עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום, אני צריך להחליף מערכת הפעלה ויש לי Saveים של CRysis ואני לא רוצה שזה ימחק אז אני צריך גיבוי שלהם. באיזה תיקיה נמצאים הSAVEים ?

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  2. Started by Drazick,

    אני לא כזה מת על משחקים כבדים עתירי גרפיקה. אני אוהב משחקים קלילים, בעיקר אלו שכיום מתפתחים כמשקחי און ליין מבוססי פלאש ג'אווה. אז אולי נשרשר פה את כל אלה שיש להם המלצות על משחקי און ליין? לי יש 3 המלצות: 1. Football Challenge - זה לא פיפ"א אבל חמוד לאללה והכי כיף, אתה משחק נגד אנשים http://www.poerchallenge.com 2. Desktop Tower Defense - כולם מכירים. ממכר. משחק אסטרטגיה פשוט. תציב בניינים ונראה אם אתה יכול לחסום את הממזרים. http://www.handdrawngames.com/DesktopTD/game.asp 3. WeeWar - משחק אסטרטגיה מבוסס תורות ופשוט. מאוד ממכר! http://www.weewar.com ממתין להמלצות שלכם.

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  3. Started by Posford,

    היה פעם לפני כמה שנים טובות משחק שתפס חזק, היה פעולה עם משטרה ויריות. משהו קטלני לאללה, מסתובבים בעיר משטרה ונלחמים בפשע, משחק ממש טוב וישן, מישהו זוכר את שמו? נראה לי משהו Cap...

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  4. Started by yan_ymar,

    שלום רב קניתי את המשחק המקורי Call Of Duty 4 ואני מעוניין לשחקו בלי דיסק... כיצד אני מכין Mini Image למשחק... אני מבין עניין אבל מבקש הסבר קצרצר להכנת MINI IMAGE ..

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  5. ואיך אני מריץ משחקים אחרים במצב כזה? האים יש אופציה להריץ את 3DMARK בנול? תודה רבה, יאיר.

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  6. Started by killerg,

    אני שמח להכריז על שרת חדש של Battlefield 2142 מדורג בחסות vgames כתובת השרת היא: 213.8.254.38:17567 אז אם אתם אוהבים לשחק Battlefield 2142 תיצתרפו לקהילת vgames ב- bf.vgames.co.il

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  7. סוני עומדת בהבטחתה להביא עוד להיטים אל עולם ה-PC - וב-14 בינואר זה יקרה לאחד מהמותגים הבלעדיים הגדולים והמפורסמים ביותר שלהלכתבה

  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם יש תאריך יציאה ל Black & White 2 ? וכמה הוא יקח? ב VGAMES כתוב מחצית שניה בשנת 2003??????? http://www.vgames.co.il/website/vgames_title_page.asp?seqTitleID=1437&platform=main

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  9. Started by lidorosh,

    חברה נתקעתי בטוניוק בכמה משימות בבקשה תעזרו...!

    • 6 תגובות
    • 713 צפיות
  10. Started by Pure,

    Battlefield 3 beta Gameplay [HD]

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  11. אחרי האכזבה היחסית מגירסת ה-PlayStation 4, גם גירסת המחשב האישי של המשחק בעל 18 קווינטיליון כוכבי הלכת נתקל בבעיות משלו לכתבה

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  12. Started by BrolySaiyan,

    אסור לעביר סתם ככה שחקן לחדר אחר זתומרת: צריך להגיד לבנאדם קודם שהאדמין רוצה לעביר אותו לשניה או לבקש מימנו לעבור. היום העבירו פעמיים סתם לחדר השני כי הוא רצה להגיד משהו לאדמין אפילו לא ביקש וגם פתחתי חדר היום בשביל להיות שם יענו ב Temporary Rooms כי למדתי לספרות וR3djoker העביר אותי ל AFK room מקווה שתאשרו אות החוק בר.

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  13. Started by avi333,

    התקנתי אותו והכל והוא אומר שהוא לא מוצא תקובץ d3d9.dll ואני לא מבין מה הבעיה כי כשעשיתי חיפוש במחשב הוא מצא תקובץ הזה אז מה לעשות??

