עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by SubX,

    איך אני משחק ב רב משתתפים ותנו לי שרת ישראלי

  2. Started by fitch,

    ראיתי פה ט'ד על הלף לייף שהוא ניפרץ.... ומישהו אמר שהוא קיבל ניוק מה זאת אומרת ניוק? תודה לעונים...

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  3. פה יש סרט שמראה אפשרות אחת מהשליטה בשלט http://www.gamershell.com/download_11370.shtml לי זה ניראה מאוד קרוב לשליטה בעכבר ומקלדת רק שבשלט הזה אפשר לנוח על כורסה שמשחקים אני רק מקווה שהמהפכה תהיה זולה כמו שהשמועות אומרות מה אתם חושבים על השלט?? ולמי שלא יודע הוא גם מזה תנועה וגם יש לו רכיב שמזכיר אקדח אור וגם יש לו אפשרות לתוספות

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  4. Started by TheReaper,

    כמובן מיובידייס http://www.gamershell.com/news_51600.html

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  5. Started by shaul,

    אני במשימה שאני צריך להחזיר לראש כנופית האופנוענים את האופנוע שלו עכשיו אני מגיע לאן שאני צריך להגיע(מסומן בוורוד על המפה) ואין לי שם כלום, לא כנופיה לא עיגול ורוד לא כלום

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  6. Started by אבסינט,

    http://www.intelcapabilitiesforum.net/IceStormFighters.zip 184 מגה. *תמונות בקרוב.[br]פורסם בתאריך: 10.05.2007 בשעה 20:29:01 תמונות וחוות דעת - המשחק באמת מותאם לQuad Core.. כל נסיון להריץ אותו על ההגדרות ה'גבוהות' מביא את המשחק לתצוגת סלייד שואו. די משעמם, אין ממש משחקיות. הייתי יותר קורא לחבילה הזו.. בדיוק מה שהיא - Tech Demo.

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  7. סדרת משחקי Worms האהובה חוזרת אל מרכז הבמה עם כותר חדש שנראה נהדר וזוכה לאהדת הגיימרים לכתבה

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  8. Started by stingeR-,

    המשחק המצופה HL2 של חברת Valve הוכרז והולך לצאת רשמית בעוד כעשרה ימים!!!!!!

  9. Started by ConeMan,

    יש לי את המשחק TOCA RACE DRIVER 2 של codemasters כבר איזה שבועיים -3 ואני משחק הכל על הכי גבוה עובד לי חלק לגמרי.. יש לי כרטיס מסך GEFORCE 5700 FX 128 MB מעבד 2.66 זיכרון 512 DDR היום באמצע המשחק וזה לא פעם ראשונה שזה קורה קרס לי המשחק וראיתי לחצי שנייה מסך כחול כזה .. והמחשב עושה ריסט ואז כשהפעלתי את המשחק הוא מקרטע בכבדות על ההגדרות הכי נמוכות!! מהזה יכול להיות ?!

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  10. Started by x-pac,

    אני רוצה המלצה למשחק אסטרטגיה חזק שלא יהיה מהפשוטים משחק עם קצת מורכבות ושיביא לי אתגר אמיתי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  11. Started by Diman82,

    חברה, תגידו אם אשפר לשחק RA2 ב-kali או ב-GameSpy/GameSpy Arcade? אם כן איך מגדירים שם את ההגדרות?

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  12. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/shadowrun-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%9c%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%95%d7%91-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a3-%d7%91%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa%d7%99-kick/

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  13. זה עתה התפרסמו פרסי הטורנירים במסיבת הרשת הקרובה של חברת LanTekk. למי שעדין לא יודע על מה מדובר: מיקום: תל אביב, גני התערוכה ( ביתן 15 ) תאריך: 06.08.05 יום שבת פתיחת השערים: 14:00 בצהריים. תחילת הטורנירים: 17:00 אחרי הצהריים. סיום האירוע ( זמן משוער ): 8:00 בבוקר. מחיר כניסה לשחקן עם מחשב: 80 ש"ח. מחיר כניסה לשחקן ללא מחשב: 40 ש"ח. מחיר כניסה למלווה: 20 ש"ח. להלן פרסי הטורנירים במסיבה שתערך בתאריך 6.8: Counter-Strike.Pro מקום ראשון: 4,000 שקלים חדשים + 5 מוצרים ( יפורסמו בקרוב ). מקום שני: 3,000 שקלים חדשים + 5 מוצרים ( יפורסמו בקרוב ). מקום שלישי: 1,500 שקלים חדשים + 5 מוצרים ( יפורסמו בקרוב ). Counter-Strike.Adv מקום ראשון: 2,000 שקלים חדשים. מקום שני: 1,500 שקלים חדש…

