משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
1. במחשב הישן היה לי דיסק עם חסות של מודן והיו בו מלא משחקים (דיאבלו 2, פיפא 97, דיוק ועוד) קיצר היה שם משחק של אדם קדמון, משחק בגוף שלישי, אני רק זוכר שלב ביער והוא היה זורק אבנים על האויבים והיו שערי טלפורטים.. מישהו מכיר? 2. יש לי CS 1.6 ופתאום משהו נדפק במשחק, שאני לוחץ על ישר ועל צד כלשהו הוא זז לאט ולא מהר כמו תמיד.. יש לכם מושג איך לסדר את זה? (אין לי כוח להתקין מחדש)
-
- 6 תגובות
- 721 צפיות
-
-
-
היי לכם , יש לי מחשב שאיתו אני משחק ויש לי עוד מחשב. אז ככה : המחשב הזה הוא לא משהו - מעבד : Intel® Core2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz 2.67GHz כרטיס מסך : Nvidia GeForce 9500 GT Operating System : windows 7 ultimate 64-bit ובמחשב השני יש לי : מעבד : Intel® Core2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz 2.67GHz כרטיס מסך : Nvidia GeForce GT 640 Operating System : windows 7 ultimate 64-bit במחשב הראשון בבלאק אופס יש לי 90FPS ובמחשב השני יש לי 30FPS שזה לא הגיוני לפי דעתי כי יש לי את אותו המעבד וכרטיס מסך יותר טוב... אם משהו יודע מה הבעיה ו/או איך לסדר את זה תרשמו פה בבקשה. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
-
אני תקוע במאפיה בשלב שבו אני צריך לגנוב סיגרים, אני אמור לעקוב אחרי המשאית למקום שאף אחד לא יראה ואז לחטוף אותה ולקחת את המסמכים מהנהג... אני עושה את זה, לוקח את המסמכים וחוזר עם המשאית אל המקום... אבל השומר לא נותן להיכנס! הוא מבקש רשיונות! איך אני מביא לו אותם? האם אני צריך לעשות בכלל משהו אחר? אודה לכם אם תעזרו לי...
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אני לא מצליח לשחק ברשת שאני מחפש שרתים אין כלום הכול רק וניסתי הכול מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
אז ככה,הורדתי את המשחק מהטורנט,הורדתי קראק,והורדתי את התוכנה Origin,ובכל זאת כשאני מפעיל את המשחק נפתח לי הOrigin ורושם לי - To play BF3,you must first active it in your origin account.מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
סוף סוף קניתי את המשחק ביום שישי בפריק, וציפיתי לשחק במשהו טוב בסוף שבוע הזה. בינתיים כל מה שקרה זה שאני מקבל מהסטים הודעה שהסידיקי שלי בשימוש, שזה לא יכול להיות כי המשחק מקורי ולא נרשמתי עדיין לסטים עד אז. יש דרך לתקן את זה? אני אצטרך להחליף עותק? אם זה מה שסטים עושה, עדיף כבר בלי. תודה רבה מראש.
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום יש לי PS2 אני רוצה להוסיף לבד ציפ יש למישהו לינק מדריך משהו הדגם הוא : scph-30004 pal
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
היי יש לי את המשחק- rainbow 6: lockdown ואני לא יודע למה אבל אני שומע הכול בסדר חוץ מאת עצמי, אני לא שומע את הנשקים שלי כאשר אני יורה בהם או זורק רימון וכאלה. רק אחרי כמה זמן ששיחקתי ( חשבתי שאולי הבעיה היא בשלב או משהו כזה ) אז שמתי לב ששומעים מאוד מאוד מאוד חלש את הקול של הנשקים שלי, אין לי מושג למה זה ככה ואולי אני חושב שהמשחק חושב שיש ל רמקולים 5.1 או משהוא כזה אבל בכלל יש לי 2.1. גם בדקתי את ה-setting של ה-audio של המשחק ולא נראה לי שיש שם בעיה. ושוב אני חוזר שחוץ מאת עצמי אני שומע הכול מצוין. מישהוא יודע מה הבעיה ויכול לעזור לי בבקשה?
-
- 6 תגובות
- 721 צפיות
-
-
סימיתי תמשחק זהז ובא לי לשחק עם טריינר אז מישהו יכול להשיג לי ולא צריך קודים כי יש לי כבר תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
-
שלום. כשאני ניכנס לAMERICAS ARMY 3 ומנסה למצוא מפות אז זה לא מוצא לי שום מפה. זה כותב לי שזה מחפש ואז ברשימה של המפות אין כלום. או לפעמים מוצא לי 4 מפות וכולם ריקות.. התקנתי את כול הפאצ'ים עשיתי את כול האימונים. אהה ומדי פעם זה מוצא לי סרור אחד רק. שבו יש קצת אנשים. מה עושים?. פעם זה מצא לי 100 סרורים עכשיו כלום.
