משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מישהו נתקל בבעיה אני משתגע
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
-
בתצוגת MAGIC לא הצלחתי לקנות אף בית על ידי אף משפחה...
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום, אני משחק ב-Insaniquarium בנייד HP עם רזולוציה טבעית 1366X768 וכאשר אני מפעיל את המשחק יש רווחים שחורים בצדדים והמשחק לא מתפרש על מסך מלא למרות שהאפשרות מסומנת בהגדרות המשחק. על הנייח ברזולוציית FHD המשחק עובד על מסך מלא. ניסיתי גם מצב תאימות XP אבל לא עזר. כיצד ניתן לפתור זאת? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_21626.shtml
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
לא היה לי זמן להיות לאחרונה בחנויות ובאינטרנט יש תאריכי יציאה שונים. אם כן כמה עולה? האם שווה משהו או לחכות כבר ל NFSU2?
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
שמתי כבר פאץ'...תראו מה זה עושה עכשיו ... http://img153.imageshack.us/img153/990/11hj5.jpg מה אני אמור לעשות ומה לעזאזל זה אומר ?!?!!?
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום תקשיבו אני ממש חייב תסידיקי של סטארקראפט אבל שאני יוכל לשחק באינטרנט אני צריך סידיקי מקורי ואל תדאגו בסטארקראפט אפשר לשחק שני אנשים על אותו סידי קי אז בבקשה אם מישהו יכול אני ממש יודה.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים של gta 3 אחד התקנה והשני לשחק {play} רציתי לדעת אם ניתן לשחק ללא הדיסק play ואיך עושים את זה.
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
-
אהלן,כמו שציינתי בכותרת,מאז שמזערתי פעם אחת את המשחק הוא תמיד נכנס לבמצב חלון,חיפשתי בהגדרות אין שם כלום לגבי זה,עשיתי RR למחשב,התקנתי מחדש,ניסיתי לשנות רזולוציות הגדרות פשוט כלום. חשוב לציין שזה רק במולטיפלייר! *משחק מקורי
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
כן אני יודע... גיליתי ת'משחק התותח הזה קצת באיחור... אני כרגע בשלב שאני נפגש עם רוזה בספריה... שרשום Find Rosa. זה נחשב שלב מתקדם? עוד כמה יש בערך? אני לא רוצה שייגמר... תודה
-
- 11 תגובות
- 697 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק, הכל נראה בסדר וללא שום שגיאות. כשאני פותח את המשחק, הוא מתחיל לעלות ורואים את קו הטעינה האדום למטה, כשהוא מגיע בערך לרבע טעינה - המשחק נסגר וחוזר למערכת ההפעלה, ללא שום שגיאות. למישהו יש מושג מה הבעיה ואיך לסדר אותה? תודה, יום טוב.
-
- 5 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום, קניתי את המשחק דרך הסטים וניסיתי סופסוף להעלות את המשחק, אבל כשזה היה נראה שהינה הוא עולה אני מקבל שגיאה שחסר קובץ של תמונה מסוימת, איך זה קרה? עשיתי BACKUP לקבצים בשביל לא להוריד מחדש את המשחק אבל אני גם לא יודע איך להשתמש איתם, אנא עיזרו לי.
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
בחברת EA Games מתכוננים במרץ להשקתו של Battlefield 1 הגדול לכתבה
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
אני עכשיו במשימה העשירית, נגד הבוס, הבנתי שקודם צריך להרוס את המחושים, הרסתי את הראשון, והרסתי את השני, עכשיו מה?? אני מכוון על הגוף אין שום נזק גם עם בזוקות גם עם הכל שום דבר לא עוזר נגדו, מישהו הצליח?
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
אני תקוע בקטע הזה איך אני עובר את הכחולים האלה?! אני בן-אדם רגיל ואני לא יכול להלחם בהם אני צריך איכשהו לברוח אבל אני לא יודע איך כשאני בורח הם יורים עלי מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אם מישהו רק התחיל לשחק ב-AA (כמוני) ומעוניין להתאמן בכל סוגי הנשקים, מפות ועוד... בשרת כל אחד יוכל לבקש החלפה של נשק למה שבא לו בכדי להתאמן ובנוסף נחליף כל X זמן מפות בשביל ללמוד את כולם. שיכתוב כאן ונתאם כולנו "פגישה" בשרת שלי ואני מדגיש שלי כי אני מעוניין "על הדרך" ללמוד את ניהול השרת.
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
פעם היה לי עוד פינג סביר במשחק AMERICANS ARMY בין 90 ל 150 בערך... עכשיו יש לי בסביבות 250 עד קיבינמט... אוליי זה איזה עדכון ב PB או איזה פאטצ' חדש שצריך להוריד ,מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
צריך המלצה על איזה משחק סימולטור מטוסים טוב.... אם למישהו יש משהו אז שיכתוב פה
-
- 7 תגובות
- 697 צפיות
-
-
ואם זה נכון,אז יש שמה קהילה ישראלית,או שרתים עם פינגים נורמאליים לארץ?
-
- 8 תגובות
- 697 צפיות
-
-
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=5863 הכתבה פורסמה רק היום בבוקר
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
http://media.pc.ign.com/media/746/746632/img_3576823.html תעבירו לצדדים ותראו את התמונות ככה זה יראה ? גם לגבי ה PS3?
-
- 8 תגובות
- 697 צפיות
-
-
-
ללא הגנת הקבצים של Denuvo ועם תמחור תחרותי, כותר האינדי המסוגנן מסתמן בתור להיט ענקי לכתבה
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
- 1 follower
-


