משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, לאחרונה, אחרי כמה לבטים קצרים, החלטתי לקנות XBOX (ולא פלייסטיישן). העניין הוא שאני לא כל כך מבין בזה - ככל הנראה אני קונה את המכשיר בארה"ב, השאלה היא היא לגבי הצ'יפ - מה צריך לשים לו כדי שיוכל לעבוד עם משחקים ו DVD של הארץ (PAL) ושיקרא דיסקים צרובים. אם מישהו מבין בעניין הצ'יפים אשמח לעזרה כי אני ממש לא מבין בזה, ורציתי לדעת אם זה חוסך לי כסף לקנות את זה שם או שכדאי כבר בארץ. תודה מראש, שלומי.
-
- 8 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני מנסה להתחבר לאחד הסרבים לא משנה איזה, והוא מתנתק בטעינה, ורושם הודעה: Error Verifying Steam USER ID. יש לי משחק מקורי שרכשתי בחנות, לא הבאתי אותו לאף אחד, ולא הגיוני שהיוזר שלי לא חוקי. יכול להיות שגנבו לי את הCD - key ? מישהו נתקל בתופעה הזאת?
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
למי שמוכן לשלוח לי אז לאייסיקיו:153199151 תודה מראש פשוט אין לי ראש להתחיל שוב
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
מישהו מכיר את sword of the stars???...טוב אם כן אז יכול להיות שתוכלו לעזור לי עם בעיה הוא כל הזמן קורס לי...אחרי איזה 10 דקות המשחק קורס...ואני יודע כבר בדקתי ויש PATCH שאני צריך להוריד אבל אני לא ממש מוצא אותו חוץ מבאימיול ושם לוקח לזה שנים כבר לרדת וזה משגע אותי..מישהו יכול לכוון ללינק הורדה של הPATCH הזה בבקשה?...(אם יש כמובן)
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני ממש בהתחלה,עברתי שלב אחד ואז אני בקטע שאני בתחרות שאני צריך לעוף גבוה עם המכונית,מישהו יודע באיזה כפתור עפים? גרסת PC
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להתקין את הדיסקים הוא מציג לי את ההודעה הבאה: (בתמונה) יש למישהו מושג למה זה קורה? ואיך אני יכול לתקן את זה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום, האם מישהו נתקל בבעיה של רגישות במשחק Camgoo (מבוסס מצלמה) קשה לי מאוד לשחק במשחק הזה כי הרגישות שלו היא מאוד נמוכה. קשה לי מאוד ללחוץ על ה V או ה X בהתחלה העיגול מתחיל להתמלא ואז מפסיק ושוב מתחיל. וגם במשחקים הם לא ממש מגיבים לתנועות לפעמים מצליח ולפעמים לא. יש למישהו ניסיון עם זה או ידע איך להתגבר על זה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
טוב, אני ממש לא הבנתי מה אני צריך לעשות שם אני בקטע אחרי שהמלך מת והוא הביא לי תטליון הזה ואמר לי לתת אותו לג'פרי(או משו כזה) עכשיו יצאתי מחוץ לטירה הזאת ואין לי מושג לאן צריך ללכת יש 745043430 בתים ומערות ניכנסתי כבר למלא מערות ושום דבר מה צריך לעשות?
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
יש לי טישטוש מוזר במשחק אני לא חושב שזה צריך להיות ככה...הוספתי תמונה יש למישהו רעיון? [attachment deleted by admin]
-
תראו הגעתי לferos והגעתי למקום שהוא אומר לי להשמיד את הgeth ship claws ואני לא יודע איך אםמשהו יכול להסביר לי תודה
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות פלייסטיישן ואני לא כל כך מכירה ויודעת מה לקנות הבקש את עזרתם בקניית מכשיר טוב נ.ב תרשמו לי מה מכיל הפלייסטיישן ואת המחיר שירן (ואני בת תתפלאו......... )
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
משחק המירוצים והרכבים בעולם פתוח מבית Ubisoft הופך חינמי לחלוטין, במידה ותורידו אותו בתקופה הקרובה לכתבה
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
fu noobs fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu noobs i need crack of splinter cell: chaos theory
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
^^^ אין לי מה להוסיף...... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
http://www.petitiononline.com/xboxil/petition.html נקווה שיצא מזה משהו.
