עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Spiritus,

    משהו שיהיה סבבה לשחק מול בני המשפחה. לא מסובך כמו גרסאות הפיפא האחרונות תודה

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  2. Started by MishaK,

    http://www.gamershell.com/news_BSplinterCellPandoraTomo.shtml :jump:

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  3. Started by amiel18,

    שלום חברים מה שלומכם? אז ככה החלטנו לעשות משחק ראווה ויש סיבה ממש גדולה לכך, קודם כל המשחק ראווה הוא שיכירו את הקהילה הישראלית רק שהפעם המשחק ראווה לא יהיה על כסף, הוא יהיה על כבוד. 2 השחקנים שמשתתפים במשחק Arew ו- PwEman (אלוף טורניר מספר 23) זוכים במשטח לעכבר של התאחדות משחקי המחשב (המשטח לעכבר באיכות של SteelSeries QcK) לא משנה מי הפסיד או ינצח. המטרה כולה שהקהילה הישראלית תשמע על ההכרזה היום. ישנה הכרזה חשובה שאנחנו רוצים לעשות שאמורה לקדם את הקהילה ולדעתי זה משהו שכולם ירצו לראות. כמו כן שיכירו גם את הקהילה הישראלית (בדיוק כמו שביקשתם שנעשה בדיון הקודם עם TSLHyun בנוגע למשחק מול שחקן מפורסם). אז ככה המשחק יתקיים היום אי"ה בשעה 20:30 בין השחקן Arew (ליטא, שחקן GM שש…

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  4. Started by alexrta,

    שלום לכלום. לחבר שלי יש בעייה במשחק Psychonauts אחרי שהוא יוצר פרופיל חדש המשחק מתרסק ונותן את הארור הבא: (null), line -1 Crash: 0xc000005d if you have VS.NET installed, you can try to attach the debbuger Otherwise, click ok למישהו יש מושג איך לפתור את זה? ??? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  5. זה אפשרי לאיזה קומבינציה פה? כי ניסיתי להתקין רגיל בכללי בכונן אחר וזה לא נתן...

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  6. Started by nore0,

    בחלק שצריך לפוצץ את ה-TNT אני לא מוצא את הפתיל בשום מקום

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  7. Started by Holy,

    למי שזוכר אחד המשחקים הטובים ביותר שעשו אי פעם אתה טייס במלחמת העולם השניה שצריך לחסל כמה אנשים מטוסים וספינות בכל מקרה מצאתי את המשחק הזה על איזה דיסקט ישן והחלטתי להתקין אותו הבעיה היא שאני לא מצליח להמריא אני לוחץ על הצידה כדי לרדת מהנושאת מטוסים אבל כשאני מגיע לקצה לא משנה על מה אני לוחץ אני ישר צולל למים זה בעיה במשחק או שפשוט יש מקשים מיוחדים שאני לא זוכר? עריכה - מצאתי תמונה

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  8. Started by sahargt,

    אני בשלב מתקדם של המשחק רציתי לדעת יש את הרוחות רפאים שאני מנסה לדבר אתם זה אומר שאני צריך למצוא משהו משהו יודע על מה אני מדבר????

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  9. Started by tzolerguy,

    מישהו מצליח לעבוד אם התוכנה החדשה של EA קניתי את BATTLEFIELD 2142 ויש לי ממש הרבה בעיות להתחבר עם התוכנה למישהו יש פתרון או את אותה בעיה?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  10. קניתי את המשחק והתקנתי אותו והכל עובד... עשיתי עידכון וכל זה ואני מפעיל תמחשק ומתחיל לשחק עם הדמות שלי הדבר הראשון זה שאני מביא ל"אבא" שלי את הפרוות שלו ואז הוא אומר לי לעשות מסחר עם מישהו ושאני יוצא מהדלת המחשב עושה לי ריסטרט... WTF?

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  11. Started by bennnn,

    שלום המשחק כל כמה דקות נתקע כזה תקיעות מעצבנות,שלא נובעות מכרטיס מסך או זיכרון.קראתי גם שעם 8800 ו 4 גיגה זיכרון יש את התקיעות האלו פשוט רק עכשיו התחלתי לשחק...יש משהו שמסדר את זה? אני יודע שיצא עידכון ואפילו עידכון חדש היום אבל זה מסדר את הבעיה או שיש משהו אחר שמסדר? תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  12. בערך מהשלב שמפציצים את המפלצות הכחולות עם המטוס אפשרי? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  13. Started by stone cold,

