משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
היי לכולם בעבר העליתי בעיה זו ללא כל פתרון מתאים שניתן... ברשותי מחשב חדש עם כרטיס מסך MSI GEFORCE4 TI 4200 AGP *8 כאשר אני מריץ משחקים מסוימים למען האמת רוב המשחקים (חלקם חדשים חלקים פחות ) המשחק עולה לשנייה רואים מסך שחור ואז אני חוזר למסך הווינדוס כאשר אני רואה את המשחק בשורה למטה מוקטן--אני מנסה שוב פעם להעלות אותו שוב פעם עולה ואז מוקטן עד שאני מעלה אותו (יש ברשותי עכבר עם גלגלת באמצע ) ונותן מספר לחיצות על כפתור הגלגלת רק אז הוא עולה מה גורם לבעיה זו -עידכנתי דרייברים והכל ואני לא יודע מה גורם לבעיה זו שמח לקבל תשובה תודה ביי...
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
עד היום היו לי פינגים של 30-20 בשרתים ישראלים היום הפינגים שלי מטורפים על 190-110-200... למה? אני ב 012 יש להם בעיות היום ? אין לי שום תוכנה שרצה ברקע.. :-\
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
זה מה שהוא רושם לי בהתחלה, ואני לא מצליח לשחק. מישהו יודע מה הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
אז ככה הפינג שליח בשרתים אירופאים וגם ישראלים לא יורדים מ-90... האם זה נורמלי ? מה הפינגים שלכם בשרתים כאלו ? הייתי רוצה לציין שבהגדרות רשת של המשחק אני עובד על הגדרה "T1" ולא "כבלים"... ניסיתי את הגדרת הכבלים אבל אותה תוצעה... ??? עוד קצת מידע: אני משתמש באינטרנט במהירות 2.0MB הורדה ו128 העלאה (למרות שמהירות ההורדה שלי מתברת ב-2.5MB ). : ועוד משהו OFF-TOPIC: מהם האתרים שאתם משתמשים בהם כדי לראות את המצב שלכם במשחק (STATS) חוץ מה BFHQ המובנה במשחק ? שלי הוא www.bf2s.com .
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
יש לי בעיה.. כשאני מנסה ליצור אז הוא אומר לי שאני צריך PARENTAL EMAIL או משהו כזה.. הבעיה היא שאני לא יכול לכתוב שם כלום! מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 675 צפיות
-
-
-
אני מעוניין בהמלצה למשחק קרב, תקציב בילתי מוקבל משחק עם דרישות ממש גבוהות. בתודה מראש yosda boy
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
נתקעתי במשימה השנייה של הבריטים שצריך לפוצץ את הגשר. (משימה אחרי שהמטוס שלך מתפוצץ) אני אבוד לגמריי.. המפקד אומר לי לקחת את הפצצות ולפוצץ את הגשר. אבל לא הבנתי איפה להעזאזל הפצצות. לא מצויין שום דבר על המצפן...חיפשתי כבר בכול חור זכר לפצצות. חיפשתי אפילו בגופות של חיליים ועדיין לא מצאתי שום דבר.. למישהו יש מושג איפה מוצאים אותם? :s05:
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
משחק שיהיה עם עלילה מעניינת הכי חשוב,שיעבוד טוב על fx5200 ו 256rdam (גם אם זה על ההגדרות הכי נמוכות) אשמח לשמוע המלצות מקס פיין ג'י טי איי כבר מיציתי ,אשמח לשמוע כל סוג של משחק בין אסטרטגיה לפעולה... תודה.
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/gaming/2006/09/26/Dark_Messiah_Preview/1.html מרשים.. בטח המולטי מאד טוב
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
כל פעם שאני מגיע לאיזור שבתמונה, אני מקבל את הודעת השגיאה שבתמונה. מה יכולה להיות הבעיה? אם לא רואים את התמונה: http://aycu30.webshots.com/image/37509/2003926467129340488_rs.jpg אשמח אם מישהו יוכל להעלות שמירה של המשחק אחרי שעוברים את האיזור הזה (אני בפרק השני, לקראת סוף המרדף של הANT LION הגדולה). עריכה: הנה הקובץ שמירה שלי http://www.sendspace.com/file/ubt60m. אשמח אם מישהו יוכל להמשיך משם ולהעלות את השמירה מחדש.
