עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    אתמול (ב-2 לפנות בוקר) סיימתי* את המשחק ואני חייב לציין שזהו המחשק הכי מדהים שבו שיחקתי! אין בו שום אספקט שלא חשבו עליו, רואים את ההשקעה והמחשבה הרבה שהשקיעו בו והחברה עשתה פשוט עבודה מדהימה עם העלילה בכלל ועם הממשק בפרט! מדהים! מישהו יודע אולי מתי יוצא ההמשך? (לכל מי שסיים יכול לראות בבירור שיהיה המשך ;D) *הייתי מסיים אותו הרבה יותר מוקדם לולא עבדתי. ועוד שאלה: מה תיתן לי רמת קושי גבוהה יותר (HARD)? האם שווה לעבור אותו שוב ברמת קושי HARD? או שזה סתם מציק?

    • 21 תגובות
    • 3.3k צפיות
  2. Started by yoel12,

    שלום אשמח לדעת מדוע לדעתכם CS GO כל כך פופולארי?

    • 7 תגובות
    • 3.3k צפיות
  3. Started by n1kZ,

    איזה משחק זה mw3 לעומת Bo2... אז מי שלא יודע יש עוד מעט קאפ ב mw3 והתחלנו להתאמן :DGG

    • 24 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. Started by Partout,

    אני משתף את המשחק Sonic Riders הוא משחק טוב Mini Requirements Windows 2000/XP 1GHz Pentium III/AMD Processor 128MB RAM 64MB VRAM DirectX 3D Compatible Video Card 3GB Hard Disk Space 640x480 16 Bit (High Color) Display Windows 2000/XP 1.4GHz Pentium 4 256 MB RAM 640x480 24/32 Bit (True Color) Display Screenshots http://i.myegy.to/images/7c93741f37c5.800x600.jpeg http://i.myegy.to/images/f963a2bd25be.800x600.jpeg http://i.myegy.to/images/66186b77d03a.800x600.jpeg Download https://mega.co.nz/#!F04zQCiI!xn8n2GwK54yqT8awh83gJ3fmotqem3pIDZ4nZRazYD0

    • 0 תגובות
    • 3.3k צפיות
  5. Started by F430,

    נראה כמו משחק שהולך להיות ממש מהנה! קצת על המשחק,במשחק אתם תפתחו קריירה כאשר תתנהל באימיילים, לרוב את האימיליים תקבלו מרשתות חברתיות בדיוניות, במהלך המשחק השחקן יתקל במספר רב של מכוניות כגון Vipers,פורד וכו'. לכל המכוניות יהיה מנוע של F1,במכניות יהיו אביזרים שונים,חלקם משמשים להגנה וחלקם להתקפה, וכן תכונות שונות כמו האצה,מהירות, הסחף, אחיזה ויציבות. דגמים מיוחדים של מכוניות נוצרו על ידי ביזארי(המפתחת). יש גם גירסאות לסביבות עירוניות מוכרות כגון נהרות ב לוס אנג 'לס ומספר חלקים של לונדון. באזורים אלה המפות קצת שונו כדי שיהיה יותר מהנה. המפתחים עשו דבר מיוחד,האופי במשחק ישתנה בהתאם למירוץ או בהתאם לצוות. אתם תצתרכו להכין סגנון משלכם למירוץ, להגדיר כוח בקפיצ…

    • 25 תגובות
    • 3.3k צפיות
  6. Started by darking,

    שלום לכם, יש לי את המשחק NBA 2K10 במחשב. כשנכנסתי למשחק העלתי את ההגדרות עד למקסימום ורזולוציה 1680X1050. עשיתי את הבאנצ'מרק והמשחק רץ על 20 FPS ועולה בהדרגה בתוך כ-2 דקות ל-30 ונעצר. כך גם במשחקים עצמם שאני עושה מול המחשב, זה עובד ממש לאט אבל ממש לאט. הורדתי את ההגדרות עד ל-LOW ועדיין עובד לאט (יותר מהר ממקודם אבל עדיין לא סביר...). יש לי כרטיס מסך 4870 ומעבד E8400. יש לי 4 ג'יגה זיכרון. נקצר ונאמר שלחבר שלי יש את אותו המחשב בדיוק ועובד לו המשחק על 60-70FPS חלק לגמרי. מה לא בסדר? חוסר מקום במחשב? מקלדת ועכבר אלחוטיים (ב2K9 זה היווה בעיה באמת...)? משהו אחר? תודה מראש, מצפה לעזרה.

    • 9 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by dj_horse,

    לפי מה שאמרו הgta האחרון שיצא הוא יהיה גם האחרון בסידרת קותרי המשחק הזה ולא יושק משחק חדש בסידרה שלו. האם קיימת בכול זאת אפשרות לפי דיונים שראיתי כי יושק בכול זאת?

