עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by dj_horse,

    א מצאתי את הדיון הרשמי ואני באמצע המשחק ורציתי לשאול,אחרי שהגעתי לשלב שהמשימות הושלמו ואני עדיין בסביבות ה 60 אחוז, איך אני יכול להתקדם כדי לסיים את המשחק.

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  2. Started by Greg#,

    PLAZA מפה ממש ממש גרועה שלא בנויה לתחרותי בכלל, מפה מיותרת במשחק הזה. להעיף את PLAZA מהגאטרים מפה ללא טקטיקה וללא סקיל.

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  3. Started by eladb21,

    הכנסתי את הדיסק התקנה התקנתי את הרגיל(האפשרות הראשונה 650 מגה...בלי ההרחבה סידיקיי מקורי אחריי שזה התקין הכנסתי את הדיסק של הפליי וזה רושם לי ככה: please make sure your diablo II play disk is in your cd-rom drive, then click on "retry"

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  4. Started by itai_1813,

    שמעתי על המשחק הזה לא הרבה אבל ממה שהבנתי זה די מזכיר את God Of War בסגנון המשחק, אם אפשר את דעתכם על המשחק כי אם זה באמת מזכיר את God Of War ולא עוד סתם ניסיון גרוע לחיקוי אז אני רוצה את זה ואני בטוח שגם הרבה מכם רוצים. תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  5. Started by dids22,

    תודהה

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  6. זה משחקון ישראלי חינמי אבל ישן משנת 2000 ככה.... , מישהו יודע אולי מאיפה אני יכול להשיג אותו?

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  7. Started by zag_zag,

    בשנה-שנתיים האחרונות המחשב שלי (במפרט) כמעט ולא עומד בדרישות המינימום של רוב המשחקים :-\. בקרוב עומדים לקנות לי מחשב חדש שיוכל להתמודד עם המשחקים החדשים. מישהו יכול להמליץ לי על משחקים טובים שפיספסתי בשנה האחרונה? ל-GTA Vice city אני מצפה בקוצר רוח (מאד אהבתי את הקודמים) ושיחקתי גם ב-Freelancer (קצר אבל טוב) תודה

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  8. Started by Refaelo,

    שלום לכולם ! ברצוני לפרמט את המחשב ,הבעיה היא שיש לי את half life על המחשב (הורדתי דרך ateam ) האם יש דרך לגבות את המשחק כך שאני לא יצטרך להורידו שוב אחרי הפרמוט? תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  9. Started by X_Dror,

    הי! אני ואח שלי ניסינו לשחק ביחד בהרבה משחקים אבל כמעט תמיד היתה בעיה ברשת שלא יכלנו להיכנס לשרת אחד של השני. למשל היום ניסיתי לשחק ב- Battle For Middle Earth II וכשהייתי במחשב שלי ראיתי רק את עצמי בחדר של ה- Chat אבל במחשב של אח שלי רואים את שנינו. אח"כ כשניסיתי לפתוח שרת אח שלי ראה את השרת שלי אבל לא יכל להתחבר, הוא קיבל שגיאה - "Timed Out", אז ניסינו שהוא יפתח את השרת אבל אז אני לא ראיתי את השרת. המחשב שלי מחובר ישירות לאינטרנט והרשת בנויה על 2 כרטיסי רשת ללא Router\Switch. אני מרגיש שממש ניסחתי את ההודעה ברמה של ילד בכיתה ג' אבל זה קורה לי לפעמים ולא הייתי בטוח אם זה מתאים לפורום הזה או לפורום רשתות אזל לשיקול המנהלים. תודה!

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  10. Started by amit123,

    תראו...רכשתי את האורנג' בוקס דרך הסטים והתחלתי לעשות פרה-לואד ל-tf 2...עכשיו,כשיצא החג הפעלתי את הסטים והיו בעיות...היא נתקעה כל הזמן והייתי צריך להפעיל אותה מחדש כמה פעמים,אח"כ התברר שהיא גם הורידה עידכון חדש....עכשיו כשזה סוף סוף נכנס לתוכנה אני הולך לרשימת משחקים אבל אני לא רואה שום משחק ורשומה לי הודעה scanning for steam games updates...וזה נשאר ככה שעות,לא עוזר שום ריסטרס ושום הפעלה מחדש....ואני לא יכול להיכנס או לראות שום משחק שיש לי.....

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  11. Started by rikus,

    http://www.gamershell.com/news/36970.html סתם, כי נראה לי שזה טוב יחסית ל RPG שכולם כל כך סבלו ממנו, כולל אני..

