משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני צריך להחליף מערכת הפעלה ויש לי Saveים של CRysis ואני לא רוצה שזה ימחק אז אני צריך גיבוי שלהם. באיזה תיקיה נמצאים הSAVEים ?
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני לא כזה מת על משחקים כבדים עתירי גרפיקה. אני אוהב משחקים קלילים, בעיקר אלו שכיום מתפתחים כמשקחי און ליין מבוססי פלאש ג'אווה. אז אולי נשרשר פה את כל אלה שיש להם המלצות על משחקי און ליין? לי יש 3 המלצות: 1. Football Challenge - זה לא פיפ"א אבל חמוד לאללה והכי כיף, אתה משחק נגד אנשים http://www.poerchallenge.com 2. Desktop Tower Defense - כולם מכירים. ממכר. משחק אסטרטגיה פשוט. תציב בניינים ונראה אם אתה יכול לחסום את הממזרים. http://www.handdrawngames.com/DesktopTD/game.asp 3. WeeWar - משחק אסטרטגיה מבוסס תורות ופשוט. מאוד ממכר! http://www.weewar.com ממתין להמלצות שלכם.
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
היה פעם לפני כמה שנים טובות משחק שתפס חזק, היה פעולה עם משטרה ויריות. משהו קטלני לאללה, מסתובבים בעיר משטרה ונלחמים בפשע, משחק ממש טוב וישן, מישהו זוכר את שמו? נראה לי משהו Cap...
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
שלום רב קניתי את המשחק המקורי Call Of Duty 4 ואני מעוניין לשחקו בלי דיסק... כיצד אני מכין Mini Image למשחק... אני מבין עניין אבל מבקש הסבר קצרצר להכנת MINI IMAGE ..
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
ואיך אני מריץ משחקים אחרים במצב כזה? האים יש אופציה להריץ את 3DMARK בנול? תודה רבה, יאיר.
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
אני שמח להכריז על שרת חדש של Battlefield 2142 מדורג בחסות vgames כתובת השרת היא: 213.8.254.38:17567 אז אם אתם אוהבים לשחק Battlefield 2142 תיצתרפו לקהילת vgames ב- bf.vgames.co.il
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
סוני עומדת בהבטחתה להביא עוד להיטים אל עולם ה-PC - וב-14 בינואר זה יקרה לאחד מהמותגים הבלעדיים הגדולים והמפורסמים ביותר שלהלכתבה
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
- 1 follower
-
-
האם יש תאריך יציאה ל Black & White 2 ? וכמה הוא יקח? ב VGAMES כתוב מחצית שניה בשנת 2003??????? http://www.vgames.co.il/website/vgames_title_page.asp?seqTitleID=1437&platform=main
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
-
Battlefield 3 beta Gameplay [HD]
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אחרי האכזבה היחסית מגירסת ה-PlayStation 4, גם גירסת המחשב האישי של המשחק בעל 18 קווינטיליון כוכבי הלכת נתקל בבעיות משלו לכתבה
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אסור לעביר סתם ככה שחקן לחדר אחר זתומרת: צריך להגיד לבנאדם קודם שהאדמין רוצה לעביר אותו לשניה או לבקש מימנו לעבור. היום העבירו פעמיים סתם לחדר השני כי הוא רצה להגיד משהו לאדמין אפילו לא ביקש וגם פתחתי חדר היום בשביל להיות שם יענו ב Temporary Rooms כי למדתי לספרות וR3djoker העביר אותי ל AFK room מקווה שתאשרו אות החוק בר.
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
התקנתי אותו והכל והוא אומר שהוא לא מוצא תקובץ d3d9.dll ואני לא מבין מה הבעיה כי כשעשיתי חיפוש במחשב הוא מצא תקובץ הזה אז מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
הצלחתי לעשות 4.4 מיליון בונטי במרדף אחד (לפני בלאקליסט 1, סיימתי את הקריירה היום). כמה הצלחתם לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 712 צפיות
-
-
היי אחי בן 9 כבר הרבה זמן משגע אותי שהוא רוצה משחק דייג... נמאס לו מכל המשחקי פלאש אונליין הללו. יש הצעות למישהו? תודה
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
נתקעתי בHL2 בעיר של הזומבים.... אין לי מושג מה צריך לעשות... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום לכולם חזר לי החשק לשחק בגלל הpatch החדש של americas army שהוא כולל מפה חדשה sand storm מפה מאוד כיפית מתאימה גם לחיילים הרגילים וגם לכוחות המיוחדים משהו פצצה הpatch שוקל 9.4 mb בלבד. הורידו אותו ותנו את חוות הדעת שלכם ניתן להוריד את הpatch מפה:http://www.3dgamers.com/games/americasarmy/ תבחרו indiana שאתם מורידים זה כי מהיר 110 kb בשבילי...
