משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אהלן הורדתי פאץ' לPES08 אבל אין לי מושג איך מתקינים אותו... זה קובץ PHP תודה
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
איפה מגדירים רמת קושי וכמה תנועה יש וכו'. תודה.
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
צהריים טובים. המחשב שיש לי כעת הוא בעל מעבד AMD Athlon XP 2100+1.73 GHz וזיכרון 512MB מתוכם 64 הולכים לכרטיס מסך. הדרישות האלו מתאימות בדיוק למשחק WarCraft 3 לפי מה שכתוב על עטיפת הדיסק אך לאחר ההתקנה המשחק לא רץ ונותן שגיאה - משהו בקשר לכרטיס מסך... מה לעשות כדי שהמשחק ירוץ? אחרי הכל הוא צריך לרוץ... :-\ תודה.
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
היי כשאני מפעיל את האופציה של hdr חוזר ל off מישהו יודע למה? catalyst 9.9 המפרט בצד ימין תודה
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
קודם כל, אני מאמין שפה יש הרבה יותר אנשים שיש להם את השלט הזה(DUAL ACTION של LOGITECH), מאשר בפורום חומרה. אז נתחיל. קניתי את הדואל אקשן (הראשון) לפני 4 שנים בערך, והוא עשה בעיות (אחרי שנה וחצי) שהסטיק השמאלי זז קצת ימינה אוטומטית בלי לגעת בכלל. אז ככה שבכל המשחקים השחקן הלך לי ימינה כברירת מחדל, ולא עמד במקום כברירת מחדל. אז הלכתי לחנות שממנה קניתי והחליפו לי. עכשיו, לפני חצי שנה בערך עוד פעם זה קרה לי, אך משום מה זה קורה אחרי מספר דקות, ולא ישר שמתחילים לשחק. אז הלכתי לחנות ולא רוצים להחליף לי, כי הם מחברים את זה לזמן קצר (2-3 דקות), ומנתקים. אז אולי מישהו נתקל בבעיה זו ויודע איך לסדר? או שמע, זה נזק בלתי הפיך? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
למה ל battlefield 2 יש באגים ואיך אפשר לתקן את זה עם אפשר כי מאוד כשה לשחק ככה רואים איברים דרך הקירות ועוד... אז למה בעצם הם פיתחו את המשחק ככה? :s05: 8)
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום אנשי הזון אני חשבתי למי אני יפנה עם השאלה הזאת ולא חשבתי פעמיים (אנשי הזון תותחים) אז ככה אני נמצאה במשימה של הבנק ששם צריך לדפוק 50000 יורו אני פשוט במקום כזה שאני לא יודע לאן ללכת אני הפעלתי את שני המנגננונים שכביכול צריכים לתת לי אישור כניסה לכספת אני הפעלתי שניים מהם האחרונה נמצאת במשרד שאני לא יכול להיכנס עליו בשום דרך על הדלת מנגננון שהוא שבור והוא מופיעה בצבע אדום ובנוסף לכך הוא עם גלים של חשמל(שבור מת) ו זהו ואני פשוט לא יודע כבר לאן ללכת אההה ולא הפעלתי שום אלארמים למינהם מי שעבר את המשימה אנא חברה עזרו לי תודה
-
- 6 תגובות
- 697 צפיות
-
-
מי יכול לעזור לי !!!! הורדתי את הטלאי החופשי התקנתי והכול טוב ושאני מתחיל לשחק הכול עובד אבל בדיוק שאני מסיים תמשחק זה יוצא ועושה לי שגיאה מי יכול לעזור לי??? :nixweiss:
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
יש לי תמשחק המקורי איך אני יכול לשחק ברשת מה אני צריך לעשות?? תודה
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
למה אנלא מצליח לשחק עם חבר ברשת בFIFA07? שאני בודק תIP שלי דרך המשחק הוא תמיד נשאר אותו דבר ושאני בודק אותו דרך האתר www.whatismyip.com אז הוא משתנה למה זה ככה? ושאני לוחץ על HOST או CONNECT לא קורה כלום... יכול להיות שהבעיה היא בגלל שיש לי רשת ביתית של בזק? כי בC&C אני כן מצליח לשחק ברשת
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק שאני בא להיכנס אליו הוא אומר לי "GuiError" מה יכולה להיות הבעיה משהו נתקל בזה? או יודע איך לפתור את זה? יכול להיות שהמשחק לא תומך בויסטה? תודה לעוזרים! ofeky1
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
כפי שאתם רואים אין לי בעיה עם הדרישות למשחק התקנתי ת PATCH 1.1 וזה עבד כמו שצריך עד היום שקמתי ופתאום אני רואה שרק בזמן שיורים בי אני ארטיפקטים על כול המסך!!!!! ד.א אני בשלב 12 ARCHIVE!!! יש למישהו מושג מה צריך לעשות?!?!?!??! ואני לא נמצא ב OC!
