עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ravid,

    http://ravid1067442.tripod.com/tournamanet.zip לצערי אתם חייבים את ההוספה זה רק לסינגל קצר אבל מלא דיבורים אפקטים ודחקאות... אני(ליאור) ואחי(רביד) הכנו. השקעתי על זה מלא זמן!! תגובות!!!!!!!!!!!!!!!! לחיצה שמאלית לא עובדת כדי להוריד! לחיצה ימנית ואז save target as או אם dap

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  2. Started by SupeRnovA,

    מתי שאני נכנס למשחק הצבעים עובדים לי כאילו יש לי תמיכה רק ב16 צבעים.. ורואים את המשחק מגעיל כזה. אני לא יודע למה זה, וגם חיפשתי patchים למשחק ולא מצאתי בשום מקום איך לתקן את זה אם אפשר? תודה.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  3. Started by nore0,

    התמונות האלה צולמו עם 7900GT http://img258.imageshack.us/img258/8973/farcryon7900gtpq8.jpg http://img258.imageshack.us/img258/1995/farcryon7900gtipw0.jpg ככה הגרפיקה עם הפאטצ'ים החדשים? כי זה נראה ממש יפה

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  4. Started by לוח שנה,

    מי שיכול לפרט את הסיבות, אני אשמח.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  5. Started by Ramos,

    שלום לכולם, לפני כשנה בדיוק קניתי sims 3 island paradise מתנה לחברה שלי, היום באתי להתקין בשבילה את המשחק בשנית במחשב חדש אך כשנכנסתי לחשבון האוריג'ין שפתחתי לה המשחק לא הופיע שם. חשבון האוריג'ין שבו אמור להיות המשחק הוכחה שהמשחק נקנה -

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  6. Started by ofirl,

    שלום לכולם, קניתי ps2 והתקנתי myth chip. בהרצת כל המשחקים יש לי בעיה של שחור לבן במסך אך רק למעלה ולמטה, כלומר כמו מסך צר של מסך צבעוני (כמו בסרטים) והשאר בשחור לבן. מישהו יודע מה הבעיה או איך פותרים אותה? הטלויזיה היא חדשה וכמובן מולטיסיסטם (הטלויזיה היא דגם metz pf9606).

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  7. Started by D@nny,

    שלום מחר אני לוקח את הדי אס שלי לאיזה נסיעה ארוכה, הקטע שאני חושש שהבטריה תיגמר, אז אני רוצה לטעון אותה היום עוד קצת השאלה שלי אם זה בריא או לא לבטריה? כאילו לטעון אותה עוד לפני שהיא נגמרה... תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  8. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%9d-total-war-warhammer-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%91%d7%98%d7%a2%d7%95%d7%aa/

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  9. תודה לעוזרים...

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  10. שמעתי שיש אפשרות לפתוח את המפות של HL2 למקום כלשהו ובכך לזרז את זמני הטעינה בין השלבים - איך עושים את זה? חבל שננעל הדיון על HL2.

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  11. Started by hararim,

    התקנתי את המשחק והוא לא עובד טוב התנועה של השחקנים לא חלקה ורואים לא משהו וזה למרות שאת הפיפא 2008 רואים מצויין ויש לי כרטיס מסך די טוב. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  12. Started by The-Fox,

    אז ככה, קיבלתי לפני כמה בימים (בשעה טובה ;D ) את Unreal Tournament 2003 המלא.. עכשיו ראיתי שיש שם בשלב של החלל זה עם הכוכב שבתאי הזה ברקע, רובה בשם Ion Painter. וקראתי שאתה מכוון על שחקן ואז זה אמור להשמיד אותו ע"י קרן לייזר עצבנית ש ללווין שמתבייט עליו... חוץ מהקטע של לכוון כל מה שמעבר לזה לא קרה, כלומר לא הצלחתי לגרום לזה לפעול, ואני מת לראות את זה בפעולה !!! אז אם מישהו הצליח להפעיל את הנשק הזה, ויוכל בטובו להסביר איך עושים זאת אני ישמח מאד :AR15: :AR15: :AR15:

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  13. Started by ETB,

    אני תקוע בשלב התשיעי, שבו אני צריך הטמין C4 במגדל הגדול הזה עם המאוררים. אני לא מוצא בשום מקום C4, איפה אני יכול למצוא? איך אני מוריד את שתי המסוקים, אין בשום מקום RPG..

