משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
-
אני בקטע הראשון כבר ירו בבובה מה עכשיו אני צריך לעשות? אני מנסה להעיר אותה עם המים אבל הם נגמרים עד שאני מגיע... ניסיתי להשתמש בספריי על הגליי אש והוא אומר שהוא לא רוצה להתרטב... מה עושים?!? תודה לעוזרים!!! :
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
היי חבר'ה! מישהו יודע אם אפשר באיזושהי דרך לשחק PES2008 על IP של מארח ומתחבר בגירסת מחשב? תודה רבה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
למישהו יש את המשחק והצליח לשנות את הקונפגורציה של הכפתורים..... ?? אני רוצה לשנות את המקשים וזה לא נותן לי.... למישהו יש מושג איך עושים את זה??
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
טוב אז אני צריך עזרה . היתקנתי את הפצ' Battlefield 2 v1.2 שוקל 375mb אחרי התקנת הפצ' המישחק לא עולה. לפני התקנת הפצ' המישחק עבד. עשיתי uninstall למישחק היתקנתי שוב, המישחק עבד היתקנתי שוב את הפצ' ושוב המישחק לא עולה. מישהו יכול להסביר לי מה קורה פה???ממתין לתגובתכם...
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני בשלב שיש לי לפוצץ 4 תותחים המוקפים בשדה כתום ואז שעברתי את זה הייתי צריך לנתק משהו ואת זה עשיתי ואז היה לי משהו שיש קרן אחת כחולה ואני צריך לעשות משהו ואני לא יודע מה בבקשה תעזרו לי!
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני מתכוון ללאגים בתפריטים וכו'.. אני פשוט לא רוצה לקנות משחק ואז להדפק .. אז יש לי עוד שאלה, לאלה ששחקו בדמו של COD2, מה דעתכם? מה עדיף לקנות? BF2 או COD2? את הQUAKE 4 \ FEAR אני מעדיף לקנות בפעם אחרת אז ההתלבטות שלי היא בין BF2\COD2 (HL2 הוצאת מאופפציות כי אני מעדיף משחק מלחמתי.. ) תודה רבה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
לאחר השקעה בhumble bundle לפני כמה חודשים טובים, הושק המשחק Anomaly 2 לא מזמן וקיבלתי איתו 2 מפתחות סטיים. לצערי הרב השחקנים שרציתי להביא להם מפתח בחינם לא יכוליים לשחק במשחק, ולכן נשארתי עם מפתח ספייר. כל מי שמעוניין לקבל מפתח (השמח גם למולטיפלייר ביחד) שישלח לי הודעה פרטית. אם במקרה יש פה בקהילה עוד שחקנים שמשחקים את המשחק- מוזמנים לצרף אותי לסטיים (romansah9).
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
בסצינה שלוקס קיין מתחיל לברוח מהשוטרים, אז הוא בורח בורח בורח מתחמק מהמכוניות וזה ואז יש מסוק משטרתי שהוא קופץ עליו, ובזמן הזה יש את השלב שצריך ללחוץ על החיצים במקלדת בזמן שהוא על המסוק, אז הבעיה היא שבידיוק בקטע הזה המשחק קופא לשנייה, וזה גורם לי ליפול מהמסוק, ובגלל זה אני פשוט לא יכול להמשיך במשחק. מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/search.html?qs=crysis⊂=m&stype=11&type=11 נראה טוב גרפיקה מדהימה אין מילים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 5 תגובות
- 680 צפיות
-
-
תהיתי לעצמי מה האנשים פה בפורום שמבינים קצת הרבה יותר ממני מה צריך ומה לא חושבים על המפרט (הוא מופיע כאן מימין). אני רוצה שהמחשב שלי יהיה מסוגל להריץ טוב משחקים. הוא לא חייב להריץ הכל ברזולוציה הכי גבוהה עם כל הפרטים, אבל אני בהחלט רוצה שהוא יוכל להריץ את כל המשחקים החדשים ברמה שאני אוכל להנות ממנה - בלי תקיעות ולאגים. מה אתם אומרים על המפרט הקיים והאם יש צורך בכלל לשדרג משהו? (אם משהו חיוני חסר במפרט אני אשמח להוסיף)
-
- 5 תגובות
- 680 צפיות
-
-
וגם איך אני עושה שרק שרתים שקרובים לישראל יהיו לי? הפינג אצלי זה 250 וגם 450 . אני לא משחק עם אמיול ואנטי וירוס אני רוצה במשחק עצמו לסדר את זה .
-
- 10 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם, בימים האחרונים התקנתי כמה מודים במשחק, וזה פשוט משפר את החוויה בהמון. עכשיו אני רוצה לנסות וליצור מודים משלי. הבעיה, אין לי מושג איך עושים את זה. אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, או לתת לי קישור למדריך בעניין. אני מעוניין בעיקר ליצור מכוניות וחלקים חדשים למפה. תודה, Anatoli.
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
תראו משהו יודע למה אני לא יכול להכנס לשלב שהכנתי.. אני יודע שזה לא הרבה אבל אני רוצה לראות איך הכול נבנה והאם אני צריך לתקן משהו.. הוא כותב לי: Faild Loading map Texture id 0 למרות שכן הטענתי (אני חושב). הינה תמונה: http://www.upit.ws/uploads/99905d7b094c3.jpg תודה
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
אז ככה התקנתי את המשחק ולאחר מכן כשאני מפעיל הוא מראה FIFA 06 והוא כותב בעיה ב"קריאה" של זכרון. יש לי אפשרויות של OK וCANCEL והוא מודיע שאי אפשר לשחק. גם לחבר שלי יש את זה. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לנשק BFG 9000. הו הה בתוך חדר והיה צריך קוד לחדר ולא מצאת את הקוד אז פשוט השכתי ולא לקחתי אותו ועכשיו אני איזה 2 שלבים בהמשך. יש דרך אחרת לקחת אותואו שעכשיו אני תקוע בלעדיו על סוף המשחק?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אתם כבר לא משחקים? יש לי הרגשה שעלינו לפתוח סטיקי V1.2 חדש חייבים לקמבק את המשחק! לא יעלה על הדעת שהמשחק (המצויין עלי להעיר) הזה ישכב לו בצד! מי איתי? ;D
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
hi somebody know the pass to gamer server its not pass=gamer so somebody know it??
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
מישהו יודע מצא או יודע אולי איפה יש מדריך לכל התרגילים, ההטעיות, הבעיטות החופשויות והפנדלים בפיפא??
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=29996 אני חושב שהניסיון של חברות הפיתוח להפנות גימרים של PC לקונסולות לא באמת הצליח התירוץ של הפירטיות זה רק תרוץ ועובדה שמפתחות חוזרות לפתח גם לPC
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
לפי GameSpot המשחק האדיר הזה הולך לצאת בQ1 של 2007 http://www.gamespot.com/pc/action/enemyterritoryquakewars/index.html?q=quake באתר הבא ניתן לראות את האתרים שעשו Preview למשחק http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928340.asp משחק ענק! אני מחכה לו בכיליון עיניים
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-