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי תמונות של משחקים של האקס בוקס 360 על טלויזיה רגילה ולא על LCD?? כי כמעט כל התמונות והוידיאו הוא על LCD תודה.
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
-
איך גורמים למשחק המדהים הזה לעבוד עם ויסטה 64? יש לי אותו מקורי (כולל כל חבילות ההרחבה) וכיוון שהחברה פשטה את הרגל לפני כמה שנים, לא יהיה עזרה מהם... יש למישהו רעיונות?
-
- 8 תגובות
- 721 צפיות
-
-
נותר שבוע בלבד להשקה הרשמית של Elden Ring המבטיח, מבית יוצרי Dark Souls, והדרישות החומרתיות הרשמיות עבורו אמורות להוות צפירת ארגעה לכל מי שעדיין לא מצאו הזדמנות לשדרג את החומרה שלהם מאז החל משבר השבבים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
- 1 follower
-
-
הגעתי למשימה 7-You Better Watch Out ... סיימתי את שני הדברים הראשונים-הרגתי את שני האנשים שביקשו ממני (לא זוכר את השמות, זה לא עקרוני כ"כ) עברתי לדבר השלישי-"החזרת קלטת הוידאו", חרשתי על כל הבניין, עד שמצאתי חדר אחד עם שני מחשבים וכמה מסכים, ועוד מכשיר וידאו... כשאני מגיע למכשיר וידאו אז יש הוראה כזאת, שאם אני לוחץ E, אז זה "Steal the video tape"... חשבתי שזה מה שפותר את המשימה של "החזרת הקלטת הוידאו" אך אני רואה שטעיתי... יש מקום אחר שבו נמצאת הקלטת שאותה אני צריך לגנוב? כי אני רואה שזה לא עזר... (יש לציין שעברתי על כל הבניין לפני ששאלתי כאן, אז אני די מיואש מכך...) או שזה בכלל באג במשחק? תודה לעוזרים מראש נ"ב אני מאמין שזה בטח בעייה מוכרת כאן, אם אני עושה SAVE בזמן משימ…
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אפילו לא הגעתי למשחק עצמו - זמן הטעינה שלו כל כך איטי (וזה רק במשחק הזה) למישהו יש מושג?
-
- 9 תגובות
- 721 צפיות
-
-
מעבר לדלת יש את המוטות הארוכים שמסתובבים ונפסלתי שם ואז חזרתי למחוץ לדלת ואני לא מצליח לפתוח אותה שוב. יש את המוט מעליי אבל אני לא מצליח להגיע אליו. תודה לעוזרים! מצ"ב תמונה בקישור. http://i997.photobucket.com/albums/af99/ORI24242/2ff0f246.jpg
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אני משחק עם חבר בPortl 2 CO-OP והמשחק רץ בסדר. הבעיה היא שמדי כמה שלבים, כשאנחנו מסיימים אחד והמשחק טוען את הבא, המחשב שלי (כולו, לא רק המשחק) נתקע. הוא נתקע ברמה שאני צריך לסגור את המשחק עם CTRL ALT DEL ורק אז אני יכול לחזור להשתמש בו (ALT TAB לדוגמה גם לא עובד). עד עכשיו: 1) מחקתי את הסטים, התקנתי מחדש, עשיתי בדיקת קבצים למשחק. 2)עידכנתי את הדרייבר של הכ.מסך מcatalyst 13 ל beta 13.5 אילו עוד צעדים אפשר לנקוט? המחשב שלי: win 7 64 bit unlimited kingston ddr3/4gb/1333mhz X2 intel i5 2400 sapphire hd 7950
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
כשאני מריץ משחקים הם לא פועלים בצורה חלקה כמו שהם אמורים ויש לי יחסית מעט FPS אפילו אם אני מריץ משחק כמו BIOSHOCK על HIGH DETAIL יש לי FPS נמוך והמשחק לא רץ חלק המפרט שלי אמור בהחלט להספיק בשביל להריץ אותו: Intel Core 2 Duo E6750 BOX Asus P5K Western Digital 250GB SATA II 16MB AAKS ASUS NVIDIA GeForce 8800GT 512MB DDR3 OCZ REAPER HPC 2GB DDR2 800MHZ CL3 יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה???
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלומות, אני אחרי פרמוט. התקנתי את המשחק מחדש ואני לא מצליח להכנס אונליין צירפתי תמונות... משהוא נתקל בבעיה ? נ.ב שלחתי מייל לEA אבל הם לא מגיבים בצורה הכי מהירה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 721 צפיות
-
-
משום מה הסרבר תמיד אבל תמיד על OFFLINE למרות שאני מחובר לאנטרנט משהו יכול לעזור לי? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-


