עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, עד עכשיו שיחקתי במשחק world in conflict על DX9, טרציתי לדעת האם באמת יש הבדל בין גרסאת הDX 9 ל DX10.

    • 1 תגובה
    • 710 צפיות
  2. Started by cb,

    אם אני רוצה לשחק עם המחשב נגד 2 גם שהמחשב משחק אותם..ב CUSTOM.ז"א אני ועוד CPU משחקים ביחד כALLIES נגד עוד 2 CPU שהם ביניהם ALLIES גם כן.אם אפשרי אז איך?ואני חזרתי לשחק במחשק עכשיו אחרי מלא זמן שלא נגעתי בו ואני גרוע..לא שאז הייתי טוב שהוא יצא,אני משחק על נורמאל והמחשב פשוט קורע אותי בא אלי אחרי בערך 7 שבועות עם צבא שלם (כולל המפלצת הכי חזקה שלהם) שלי יש חצי מהכח שלו יש.טיפים בבקשה..מדריכים באנגלית אפילו אני רוצה ללמוד שיטות וכו'.

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  3. Started by Axel Foley,

    כאשר אני מנסה להתקין משחק די ישן בחלונות XP אני מקבל הודעת שגיאה: מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  4. היי אני מנסה כבר הרבה זמן לשחק ברשת מול חברים שלי אבל הוא כל הזמן אומר לי שהוא מחכה לשחקן אחר... אני משתמש באפשרות של משחק דרך הip, החברים שלי גם רושמים את הip שלי אבל זה עדיין לא עובד... זה לא עובד גם שאני מארח וגם שאחד מהם מארח מה יכולה להיות הבעיה?, ואיך פותרים אותה? תודה מראש install

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  5. Started by Sifo Jen,

    יצא אדדאון לדמו, לפי מה שהבנתי זה שלב נוסף (לא הספקתי להוריד עדיין) http://www.fileshack.com/file.x?fid=4646 תהנו.

    • 1 תגובה
    • 710 צפיות
  6. Started by Freaky Styley,

    שלום. היום באתי להיכנס למשחק מייפל סטורי, ואז הופיעה לי הודעה של עדכון אוטומטי של המשחק. אז הוא הוריד את העדכון, סיים, ואז כשלחצתי על Play Game, הופיעה לי ההודעה הבאה: גם אחרי זה שניסיתי להיכנס למשחק רגיל ההודעה הזו הופיעה... מישהו יכול לעזור לי לפתור אותה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  7. Started by idan_1995,

    סיימתי את המשחק הראשון של assassins creed וכבר המון זמן שאני מחכה למשחק השני אתם יכולים להגיד לי את הזמן שהוא יצא ולמי שיש טריילרים בבקשה להראות לי אותם כי אני מחכה למשחק הזה משחקק נדיררר .....!!!!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  8. Started by maphisto,

    בפרק השני ,בתוך הארמון צריך למצוא דרך לפתוח את הדלת האחרונה שבתוכה נמצא הרכיב האחרון לתיקון ה"אוניה המרחפת" חיסלתי את כולם שם ואין שום רמז . עזרה פליזז.

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  9. Started by lader,

    משחק פשוט מדהים, כל מה שרציתי אי פעם שיהיה במשחק FPS היה שם. הסוף קצת לא מובן, אז פוצצתי את הליבה כדי להרוס את המגדל הזה אני חושב (אם משהוא יודע יותר אז בבקשה שיגיד) והאיש הזה בסוף לא הבנתי מי הוא או מה הוא עשה, אפשר הסבר??

    • 6 תגובות
    • 710 צפיות
  10. Started by t-macc,

    האלן קניתי אתמול מיק,חלק מהמשחקים עובדים אבל יש משחקים שפשוט לא שומעים אותי. כמו HL או CSS.יש אולי משהוא במשחק שאני אמור להגדיר ? תודה

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  11. Started by FARKASH7,

    פעם נתקלתי בפאץ שמאפשר לשחק ברשת בGTA3 ניסיתי לחפש אותו בגוגל ולא מצאתי מישהו אולי יודע מאיפה אני יכול להוריד אותו ואיך להשתמש בו??

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  12. Started by R9547655G,

    Hi Everyone i need help in far cry. im stuck on the level "Archive" With The Invisible Monsters "Trygens". There is a lab and and a somekind of lift i donno You Brake the glass and fall down there you must to move the barrels from the pice of wood and dive underwater there you must to swim in the canal and get to other room where 2 Doctors are dead. in this room i cant see any Doors Open Or Any cards to open the doors. WTF I SHOUD DO?

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  13. Started by naoriko,

    אני רוצה המלצה למשחק אסטרטגיה משחק תפקידים ואם אתם מכירים אז גם למשחקים כמו מקס פיין..... תודה רבה רבה למגיבים!!!

