משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
למי שיש קאונטר סטרייק 1.6 ונמאס לו מהמשחק ,ורוצה קצת להתקדם אז אני מציע בלי תשלום (!) קאונטר סטרייק סורס עם הגרפיקה היותר טובה בעד 1.6 . אז אם אתם חושבים שזה לא משתלם לכם אז תראו . סורס בחנות - 200 ש"ח סורס בסטיים -19.5 $ (85שח)דרך ויזה. אז זה רק עניין של זמן שתעברו לסורס ותצתרכו להוציא כסף על זה,ובטוח למשהו פה יש עוד שם משתמש אז תעשו בשכל מקווה שתגלו עניין . icq - 266564503 לרצינים בלבד .
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
אני מכור של משחקי ספורט למחשב.. אני אשמח אם תתנו לי משחקים שאתם אישית אוהבים כדי שאני ארכוש אותם. וכמובן תמיד עדיף שיהיה משהו עם גרפיקה טובה.. עדיפות ראשונה למשחקי כדורסל
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני בשלב הזה אחרי שהייתה צניחת חרום מהמטוס (שהפציצו את המטוס). הגעתי לקטע במשימה שאני ליד גשר(בגשר הזה יש פתחים לירידה מחת לגשר) והיא אפשר לעבור אותו כי מישהו יורה מהצד השני ולא נותן לעבור, הסקתי מכך שאני ככל הנראה צריך לעשות משהו אחר אך איני יודע מה. במשחק נאמר לי שאחד מהיחידה שלי מת ואני צריך לקחת חומר נפץ ממנו ולשים בגשר....אני לא מוצא אותו ואני נואש ואני לא יודע מה לעשות מי שעוזר לי מלך.
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי P3 כרגע וכרטיס מסך 6600 agp ו Sdram 228 האם BF2 יכול לרוץ על המחשב כזה? או אפילו לא כדאי להתעמץ? (כמובן על הגדרות נמוכות מאוד מאוד מאוד )
-
- 8 תגובות
- 693 צפיות
-
-
ב-CS אני ידע שזה דרך הקונסול , אבל לא בכל המשחקים אני מצליח להכנס לקונסול . למשל -Hitman Blood Money כיצד לבדוק FPS ?
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום!!!! אני די חדש בקטע ואני מאוד מקווה שמישהו יוכל לעזור לי. יש לי בעיה במשחק no one lives forever 2: בפרק הרביעי "A spy in a H.A.R.M way" בחלק "Inner Yard" (אני מקווה שלא טעיתי באיות המקומות), אין לי מושג איך להגיע ל- "New record buildings". יש חומה ששעריה חשמלים ואי אפשר לעבור אותה (אחי הקטן עבר כבר מזמן את הקטע הזה והוא טוען שצריך לקפוץ מעל החומה, וניסיתי, וזה ממש ממש לא הולך!!!). זה אחד המשחקים האהובים עלי ואני לא רוצה להשתמש בקוד של "לעבור שלב" בשביל לעבור את הקטע הזה, כי זה סתם הורס את כל הכיף! אם למישהו יש מושג איך עוברים את המקום הזה - בבקשה תעזרו לי!!!! בצפייה לתשובה, קובי, Red Fox.
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
יצאה לי הנשמה עד שהצלחתי להשיג את הפאץ לניד פור ספיד אנדרגראונד ולבסוף הצלחתי . נכנסתי בתפריט של המשחק לאונליין ואז אני לוחץ על המשפט העליון בתפריט ואז מופיע לי לשים שם וסיסמא. מאיפה אני אמור לדעת מה השם והסיסמא? כי הוא לא נותן לי להכנס הוא אומר שהשם לא טוב!!! היות ואני לא מבין בזה כל כך אשמח אם משהו יוכל להדריך אותי איך להכנס ל-Online Game כי אני מת כבר לשחק אותו באנטרנט. תודה....!!!
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe יש לשמור את הקובץ בספריה מסודרת ורק אז להריץ אותו. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המשחק המבוקש ולבצע בדיקת עדכונים עבורו. התוכנה אמורה למצוא את מיקום המשחק אוטומאטית (במידה וברשותכם עותק מלא של המשחק ולא ריפ). שווה דאבל.
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור המשחק עולה והכל בסדר עד שאני מגיע לחלק של המשחק עצמו כלומר ברגע שהמשחק אמור לטעון משחק כלשהו אחרי ההרכבים ובחירת צדדים וכל זה המשחק עף עם בעיית השלח\אל תשלח על קובץ ה-EXE של המשחק ניסיתי לעדכן דרייברים של כרטיס מסך ובדקתי את הדיירקטאקס הכל בסדר אני לא מצליח להבין מה הבעיה... מישהו נתקל בבעיה דומה ופתר? צירפתי קובץ תמונה של מה שקורה... תודה מראש לכל מי שיעזור [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום אני תקוע במשימה של Reilly's Rangers, אני הגעתי לבית חולים Lady of hope hospital, גמרתי בטחלס את המשימה אבל כשהגעתי לגג לתקן את המעלית הוא מבקש ממני A Fission Battery, איפה אני מוצא את זה??? אני ישמח אם מישהו יגיב תודה
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
אהלן אנשים...מקווה שתהיה לכם סבלנות לקרוא הכל.... יש לי את המשחק הזה ב2 מחשבים בבית ששניהם מחוברים לאותו מודם בכבלים ומעבירים נתונים ב600K בערך...תודות לאותו מודם בכבלים שהם מחוברים אליו עכשיו במשחקים אחרים של רשת שאני עושה משחק של מחשב אחד נגד המחשב השני אז אין לי פינג (כל עוד שזה מה שאני מתכוון) זאת אומרת שאם אני זז במחשב אחד עם הדמות המחשב השני רואה אותי זז חלק ובלי לחכות שניה ואותו דבר אם המחשב השני זז אני רואה אותו זז באותה שניה אבל במשחק Soldier of Fortune במחשב אחד אני רואה את התנועה של השחקן השני חלקה ובמחשב השני אני רואה את התנועה של השחקן השני בקפיצות כאלו ויש לי גם פינג שזה נראה לי מה שגורם לזה ואין לי מושג למה יש לי פינג עם 600K בשניה והרי אני משחק במשחק רשת…
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
התחלתי לשחק במשחק הזה ומצד אחד אני די אוהב תה משחק אבל מצד שני יש יותר מידי סרטונים לפחות בהתחלה ורציתי לדעת אם כל המשחק ככה? או שיהיו יותר מכמה דקות משחק בין סרטון לסרטון? ומה האורך של המשחק?