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אני רוצה "לקנות" משחק אני צריך שתמליצו לי על אחד טוב ...משהו בסגנון באטל פילד /אמריקאסארמי.. אוrpg בתודה מראש עומר
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
אהלן לכל חברי הפורום! לפני הפוסט השבועי, רצינו לפנות אליכם בבקשה. כל שבוע אנחנו מפרסמים בפורום פוסט עם פרטי הפרק השבועי שלנו, לינקים וכו'. לאחרונה הפעילות בפוסטים שלנו היא מינימלית למדי, ורצינו לדעת אם אתם רוצים בכלל שנפתח את השרשורים השבועיים האלו. אם יש לכם תועלת בשרשורים האלו, נשמח לתגובה כאן. תודה! לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 30 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה נשמע, חברים? הגענו יחד לפרק שלושים! הייתם מאמינים? אנחנו האמנו והגענו, והכל באמת בזכותכם, קהל המאזינים הנאמן שלנו שגדל מדי שבוע. אנחנו מאוד שמחים לראות את התגובות שלכם לכל פרק ופרק שאנו משח…
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
בדקתי בכמה אתרים תאריך יציאה לDivinity 2: Ego Draconis באנגלית וקיבלתי הרבה תשובות לא ברורות..נכון לעכשיו עד כמה שידוע לי יצאו גירסאות בגרמנית רוסית וגם גירסאת RIP כשהכתוב מתורגם לאנגלית והדיבוב חתוך, אבל גירסה מלאה באנגלית לא ברור מתי תצא אם בכלל... למישהו יש מושג מה הוא תאריך היציאה לגירסה באנגלית אם בכלל?
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
לחצו לצפיה. אומנם צולם ממסך ענק איפה שהוא ביפן, אך כשמתאמצים אפשר להבין משהו.
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
בדיוק סיימתי את HL2, אחד המשחקים הכי טובים שראיתי, דומה מאוד לתלת-רגליים ולמטריקס... עד לפניי הפרק האחרון העלילה נראתה די פשוטה, אבל ברגע שהמנהיג הזה רוגע לעבור למימד אחר ומתי שהGMAN מופיע, כל מה שקרה עד אז לא מובן פתאום....
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
ראיתי את הדמו ובאה השאלה שלדעתי היא אחת החשובות: מה לעזאזל הקטע במשחק הזה? אולי יש עלילה אבל המשחקיות נראה על הפנים. זאת אומרת אתה הולך - הורג יצורים - ממשיך ללכת -הורג עוד יצור וכול הריגה כזאת לוקחת זמן. אם אתם רוצים להגיד שמה שאני מתאר זה משחק רגיל אז אני אומר שלא! אני מנסה להעביר את העיקרון של המשחק שזה פשוט לעבור מטר ולדעת כבר שאתה הולך להתמודד נגד מפלצת ולהמשיך ככה - מזכיר טיפה משחקי מכות כמו טייקן ומורטאל קומבט => תמיד הרגשתי שעבר זמנם.
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
רוצה עידכון נחמד לPES4 שמעתי שיש כל מיני פאטצ'ים שמוסיפים הרבה למשחק... אם אפשר להביא את הפטצ' ולומר מה הוא מוסיף תודה לכולם!
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
מי שמבין ויודע אני כבר נואש יש לי את המשחק call of duty united offensive וכשאני נכנס לסרבר אז זה עובד 20 שניות ואז מעיף אותי ורושם לי את זה הכינוי שלי שזה לא חשוב אבל העיקר זה: kikcked via punkbuster for 0 minutes restriction: inadequate o/s privleges אין לי מושג חוץ מזה שזה אומר שהפנק בסטר התוכנה שמגרשת ציטרים ורמאים ואני לא אחד מהאלה המשחק שיש לי הוא אמיתי והקוד אמיתי אז מי שיודע ויכול לעזור יהיה מאוד עוזר תודה.
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
טוב אז אני בקווסט של הסקרייבר בגיהנום השמיני, והוא מראה לי תמונה של עץ, ואחריה תמונה של אבא מחזיק ילד, כשהתמונה מתמקדת על הילד... לאיזה מהעמודים אני צריך ללכת??
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
כשאני משחק דרך הMISSION EDITOR אז יש כזה HUD שמראה לך כמה כדורים יש לך ואיפה האוייבים וזהץ אז איך אני מבטל אותו שהיה בלי HUD. למשל בSINGEL PLAYER אני פשוט משחק בHARDCORE וזה בלי כול העזרה הזאת. איך אני מבטל את זה בMISSION EDITOR?
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מה הגירסה הכי חדשה של המשחק ? Chaos Theory או הסוכן כפול ?
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
אפשר בבקשה לינק לפאץ' 1.1 של FAR CRY עם הסבר התקנה.... : תודה חבר'ה
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני מתכנן להביא משם XBOX360 עכשיו רציתי לדעת אם החיבור לחשמל יהיה מתאים פה לארץ ואם לא אפשר לשנות אותו לעשות משהו כדי שהוא יתחבר פה לחשמל...? ובקשר למשחקים יש הבדלים באזורים או שכל המשחקים אמורים לעבוד ובקשר לXBOX LIVE הוא אמרו לעבוד פה בארץ? ואם כן איך אני מפעיל אותו כי הבנתי שזה עולה כסף... ואני יכול לשחק ברשת של המכשיר? נגיד... PES6 עם שחקנים משאר העולם וגם זה עולה לי כסף?
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-


