משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
WTF??? הבאטלפילד2 שלי פשוט התחרבש ומת...ככה בלי שום קשר למציאות... כשאני נכנס למשחק-הכל טוב ויפה,אבל כשאני מנסה להכנס לשרת,המשחק יטען את המפה,אבל כשאני אעשה JOIN [אחרי שהטעינה הסתיימה] המשחק יקפוץ לדסקטופ ויסגר...וזה קורה עם כל השרתים...WTF???לא עשיתי שינויים במשחק,לא התקנתי שום דבר חדש,ואפילו לפני כמה שעות עוד שיחקתי להאנתי למישהו יש שמץ?
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-
-
הגעתי לשלב של התיאטרון לנקודה שבה אני שולח אחד מהצוות לפרוץ את המחשב (הוא עומד וחשוף לירי) אני והשני מנסים לחפות עליו מהצדדים עם הכמות הבלתי נגמרת של הטרוריסטים. הם נמצאים בכל מקום,גם בקומות הגבוהים (תאי צפיה פרטיים למעלה) ואני לא מצליח לעבור את זה. מה לא ניסיתי,טקטיקה של רימוני עשן להסוות את פורץ המחשבים ,רימונים. איכשהו אני מצליח לעבור את הגל הראשון,הגל השני שהטרוריסטים עושים סנפלינג מהתקרה פוסל אותי כי הם הורסים את המחשב . למישהו רעיון? תודה.
-
- 7 תגובות
- 686 צפיות
-
-
חברה שלום אני תקוע בשלב 6 בקטע עם השמן הזה שהוא מפעיל לי מלא מכונות ירייה כאלה בתקרה אני כל פעם תקוע בגללם בפעם הראשונה הצלחתי איך שהוא להפסיק את החשמל של זה אבל כבר בפעם השנייה באמת נתקעתי והגעתי לקטע שאני רואה את האיש השמן , מנסה לעלות בתעלת איוורור והוא תקוע כזה בפנים ושאני מנסה להיכנס הוא נעלם ועכשיו אני כנראה צריך לתפוס אותו או משהו אבל שאני ממשיך יש מכונות ירייה ויש לי שם רק תעלת איוורור כזאת ואני לא יודע מה לעשות אני תקוע. עזרה?
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
מחפש קודים וטריינרים למשחק הנ"ל ואני אל מוצא כלום אני תקוע במשימה בחלל אני הרגתי כבר את כולם אבל אני לא מוצא חליפת חלל איפה זה אולי אתם יודעים :-\
-
-
הורדתי את המשחק אבל הוא בצרפתית....יש אוליי איזה קובץ או משהו שיהפוך אותו לאנגלית? תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
כדי לשחק ב-CS:S אני צריך לקנות CZ? ואם יש לי HALF-LIFE2 אני יוכל גם לשחק ב-CS:S?
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה להתקין את הGTA הוא מגיע ל70% וכותב לי שהקובץ אמביאנס לא תקין או מקולקול,וזה לא הגיוני כי המשחק עבר כבר אצל 5 אנשים ואצל כולם זה עבד.... והמחשב שלי חדש מלפני שבוע עם 6600GT וזיכרון 1024
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום. אחי רכש את המשחק Falcon 4.0 והוא מחפש ג'ויסטיק איכותי (עד כמה שאפשר) למשחק. תקציב -100-200 ש"ח תודה. עריכה: האם אני אוכל למצוא גם מצארת (ככה כותבים אני מקווה) במחיר דומה?
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
בוקר טוב ושבת שלום. הגעתי לשלב שאני נמצא במקום הזה של ההוא שהצלתי בכלא.. והקירח נתן לי משימה עם קובייה כחולה במחשב ויש שם מספרים כאלה: 1, 10, 11, 100, 101, 110, 001. תודה רבה לכם! אחלה אתר
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך אני עושה אליי הופ בהטבעות יש לי GAMEPAD של LOGITECH ה DUAL ACTION אני יודע שזה עם הג'ויסטיק הימני אבל אני לא מצליח
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
יש לי מחשב: P4 2.6 521 DDR Geforce 4 440 MX האם יש למישהו פיתרון בישבילי? תודה
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
התקנתי תמחשק שאני יודע שהוא קצת ישן NEED FOR SPEED אני לוחץ על אינסטול מכניס תקוד לוחץ על YES ומה כותב שאני צריך להתקין DIRECTX 9 או מעל למרות שאני יודע שכבר יש לי הורדתי שוב פעם התקנתי לפחות 3 פעמים ועדיין כותב את הדבר המעצבן הזה הורדתי דרייבירים של NIVIDIA לא הולך עדיין כותב צריך להתקין דירקס 9 או מעל מישהו יכול להפחית ממני את העצבים וההתכוציות בלב ולעזור לי פה??? תודה [br]פורסם בתאריך: 21.10.2008 בשעה 13:46:46 דרך אגב זה NEED FOR SPEED MOST WANTED
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
אני מעלה את המשחק ואז אני מקבל הודעת שגיאה כמו פה בתמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
הגעתי לכוכב הראשון (שכחתי את השם), כשאני יורד מהחללית לוקחים אותי ואת חברי למעצר... עכשיו שחררו אותי שם ואני לא יודע מה לעשות הלאה... הלכתי אל האישה שהתקשרה אלי, וסכמתי להביא לה אידה דרואיד או משהו כזה... איך אני ממשיך מכאן? לאן ללכת? עם מי לדבר? איפה זה נמצא? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
תקוע במשימה הרביעית.. ליווי של כמה מטוסים עם מטוס קרב [המשימה השנייה עם המטוס] הרגתי את כל המטרות, אין לי במה לפגוע, אני סתם טס באויר ואני לא מקבל "משימה הושלמה" כאילו אני תקוע במשימה. מה עושים שם? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
באלו דרכים אני יכול לעלות את המהירות במשחק רשת יש לי ולחבר שלי מחשבים חזקים מאד כך שזאת לא הסיבה ,שנינו מחוברים לרוחב פס של 1.5 כך שזה נראה לי בסדר הורדתי גרפיקה וזה עדין לא עוזר הורדתי רזולוציה וגם זה לא עוזר אם למישהו יש עצות אני ישמח לקבלם.
-
- 6 תגובות
- 685 צפיות
-
-
מישהו זוכר אותו? מה נסגר? מישהו פותח SERVER?
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני צריך מדריך לשחקן המתחיל במשחק Survival Project בבקשה תביאו לי!
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
טוב ככה יש לי את הגירסה 1.5 וכול השרתים עכשיו עזרו לגיר 1.6 ואני גם רוצה לעבור לגירסה 1.6 אז אני מעדכן את ה 1.5 שלי ל1.6 תודה רבה אנשים
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12137 איזו הפתעה, בחיים לא הייתי מעלה בדעתי שסוני "תאמץ" את הרעיון מנינטנדו. מה דעתכם? יש מצב גייטס יכריז על משהו דומה? ;D
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-


