משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
לא יאמן לפני חודש לא היה שום דבר לשחק ופתאום לא מספיקים להתאושש ממשחק אחד וכבר יוצאים עוד 3 לא מספיקים להתאושש גם מהם וכבר יוצאים עוד ועוד ועוד.. הלוואי וכל הזמן זה יהיה ככה! מי אמר שעוברים לקונסולות ו PC זה OUT?
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
-
-
האם קיים במשחק Enemy Territory : Quake War אופצייה של מולטיפלייר או ריבוי משתתפים בלי אינטרנט .
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
כמו שבטח הבנתם מהכותרת יש לי שאלה... בנוגע לאימון האחרון בקטגוריה הראשונה השם של האימון הוא MOUT זה האימון של הלוחמה בשטח בנוי אני מתחיל מחוץ לחדר והמדריך אומר לי לזרוק פנימה רימון פלאש ואז להיכנס ולירות ב-3 המטרות ולעבור דרך הדלת שיש בפנים..... עד כאן הכל טוב ויפה הבעיה מתחילה שאני מנסה לעשות את זה .... אני זורק את הרימון, נכנס לחדר, מרסס את האמא של המטרות ו... כלום פשוט לא קורה כלום הדלת עדיין נעולה ואני פשוט לא יכול להמשיך הלאה.... ??? מישהו יודעמה אני לא עושה נכון ואיך לגרום לדלת הזאת להיפתח??? תודה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 713 צפיות
-
-
ברשותי התוכנה החוקית לאחר רשום מסודר והתקנה מסודרת איני מצליח לכנס למשחק רק לדמו HL2 מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
ב"טיפים" שמופיעים במשך הטעינה של כל משחק מצוין לפעמים ששימוש בone touch יכול להשאיר את השחקן מאחורה ושזה דבר מאד מהותי..... מה זה בדיוק, ואיך אני משתמש בזה?
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת כמה שוקלת תיקייה של RAYMEN 3 ?(יש לי סיבה אבל אני לא רוצה שינעלו את הנושא אז אני לא אומר.. :-X)
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
היי, בבקשה תמליצו לי על משחקים למחשב המוגבל שלי.. אני משחק בדרך כלל ב medeival II וגם בזה הוא מתקשה מדי פעם... stalker רץ סביר למרות שהמשחק מעט משמים. episode 2 היה בסדר גמור. gta sa היה ענק.. חבל שנגמר. אני לא הולך לשדרג שדרוג גדול בזמן הקרוב. זה מה יש. מחכה להצעות..
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
השאלה בכותרת . תודה לעוזרים .
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שאלה "קצת" נובית. : הגעתי עד לחלק שאני כבר בהיכל הגדול עם הdagger of time או whatever ואני נמצא על פסל גדול. עכשיו אני צריך לקפוץ מצד לצד (מקיר לקיר) ואני לא מצליח. לפעמים בפוקס קרה לי שהוא קפץ איזה פעם או פעמיים ואז ישר נפל. מה הקטע? על מה (ומתי) אני צריך ללחוץ בשביל לעשות את זה?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
היי לכולם אני בקובע במשימה אחת ואין לי כוח אליה אז תעזרו לי אך לעשות את קודים במשחק Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
איך המשחק? מעניין? כמו הקודמים לו? (academy, outcast) מבחינת משחקיות. תודה חבר'ס
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
-
מה עם HEROES 5 הוא היה אמור לצאת כבר ב-3 לחודש מה קורה איתו אף אחד לא יודע ?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
היי אנשים קניתי את המשחק לפני חצי שנה, שיחקתי מעט.. לא זוכר את הפרטים בכלל.. עשיתי אחזור סיסמה.. לא עוזר, רושם שיש בעיה. (הוא מבקש שלושה דברים : אימייל, סריאל ושם של אחת הדמויות) אימייל - כמעט בטוח שזה אותו אחד שהשתמשתי, סריאל - יש כאן מולי, שם של אחת הדמויות... ממש לא זוכר. בכל מקרה, שלחתי מייל ל SUPPORT, הם בדקו שזה אכן אני ושלחו לי מייל חזרה שהם יצרו לי Support account לא רשמו מה לעשות איתו.. לאן ללכת עכשיו.. שום דבר.. אני קצת תקוע, למישהו יש מושג?
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, הבעיה היא כזאת: כשאני ניכנס למשחק, אחרי 5-10 דק' של משחק המחשב ניתקע וזה קורה בכל המשחקים ורק במשחקים. זאת לא תופעה קבועה, זה יכול ליקרות לי פעם ביומיים ויכול ליהיות גם פעם בשבועה. אין לי מושג למה זה קורה... זה כבר מתחיל לשגע אותי, בבקשה עזרה. תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 713 צפיות
-
-
מישהו יודע איך קובעים הגדרות וידיאו בדבר הזה? פ'סדר. מצאתי
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
-
-
אז ככה אנשים אני צריך שם של תוכנה או יותר עדיף תוכנה שנותנת אפשרות להריץ משחקים של פלייסטיישן על פיסי תודה אנשים אני צריך גם משו לאקס בוקס יענו שידמה אקס בוקס על פיסי בתודה עידו
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
מבצעי סוף השבוע הנוכחי של פלטפורמת הגיימינג כוללים הנחות על משחקי Dead Rising ו-Borderlands, וגם אפשרות לנסות את משחק המירוצים F1 2015 חינם יום שבת כבר כאן ואתם מתקשים למצוא משחק להנעים בו את זמנכם? ל-Steam, כמו תמיד, יש פתרונות: מבצעי סוף השבוע הנוכחיים בשירות של Valve כוללים אפשרות להוריד, להתקין ולשחק בחינם במשחק מירוצי הפורמולה 1 העדכני של חברת Codemasters, שנקרא פשוט F1 2015, עד לשעה 23:00 לפי שעון ישראל מחר (דרך תוכנת ה-Steam במחשב שלכם). התרשמתם לטובה מהמשחק? הוא זמין לרכישה בעלות מוזלת של 22 דולר. כמו כן, ישנן הנחות נאות בהחלט על המשחקים של סדרת הפעולה המשובחת Borderlands: חבילה שכוללת את הכותרת הראשון בסדרה בגירסת ה-Game of the Year המלאה שלו ואת …
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
בGAMESPOT התאריך הוא Q1 2010 אבל באתר הרישמי של UBISOFT התאריך לא נדחה והוא ה17/11 כמו לקונסולות אז מישהו יודע מתי הוא באמת הולך לצאת?
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי סרבר ב-AA אין לי ממש מושג איך לנצל את כל הפונקציות שלי כאדמין. מישהו פה יודע איך אפשר לתת נשקים לכל הקבוצה, לכתוב הודעות, לשנות מפה, וכל השאר...? אם יש אתר או משהו שמסביר את זה אני אשמח לקבל. תודה, Damage
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
יש לי את ההתקנה של BF1942, שכולל שני קבצי IMG אחד 700 מגה והשני 300 בערך, עוד שני קבצי CCD של 1K כל אחד, ועוד שני קבצי Subtitles של 15 ו 30 מגה. כשאני מנסה להריץ את ה IMG ב Iso Buster הוא כותב "No media Present". זה מוזר, כי הקבצים אכן "עמוסים במידע" עד כמה שאני רואה בגודל שלהם ???
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-


