עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. טוב אני בודק עוד מישחקים אבל זה האמולטור לצערי בשפה אחרת מאנגלית (אותם אותיות) וזה בלי קול עדין ויש גליצים בגרפיקה http://yopyop156.ifrance.com/

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  2. תראו המחשב שלי די ישן ורציתי לשאול אם המחשב יכול בערך להפעיל תמשחקים fifa 2008 nba 2008 nfs carbon ומשחקים כאלו הפפרט של המחשב זה: pen 4 2.40 ghz GEFORC 7600GT 256 MB AGP 512 RAM יש לי עוד סטיק בבית של 512 פשוט לא שמתי עדיין מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  3. Started by termister2000,

    <----עם המפרט שבצד תודה

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  4. Started by wallaman,

    הורדתי לפני כמה ימים את המשחק...(היה רשום שזה 5 ... אם עוד לא יצא אני מתנצל אני ממש לא מעודכן בדברים האלה ואז כנראה זה 4) בכל אופן... התחלתי לשחק וזה נתקע לי לפעמים ואז אני חייב לעשות ריסט... בהתחלה שמתי את כל ההגדרות על הכי גבוה... ואז זה נתקע מהר אחר כך התקנתי מחשב ולא שיניתי את ההגדרות הדיפולתיות... והגעתי לקטע עם טנקים וכאלה שיש עשן ורואים שהגרפיקה ממש גבוהה... וזה נתקע לעיתים קרובות יותר השאלה היא: אם למחשב הנ"ל אמורה להיות בעיה להריץ את זה על הכי גבוה? (ואז אם אני יוריד את ההגדרות לנמוך זה אמור לפעול סבבה או שהבעיה היא במשחק) מעבד quad core 9550 2.83 ghz לוח אם p5q pro 4 ג'יגה זיכרון 800 מגה הרץ (דידיאר 2) כרטיס מסך geforce 9800 gt (עם הדרייברים הכי עדכניים - בוודאו…

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  5. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7706 ולמי שלא מבין איזה מנהל באוניברסיטה לקח XBOX מיחדר שרתים ונתן לילד שלו לשחק בזה אבל הוא לא הבין שעל הXBOX התקינו לינוקס והישתמשו בו כשרת לחסוך בעלויות

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  6. Started by maxim22,

    היה לי פעם אבל מחקתי אותו בטעות מזמן תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  7. Started by ForresT,

    fly for fun יש פה מישהו שמשחק? משחק ממש נחמד..מומלץ מאד http://flyff.gpotato.com/ תורידו מפה..ממליץ בחום(זה משחק חינמי כמובן) אם יש כאן אנשים שמשחקים אז אולי תכתבו תניקים שלכם ורמה? אני שיחקתי לפני המון זמן ההיתי לבל 29 עכשיו חזרתי אני לבל 11.. JoK3RrR lvl-11

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  8. Started by NIRHA,

    משום מה אני מרגיש שהשלבים עולים לי לאט ויש לי מחשב חדש !! מעצבן.......

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  9. Started by shai_123,

    בעיה בהתקנה ב-NBA 08 כותב לי את זה http://img183.imageshack.us/my.php?image=96308901ka9.png

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  10. Started by hike101,

    בעיה מוזרה. שיחקתי במשחק כמה שעות בלי בעיה ולפתע המחשב נכבה עקב התחממות יתר (בעיה אחרת). כעת כשאני מנסה להריץ את המשחק הוא מעלה את הכותרות הראשונות (קטע קצר שרואים את שמות החברות המפיצות) ואז הוא יוצא לשולחן העבודה ומודיע ש swkotor2.exe קרס. התקנתי מחדש, מחקתי והתקנתי שוב, מחקתי והתקנתי בכונן אחר. שום דבר לא עזר. יש למישהו רעיון או פיתרון? אשמח להצעות. תודה.

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  11. Started by StorM FighteR,

    איך אני משחק ברשת באנדרגראונד 2? אני אמור לשים איזה קובץ או שעם פאטצ'? (המשחק שלי לא מקורי).

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  12. Started by orlevi_85,

    לאחרונה קיבלתי את המשחק Race Driver 3 ולאחר שהתקנתי אותו אני מעלה את ה- Launch שם יש לי הגדרות של רזולוציה וכו' בהתחלה זה היה על 640x480 4:3 משהו כזה השארתי את זה כמו שזה העלתי את המשחק וראיתי אותו רק על חצי מסך משהו מוזר מאוד.. ניסיתי לבחור רזולוציות שונות כמו 1024 ועוד אבל כלום זה תמיד על חצי מסך, זה רק מחדד את המראה אבל נישאר על חצי מסך.. יש לציין שיש לי מסך רגיל של MAG והוא לא LCD. תשובה דחופה תודה לכול העוזרים..!