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  14. Started by pompon,

    אני צריך למצוא איזה משהו לפתוח את החלון זכוכית בכדי להשיג את הניטרוליצרין. קראתי שזה אמור להיות על השולחן אבל אני לא מוצא את זה! מה זה ? מפתח? נראה לי איך שנכנסתי לחדר שם התפרעתי עם הטלקינזיס וזה עף לעזאזל ואין לי מושג איפה זה עכשיו. עזרה הצילו...

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  15. יש לי אנטיוירוס מקאפי, העניין הוא שהכל בסדר בד"כ, וזה מוצא לי המון... אבל כמו עכשיו זה מוצא לי רק איזה 20 מה לעשות? מישהו מכיר את הבעיה? תודה על כל עזרה!!

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  16. Started by nore0,

    http://money.cnn.com/2005/05/12/commentary/game_over/column_gaming/ מה באמת יהיה משחק ?

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  17. היי! יש ברשותי אקסבוקס שמחובר לרשת, לפי דעתי הוא מחובר על 10MBPS , איפה אני בודק את ההגדרה הזו ואם יש צורך משנה ל100MBPS? תודה!

    • 6 תגובות
    • 709 צפיות
  18. Started by ohadedwi,

    שלום רב אני מנסה לשחק און-ליין או לפחות ליצור שרת שאוכל לשחק בם עם חברים השאלה היא איך אני יוצר שרת (נרשמתי לשירות EA דרך המשחק) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  19. Started by ofer36,

    שלום לכולם אני מאוד מבקש את העזרה של כולם בקשר לקודים של משחק VICE CIYG אמי מאוד אודה לכל אחד ואחד בתודה מכל הלב בתודה מראש ממני עופר

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  20. Started by navk2,

    שמעו, אני כרגע בתוך האובליביון, יענו בתוך השער הזה אחרי שפגשתי את הנסיך, ואז הוא אמר לי למצוא את האבן SIGIL או משהו כזה.. מה אני אמור לעשות ? זה ממש ממש בהתחלה, אולי אחרי שעה וחצי של משחק.. תודה !! ותגידו מישהו מכיר מדריך טוב ופשוט באנגלית ? (כאילו כזה שמסביר מה לעשות בכל קטע..) או שיש כזה בעיברית ? פשוט אלא שיש ב GS מסובכים לי טיפה..

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  21. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    לחבר שלי יש את המשחק sprinter cell2 על דיסק. כשהוא מכניס את הדיסק ההפעלה האוטומטית נתקעת, ואיתה כל המחשב. בלי ההפעלה האוטומטית הוא ניסה לפתוח את קובץ ה-setup.exe וגם אז נתקע לו. הוא ניסה לעדכן את דריבר כרטיס המסך שלו (geforce 5000), אבל לא עזר. יש לו sp2.המחשב חדש לגמרי עם 512 ram , ושטח של 80 ג'יגה. המשחק "הנסיך הפרסי 2" למשל עובד לו מצוין.יש כזה וירוס שאינו מאפשר כניסה לexe בדיסק? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  22. מחפש את האתר שרושם את יציאת המשחקים הכי חדשים? היה לי אתר שבו רשום את כל הקבוצות שיחרור ובו למשל רילאודד הוציאו משחק מתי שהם משחררים זה רשום... תודה למי שיביא לי את האתר

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  23. אומרים שהוא משחק אסטרטגיה שמתרחש בחלל ,בזמן אמת ,להבדיל מ GALACTIC ו MASTER OF ORION האגדי . http://www.gamespot.com/pc/strategy/sinsofasolarempire/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  24. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני רוצה לפתוח שרת בין המחשבים של UT 2004. הצלחתי לפתוח את השרת והוא עובד אבל אני לא יודע איך לנהל אותו. אפשר פקודות לקונסול שלו? במיוחד פקודות לבוטים שאפשר להעיף או להוסיף וכו'... תודה

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  25. Started by J0HNiE,

    זה קרה קרה לי פעמיים אחרי פירמוט :\ אז ככה תמיד שאני נכנס למשחק אני אוהב לשמור את הסרברים שאני נכנס אליהם כמעט בקביעות אבל זה שומר אותם רק מתי שאני משחק, אחרי שאני יוצא מהמשחק ונכנס שוב זה לא נשמר... גם קורה לי שאני משחק ואני לוחץ על הכפתור שיעשה את הספרי זה לא מציג אני רק שומע את הsound אבל לא רואים... בנוסף לכך הרשימה של הסרברים (החלון) בחיים לא נשמר לי אותו דבר עם החלון של הConsole... וזה קרה לי כבר פעמיים אחרי שפירמטתי... בדקתי גם בעזרה של Steam ואין שם פיתרון לזה... מחקתי כל מיני קבצים שאולי קשורים לזה (לפי steam) וזה לא עזר... :s05: :s05:

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות

דיונים חדשים בפורומים