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  14. Started by Idan-h,

    הצלחתי לעשות 4.4 מיליון בונטי במרדף אחד (לפני בלאקליסט 1, סיימתי את הקריירה היום). כמה הצלחתם לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 712 צפיות
  15. Started by YAHOOGEEK,

    היי אחי בן 9 כבר הרבה זמן משגע אותי שהוא רוצה משחק דייג... נמאס לו מכל המשחקי פלאש אונליין הללו. יש הצעות למישהו? תודה

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  16. נתקעתי בHL2 בעיר של הזומבים.... אין לי מושג מה צריך לעשות... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  17. Started by redti,

    שלום לכולם חזר לי החשק לשחק בגלל הpatch החדש של americas army שהוא כולל מפה חדשה sand storm מפה מאוד כיפית מתאימה גם לחיילים הרגילים וגם לכוחות המיוחדים משהו פצצה הpatch שוקל 9.4 mb בלבד. הורידו אותו ותנו את חוות הדעת שלכם ניתן להוריד את הpatch מפה:http://www.3dgamers.com/games/americasarmy/ תבחרו indiana שאתם מורידים זה כי מהיר 110 kb בשבילי...

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  18. Started by Impreza,

    עברתי את ה 2 משחקים הראשונים בסדרה והם טובים מאוד! אני חולה על המשחקים האלה בקיצור נתקעתי בשלישי בבית חולים שהכל נהפך לדם וכל זה, נתקעתי בחדר כזה עם 7 מיטות משהו כזה במרתף למטה ואני לא יודע מה לעשות היה לי כבר את הטלפון הזה שהיא אומרת יומהולדת... וגם לקחתי דוגמית דם מזה שתלו אותו ומטפטף ואני צריך לקחת לנייר הזה, ועכשיו אני לא יודע מה עושים בבקשה תעזרו מי שיודע

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  19. Started by NOSTREDAMUS,

    ובכן, יש לי את המשחק המקורי (באנדל קריאטיב) מעודכן לגרסא 436. הורדתי והתקנתי מהאתר הרשמי 4 חבילות בונוס ו.... אני לא רואה את השינוי ? לא טקסטורות, לא שלבים, לא נשקים .... אולי לא בדקתי מספיק ? איפה אני רואה את עדכוני החבילות (לא מדובר במודים למשחק). תודה. **נ.ב** ציטוט מת'רד מאוד מומלץ של ידידי רוקפורד, לאוהבי המשחק המקורי

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  20. Started by ptyahoo,

    שתי המשחקים הם: 1. נסיך הפרסי-חולות בזמן - מקורי אני יביא הוכחה אם תרצו... 2. הדמו של קולין מקריי ראלי. הבעיה היא שהמחשב עושה ריסטרט תמיד בהפעלת משחקים אלו. את הנסיך הפרסי קיבלתי בבאנדל של הכרטיס מסך. הרצתי כמה אנטיוירוסים:avg,antivir,kasprasky ואף אחד לא פתר את הבעיה... המפרט הוא: AMD 3000 64bit CHAINTECH SK8T800 MSI 9800PRO 512MB A-DATA THERMALTAKE XASER 7000d 500W ספק גנרי של KSP חשוב לציין כי בעבר שהמחשב היה חדש המשחק הנסיך הפרסי עבד מצויין ללא תקלות.

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  21. היום קיבלתי ת360 מסין!!! עכשיו בתפריט הראשי של המכשיר הוא בסינית איך אני יכול לשנות אותו לאנגלית? מישהו יכול אולי לעזור לי לאן לגשת בתפריט בערך? תודה מראש....

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  22. Started by alex15,

    אני לא מבין אני רוצה לשחק בבטלפילד 2 או ב CONTROL STRIKE בסרברים אבל עושה בעיות לא מראה לי את הסרברים אז אוליי כדי לשחק אונליין אני צריך לקנות את המשחק האורגינל או שמוריד ומתקין איזה פאטצ כדי לעבוד ....

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  23. Started by eran256,

    שלום רציתי לדעת איך אני מגדיר 2 שלטים לפיפא 2009 (שלטים אלחוטיים של הXBOX) המחשב נותן לי רק שלט 1 ואת המקלדת, ואני רוצה שני שלטיים, אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אשמח. תודה מראש ערן.

  24. Started by shaynet,

    אני עוד מאט מסיים להוריד NFS:MW מהאימיול וכתוב שזה המלא ולפני כמה דקות גיליתי שהוא יוצא מחר אז רציתי לשאול האם יש סיכויי שזה אמיתי או שזה בטוח איזשהו מניאק ששינה את השם של קובץ אחר?

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  25. Started by RS4,

    התקנתי את המשחק עכשיו הוא מוגדר לי דרך השליטה של הג'ויסטיק של ה-XBOX360 ואני רוצה לשחק דרך המקלדת בדקתי בSETTTINGS.EXE בתיקייה של המשחק ואנלא מצליח לשנות שם ל-KEYBOARD כאילו זה לא נותן לי לבחור רק תאפשרות של הגו'יסטיק הוא נותן לי איך אני משנה תזה?

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות

דיונים חדשים בפורומים