    • 40 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. אני מחפש מישחק ששחקתי בו לפני כ 25 שנה.המשחק היה נפוץ בחנויות למשחקי וידאו מסוג אלה שצריך להכניס אסימון לתוך מכונה גדולה ולשחק. על המכונה היה רובה דמה עוזי ועל המסך היתה כוונת והייתי צריך לירות בחיילים בתוך גונגל זכור לי שהיו ארבעה בתים/שלבים שהייתי צריך לעבור ורק פעם אחת הצלחתי להגיע לבית הרביעי. מישהו יודע איך קוראים למשחק הזה ?

    • 15 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. Started by gigabot,

    בגלל בעיות גרפיות שיניתי שם דברים על בליינד איך אני משנה לאנגלית בבקשה כמה שיותר מפורט

    • 1 תגובה
    • 3.3k צפיות
  10. המשחק אמור לצאת השנה ועדיין לא נקבע תאריך. המשחק יכיל דמויות מעניינות וסביבות מדהימות. נראה מאוד מסקרן,בעיקר הדמויות. ויש כבר דרישות מינימום (בהמשך למטה) http://www.gametrailers.com/player/30314.html מידע מאתר הבית http://www.aceteam.cl/ : Main features: * Fantastic visuals powered by the Source Engine * Engaging melee combat system * Incredible weapons * Deep storyline * Beautiful soundtrack Game requirements: Minimum: 1.7 GHz processor 512 MB RAM DirectX 8 compatible video card Windows 2000/XP/Vista נמשיך לעקוב

    • 35 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. Started by ofir667,

    במשימה של A NEW LIFE כתוב לי retrieve the microfilm מישהו יודע מה צריך לעשות? ואיפה זה נמצא? (מה שצריך לעשות)

    • 41 תגובות
    • 3.2k צפיות
  12. Started by matani122,

    אשמח אם תמליצו לי בבקשה על משחקי יריות נגד זומבים / מפלצות / רובוטים - לא משנה מה שהיה מאתגר ועם איכות יפה ולא משחק משנות ה 2000. * העדפה לגוף שלישי ולא ראשון למרות שמאוד אהבתי את L4D 1+2 ואת SANCTUM 2. לא אוהב את משחקי FAR CRY // BATTLEFIELD // COD .. ** שאלה קטנה - המשחקים האלו שאני מחפש נקראים FPS ? [ כי אני יודע ש FPS הם משחקי יריות אונליין ]. אז איך נקראים המשחקי יריות האלו שהם לא באונליין...

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. סתם אני רוצה לדעת כמה כל אחד התקדם, בינתיים אני כבר עשיתי את כל הקווסטים שקשורים ל Pennsula District, סיימתי את הקווסט של הכלא, החזרתי את המוח של ה Waterdevien Creature או משהו כזה ל Aribeth, ובדיוק אני בכניסה ל Begger's Nest, שיחקתי איזה 6-5 שעות ברצף, הייתי צריך לצאת מתישהו. ;D אני משחק Rough עם יכולות של Wizard, בשם Taejus Boujeric. בינתיים יש לי משהו בערך כמו 11000 נקודות ניסיון, 15-10 שעות משחק אני מעריך. ה Henchman שלי הוא האורק הלוחם, שכחתי איך קוראים לו, אבל הוא דיי חכם לאורק, בטח אתם יודעים על מי אני מדבר. ת'אמת, זה המשחק תפקידים הראשון שאני משחק בו, ובכלל לא ידעתי ואני גם לא יודע, אולי רק בכלליות מה זה D&D ומה זה חוקי המהדורה השלישית או דבר כזה, אבל המשח…

    • 28 תגובות
    • 3.2k צפיות
  14. Started by Globalization,

    לילה טוב, לאחרונה רכשתי CS GO ואני שם לב שהוא שונה ברמות מ - 1.6 שהייתי משחק בו לפני כמה שנים. אז איך אני משנה ניק? מה זה הטריידים הללו והנשקים היפים האלה שיש לכולם, איך אני משיג גם? סליחה על השאלות המפגרות האלה. ועוד שאלה קטנה... איך אני עושה דמו, הכוונה הפקודה הזאת ששומרת בתיקיה של המשחק ואז אני יכול דרך זה לצלם עם - Fraps ולעשות סרטון? תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 3.2k צפיות
  15. Started by dennis14,

    זוהי ההרחבה (שעומדת בפני עצמה) השנייה למשחק ה - FPS חסר המחשבה (נוסח SS) המעולה הזה. לינק - http://www.gamershell.com/download_21493.shtml תהנו ותתנו רשמים.

