משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעית גרפיקה במשחק SCAREFACE THE WORLS IS YOURS אני רואה את הכל מוזר כזה מצורפת תמונה של איך שאני רואה ותמונה של ההגדרות של המשחק כרטיס מסך 8800GTS מה צריך לשנות כדי שהמשחק יפעל חלק?
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
נגמר, ויותר אי-אפשר לשחק אפילו עם ה Non-steam.. בעסה, אני יושב מאתמול ומנסה להבין למה זה לא עובד :\ עכשיו צריך לקנות אותו.. יש למישהו מושג איך ואיפה ? וכמה בכלל הוא אמור לעלות ? (אני לא רואה אותו ב STEAM שם)
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-
-
מה אתם יכולים להמליץ למשחקי מחשב בזאנר המירוצים והאסטרטגיה כרטיס גרפי radoen 1950x pro בכבוד רב
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
אני רוצה שמירה של prince of persia warrior within אחרי כל ה life upgrade בשביל הסוף החלופי... וגם אם מישהו יכול להסביר איך ממקמים את הקובץ כדי שהמשחק יזהה אותו
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
1. FX 5200 128 MB יפעיל DOOM 3? 2. " יפעיל HALF LIFE 2 ? 3. מתי יוצא HL 2?
-
- 6 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום אני משחק בCRYSIS ןהגעתי לשלב עם הספינה והחיזר הגדול סימתי אותו וניגמר המישחק וזה לא ניראה לי הגיוני הקורינים לא היו איתי ולא היה לי אפשרויות של בחירה (או שלא סמתי לב) כל פעם בסיקורים אומרים שיש לך אפשרות לבחור או בנשק מיוחד או לעזור לקוראנים( ולא היה לי דבר כזה ואני בטוח שזה לא דמו ? זה מוזר תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש מישהו שיכול לעזור לי למצוא משחק Pinball טוב ? לא חייב משהו חדש , העיקר שיהיה טוב לא מדבר על משחקים שצריך לקנות אפילו דמואים , או משחקים קטנים.
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
היי, מה ההבדל בין waypoint ל linkpoint יש אפשרות להגדיר איזור/ או path מסויים לפטרול(שמירה)? תודה
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
במחיר סמלי או לשהאיל CDKEY לכמה זמן?
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום ולילה טוב לכולם, אני פרמטתי את המחשב ואני מחפש משחקים בקטגוריות FPS,אקשן,פעולה (משחקים אקשן/פעולה בגוף שלישי או יחיד)... המפרט שלי בצד.. אני רוצה שמשחקים ירוצו מצויין על 60FPS בערך...(אני מעדיף שירוצו על 60FPS עם רזולוציה 1680*1050) ושהמשחקים לא יהיו מאוד ישנים.. הינה דוגמאות למשחקים שאני אוהב ואני רוצה שיהיו דומים לאלו: COD4,FarCry,Max Payne 2... תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק gunz שאני נכנס לשחק 1 מול 1 בחדר עם סיסמה אז למשל שאני הורג אותו אני מקבל exp ובתורות הבאים שאני הורג אותו אני לא מקבל בכלל בכלל EXP רק הוא מצליח לקבל .. שאני הורג אותו ניהיה מעליו את העיגול הזה ( שאומר לאגים) ואז אני לא מקבל EXP ולא נראלי שזה קשור אליו כי זה קרה לי עם כמה ילדים .. מה אני אמור לעשות .. ?
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
חבר שלי שלח לי משחק ;D......אתם כבר יודעים למה אני מתכוון .... ובתקייה שקיבלתי של המשחק יש מלא קבצי RAR שאיתם אני אמור להתקין אותו איך אני מתקין אותו איתם, האם אני צרייך לפתוח אותם לתקייה או לפעיל עם איזו תכונה בבקשה עזרו לי !!!!
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת המשחק BATTLEFIELD 2 הוא רק מולטיפלייר או שהוא לשחקן יחיד? כי הקודמים היו גם ליחיד וגם מולטיפלייר ואני רוצה לדעת מה המשחק הזה ?
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
שלב 13 , כל הקטע של להשתלט על 4 נקדות , כדאי להוריד את הנקודות ל axis.... איך עושים את זה אלוהים ישמור, יש איזה אסטרטגיה טובה אולי להציע ?
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
את האשכול הזה פתחתי בגלל שבאשכול הקודם סיכמתי הכל ואמרתי שהבנתי ועכשיב כבר לא היו מתייחסים אז השאלה איך מתבצעת הקנייה מSTEAM? כאילו איך אני מקבל את הCD-KEY?
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-
-
עד לא מזמן שיצא המשחק התקנתי אותו ו...וואלה נהנתי הכל היה בסדר. נאלצתי לפרמט את המחשב לאחר התקנת דרייברים וכל מה שמסביב התקנתי שוב פיפא 08 ופתאום אני רואה בעיה בהרצת המשחק מבחינת הגרפירה. ז"א המשחק לא רציף יש תקיעות הורדתי לרזוולוציה נמוכה ועדיין יש בעיות, זה משגע אותי לפני הפירמוט הכל היה בסדר ועכשיו המשחק לא חלק כלל. נסתי להתקין דיירקס מעודכן אבל כלום. יש לי כרטיס מסך X600XT ATI לא שזה משנה כי קודם לכן המשחק עבד מעולה, יש לכם פיתרונות?
-
- 7 תגובות
- 676 צפיות
-
-
-
קניתי bf2 ועכשיו יש את ה קוד משחק שצריך להזין.. ואני כותב את הקוד בדיוק כמו שכתוב לי בכריכה שם וזה לא עובד לי... מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 676 צפיות
-
-
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/m3coupe/2007/experience/game/content.html
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
משהו יכל להביא לי לינק לעדכונים ופאצ'ים ל pes08 שמסדר את החולצות ועוד בעיות .כי האתר pes israel לא תקין
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
נפתח אתר ישראלי חדש לסימולטור המכוניות האגדי Live For Speed !! (שונה בתכלית מ Need For Speed). אנא בקרו בכתובת www.lfsisrael.com
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
אני שחקן מתחיל, ועדיין לא הבנתי מה התותחים הגדולים האלה שיש לאמריקאים, מה הם עושים. רואים בסרט שהם עומדים ויורים לשמים, העם אפשר לעשות את זה גם? או שלא?
-
- 6 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום האם יש למישהו קובץ שמירה של MANHUNT אחרי שניפתחו כל הקטעים של הבונוסים?
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
1. איפה קונים את המשחק ל XBOX360 שיתאים לשיטת pal (אני צריך אתרים מחו"ל שאפשר להזמין לארץ- ???? 2. מה קורה אם אני קונה משחק שמתאים ל "north america region 1" ??? תודה
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
כותר ההמשך ל-Wolfenstein: The New Order אמנם לא נחשף רשמית בתערוכת E3 2016 כפי שדווח בשמועות המוקדמות, אך במסגרת תמונה שהוצגה לזמן קצר כן ראינו משחק מסתורי בשם New Colossus שלפי הסדר הכרונולוגי המוצג מסתמן בתור היורש שלו אנחנו מצפים, כך שנראה כי אין סיבה לאכזבה גדולה מדי. https://goo.gl/RUYnxw
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-