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  12. Started by SHAY951,

    אם תריצו חיפוש , תראו כי בשנה שעברה נתקלתי בבעיה עם NBA LIVE 2005, שבה המחשב פשוט קופא ומחייב ריסטרט ברגע שאני מתחיל משחק מסוג כלשהו (אימונים, עונה או סתם משחק חופשי - הכל קופא אחרי 2 שניות). עברה שנה , ומה השתנה? שום דבר. אותה בעיה בדיוק עם NBA LIVE 06. זאת לא בעיה של חום או דרייברים לא מתאימים - משחקים אחרים עובדים מצויין (כרטיס מסך RADEON 9600 של ATI וכרגע עם הדרייברים האחרונים 5.10) . אני חושב שניסתי פחות או יותר 6 גרסאות של הדרייבר CATALYST וגם ניסתי את הדרייברים של OMEGA - אבל המשחק קופא תמיד באותו מקום. אני משתגע כי אין לי מושג מה הגורם לזה...חשבתי שזה בעיה עם המשחק המסוים בשנה שעברה ועכשיו אני רואה שזה ממשיך... עזרה תתקבל בברכה :-\

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  13. Started by AVI.S.T,

    אני בשלב ה9 חלק 2 וז אני בבית כלא ואני במקום אני לא יכול ללכת מצד אחד יש דלת ענקית שאי אפשר לפתוח ומצד שני יש דבר כזה (חשמל כזה) ואני לא יכול לעבור ניסתי לחזור אחורה אולי ואין כלום מעושים????? הנה תמונות: http://img483.imageshack.us/img483/685/d2prison0800000wr.jpg http://img77.imageshack.us/img77/5775/d2prison0800019gl.jpg

    • 6 תגובות
    • 681 צפיות
  14. Started by TheDiesel,

    כשאני מפעיל את CS:GO זה מה שאני מקבל(ראו תמונה) מסך כזה. יש בעיה עם התצוגה של המשחק. ככה גם ב- Call of Duty

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  15. יש בערך 10FPS כשאני משחק עם בוטים 20 על 20 והמשחק לא זז הכל מקרטע ולאט לאט נהיה יותר מהיר כשנהרגים בוטים וה-FPS נהיה יותר גבוה, רק אם אני משחק איזה 5 נגד 5 אז הFPS בערך 30-50 וזה סביר אבל זה משעמם ככה, הורדתי רזולוציה ל-1440 על 900 והשתקפויות, צלליות וכל הדברים האחרים הורדתי ל-Low והכל בהכי נמוך ועדיין אותו דבר. לפני שהתחלתי לשחק הפעלתי את הוידאו טסט והיה FPS גבוה ולא קרטע והיה מצוין. לשחק ברשת עדיין לא ניסיתי כי זה לא מצא סרברים (האינטרנט תמיד נתקע בסופ"ש). מה אני יכול לעשות, אני חייב לשחק במשחק הזה ודרך אגב 1.6 עובד מצוין (אם זה עוזר איכשהו). המשחק הוא ללא Steam.

  16. Started by shlomi_dj,

    יש לי פיפא 2006 מותקנת במחשב היא לא עולה בגלל שהיא מבקשת את הדיסק המקור אם יש לכם איזה קרק שאיפשר להוריד ... בבקשה!!!!!!!

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  17. Started by haimon_v,

    חבר'ה - איך אני עושה את המשימה הראשונה של גילדת הגנבים - זאת שצריך לגנוב את המיסים והתיעוד שלהם - כל הזמן יש במדגל שומרים וכשאני עולה לחדר שלו (לא זוכר איך קוראים לו) - הוא תופס אותי? מה עושים??????????

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  18. הוא אומר לי לגבי בעיית מקום ...... אבל אני מתקין אותו בהרדיסק עם 200 ג'יגה פנוי ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  19. היי לכולם! האם אתם מכירים משחק מירוץ מכוניות טוב שאפשר לשחק בו אחד נגד השני באותו מחשב (מקלדת וג'וייסטיק)?

  20. Started by yotam360,

    איך מחליפים מקומות בכלי התחבורה???

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  21. Started by X7-007,

    קיבלתי את המשחק ב PC CDROM , ראבאק חחח 5 דיסקים אוף, בקיצור יש לי שני כוננים ובשניהם ההתקנה בקושי זזה, זה קורא קורא ואז מפסיק לאיזה 10 שניות, מה זה הדבר הזה בע, כל דיסק אחר קורא מצויין. זה כל הדיסקים קורא לאט.

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  22. מישהו יודע איך לכוון שם מקשים? ומה הם המקשים האורגינליים?

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  23. Started by alex125,

    שלום לכם יש לי שאלה מי גמר את כל משימות ב Heroes Of Might And Magic 5: Hammers Of Fate שידבר איתי אני צריך עזרה במשימה אחת

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  24. Started by paulyoung,

    אהלן הגעתי במשחק למצב שהעיר נשרפה ונשלטת ע"י גובלינים נכנסתי פנימה ויצאתי שוב והחייל שם אומר לי שצריך לסגור את השער עם האש מישהו יודע מה עושים? נראה לי שהתקדמתי, נכנסתי ליד השער ועברתי למקום חדש...

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  25. Started by sgt_flippy,

    איזה מוזיקה קלאסית הייתם שמים אם הייתם משחקים במשחק יריות כגון splinter cell:ct תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות

דיונים חדשים בפורומים