    • 35 תגובות
    • 3.2k צפיות
  16. תמליצו לי על איזה משחק איכותי וכמה שיותר כבד למחשב שלי! אני סתם רוצה לראות מה הוא שווה!! תודה

    • 12 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. יוצא לפיסי, XBOX360 ו-PS3 Just days after Game Informer revealed their cover story exclusive for Eidos' Batman: Arkham Asylum, here we have our first screens, and the words "totally badass" come to mind. The images confirm the game's "dark" and "gritty" feel, with an angry looking and ripped Batman pounding filthy thugs' faces in with his dirty bat-gloves. The game is said to feature a number of Batman's most notorious villains, and we can see at least two of them in these screens -- The Joker and an interesting choice, the less-popular -- but completely terrifying -- Killer Croc. The dude was born with a rare condition that made him look like a crocodile for Pete's sak…

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. מערכת הגנת הקבצים של חברת Denuvo מצליחה למנוע עד כה את פריצתו שת הכותר Lord of the Fallen וכנראה גם FIFA 15 לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%94%d7%92%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%90%d7%aa%d7%92%d7%a8%d7%aa-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%a8%d7%90/

    • 22 תגובות
    • 3.2k צפיות
  19. Started by urielka,

    באתר הרשמי: http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm כתוב שם שיש ביצועים כללים של 1 TERA FLOP רק כדי שתבינו המחשב על בדירוג 398 מבצע כ1004 GFLOPS(כTERAFLOP) והמחשב הזה מבוסס על 512 מעבדי APLHA: http://www.top500.org/sublist/System.php?id=6708

    • 36 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Started by Henz16,

    שלום לכולם, בפי מספר שאלות. לפני כשבוע החלטנו כמה חברים, לשחק את המשחק הנ"ל ברשת. (דרך ההימצ'י) כל עוד אנחנו משחקים 4 אנשים, הכל עובד בסדר. כשאנחנו מכניסים אדם חמישי הכל מסתבך, לאגים מטורפים. החלטנו לחפש פתרון, והפתרון שנקרא הכי טוב, הוא להשכיר שרת-משחק, לאכסן עליו את המשחק, וככה לפתור את הבעיה. ולשאלות, זה באמת יפתור את הבעיה? כמה זה צריך לעלות? על מה צריך לשים לב? יש לכם רעיון יותר טוב? פירסמתי את התרד במקום הנכון? אשמח לקבל כל טיפ בעיניין. תודה מראש, Henz.

    • 8 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. Started by amitey,

    מחפש משחקים בסגנון של RED ALERT אבל קצת יותר מתקדמים - יש למישהו המלצות?

    • 5 תגובות
    • 3.2k צפיות
  22. Started by musari,

    מי מבין 2 המשחקים Counter-Strike Source / Battlefield 2 יותר יצירתי ומהנה ? וכמה זמן ממוצע אתם יכולים לשבת על אחד מהם ביום וכן על מי ההיתם יושבים יותר לדעתי 2 המשחקים מצויינים אני נותן יותר ניקוד ל BF2 על החדשנות(דירוגים מפקד מטוסים טנקים וכו..) אבל מבחינת ביצועים (FPS/ שרתים יותר תמיכה בארץ) זה לטובת קונטר סטרייק הוא ממש ממש מושלם מבחינת איך שהוא רץ...

    • 38 תגובות
    • 3.2k צפיות
  23. אני מחפש משהו שאוכל לנצל מחשב מאוד חזק, כלומר רזולציה של 1900 על 1200, כרטיסי מסך חזקים (כמו 280GTX או 4870 במערך CF) וכו'. מחפש משחקים או אסטרטגיה, או קואסטים, או פעולה (FPS או אחרים). לא משחקי ספורט ולא סימולטורים (אפשרי מרוצי מכוניות) איזה משחקים יש לכם להציע לי שממש "יפילו אותי מן הכסא" גם מבחינת גרפיקה וגם מבחינת סאונד, ורצוי גם עלילה מרתקת ומעניינת ומשחקיות ככה שאהנה לשחק בהם שעות על גבי שעות ? תודה מראש!!

    • 32 תגובות
    • 3.2k צפיות
  24. אבל אני לא מבין למה כל כך קשה להרוג שם , זה נדמה כאילו אני מת תוך רגע ולהרוג אחרים אני צריך לרוקן מחסנית. אפשר לדעת מה הסוד שלכם? אפשר טיפים? כל כך קשה לעלות שם בדרגות... אני סה"כ דרגה 2 ועם הנשקים והתוספות הבסיסיים.

    • 14 תגובות
    • 3.2k צפיות
  25. Rage 2 היה אמור להיות מעין גרסת עולם פתוח מבריקה של Doom - אך בפועל לא כולם מתלהבים מהתוצר הסופי אשר זוכה לממוצעים נמוכים יותר מקודמו לכתבה

דיונים חדשים בפורומים