עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by BlackDiablo,

    אני צריך המלצות למשחקים עם גרפיקה טובה כמו HL2 ועוד שאלה מתי יוצא AGE OF EMPIRES 3 ?

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות
  2. ^^ תודה לעוזרים!! כל מיני מכוניות ושיפורים להכניס למשחק!! http://gta.gamigo.de/news.php אפשר להוריד מכוניות אמתיות לSA

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  3. Started by davidcohen,

    היי , חבר שלי הביא לי את המשתמש של הסטים שלו לכמה ימים ואני לא מצליח להיכנס אליו דרך המחשב שלי דרך המחשב שלו אפשר אבל דרך שלי אנחנו לא מצליחים מישהו יודע מה הבעיה ומה אפשר לעשות ? תודה

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  4. Started by tidan,

    היי! יש לי את המשחק pes5 אני נכנס למשחק ואחרי כמה שניות המסך נהיה שחור וכלום לא מגיב מה הסיבה? ???

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  5. Started by אמיר יצחקי,

    אהלן. יש לי סטים עם משחקים של הלף לייף 2 אבל השרתים כל הזמן עמוסים מדי ואי אפשר להוריד אז אני מחפש קישור שמאפשר הורדה של המשחקים רק לא דרך סטים ושה יהיה חוקי. שוקרם

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  6. Started by gabig12,

    איזה splinter cell כדאי לי לקנות 1 2 או 3? ותסבירו לי במה הם שונים או שכולם דומים?

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  7. Started by DShtraks,

    https://www.youtube.com/watch?v=6IZup2sPc7M תגידו מה אתם חושבים ואיך אפשר לשפר אם אפשר לייק וסאב (:

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  8. איזה מישחק יותר יפה maplestory vs mu מיצטער שפתחתי עוד סקר פשוט זה נושא מעניין מאוד אותי!

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  9. Started by djgur,

    מי ששיחק Carrier Command: Gaea Mission, איך הוא? הוא נראה קצת מזכיר את XCOM -Enemy Unknow

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  10. Started by sherlock1212,

    http://www.megagames.com/news/html/pc/ut2007firstdetails.shtml

    • 5 תגובות
    • 725 צפיות
  11. שלום, יש לי בעיה בזמן שאני מריץ את המשחק counter strike 1.6 ומנסה להתחבר לשרת המשחק יוצא לי ונפתח חלון שבו כתוב NET_Sendpacket error: WSAEINTR עשיתי מחקר וחיפשתי פיתרון אפשרי במשך כמה שעות טובות וניסיתי דרכים שונות לפתור את הבעיה..היא קוראת בעיקר לאנשים שמתחברים למשחקי רשת באמצעות ראוטר ורשת אל חוטית... מצאתי מספר פיתרונות שאנשים הציעו אבל אף אחד לא עזר.. אז חשבתי לעצמי שאולי בפורום הזה שמסתובבים בו כמה מהאנשים שהכי מבינים במחשבים בארץ אולי אתם תוכלו לעזור לי סוף סוף להבין איך אני יכול לפתור את הבעיה המעיקה הזאת!! אני חייב לציין שהיא קיימת במספר משחקים ולא רק בקאונטר סטרייק אבל הבעיה בעיקרון היא אותה בעיה. אשמח אם תוכלו לעזור לי תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  12. Started by shimon1,

    לא מזמן הייתה לי בעיה במחשב וDOOM3 נמחק לי ואיתו כל השמירות. מישהוא יכול לתת לי שמירה? , אני הייתי בשלב שבו אני מקבל ממשיהו את SOUL CUBE . תודה רבה SHIMON1

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  13. שלום, מה דעתכם על המשחקים NBA 2005 ו NHL 2005 ..בכללי היה שיפור רציני מהשנים שהיו והעם בכלל אתם אוהבים את המשחקים האלה ועם NHL2005 VS NBA2005 מי ינצח? תודה.

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  14. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    למישהו יש מישחקי פלאש להביא לי? משעמם לי אז למישהו יש מישחקי פלאש להביא לי?

  15. תאריך יציאה 15/08/2008 http://www.gametrailers.com/player/35828.html

    • 6 תגובות
    • 725 צפיות
  16. Started by alexrta,

    אני לוחץ על PLAY ONLINE והרשימת משחקים לא מופיעה!!! אני לוחץ על REFRESH וכלום לא קורה מה הבעייה? ואיך לפתור אותה?! הייתה לי את הבעייה הזאת כבר פעם והתקנה מחדש של המשחק פתרה אותה אבל הפעם גם זה לא עזר תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  17. Started by Dr. David,

    מבקש עזרה עבור בני בנוגע לאתר/שרת באנגלית ל MU בגרסאות חדשות (מעל 2.0) תודה מראש על העזרה

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  18. Started by yotam360,

    קניתי האף לייף 2 והCD KEY שלו לא טוב מה אני יכול לעשות???

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  19. Started by wooper,

    אחלה שיר כבר הגיע לקרוב למליון צפיות

  20. עזרה...אומרים לי שקיבלתי ROOF SCOP ו SIDE MORRORS ...ואומרים שזה באיזשהי חנות בשם BODY SHOP ואין לי מושג איפה זה .. מישהו יודע???

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  21. Started by snaidis,

    יש פה מישהו שמשחק WARROCK? איך המשחק? האם הוא שווה ניסיון? ואיזה עוד משחקים בסגנון אתם מכירים ומציעים לי לשחק בהם? (חוץ מ ET )

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  22. Started by bennnn,

    שלום לכולם! נתקעתי בשלב 3 במשחק פיר בחלק 2 של שלב 3 אני מדבר על פיר הרגיל (לא ההרחבה) יצאתי כזה החוצה מהדלת שהיה כתוב exit הרגתי את כל האוייבים שם ולא קורה כלום ואין לאן ללכת...... יכול להיות באג במשחק??? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  23. הכירו את המשחק הבלתי נשכח שמוכיח אחת ולתמיד כי רושם ראשוני עלול להיות מטעה מאוד בימים אלו די קשה למצוא משחקים שמצליחים להשאיר אתכם בפה פעור, וכזה בדיוק הוא Undertale, משחק אינדי מבית היוצר של אדם אחד בלבד – Toby Fox, שאם הייתי צריכה לתאר אותו בשתי מילים בלבד, הן היו "בלתי צפוי". למרות שמהפתיח של המשחק אתם עלולים לקבל את הרושם שמדובר בעוד משחק תפקידים, כזה עם סיפור סתמי, קרבות אקראיים ועליית רמות, תוך חמש דקות תגלו שאין טעם לנסות ולהדביק עליו תויות, הוא פשוט משחק בפני עצמו, שעושה דברים בלתי שגרתיים, ולכן מצליח להפתיע ולשמור על עניין לכל אורכו, ואפילו לאחר שתסיימו אותו. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7-%D7%94%D7%9B%D7%99-%…

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  24. אומרים לי להביא לנקודה מסומית 12 gunships אבל מה לעזאזל זה gunship ?!?! איזה חייל זה ? משהו יכל להסביר לי בדיוק איך ליצר אותו... (תמונה שלו אולי ? )

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  25. Started by mega1234,

    במיוחד מעניין אותי איזה שריון וכלי נשק אתם משתמשים כי אני עדיין לא מצאתי משהו יותר טוב מהציוד של הCRUSADER. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות

דיונים חדשים בפורומים