עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Sifo Jen,

    אני רוצה לבטל אני הסינק באנריל (הראשון, כן, יש עדיין אנשים שמשחקים בזה). מישהוא יודע איך? הוא לא מגיד לפקודות שאני נותן לו מהדריורים. תודה רבה!!, יאיר.

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  2. במקרה כרגע גלשתי ב-GameDaily ומצאתי מוד מעניין למשחק Max Payne 2, בעזרת חיפוש קצר בגוגל עליתי על האתר של המוד, מצאתי גם טריילר למשחק. בקיצור, מישהו שמע על המוד הזה פעם? האם כדאי להוריד אותו?

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  3. Started by MDK,

    כשאני טוען משחק בCOD זה עובד בסדר על איזה 40+\- פריימים (ב1600X1200) אבל כשאני נהרג נגיד וזה טוען שוב פתאום זה זוחל על 20 פריימים ופחות..... רק כשאני יוצא מהמשחק ומפעיל אותו שוב זה חוזר להיות נורמלי.... למישהו יש מושג מה זה?! :

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  4. Started by Posford,

    רציתי לדעת בבקשה, מה ההבדל בין הגרסאות : CS:S, CS 1.6, CS:Z ? מה הכי מומלץ ? ולמה ? איזה חיבור אינטרנט מספיק כדי לשחק בכייף ? ואיזה מחשב מומלץ כדי לשחק בכייף ? ובנוסף המלצה איפה אפשר לקנות בזול CDKEY מקורי ? תודה רבה (מצטער אין לי גישה לפורום משחקים ובנוסף זה די כללי, אז אשמח אם לא תנעלו.)

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  5. Started by yamitk08,

    ניסיתי להתקין את ההרחבה לוורקראפט ROC. לפי ההוראות, או לפי איך שהבנתי, התקנתי אותה בתקייה של המשחק הבסיסי. ניסתי להתקין לו את הטלאי החדש 1.21 והיה כתוב לי שהקובץ לא נמצא. ניסיתי להפעיל את המשחק אך הוא הופעל כמו קודם כ-ROC אך בגרסא 1.07. מה הבעיה? דרך אגב, אני בת.

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  6. משחקי סדרת Saints Row, משחקי הפעולה של סדרת Metro ועוד רבים וטובים זמינים במחירים שכדאי לכם לשקול לכתבה

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  7. Started by StablyBlade,

    אני לא מבין מה לכתוב ליד הhttp:\\ את המיקום של התמונה?? את הסוג?? את השם??? את כולם ?? בבקשה עזרו לי . תודה מראש.

  8. יש לי משחק מקורי\חוקי (far cray) איך מוספים אליו תוספות והרחבות להורדה? איפה יש קישורים, ואיך מתקינים אותם במשחק?

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  9. Started by IG,

    אני חושב שהגעתי לשלב האחרון... אני נמצא בפריז, והימ"מ מסתער עלי... אני צריך לחסל 3 אנשים, כששניים מהם כבר מתים, ורק מפקח המשטרה נשאר... איך אני עובר את הימ"מ??? (בלי להרוג את כולם... אני רוצה לשמור על הדרוג שלי- פרופשיונל 8)... אהבתי את המשימה לפני זו- לחסל את ראש המאפייה היפנית ולגנוב את הפסל... )

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  10. Started by erez1968,

    יעבדו גם על XP SP2? או שרק על SP3?

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  11. Started by roy_82,

    אני מאמין שכבר חרשתם את הנושא אבל יש לי בעיה עם המשחק התקנתי אותו כמו שצריך אבל כשאני מנסה לעלות אותו המסך הופך לשחור ופשוט נתקע מה אני יכול לעשות?!

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  12. Started by manganga7,

    שלום. יש לי בעיה במשחקים. רוב המשחקים שאני מפעיל במחשב שלי (NFSMW, POP2 ועוד) פועלים לי מהר מידי. זאת אומרת רמת ה-FPS גבוה מידי. עכשיו העלתי את קצב רענון המסך והורדתי את גרסת הדרייברים הכי חדשה לכרטיס שלי. עכשיו שאני מחליף כרטיס מסך ומנסה את המשחק עם geforce FX5200 תתפלאו, במשחקים פועלים ביותר עקביות. כמובן שההגדרות הרבה יותר נמוכות וכו אבל אין כמו קפיצות כאלה באמצע המשחק. מה אני צריך לעשות (במשחקים אין שום פגם והם תקינים ב-100% אחוזים). (אתם יכולים לראות את המפרט שלי בצד) למישהוא יש רעיון :nixweiss

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  13. מתעניינים אך ורק במרכיבי משחק מרובי משתתפים? ב-Steam תוכלו לרכוש כעת חבילה שתאפשר לכם להתנסות ברכיב המקוון של Call of Duty העדכני, בעבור רבע מהמחיר המלא שלו האם "הפירוק לרכיבים" שעליו הוכרז עבור הכותר החדש בסדרת Hitman מתחיל לתת אותותיו גם אצל יצרניות משחקים אחרות בשוק? יכול להיות שכן ויכול להיות שלא – אך כעת גם למשחק הפעולה Call of Duty: Black Ops 3 יש חבילת מולטיפלייר ייחודית שמעניקה גישה רק לאספקט הזה של הכותר, בעבור עלות מוזלת של 15 דולר. חבילת ה-Multiplayer Starter Pack של המשחק, שזמינה כעת בפלטפורמת ה-Steam (ותהיה זמינה אך ורק עד ה-29 בפברואר), תעניק לרוכשיה גישה למשחקים מקוונים עם שיטת ה-Ranking, בכל מצבי המשחק הקיימים. גישה למצב המשחק לשחקן יחיד, למצב הז…