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  13. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך SAVE GAME למפה הרבעית [רק התחלתי אותה] זה במפה של הסינים האלה... אקיצר אני שלב אחד אחרי זה: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  14. אהלן אנשים.. התעניינתי לאחרונה באתרי הורדות משחקים באופן חוקי, בתשלום כמובן ורציתי לדעת אם מישהו ניסה את זה? איך קצב ההורדה? המשחקים עובדים בסדר אחרי ההורדה וההתקנה? היו בעיות מיוחדות? נראה לי רעיון מעניין, אם קצב ההורדה גבוה והמחיר לא גבוה כמו בארץ אז אולי זו יכולה להיות אלטרנטיבה טובה.. ממה שראיתי רוב המשחקים החדשים עולים 39$ באתר שזה בערך 160 ש"ח, לעומת ה 200-219 בארץ. הקישור http://www.direct2drive.com/buy-pc-games-download חוו דעתכם L8r

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  15. תודה רבה רבע !!!

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  16. Started by 1nstall,

    היי יש לי כמה שאלות והם: 1. לפעמים אני מקבל הודעות כאלה (לא הטלפון למרוצים) ואני לא יודע\מצליח לפתוח את ההודעות, אז איך עושים את זה? 2. איך אפשר לשדרג את המכוניות (המעטות) במשחק? 3. שיימתי את שני השלבים, מה עושים עכשיו? תודה מראש Install

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  17. Started by Oranili,

    האם נפילת FPS במקומות מסויימים זה נורמלי ?... יש מקומות שה FPS שלי יורד ל33.. ואז חוזר ישר ל66... זה בסדר? .

  18. Started by YINON110,

    שלום, אני מתקין את הCRYSIS ואני מגיע לנקודה מסוימת בערך ב75 אחוזים מההתקנה ומקבל שגיאה על קובץ סאונד מסוים בAIRFIELD יש לי אפשרות לבטל לנסות שוב להתעלם. אם אני מנסה שוב אז זה לא עוזר ואם אני מתעלם אז יש עוד מלא קבצי סאונד כאלה דפוקים. מישהו יודע מה הבעיה ואיך ניתן לסדר?

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  19. הסצינות כבר נראו במצגת של E3, השנה, אך כעת יש לכם את ההזדמנות להינות מהסצינות באיכות גבוהה במיוחד. http://www.3dgamers.com/dl/games/halflife2/hl2-trainstation.exe.html - תחילת המשחק, ככל הנראה, בתחנת הרכבת של "עיר 17". http://www.3dgamers.com/dl/games/halflife2/hl2-intro.exe.html - ה Intro של המשחק, ביחד עם G-Man. תיהנו.

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  20. Started by avielsvis,

    כשאני נכנס ל- costomize ורוצה לשים להבות או משהו דומה אז אין להבות ואין כלום רק עיגולים כאלה שאומר שאין כלום וכתוב 20\20 ויש מנעול והגעתי ל black list ה-11 עברתי 4 בוסים וזה rip

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  21. הי, אני מחפש משחק פלטפורמה, אבל לא בשלושה-מימדים כמו כל המשחקים שמוציאים היום, אלא ב-2 מימדים, כמו המשחקים של פעם (כמו ה-RAYMAN הראשון למשל). חיפשתי הרבה ולא מצאתי שום דבר חדש ואיכותי בשני מימדים. מישהו מכיר ? תודה מוטי

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  22. אני מקבל הודעת שגיאה מהSDK שאומרת שהגרסה שיש לי לא תומכת במשחקים של הOB (האמר עובד מצויין, השגיאה הופיע כשלחצתי על CREATE A MOD) סטים רושם לי 100% בSDK אז כנראה שזה לא בעיה של עדכון (אולי צריך לעדכן מחוץ לסטים?) עריכה.. ראיתי שיצא עדכון בטא ב24 לחודש. עכשיו ננסה להתקין... אם מישהו רוצה: To run this beta version you will need to add -beta srcsdk0122 to your command line when you start Steam. This can be done by opening up the Windows shortcut you use to launch Steam and adding -beta srcsdk0122 right after Steam.exe. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  23. אני מאד אוהב את המשחק ורציתי מאד לנסות ולשחק גם באינטנרט או ברשת (במשחק עצמו יש אפשרות אבל היא לא פועלת) כל מי שיכול לעזור לי בבקשה שיגיב! ד"א עם מישהו יכול לתת לי קצת טיפים על השחק הגדול הזה אז....145937769 תודה מראש לכל העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  24. נהניתי בזמנו מאוד מ-commanche4,האם יש עוד משחקים טובים בסגנון דומה? אני לא מחפש משחקים שהם ריאליסטיים מדי ודורשים קריאת מדריך עב כרס ,אלא יותר בסגנון ה-arcade בדומה ל-commanche4. תודה מראש על המלצות אפשריות.

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  25. Started by alex28,

    שאני משחק במשחק Titan Quest שאני משחק אחרי דקה המשחק נתקה ומופע מסך כחול למה זה קורה כרטיס מסך שלי הוא X550 256mb אך אני פותר את בעיה???

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות

דיונים חדשים בפורומים