משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
http://ravid1067442.tripod.com/tournamanet.zip לצערי אתם חייבים את ההוספה זה רק לסינגל קצר אבל מלא דיבורים אפקטים ודחקאות... אני(ליאור) ואחי(רביד) הכנו. השקעתי על זה מלא זמן!! תגובות!!!!!!!!!!!!!!!! לחיצה שמאלית לא עובדת כדי להוריד! לחיצה ימנית ואז save target as או אם dap
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
מתי שאני נכנס למשחק הצבעים עובדים לי כאילו יש לי תמיכה רק ב16 צבעים.. ורואים את המשחק מגעיל כזה. אני לא יודע למה זה, וגם חיפשתי patchים למשחק ולא מצאתי בשום מקום איך לתקן את זה אם אפשר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
התמונות האלה צולמו עם 7900GT http://img258.imageshack.us/img258/8973/farcryon7900gtpq8.jpg http://img258.imageshack.us/img258/1995/farcryon7900gtipw0.jpg ככה הגרפיקה עם הפאטצ'ים החדשים? כי זה נראה ממש יפה
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, לפני כשנה בדיוק קניתי sims 3 island paradise מתנה לחברה שלי, היום באתי להתקין בשבילה את המשחק בשנית במחשב חדש אך כשנכנסתי לחשבון האוריג'ין שפתחתי לה המשחק לא הופיע שם. חשבון האוריג'ין שבו אמור להיות המשחק הוכחה שהמשחק נקנה -
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי ps2 והתקנתי myth chip. בהרצת כל המשחקים יש לי בעיה של שחור לבן במסך אך רק למעלה ולמטה, כלומר כמו מסך צר של מסך צבעוני (כמו בסרטים) והשאר בשחור לבן. מישהו יודע מה הבעיה או איך פותרים אותה? הטלויזיה היא חדשה וכמובן מולטיסיסטם (הטלויזיה היא דגם metz pf9606).
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום מחר אני לוקח את הדי אס שלי לאיזה נסיעה ארוכה, הקטע שאני חושש שהבטריה תיגמר, אז אני רוצה לטעון אותה היום עוד קצת השאלה שלי אם זה בריא או לא לבטריה? כאילו לטעון אותה עוד לפני שהיא נגמרה... תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%9d-total-war-warhammer-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%91%d7%98%d7%a2%d7%95%d7%aa/
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
תודה לעוזרים...
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שמעתי שיש אפשרות לפתוח את המפות של HL2 למקום כלשהו ובכך לזרז את זמני הטעינה בין השלבים - איך עושים את זה? חבל שננעל הדיון על HL2.
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והוא לא עובד טוב התנועה של השחקנים לא חלקה ורואים לא משהו וזה למרות שאת הפיפא 2008 רואים מצויין ויש לי כרטיס מסך די טוב. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אז ככה, קיבלתי לפני כמה בימים (בשעה טובה ;D ) את Unreal Tournament 2003 המלא.. עכשיו ראיתי שיש שם בשלב של החלל זה עם הכוכב שבתאי הזה ברקע, רובה בשם Ion Painter. וקראתי שאתה מכוון על שחקן ואז זה אמור להשמיד אותו ע"י קרן לייזר עצבנית ש ללווין שמתבייט עליו... חוץ מהקטע של לכוון כל מה שמעבר לזה לא קרה, כלומר לא הצלחתי לגרום לזה לפעול, ואני מת לראות את זה בפעולה !!! אז אם מישהו הצליח להפעיל את הנשק הזה, ויוכל בטובו להסביר איך עושים זאת אני ישמח מאד :AR15: :AR15: :AR15:
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב התשיעי, שבו אני צריך הטמין C4 במגדל הגדול הזה עם המאוררים. אני לא מוצא בשום מקום C4, איפה אני יכול למצוא? איך אני מוריד את שתי המסוקים, אין בשום מקום RPG..
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3155815
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
אם אין לי את המשחק האורגינלי (יש מהורדה מהאינטרנט)אני לא יוכל לשחק בהרחבה????
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
-
מכיון שדולר נמוך ומחיר של המשחק הוא 30$ חשבתי שזה עסקה טובה לקנות אותו באחד משירותים של הורדת משחקים חוקים כגון סטיים או של GAMESPY אבל אצל GAMESPY הקנייה מגובלת רק לארצות הברית וקנדה וכך גם באתר של EA במה שאני חושב הוא שירות הורדת שלהם מישהו מכיר שירות אחר שאפשר לקנות את המשחק כקובץ וכך לחסוך עלוית משלוח ? מה גם שלפי מה שראיתי בפריק לפחות מכורים את במחיר של משחק מלא של 219 ש"ח זה כפול בערך ממחיר ברשת בהתחשב בשער הדולר תודה
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
טוב, סוף סוך הגעתי לדרגת "GUNNERY SARGENT" בBF2 (איפה הכפיים? סתם, יש לי עוד הרבה על מה לעבוד...), נותרו לי רק את הENGINEER והANIT TANK לפתוח.... עכשיו, אני שואל את עצמי, נגיד ואני קונה את ההרחבה SPECIAL FORCES, שתתין לי את הF2000 וכל הנשקים התותחים, זה יתן לי? כי אני יודע שכשמגיעים לדרגה מסויימת זה כבל מפסיק לפתוח... תודה על העזרה! -RegMan AKA tnauman
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
הייייייייי אז ככה היו היה על המחשב היקר שלי פרי-לנסר ונמאס לי אז העפתי אותו ולפני איזה שבוע שוב בא לי לשחק בו אז התקנתי אותו ולחצתי ניו גיים ואץ הוא פשוט נזרק החוצה לדסקטופ עשיתי עדכון לכרטיס מסך בתקווה שזה יעזור אבל זה לא עוזר אם למישו יש הצעות הן יתקבלו בברכה בתודה עידו
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
http://news.bigdownload.com/2008/09/25/download-the-suffering-full-free-game/
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
האם מה שיש לי כרגע מספיק בשביל להריץ את זה באיכות סבירה? אני כרגע לא על המחשב שלי אז אני אגיד לכם בכלליות intel pentium 4 3 ghz kingston 512 mb DRR X2 Geforce 7800 gs oc אם צריך עוד משהו תודיעו לי
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
-
יש לי windows vista והתקנתי בו fifa האתקנה הייתה טובה הכול טוב אני ניכנס מראה לי את הwindows ברזולוציה גבוהה כאילו זה ניכנס ועושה לי ריסט מה עושים תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
היי יש לי תמשחק NEED FOR SPEED החדש והבעיה היא שאני נכנס למשחק זה לא מפעיל לי אותו במסך מלא גם אחרי שסידרתי תרזלוציה 1900*1200 ניסיתי לעשות אלט אנטר שבדרך כלל זה הופך תמשחק למסך מלא אבל זה גם לא עזר יש לי כרטיס מסך מסוג ATI 4870 התקנתי תדרייברים החדשים וזה התחיל לעשות לי תבעיה הזאת יש לציין שעם הדרייבר הישן זה לא קורה מה אני צריך לעשות? תודה!
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
בואו להכיר את Super Mario Bros הטוב והישן משנת 1985 - עם טוויסט מודרני דמוי באטל-רויאל לכתבה
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-