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום לכולם! היום הועלה לערוץ שלי סרטון מואב בHardhat, וקומנטרי קצת על Black Ops 2 ועל MW3... מעכשיו נתחיל להעלות הרבה סרטונים, קומנטרי, מונטאג'ים ועוד.. אז כדי להיות מעודכנים תלחצו על Subscribe אני מקווה שתהנו, ובאמת יעזור אם תתנו בלייק וסאבסקרייב... תודה! יום טוב לכולם!!
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
-
תיאור המסך (3): מתחיל בזה שסרג'נט OZ נוסע לאיזה מפגש עם מישהו, חוטפים אותו ואני צריך לחלץ אותו...תוקעים אותי באמצע המסך, יש 3 בניינים של כסף שאני צריך להשתלט עליהם, אבל כל אחד מפוצץ אויבים, אין לי מבחר בכלל של נשקים וצבא, בקיצור קשה קשה! מישהו משחק במשחק ויכול להדריך אותי איך לעבור את המסך? שמעתי גם שיש אנשים שמפרסמים מדריכים למשחקים, במדריכים מפורט כל מסך איך לעבור מה לעשות וכו'...מישהו מכיר אחד כזה ל-HIGH TREASON?
-
- 8 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני משחק משחק שנקרא mu online משחק די מגניב ואני רוצה להקים גם אחד כזה ופשוט רציתי לדעת באיזה אתר אני יכו למצוא הוראות מקווה שתצליחו יותם
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
האם חייבים צ'יפ כדי להפעיל צרובים או שיש כזה דבר שנקרא דיסק הפעלה שמאפשר להפעיל צרובים?
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
Midnight Club 3: DUB Edition Remix Midnight Club 3: DUB Edition מישהו יודע מה ההבדל בין שניהם?? תודה..
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
קודם כל המשחק ממש טוב.... ורציתי לשאול עם מקבלים נשקים חדשים בהמשך המשחק כי אני עדיין עם אותם נשקים.???? ומישהו יודע איך משתמשים במולטיפלייר ???
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אין זכות יוצרים על שם או משהו כזה? http://www.nzone.com/object/nzone_timeshift_home.html http://www.gamespot.com/pc/action/timeshift/index.html?tag=result;title;1
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
מה שאני מבקש זה האם מישהוא מכיר אתר שעושה משלוחים לישראל גרגע המחיר הכי זול בארץ הוא 1150 ש"ח לDSLITE אז אם המחיר כולל משלוח יצא לי פחות אני אשמח .
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום, התחלתי לשחק אתמול ב TombRaider:Legend משחק יפה-עם גראפיקה מרשימה מאוד.אך לא ציפיתי מהמחשב שלי לקרוס בקטעים כבדים. בדרישות ה OPTIMAL לא RECOMENDED יאנו הדרישות הכי טובות כדי לחוות משחק ברמה הגבוהה ביותר הם גי'גה ראם,וכרטיס 18xt/79gt וכרטיס עם 512 מ"ב זיכרון ומעבד פנטיום 4 משהו מעפן.קיצור יש לי הכל ובתוספת אדירה,יש לי 2 ג'יגה ראםם 79gtx כמובן שעם 512 ראם ויש קטעים במשחק שהגעתי ל 7 FPS. זה משהו מרתיח,או שהמנוע של המשחק דפוק או שלא יודע מה.ניסיתי להוריד רזולוציה מ 1280x1024 ל 1024x768 ולא העלה FPS אחד אפילו,רק שאני מנטרל את NEXTGEN [מגע הדור הבא-משפר את הגראפיקה פלאים] מעלה לי 20 FPS אבל אז המשחק נראה נורא יחסית למצב NEXTGEN.אני מתוסכל,אפילו את הדרישות המומלצות של קרייס…
-
- 7 תגובות
- 693 צפיות
-
-
1. כיצד אני משתמש ב ShutGun ? 2. במשימה בסאול כיצד ניתן לנטרל את כלי הטייס האלו עם המקלע ( UAV )
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
קודם כל היתי רוצה לדעת באיזה סגנון המשחק כמה דיסקים הוא לוקח והאם מישהו שיחק בדמו או משהו ונהנה ממנו ?
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
חזרתי לשחק ביצירת האומנות היפה ביותר שנוצרה כמשחק למחשב האישי וכשהורדיתי את הפאץ' האחרון גיליתי שהוא מוסיף אופציה למשחק מרובה משתתפים. רק מה, איפה אני מוצא שרתים למשחק? אני מעלה את האופציה והכל אבל הרשימה של השרתים ריקה. יש לכם מושג איפה אני מוצא אנשים לשחק איתם וכתובות IP שלהם? טנקס
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-