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  14. ב-BattleStrike נכון יש את המד שעושים את העכבר מהר או איטי אז כשאני משנה וניכנס למשחק זה לא נשמר העכבר עדין איטי אני רוצה לכוון את המד שהוא יהיה קצת יותר מהר וב-NOLF ב-CONTROLS שאני מחליף הם לא נשמרים מה עושים ??? זה קשור לזיכרון של המחשב ??? (וה-NOLF מקורי)

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  15. אני אוהבת משחקים בסגנון הזה ,אבל TQ לא סחף אותי ואני לא יכולה להצביע על סיבה מסוימת. מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  16. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אח שלי קנה את המשחק ! רציתי לדעת כמה זמן הוא יכול לשחק חינם, לפני שהוא יצתרך להתחיל לשלם ?

  17. השאלה בכותרת .

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  18. Started by Ido.G,

    שלום, לפני כשבוע סוף סוף סיימתי את ההתלבטות בין SC ל C&C ל COH ורכשתי את COH. עד עכשיו שיחקתי בקמפיין ונהנתי מאוד (אני בשלב 7). אתמול חבר שלי בא אלי וביקש לראות את המולטיפלייר מאחר והוא שוקל לרכוש את המשחק ולו איכפת רק מהמולטיפלייר. (אני תכננתי לשחק בו רק אחרי שאסיים את המשחק) ניסינו להתחבר- ונתקלנו בבעיה. כמעט כל פעם שניסיתי להתחבר לשרת לא הצלחתי. גם אחרי חצי שעה של נסיונות לא הצלחתי להתחבר למשחק. פתחתי את הפורטים בנתב, ד"א. למישהו יש מושג מה הבעיה? זה הורג אותי. בכל הביקורות שיבחו את המולטיפלייר (גם לי הוא חשוב) ואני לא מצליח לשחק בו כמו שצריך.

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  19. Started by BigDragoon,

    חזרתי לאחרונה לנסות לשחק את המשחק ב BATTLE NET. הבעייה שיש לי LAG כשאני מנסה לשחק עם אנשים אחרים. פתחתי את הפורטים בROUTER שרשמו בבליזארד: 6112, 4000. אבל זה לא עוזר... (אין FIREWALL במחשב) לעוד משהו זה קרה?

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  20. Started by elad76,

    Unreal Tournament 2007 מפותח בנתיים לPC,PS3,XBOX360 והולך לצאת בארה"ב ברבע הראשון של 2007 ובאירופה ב30 במרץ Trailer 2 Trailer 1 Images תהנו!!

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  21. Started by Milk-Inc,

    אני פשוט לא מכיר את החוקים ולא יודע מה עושים ??? ??? ואני מת לשחק בו רק שאני לא יודע!!!

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  22. שלום! אני רוצה לדעת איך נפטרים מהמשטרה.... או שזה חובה להסגיר את עצמנו, למה שאני מחכה הרבה זמן עדיין המשטרות לא נעלמות....מה אני עושה עם זה? משלם?

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  23. Started by mardona,

    אני אתמול התקנתי את המשחק ואני פשוט לא יודע איך לשחק אין לי מושג מה עושים,איך עושים ואיפה עושים אם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח!

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  24. Started by __MIKO__,

    מאז ששידרגתי ל פטצ האחרון, משום מה אני לא יכול לשנות את מקש ה "לשכב" ל ctrl . ברגע שאני משנה אותו ל ctrl , הגלגלת בעכבר לא מתפקדת ולא מחליפה נשקים\ כוונות. משיהו נתקל בבעיה הזו ומצא לה פתרון? (...ctrl נראה לי מקש אידאלי ל"לשכב"...)

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  25. אני לא יודע איך להפעיל אותו אין שם קובץ התקנה וניסיתי להפעיל בדמונטולס אבל גם כלום יש שם את הקבצים כמו בתמונה ויש שם גם כאלה רק שהם מקובצים [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות

דיונים חדשים בפורומים