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
עברתי את ה 2 משחקים הראשונים בסדרה והם טובים מאוד! אני חולה על המשחקים האלה בקיצור נתקעתי בשלישי בבית חולים שהכל נהפך לדם וכל זה, נתקעתי בחדר כזה עם 7 מיטות משהו כזה במרתף למטה ואני לא יודע מה לעשות היה לי כבר את הטלפון הזה שהיא אומרת יומהולדת... וגם לקחתי דוגמית דם מזה שתלו אותו ומטפטף ואני צריך לקחת לנייר הזה, ועכשיו אני לא יודע מה עושים בבקשה תעזרו מי שיודע
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
ובכן, יש לי את המשחק המקורי (באנדל קריאטיב) מעודכן לגרסא 436. הורדתי והתקנתי מהאתר הרשמי 4 חבילות בונוס ו.... אני לא רואה את השינוי ? לא טקסטורות, לא שלבים, לא נשקים .... אולי לא בדקתי מספיק ? איפה אני רואה את עדכוני החבילות (לא מדובר במודים למשחק). תודה. **נ.ב** ציטוט מת'רד מאוד מומלץ של ידידי רוקפורד, לאוהבי המשחק המקורי
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שתי המשחקים הם: 1. נסיך הפרסי-חולות בזמן - מקורי אני יביא הוכחה אם תרצו... 2. הדמו של קולין מקריי ראלי. הבעיה היא שהמחשב עושה ריסטרט תמיד בהפעלת משחקים אלו. את הנסיך הפרסי קיבלתי בבאנדל של הכרטיס מסך. הרצתי כמה אנטיוירוסים:avg,antivir,kasprasky ואף אחד לא פתר את הבעיה... המפרט הוא: AMD 3000 64bit CHAINTECH SK8T800 MSI 9800PRO 512MB A-DATA THERMALTAKE XASER 7000d 500W ספק גנרי של KSP חשוב לציין כי בעבר שהמחשב היה חדש המשחק הנסיך הפרסי עבד מצויין ללא תקלות.
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
היום קיבלתי ת360 מסין!!! עכשיו בתפריט הראשי של המכשיר הוא בסינית איך אני יכול לשנות אותו לאנגלית? מישהו יכול אולי לעזור לי לאן לגשת בתפריט בערך? תודה מראש....
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני לא מבין אני רוצה לשחק בבטלפילד 2 או ב CONTROL STRIKE בסרברים אבל עושה בעיות לא מראה לי את הסרברים אז אוליי כדי לשחק אונליין אני צריך לקנות את המשחק האורגינל או שמוריד ומתקין איזה פאטצ כדי לעבוד ....
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני מגדיר 2 שלטים לפיפא 2009 (שלטים אלחוטיים של הXBOX) המחשב נותן לי רק שלט 1 ואת המקלדת, ואני רוצה שני שלטיים, אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אשמח. תודה מראש ערן.
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
אני עוד מאט מסיים להוריד NFS:MW מהאימיול וכתוב שזה המלא ולפני כמה דקות גיליתי שהוא יוצא מחר אז רציתי לשאול האם יש סיכויי שזה אמיתי או שזה בטוח איזשהו מניאק ששינה את השם של קובץ אחר?
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק עכשיו הוא מוגדר לי דרך השליטה של הג'ויסטיק של ה-XBOX360 ואני רוצה לשחק דרך המקלדת בדקתי בSETTTINGS.EXE בתיקייה של המשחק ואנלא מצליח לשנות שם ל-KEYBOARD כאילו זה לא נותן לי לבחור רק תאפשרות של הגו'יסטיק הוא נותן לי איך אני משנה תזה?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-


