משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
נתקעתי באיזה מקום שאני מפוצץ ספינה ואז היא מתחילה לשקוע ובה מסוק עכשיו אני מנסה להרוג את האיש שמרסס אותי שעל המסוק ושום דבר מה שאני לא עושה הוא לא מת יריתי עליו מלא בזוקות רוקנתי עליו כמה מחסניות ועדיין הוא לא מת... מישהו יודע אולי מה צריך לעשות שם?
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
חבילת ה-Humble Indie Bundle ה-15 במספר תספק לכם משחקי הרפתקאה ואסטרטגיה משובחים בעלות מינימלית לכתבה: http://hwzone.co.il/משחקי-האינדי-חוזרים-ל-humble-bundle-בצורה-מרשימה/
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
הינה רשימה קצרה של כמה משחקים שהתאריך יציאה שלהם לפי האתר gamespot היו אמורים לצאת כבר אבל עדיין לא יצאו, הרשימה מסודרת מהישן ביותר לחדש, אם מישהו מכיר עידכון כלשהו נא לרשום כאן (למה עדיין לא יצא, מתי יצאו או אם בכלל התבטלו...) הרשימה: Field Ops - Mar 3, 2008 -> משחק שמשלב אסטרטגיה ויריות ממבט ראשון כאשר ניתן בכל רגע לעבור ממצב אחד למצב אחר. Dusk12 - Q1 2008 -> יריות ממבט ראשון, מודרני-עתידני. Ubersoldier 2 The End of Hitler - Jul 22, 2008 -> יריות ממבט ראשון, היסטורי. Diamon Jones Amulet of the World - Q3 2008 -> הרפתקאות, קווסט. כמו שידוע עברנו כבר את הרבע השלישי של 2008 וזה התאריך יציאה המעודכן
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
התקנתי מחדש את המשחק אחרי פירמוט, ועכשיו כשאני מתחיל לשחק אני רואה את כל המשחק ממש כמו בערפל. איכשהוא הצלחתי לצאת מחוץ לביוב אל החוף, ושם כל הדברים הקרובים נראים כנ"ל - חוץ מהנוף הקצת יותר רחוק שהוא נראה נורמלי. יש לציין שלפני כן המשחק עבד מצויין. המחשב: P4 2.8 FX 5900XT הגדרות תצוגה לפי ברירת המחדל שהמשחק הגדיר. יכולות להיות (רק ) 3 בעיות: 1. הגדרות. 2. בעיה בדיסק של המשחק. 3. חומרה - כ.מסך (למרות שמשחקים אחרים עובדים כרגיל).
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
הרגתי את כולם, האישה ברחה, סובבתי את הגלגל שסוגר את האדים של המים החמים והדלת נעולה. מישהו יודע מה עושים ?
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום! יש בעיה חמורה במחשב של חבר שלי! כל משחק שהוא מפעיל יש מסך שחור אבל אני שומע סאונד והכל כרגיל פועל אבל אין תצוגה .. ניסיתי להתקין דרייברים ללוח ולכרטיס מסך ישנים / חדשים הסרתי את כולם התקנתי שוב נכנסתי לDXDIAG ביטלתי שם תהאצות והחזרתי הכל תקין שם התקנתי DIREXT זה פתאום קרה.. מה אפשר לעשות חברה? עשיתי גם LOAD OPTIMZED לביוס .. החזרתי והוצאתי את הכרטיס וגם את הזכרונות .. בבקשה עזרה! -אין חיישן לכרטיס מסך- אבל נגעתי בו והוא לא חם. תודה המפרט שלו: Amd sempron 3000+ 1Gbram 6600GT 256 Power supply 400WAT HEC
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום לכולם בעיה היא כזו רכשתי מחשב חדש AMD3200+ 64bit לוח אם GIGABYTE K8NS ultra939 זכרון 512MB הכרטיס מסך 9600PRO התקנתי משחק NBA2005 כשרציתי להפעיל קיבלתי הודעה שחסר D3D9.DLL הורדתי את הקובץ הנ"ל והוספתי אותו עכשיו אני מקבל הודעה אחרת : The procedure entry point DdEntry10 could not be located in thr dynamic link library DDRAW.Dll בדקתי את ה-directx מותקן 9C אך בבדיקה שלו הואכותב שהדריברים לא מתאמים ביצעתי עידכון של הדריברים אך כנראה שזה לא היה נכון כי עדיין יש אותה בעיה מה עושים אני מתרפן ??