-
- 7 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שמעו יום הולדתי קרב !! ואני רוצה את חבילת הסילבר של hl2 אני לא בטוח בקשר לקניה עם הכרטיס אשראי העם זה בטוח ? תהנו אתם !!!
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
בדיסק השני של המשחק נפגם הקובץ POP.EXE אם מישהו יכול לשלוח לי ???
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני מחפש פריטים חדשים לסימס ואני מחפש קוד שיעשה ככה שהדמות תמיד תהיה שמחה וגם שמההתחלה היא תיהיה מוחשרת בכל
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
מי שרוצה לשחק שישלח לי הודעה לאיי סי 136801576 או מסנג'ר neogod69@hotmail.com או שישאיר הודעה פה ואני אצור איתו קשר....
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני משחק בGUNZ ואיך שאני נכנס לסרבר כלשהו הוא רושם לי בצד AGENT ERROR: AGENT NOT AVAILABLE וכל השחקנים שנגדי תקועים במקום חסרי חיים
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
שלום לכולם. אז ככה היום הלכתי לחבר שלי וראיתי שיש לו את המשחק הזה , אז התקנתי אותו אצלו בשביל לבדוק איך הוא אבל נוראה הסתבכתי בשליטה. לא הצלחתי להבין שם כלום אז חיברתי את הגוייסטיק שלו (תמונה בהמשך) וגם שם לא הבנתי כלום . כל המקשים פועלים אבל השחקן זז רק אחוריה וקדימה וכשלוחצים על מקשי החצים אז זה תמיד פותח לי תפריט שונה (נשקים וכאלה) . השאלה שלי זה איך לסדר נורמלי את המקשים ? וגם הם תמיד אומרים לי איך לעשות טריקים ואין לי מושג לאיזה מקשים הם מתכוונים , איך אפשר לדעת ? תודה מראש . (הגוייסטיק) http://ultrapro.co.il/products/90307
-
- 4 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום. אני משחק ב-Destiny_2 ורציתי לדעת עם מומלץ לשדרג לחבילת Destiny 2: The Witch Queen?
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-
-
טוב ככה הקובץ עצמו הוא קובץ שאתה מתקין אותו והוא מתקין את המשחק call of duty ברגסטר כי הדיסק של ההתקנה של הcall of duty שלי לא טוב !!! ועכשיו כדי לשחק בחדש אני צריך שהמשחק יהיה מותקן ברגיסטר מאיפה אני יכול להביא את הקובץ לא יודע איך קוראים אבל אני יודע שיש קובץ כזה תודה לכולם תודה לכול העוזרים
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אם כן אז איך אני מגיע לתפריט הזה :s05: פשוט חבר שלי הביא לי תמשחק והכל שם בסינית/יפנית.. אולי לו זה לא מפריע אבל לי כן...
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם בזמן האחרון התחלתי לשחק בEMPIRE: TOTAL WAR ונתקלתי בבעית סאונד די מעצבנת הסאונד כל הזמן נשמע שבור, מקוטע ולא נעים לאוזן זה קורה גם כשהמוזיקה מהמשחק מתנגנת (בתפריט הראשי ובמהלך המשחק) וגם כשבוחרים יחידה או נותנים פקודה כלשהי חיפשתי באינטרנט ונתקלתי בבעיות דומות אבל לא הצלחתי למצוא פתרון לבעיה התקנתי מחדש את הדרייברים לכרטיס קול וזה לא עזר ובמשחקים אחרים הסאונד עובד נורמלי לחלוטין אני משתמש בWIN7 ודרייברים מעודכנים כרטיס קול REALTEK OB בלוח P35 DS3L של גיגבייט מישהו יודע מה הפיתרון?
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-


