משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם בגירסת ה PC יש מספר סוגים של מכוניות ובגירסת ה XBOX יש תוספת של עוד סוגים יש מצב להוסיף לגרסת PC עוד סוגים (Need for Speed Underground 2) לדוגמה Peugeot 106
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
מישהו מכיר ויכול להמליץ לי על קווסטים, משהו בסגנון של "THE LONGEST JOURNEY" שיחקתי אותו לא מזמן (למעשה סיימתי אותו רק אתמול) ומאוד התרשמתי ממנו (למרות שזה משחק משנת 2000, אבל אני חושב שעלילה עמוקה ומעניינת מתעלה אלף מונים על גרפיקה לא משהו (בניגוד למשחקים היום)) קיצר אשמח לקבל עוד המלצות לקווסטים מעניינים
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
cd kay למשחק Joint Operations Typhoon Rising בקשה כנסו אני צריך את זה דחוף!!!
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק Halo, בקרוב אני הולך לקנות אותו, אז הורדתי את הדמו. זה מה שאני מקבל, וגם במחשב של אח שלי: " A problem occured initializing Direct3D. Hardware acceleration maybe disabled, may run DXDIAG " מערכת: 6800GT Forceware 71.24 DX9.0C
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
תערוכת המשחקים E3 תתקיים השנה בתאריך 11-13.7. 3 ימים של חגיגה אמיתית לכל מי שאוהב משחקים. האתר הרשמי של התערוכה: http://www.e3expo.com אמנם השנה, לעומת שנים קודמות, מדובר במתכונת מצומצמת אבל עדיין תעשיית המשחקים כולה מחכה בכליון עיניים לראות מה יוצג שם. מה דעתכם בנושא? מצאתי תגובה מעניינת של גולש אנונימי שמציגה את כל התקוות והציפיות מהתערוכה הזאת:
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שאני לוחץ על המשחק Dark Messiah of Might and Magic אז הוא פשוט לא עולה לא קורה כלום לחצתי על MM.EXE שזה מה שמפעיל ת'משחק וזה נמצא בתיקית המשחק ואין פשוט לא קורה כלום המחשב חושב שניה וזהו..
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
שמעו כרגע במשחק יצאתי מרכבת שהייתי בתוכה עם איש כלשהו ואז הרגתי כמה מפלצות וזה מראה לי להגיע לאיזה חדר בקרה שם והדבר היחיד שיש בחדר בקרה זה מחשב שצריך לרשום סיסמא כלשהיא כדי לפתו דלת מה עושים????
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
זה מירוצים ? מה בדיוק המטרה פה ?
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני כל הזמן בונה עיר גדולה ואני כל הזמן מגיע למצב של 60 מבוגרים ו300 ילדים והם לא הופכים למבוגרים...כך שאני בערך יכול ליצור קבוצת לוחמים אחת...יש משהו שאפשר לעשות או שככה המשחק?
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה עם the witcher 2 למרות שהורדתי את ההגדרות להכי נמוכות ואת הרזולוציה לממש ממש נמוכה, המשחק בלתי שחיק ועם קצב פריימים ממש ממש נמוך. וזה קורה רק כשמתחילים לשחק בתפריט עצמו אין בעיה. ניסיתי לעדכן ודיריברים הכי חדשים של הכרטיס מסך אבל זה לא עזר. לפי can you run it אני אמור להריץ את המשחק בצורה די טובה מאוד אבל אפילו על ההגדרות הכי נמוכות אי אפשר לשחק כי הFPS נמוך מדי, ועובר הרבה זמן מאז שאני מזיז את העכבר עד שהמשחק מגיב לתזוזה. המפרט: Intel® Core i3-2100 CPU @ 3.10GHz RAM: 2.1 GB GeForce GT 520 עם 2.7 GB זכרון RAM מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש! אלון
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
בעת הפעלת משחק מתקבלת ההודעה הבאה..מה זה אומר? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שמתם לב שבשניהם (המשח והסרט) לעיר הרדופה קוראים ראקון
-
- 8 תגובות
- 730 צפיות
-
-
כתבתי את העצומה כבר באנגלית בפורומים ואין לי כוח לתרגם אותה,כתבתי בפורום של סטים ושל alieware arena (ניסיתי גם ב FXP אבל כל הזמן מוחקים אותה ה@#$) הכותרת היא Bring red dead redemption on PC. I and a lot of PC gamers wish to play red dead redemption on PC but a lot of us don't have the money to buy PS3 nor Xbox so please take this serious. here is the petition link: http://www.change.org/petitions/rock-star-games-bring-red-dead-redemption-on-pc it is better to do this than do nothing, I don't know if it will work but if the petition will have many members so we maybe get something out of it after all. it's only few seconds to signup. Do you all remember the game "b…
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
קראתי איפהשהו(לא זוכר איפה) שהיה אמור להיות למשחק פסקול שינגן באמצע השלבים או משהו מישהו יודע מה שם הלהקה?