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני רוצה לשמוע בבקשה מכאלה שבאמת מביים כי חיפשתי תשובות באינטרנט ומצאתי רק בלבולי מוח! מה יותר יעיל למשחקיםבלבד!!! WINDOWS 7 32 BIT או 64 BIT???
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
-
תראו בבקשה את הסרטון עכשיו העלתי/הכנתי אותו עם הפלאפון [בגלל שהתוכנה שמקליטה מורידה את ה FPS באופן חד(ל30) ובאופן מוזר גם את ה"לגים" אז לא יכלתי להדגים לכם את זה אם הייתי מקליט דרך התוכנה]: תשימו לב איך המשחק נתקע בקביעות כל כמה שניות http://youtube.com/watch?v=9PnEZxY6pR8 יש לי "lagges" והפינג אצלי בסדר גמור, fps 100 (המפרט בצד), הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לכבות את המחשב לפחות ל10 דקות ורק אז אני יכול לשחק כחצי שעה בלי ה"לגים" האלה. יש הצעות לפתרון? עריכה: עכשיו בדקתי את זה במשחק רגיל(לא ברשת) וגילית שככל שאני מוריד את הFPS הוא הולך יותר מהר אבל אין lagges ,ככה זה גם במשחק ברשת אבל עם לגים. יש פקודה שבעזרתה ניתן להגביר את המהירות: cl_forwardspeed והיא נשארת אותו דבר ג…
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/Bethesda+Employee+Leaks+Plans+for+New+Elder+Scrolls+Game/article13323.htm נתקלתי בזה לפני כמה דק', נראה מאוד מעניין.
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם המשחק crysis הגעתי לשלב שבו אני נמצא על ספינה בתוך חדר ובו מחשב לאחר לחיצה על האות f אני אמור להתקדם ואז הוא אומר לי לעשות משהו לא יודע בדיוק מה ואז אני מתקדם לעבר הנקודה הירוקה ואז אני לא יודע איך להמשיך בבקשה לעזרה דחוף חייב להמשיך במשחק
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
היי, המשחק מסרב לעלות על DIRECTX9 , אני מתקין שוב את 9 מהדיסק של המשחק והוא עדיין קופץ החוצה (על 7 הוא רץ...), אני בודק במחשב ו 9 בסדר... הצלחתי להתקין שוב ממקום אחר את ה DIRECTX9, הוא עלה ושיחקתי... לאחר יומיים שוב אותה בעיה, כאילו הוא לא מוצא את זה... מישהו מכיר? תודה...
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
בעיה מוזרה: כמות התחמושת בנשק הנוכחי, שאמורה להיות מוצגת מצד ימין למטה, לא מופיעה. במקום זאת, המלבן האפור שאמור להכיל אותה מופיע מוקטן מצד ימין במרכז ובתוכו אפשר לראות רק חלק קטן מסיפרה אחת. מישהו מכיר? אם אני כבר "בשוונג", הפעלתי את המשחק ב- 1280*1024 עם AA*4 ועדיין קווים אלכסוניים נראים מאוד מזוגזגים. פעם ראשונה שאני משתמש ב- AA, אבל זה לא נראה לי נכון. אולי צריך להפעיל את זה מהדרייבר ולא מהמשחק? חיפשתי (לא הרבה ) ולא מצאתי. שאלה אחרונה: על הקופסה כתוב "תמיכה טכנית טלפונית. פרטים בחוברת המשחק" - יופי, יש תמורה לאגרה! רק שאין חוברת בפנים ואני לא מוצא שום מספר טלפון. אמורה להגיע חוברת כלשהי עם המשחק או שאני צריך להתקשר ביום ראשון להד ארצי ולומר להם מה אני חושב עליהם? …
-
- 8 תגובות
- 708 צפיות
-
-
כבר שנה וחצי אני לא משחק במחשב בגלל שאחרי המשחק מאפיה שום משחק לא מרגש אותי שמעתי שיוצאת מין גרסת המשך למשחק ואפילו ראיתי סרטון של הרחוב וסביבת המשחק אז אם יש לכם מידע על המשחק אנא אמרו הדבר היחיד שאני יודע זה שזה אמור לצאת בסוף 2005 .