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  14. Started by yoyo_shir,

    רציתי לדעת אם המשחק יעלה לי על המחשב. בדקתי דרישות מערכת בכל מיני אתרים שונים, אבל כל אתר יש נתונים שונים - ואני לא יודעת מה נכון ומה לא. אני סומכת עליכם שתביאו נתונים נכונים אז ככה הינה המפרט של המחשב שלי: ג'יפרוס 8600 GT אינטל E6550 2.3 זכרון 2 GB תודה.

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  15. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    יש איזה פאטץ שמסדר את זה משהו?

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  16. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ככה: קנית כרטיס מסך 9800 PRO הוצאתי את הכרטיס הקודם שלי-->8500 SE והמישחק פועל לי ברזולוציה 800 על 600 DETAILS הכי נמוך תקיעות קשות מוות. עכשיו אחרי ששמתח 9800 הורדתי את הדריברים של 8500 והתקנתי חדשים של 9800 (אין לי מושג) הינה את זה הורדתי: http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html?type=xp&prodType=graphic∏=productsXPdriver&submit.x=12&submit.y=6 וזה פועל לי לאטטטטטטטטט! אגב יש לי INTEL 1.2 GHZ 512 sdram! למה זה פועל ככה? אני חושב רימו אותי ולקחתי איזה VOODOO 2! אבל אחי אומר שלא התקנתי טוב, וניסית 20 פעם! בבקשה אני נואש! (אגב מדובר פה ב Radeon) נ.ב:כשהיה לי ה 8500 זה פעל יותר טוב!

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  17. השאלה בכותרת אומרת הכל אני חושב.

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  18. קניתי עכשיו את הקרייסיס וואר האד דרך סטים ב30 דולר.. למרות שסיימתי אותו כבר קניתי אותו כי זה משחק טוב ואהבתי את הרשת שלו... השאלה שלי אם אתם יודעים על שרתים ישראלים או שרתים עם םינגים נמוכים?

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  19. מחשב athlon 2800 לוח gigabyte 7n400 pro2 כרטיס מסך gigacube radeon 9600 pro vivo. אין שום בעיה בשום דבר אחר לא בתצוגה ולא בסאונד, רק במשחק הזה (וזה המשחק היחיד שיש לי כאן כרגע) מישהו מכיר את התופעה?

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  20. Started by darkdude,

    התקנתי FARCRY... שמתי הכל על ההגדרות הגבוהות ביותר והמשחק רץ לי על מהירות כפולה...זה קרה לי גם עם GTA SA... בהתחלה חשבתי שזה בגלל שיש לי מעבד כפול ליבה אבל אני כבר לא בטוח... אני אודה מאוד לעוזר...

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  21. אני לא מפסיק לצחוק http://www.youtube.com/watch?v=cGPI0haXq1Q פשוט גאוני . תודה ל Bam65

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  22. Started by Levyshachar2,

    שלום לכולם! יש לי בעייה בSILENT HILL 3 דמו שהורדתי - הבעייה היא שכאשר אני מנסה להפעיל את המשחק הוא פותח לוגו של קונאמי , עוד פעם לוגו אחר של קונאמי ואז הוא מראה את הדבר הזה שהמשחק עשוי להיות מגעיל ולא לילדים או משהו כזה ואז זהו נתקע ממש לא זז בכלל בדקתי גם בTASK הזיכרון וכמות המעבד לא זזים פשוט נתקע יש לי PENTIUM 3 733 GEFORCE 3 TI 200 384 זיכרון SDRAM 133 למישהו יש פתרון? רעיון למה זה קורה ? :'( תודה מראש!

  23. Started by Atlon-Xp,

    רציתי לדעת מזה ;D

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  24. המשחק עושה לי בעיה כשאני מנסה להפעיל אותו. אחרי שהתקנתי והכל ואני מנסה להיכנס למשחק קופצת לי ההודעה הזאת: http://up96.siz.co.il/up3/5qj0jqgiyz0m.jpg וכשאני מנסה להעביר את הקראק הוא בכלל לא מתחלף לי עם הקובץ של פתיחת המשחק תוןדה מראש לעוזרים ! *דרך אגב למנהלים לא לנעול,פתחתי נושא חדש בגלל שכשניסיתי לכתוב את ההודעה באשכול של GODFATHER2 המערכת המליצה לי לפתוח נושא חדש בגלל שהנושא לא פעיל כבר מעל שבוע.

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  25. Started by Gosha,

    אז...מי כאן באמת noob או 1337?! וד"א, אתם משתמשים ב-F5/F7 הלא הם ה-Quick Save/Load האהובים או שאתם נכנסים באמ-אמא של אויביכם ומצידכם שהקרב יגמר עם 13% Health?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות

דיונים חדשים בפורומים