטים חדשים לסימס ואני מחפש קוד שיעשה ככה שהדמות תמיד תהיה שמחה וגם שמההתחלה היא תיהיה מוחשרת בכל

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  19. Started by neogod,

    מי שרוצה לשחק שישלח לי הודעה לאיי סי 136801576 או מסנג'ר neogod69@hotmail.com או שישאיר הודעה פה ואני אצור איתו קשר....

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  20. Started by b-boyoav,

    אני משחק בGUNZ ואיך שאני נכנס לסרבר כלשהו הוא רושם לי בצד AGENT ERROR: AGENT NOT AVAILABLE וכל השחקנים שנגדי תקועים במקום חסרי חיים

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  21. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם. אז ככה היום הלכתי לחבר שלי וראיתי שיש לו את המשחק הזה , אז התקנתי אותו אצלו בשביל לבדוק איך הוא אבל נוראה הסתבכתי בשליטה. לא הצלחתי להבין שם כלום אז חיברתי את הגוייסטיק שלו (תמונה בהמשך) וגם שם לא הבנתי כלום . כל המקשים פועלים אבל השחקן זז רק אחוריה וקדימה וכשלוחצים על מקשי החצים אז זה תמיד פותח לי תפריט שונה (נשקים וכאלה) . השאלה שלי זה איך לסדר נורמלי את המקשים ? וגם הם תמיד אומרים לי איך לעשות טריקים ואין לי מושג לאיזה מקשים הם מתכוונים , איך אפשר לדעת ? תודה מראש . (הגוייסטיק) http://ultrapro.co.il/products/90307

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  22. Started by TheDiesel,

    שלום. אני משחק ב-Destiny_2 ורציתי לדעת עם מומלץ לשדרג לחבילת Destiny 2: The Witch Queen?

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  23. Started by wolf_silver,

    טוב ככה הקובץ עצמו הוא קובץ שאתה מתקין אותו והוא מתקין את המשחק call of duty ברגסטר כי הדיסק של ההתקנה של הcall of duty שלי לא טוב !!! ועכשיו כדי לשחק בחדש אני צריך שהמשחק יהיה מותקן ברגיסטר מאיפה אני יכול להביא את הקובץ לא יודע איך קוראים אבל אני יודע שיש קובץ כזה תודה לכולם תודה לכול העוזרים

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  24. Started by rtr,

    אם כן אז איך אני מגיע לתפריט הזה :s05: פשוט חבר שלי הביא לי תמשחק והכל שם בסינית/יפנית.. אולי לו זה לא מפריע אבל לי כן...

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  25. Started by eranmor,

    שבת שלום לכולם בזמן האחרון התחלתי לשחק בEMPIRE: TOTAL WAR ונתקלתי בבעית סאונד די מעצבנת הסאונד כל הזמן נשמע שבור, מקוטע ולא נעים לאוזן זה קורה גם כשהמוזיקה מהמשחק מתנגנת (בתפריט הראשי ובמהלך המשחק) וגם כשבוחרים יחידה או נותנים פקודה כלשהי חיפשתי באינטרנט ונתקלתי בבעיות דומות אבל לא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה התקנתי מחדש את הדרייברים לכרטיס קול וזה לא עזר ובמשחקים אחרים הסאונד עובד נורמלי לחלוטין אני משתמש בWIN7 ודרייברים מעודכנים כרטיס קול REALTEK OB בלוח P35 DS3L של גיגבייט מישהו יודע מה הפיתרון?

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות

דיונים חדשים בפורומים