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
האם מישהו מבין הרוסים פה התחיל לשחק או מישהו מצא תיקון לאנגלית ומשחק גם? מישהו הגיע לחלק שצריך למצוא את KLIK (ברוסית) או FANG (באנגלית)? ואז שהוא מגיע לבונקר קטן כזה ולוקחים את כל הנשק? מה עושים מפה? איפה אפשר למצוא את הכל? חחח עד שהשגתי מלא נשק וכולו משובצר נשארתי רק עם אקדח ..
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
בחלקים שונים של המשחק, המשחק נתקע ולאחר כמה שניות המסך נהיה שחור והאופציה היחידה היא CTRL+ALT+DEL , האם למישהו קרה משהו דומה או מישהו יכול לעזור לפתור את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
איך שאני נכנס למשחק הוא נסגר ויוציא לי לדסקופ בלי שום הודעה.....יש למישהו פיתרון או שנתקל בבעיה?!
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
משחק נחמד מאוד ומומלץ לאוהבי הז'נר (קווסטים(מעניין כמה כאלה יש פה?))
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
יש לי E8400 4GB ATI 4850 ומשום מה יש במשחק הזה מעין תקיעות כאלה בלי סוף יש למישהו מושג למה זה ככה? אני על VISTA X64 אני מפעיל FAR CRY 2 CRYSIS וכל אלה על הגרפיקה הכי גבוהה ולא מקבל תקיעות אז מה הקטע עם זה
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
שאני מנסה לשחק במולטיפלייר בקול אוף דיוטי 2 (לא קניתי אם אתם מבינים..) ושאני ניכנס לסרבר מסויים זה אומר לי ככה: **** Has been kicked via punkbuster ושאני מבטל את הפאנקבאסטר זה אומר לי שאני צריך להפעיל אותו אותו דבר גם במישחק war Rock שאני ניכנס לאיזה שהוא סרבר מעיפים אותי ויש אותה שגיאה כמו בקול אוף דיוטי מה אני צריך לעשות?
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
קניתי לאחותי הקטנה ליום ההולדת FIFA 06 (בת 8 טומבוי ) המשחק רץ נפלא על הגדרות מדיום על המפרט הבא AMD x2 3600 512Mb http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1165&maincat_no=1&cat2_no=171 אבל על המחשב לי הוא נתקע ולא מגיב טוב מישהו יודע מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 708 צפיות
-
-
היגעתי לשלב שבוא אני ועוד אחד נכנסים לבנק לאחר מיכן הוא יוצא ואני לא יודע איך להמשיך מישם?
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
משחק העולם הפתוח הכי מדובר לשנת 2016 מתקרב להשקה, ומציג דרישות חומרתיות עם פירוט מינימלי לכתבה
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני תקוע במשחק,בנקודה שאני לייד המכונית הצהובה שרואים לה את השילדה ואת המנוע מקדימה הגעתי ואז הייתה רעידת אדמה ומין דברים כחולים כאלה באוויר והגשר שאני עומד עליו נחצה לשניים מטפסים לחלק השני והוא נחצה לשלוש ואז אני תקוע לא יודע לאן ללכת מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-