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
על 1024X768 עם הגדרות גבוהות או 1240X1024 עם הגדרות יותר נמוכות ? יש לציין שאני לא מפעיל AA ( העין שלי לא רואה שינויים כל כך משמעותיים כשפילטר זה פועל ) אבל לגבי שאר ההגדרות אני מתייחס בשאלתי ( הגדרות סביבה , צללים , תאורה דינמית , טקסטורות וכו' ) בכוונה אני לא כותב איזה כרטיס יש לי כי זו שאלה כללית לגבי מה עדיף , ככה או ככה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אוקי אז המפרט שלי בחתימה.. ולאחרונה הורדתי את המשחק בלודריין וכשאני מנסה לשחק המשחק פתאום נתקע.. נתקע לאיזה דקה והצלילים עצמם נתקעים ואז אחרי דקה ככה המשחק ממשיך... מישהו יכול להסביר לי מה הבעיה? מה אני יכול לעשות?
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
עלתה גם איזה שגיאה אני יעלה אותה מחר
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
-
לפני המון זמן יצא לי לשחק במכונת ארקייד בצורת קייאק, והמשחק היה לשוט בקייאק בעולמות שונים.. אני זוכר שהיה עולם עם דינוזאורים, והיה מדי פעם מערבולת שצריכים לסובב הרבה את המשוט כדי להיחלץ ממנה, אחרת טובעים והמשחק נגמר. יש מצב למצוא את המשחק למחשב או לקונסולה מסויימת? מקווה שהייתי מובן. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
יש לי משחק במחשב אחד ואני רוצה להמשיך לשחק במחשב אחר .איך אני מעביר את המשקים השמורים?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
יש את השגיאה הזאת ואז ההתקנה מפסיקה.(מצורפת תמונה) [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני חייב עזרה דחוף! ניסיתי להתקין את SPLINTER CELL, והוא לא מפעיל לי את ההתקנה במקום זה הוא רושם לי Error-6002 Close any running programs Empty your temporay directory Check your internet connection מה לעשות??
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
מקור: http://www.gamespot.com/news/6176411.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;2 על המשחק: http://www.gamespot.com/pc/action/timeshift/index.html?tag=result;title;0 (יוצא ל XBOX 360,PS3 וגם ל PC)
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום . קניתי היום כרטיס מסך X800XT PE וקיבלתי יתו את המשחק היטמן חוזים . התקנתי את המשחק אבל יש בעיה ... אני מקבל מסך לבן ! ! ! אז ביררתי קצת באינטרנט וראיתי שעוד אנשים נתקלו בבעיה אבל הורדתי את הPATCH שאמור לסדר את הבעיה מהאתר של אידוס אבל הבעיה עדיים נשארה . יש לי את הגירסה האחרונה של הדריברים של ATI ... כך ש.. יש פיתרון בבקשה ?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני יסביר לכם איפה אני מי שעבר את המקום בטוח ידע אחרי שניצחקתי איזה מלך מיפלצת כזה קיבלתי כוחות לישלוט בעכבישים שילכו אחרי ותיקיפו את כולם בישבילי עכשיו עברתי איתם דרך מסוימת ועכשיו אני בתוך בסיס כזה שיצאתי מהתעלות ושתי אליקופטרים מעלי הורגים אותי עכשיו יש לי את הרקטה וטלים בארגז ליד אבל אני לא מצליח להרוג את אליקופטרים ואין לי שם לאן ללכת היתקדמתי כמה שאפשר הרגתי את כול החיילים בעמדות שמירה וזהו ואני בורח מפה לשם מיתחבא מהם אבל לא מיתקדם תעזרוווווווו לי
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המישחק המקולל הזה זה רושם לי ארור ששם רשום: "you need a CPU with greater than 1.3 GHz proccesor speed on order to run this game" יש איזה דרך לעקוף את זה? רק שתידעו דום 3 פועל לי בהגרות בנוניות חלק! וגם ככה Far Cry!
-
אני משחק במשחק ויש את המכוניות של המשתמשים האחרים של המחשב שנוסעות ..ברגע שאני לוחץ על ENTER אז הם עושות איתי מירוץ.. אבל למה אי אפשר להרוויח כסף כאשר אני מנצח אותם?
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-