    בעקבות הכתבה הזות החלטתי לפתוח דיון - http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=103312&page=2 תיראו אני חיבבתי את Runaway הראשון אבל מאוד יתאכזבתי מהשני העלילה של השני פשוט משעממת החידות חלקם קלות מאוד חלקם מעצבנות במיוחד מעצבן החלק שאתה רואה חלק אבל לא יכול לישתמש בו עד שאתה פותר משהו אחר השינוי שחל בדמות הראשית גם מעצבן בראשון דמות החנון היה מתאים למשחק בשני הדמות כאילו קולית וזה לא מתאים למשחק בכלל מחקתי תמשחק אחרי השלב החמישי וזה אחרי שהתחלתי לישתמש ב"לעבור דרכו" הוא איך שמתרגמים תמושג לעברית גם הגרפיקה והסירטונים איכזבו אותי ציפיתי שמשחק בסגנון שיוצא ב2007 יכיל גרפיקה יפה וסירטוני CG אבל גם בזה המשחק מאכזב פשוט מיושן ולא במובן הטוב

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  14. Fallout נכנס למכונת הזמן ויוצא בתקופות שונות בהיסטוריה. אז איך הוא היה נראה אם היה יוצא בשנה אחרת? מזל שיש את פינת "משחקים חוזרים בזמן", שעונה על השאלה הזאת בדיוק! (כולל לינקים להורדת הדוגמאות!)

  15. Started by roy2002,

    בשלב שלישי המשימה היתה להטמין פצצה בתחנת החשמל עשיתי אותה ,ועכשיו חזרתי אחורה ואין כלום הפצצה התפוצצה -מה עושים עכשיו לאן ללכת אני תקוע כבר יומים על זה

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  16. שישכח ממנו ,המשחק בוטל. קישור

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  17. רציתי לדעת דבר ראשון פקודות לקונסול... איך אולי לשפר אפ פי אס ועוד דברים... ובנוסף אם מישהו יודע מהן הדרישות המינימליות של המשחק הזה

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  18. Started by amit123,

    שלום! משום מה כשאני בא לשחק במולטי(יש לי מקורי...)המשחק לא נכנס וכותב לי את הסנד דונט סנד...(זה קרה לי גם בסינגל,אבל אחרי שהתקנתי מחדש זה נפתר שם...) מה אני יכול לעשות?(כבר שיחקתי בזה פעם...פשוט סיימתי אותו ועכשיו רציתי לשחק שוב....פעם זה לא עשה בעיות...) נ.ב כבר שכחתי כמה בלתי נסבל זה לשחק בשלבים הראשונים של הסינגל(fps נמוך טילים....לפעמים אפילו פחות מ-10 בלי סיבה מיוחדת...)...מישהו יודע אם עובדים על פאץ'?

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  19. Started by amir.o,

    הגעתי לקטע שבו אני צריך להיכנס לחדר הנעול במלון... השגתי את הערכה לפריצת מנעולים,אבל אני לא יודע כמה צריך להכניס למנעול ובאיזה סדר לכוון אותם מישהו יודע ?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    חברה תישמעו בקטע אחד במישחק כול פעם שאני מגיע עליו המסך מיתכבה ולא מגיב,וצריך לעשות ריסט,בפעם השניה שזה קרה לי זה נתן VPU ERROR פתחתי את המארז וניקיתי את הכרטיס מסך אחרי זה זה נתן ארור יצא לשולחן העבודה העלתי תמישחק וזה המשיך לשחק,אחרי זה זה פשוט ניקע פתחתי תמחשב וראיתי שהמאוור שבא עם הלוח [המאוור הקטן הזה] לא עבד נתתי לו דחיפה קטנה עם האצבע והוא פעל, אחרי זה זה נתן לי VPU ארור שוב, והמסך ניתקע כזה כול פעם ומעלות של מעבד זה 65 גג ושל כרטיס המסך זה 60 [בזמן הארור]. מה אפשר לעשות כדאי ליפתור את זה?

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  21. הבנתי שיש אמולטורים?!? לשחק את המשחקים של כל הקונסולות במחשב? איך? והאם זה כדאי? גרפיקה? שליטה במחשב...?

  22. Started by timac,

    באמצע המשחק פתאום נמרחים לי צבעים על המסך לא בזמן מרוץ רק כשאני בתפריט צבעים נמרחים על המסך ואז אחרי דקה הם חוזרים ושאני ממשיך לשחק הוא עושה מסך כחול וריסט דרייברים הכי חדשים מה עושים

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות
  23. יש אופציה למונדיאל בפיפא 2005?ב-2004 לא היה...

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  24. Started by dror_gh,

    שלום, אחרי כמה שנים בא לי פתאום לשחק שוב ב MI4 מאחר שאיבדתי את הדיסק המקורי (יותר נכון 2 דיסקים) יום אחרי שיצא המשחק אז אני פשוט הורדתי אותו. התקנתי וכשאני בא להיכנס ל configuration זה פשוט פותח לי חלון של "שלח/אל תשלח" מה אני עושה ? אשמח לעזרה בנושא ניסיתי את זה גם ב XP וגם ב VISTA תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  25. Started by שחר13,

    מיהו יודע מה קוד הכניסה של need for speed underground 2 ??? ??? ??? ??? דחוף!!!!!!!!!!!11

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות

דיונים חדשים בפורומים