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  14. http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3155815

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  15. Started by koby058,

    אם אין לי את המשחק האורגינלי (יש מהורדה מהאינטרנט)אני לא יוכל לשחק בהרחבה????

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  16. Started by gigabot,

    מה לעשות? [attachment deleted by admin]

  17. מכיון שדולר נמוך ומחיר של המשחק הוא 30$ חשבתי שזה עסקה טובה לקנות אותו באחד משירותים של הורדת משחקים חוקים כגון סטיים או של GAMESPY אבל אצל GAMESPY הקנייה מגובלת רק לארצות הברית וקנדה וכך גם באתר של EA במה שאני חושב הוא שירות הורדת שלהם מישהו מכיר שירות אחר שאפשר לקנות את המשחק כקובץ וכך לחסוך עלוית משלוח ? מה גם שלפי מה שראיתי בפריק לפחות מכורים את במחיר של משחק מלא של 219 ש"ח זה כפול בערך ממחיר ברשת בהתחשב בשער הדולר תודה

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  18. Started by tnt studios,

    טוב, סוף סוך הגעתי לדרגת "GUNNERY SARGENT" בBF2 (איפה הכפיים? סתם, יש לי עוד הרבה על מה לעבוד...), נותרו לי רק את הENGINEER והANIT TANK לפתוח.... עכשיו, אני שואל את עצמי, נגיד ואני קונה את ההרחבה SPECIAL FORCES, שתתין לי את הF2000 וכל הנשקים התותחים, זה יתן לי? כי אני יודע שכשמגיעים לדרגה מסויימת זה כבל מפסיק לפתוח... תודה על העזרה! -RegMan AKA tnauman

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  19. Started by idofr,

    הייייייייי אז ככה היו היה על המחשב היקר שלי פרי-לנסר ונמאס לי אז העפתי אותו ולפני איזה שבוע שוב בא לי לשחק בו אז התקנתי אותו ולחצתי ניו גיים ואץ הוא פשוט נזרק החוצה לדסקטופ עשיתי עדכון לכרטיס מסך בתקווה שזה יעזור אבל זה לא עוזר אם למישו יש הצעות הן יתקבלו בברכה בתודה עידו

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  20. Started by klayton,

    http://news.bigdownload.com/2008/09/25/download-the-suffering-full-free-game/

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  21. Started by ShahafH,

    האם מה שיש לי כרגע מספיק בשביל להריץ את זה באיכות סבירה? אני כרגע לא על המחשב שלי אז אני אגיד לכם בכלליות intel pentium 4 3 ghz kingston 512 mb DRR X2 Geforce 7800 gs oc אם צריך עוד משהו תודיעו לי

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  22. Started by ETB,

    אחרי השלב הרביעי, המשחק יוצא לWIN ומופיע ההודעה הזאת:

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  23. Started by אדר39,

    יש לי windows vista והתקנתי בו fifa האתקנה הייתה טובה הכול טוב אני ניכנס מראה לי את הwindows ברזולוציה גבוהה כאילו זה ניכנס ועושה לי ריסט מה עושים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  24. Started by Respect,

    היי יש לי תמשחק NEED FOR SPEED החדש והבעיה היא שאני נכנס למשחק זה לא מפעיל לי אותו במסך מלא גם אחרי שסידרתי תרזלוציה 1900*1200 ניסיתי לעשות אלט אנטר שבדרך כלל זה הופך תמשחק למסך מלא אבל זה גם לא עזר יש לי כרטיס מסך מסוג ATI 4870 התקנתי תדרייברים החדשים וזה התחיל לעשות לי תבעיה הזאת יש לציין שעם הדרייבר הישן זה לא קורה מה אני צריך לעשות? תודה!

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  25. בואו להכיר את Super Mario Bros הטוב והישן משנת 1985 - עם טוויסט מודרני דמוי באטל-רויאל לכתבה

דיונים חדשים בפורומים