-
- 5 תגובות
- 730 צפיות
-
-
וכמו שהכותרת אומרת בירצוני לשחק במרוץ מרשים יפה ומאתגר(אבל לא יותר מידי) יש לי מחשב די חלש : P3 800 256 SDR G4 4200-128 DDR אני ממש אהבתי את אפשרות שיפור החלקים וההיתפתחות שהיתה בNFS 5,לא ממש אהבתי את הרעיון של NFS:HP כי זה רק מרוץ ותו לא זה נחמד אבל לא ליותר משבועיים ואני :"ראיתי שיחקתי ודי נהנתי " אני מעדיף מישחקים דיי חדשים ועם גרפיקה סבירה (מישהו ודאי אומר "אוף הלך הרעיון של NFS 1") אבל חלס דיבורים ויאלה למעשים מחכה לתגובותיכם המהוללות בתודה THE GYVER
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני לא מצליח [glow=yellow,2,300]לקחת את המכתב מהבית של הכפיל ולשלוח לALIX כדי שהיא תצא מהחנות ואוכל לקחת את התחפושת.[/glow] את החליל והחנית כבר יש לי.
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
הודתי בטעות בספרדית או משהו כזה איך אני מחליף?
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
מקורי כמובן שמור היטב כולל החוברות או מה שלא מקבלים איתו (אתם יכולים להבין שלא פתחתי אותו הרבה) בקושי שיחקו בו. אין לי דרישות ספציפיות לגבי המשחק שאני יחליף אותו תמורתו - תגידו, יראה מעניין, ניקח. או לחילפין למכור אותו למרות שהאופציה הראשונה עדיפה מבחינתי.
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3087042,00.html המקלדת שלי רטובה מהריר שנוזל לי...
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני לא יודע מה גורם לזה... ניסיתי לשנות דרייברים של כרטיס מסך (ATI 9700PRO, להכי חדשים, ואז החזרתי לגרסאות קודמות כדי לבדוק) אבל זה לא עזר... כל פעם שאני מנסה להפעיל את המשחק, עולה הקונסולה (כמו שיש גם בRTCW ET) עולה מסך אפור כזה, ואז נכבה המחשב! מה יכול לגרום לזה? ואיך אפשר לתקן? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי חברים, כשהרב נפגע (גם יש סימול מצב נזק בצאד שמאל למטה) כיצד מתקנים את הרכב ?! תודה.
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
-
אחד המשחקים שאשכרה לא נמאס אף פעם לשחק. מעדיף אותו על NFS בגלל הפשטות. מישהו יודע אם ביולי/אוגוסט השנה החברה תוציא משחק המשך כמנהגה בקודש? רק לא להתבלבל עם המשחק הזה: http://www.freak.org.il/sg_product~1203133~15~70.htm
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני בצ'פטר 2 אחרי שאני פורץ את ה EYE בדירה של החבר שלה. יש שם כזה עכביש שצלה את הקוף ואני לא יודע מה לעשות . איך להתקשר ל אובליביה?
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי תגידו אפשר לשחק במשחק GUILTY GEAR XX RELOAD ברשת? עם כן תביאו לי את התוכנה בבקשה.. ;D
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-


