עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by gtf,

    יש לי בעיה במשחק ואני צריך לגבות את השמירות. מישהוא יודע איפה השמירות צריכות להיות מהיכרות עם המשחק? אין שום קובץ או תיקייה שרשום עליה SAVE או משהו.

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  2. הייתי היום בחנות ארקדיה בדיזנגוף, וכל משחקי המחשב והסוני 2 וגם האקס בוקס שלהם הם בחצי מחיר !! אבל צריך לקנות אחד במחיר מלא ... :'( כל מי שחיפש סיבה ועזרה לקנות משחקים מקוריים... אני ועוד חבר קנינו קולין מקריי ראלי 5 + אנריל 2004 (בגירסת אספנים...)

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  3. סיבוב TOP16 - המשחק: eSr^BHmaster Vs. Acai סיבוב TOP16 - המשחק: eSr^HeNili Vs. qTp|TearAx סיבוב Semi Final - המשחק: PwEman Vs. PwBulugulu סיבוב Semi Final - המשחק eSr^BHmaster Vs. eSr^HeNili סיבוב Grand Final - המשחק: eSr^HeNili Vs. PwEman צפייה מהנה!

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  4. Started by avivlevy,

    קניתי את המשחק המלא לפני כמה ימים והוא פשוט חייה לא מפסיק לשחק בו!!! אבל בעשה שאין לי רזולוציה 1024*1280 מה לעשות????

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  5. Started by fitch,

    אהלן ! טוב הורדתי את הדמו של המישחק ואני בא להיכנס והוא לא ניכנס לי למישחק הוא רושם לי בעיה לא ידוע (unknown error) וזהו יש למישהו מושג איך מסדרים את זה?? תודה מראש....

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  6. המחשב עבר פרמוט והשמירות נמחקו מישהו יכול להביא לי את השמירות שלו ? אין לי כוח להתחיל מחדש די מבאס..

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות
  7. Started by dj_horse,

    שלום! התקנתי את המשחק ובסוף ההתקנה הוא מבקש ממני להתקין הגנה מסויימת על הדרייברים. זה הודעה שבאה מהמשחק,מה היא קשורה להורדה? מי אמר שהורדתי את המשחק בכלל? זאת שאלה שבאה עם יצרן המשחק שקשורה למשחק עצמו. המשחק דווקא עובד לא רע בכלל,זה לא ניראה שזה מעורר בעיות גרפיקה או משהו. מישהו יכול להגיד לי מה זה?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  8. Started by Alex89,

    ?

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  9. אז ככה חיפשתי קודים במלא אתרים ומצאתי רק ל-XBOX מה שאני צריך זה קודים למחשב (אולי תוכלו לעזור לי ??) הורדתי Trainer ולא הצלחתי להפעיל אותו (מה זה מקש Numpad ?)

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  10. מה שאני רוצה לדעת זה איך אני פותח משחק ב quake 3 שסוג המשחק הוא נגיד excessive או instagib, למי שלא מכיר יש את זה בשרתים באינטרנת, אלה סוגי משחק מיוחדים שלמשל כול הנשקים מהירים או יש מלחמה בקבוצות שצריך "להקפיא" את אנשי הקבוצה היריבה. איך אני מתחיל אצלי משחק נגיד excessive ב skirmish ? יש איזו פקודה בקונסול? נ.ב יש לי קובץ שהורדתי כשנכנסתי לexcessive וכך גם לשאר הסוגים תודה מראש לכול מי שמגיב וסליחה על השגיאות כתיב

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  11. תמונה אחת שווה אלף מילים.... (שלושת אלפים מתאים שמוני ותשע )כפול 200 חחח שנון שכמותי [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  12. Started by Asafalfa,

    טוב לכל החולים אז חזרתי שוב למשחק ביגלל השיעמום בחפשש ... בקיצור אז ככה אני עובד עכשיו על ASSASSIN HC ואני חייב חייב עזרה... יש לי 10 נקודות על ה SKILL שלא הכנסתי עדיין מהסיבה שאני לא יודע עדיין מה אני עושה אותה .... עכשיו יש כמה אסטרטגיות אז אחד זה לעשות SHADOW , Claw Mastery MAX , venom max ... עכשיו למה ! טוב בדרך כלל ההSHADOW משתמש באותו SKILL שאני משתמש ו MAX VENOM זה רעל ... פשוט הרעל בדרגה גבוה יכול להוריד הרבה... עכשיו אני חושב בעיקר על רמת HELL איך ליהיות כמה שיותר רחוק מהסכנה !... עכשיו כמובן שיש את ה BLOCKING max CLAW MASTER ופיניקס שיכול לתת עבודה לא רעה אבל אז זה אומר שאני צריך להילחם אחד מול השני בברמה כמו HELL יש הרבה יצורים שיש להם KNOCK BACK וקסמים כאלה…

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  13. Started by Galit17,

    אני לא יודעת מה צריך לעשות פה: זה החלק של הדבורים. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 733 צפיות
  14. Started by keren100,

    :s05: שלום לכולם מבקשת עזרה!! בהתקנת ultima8 ב XP הצלחתי לעשות התקנה ידנית דרך cmd במחשב אך נתקלתי בקוד בעייתי 286.333 של המשחק שקשור לקוד אבטחה כלשהו. ולפי ההוראות אני צריכה לסדר את הקבצים Autoexec.bat config.sys ואין לי מושג איך להמשיך. יצרתי אותם דרך cmd אבל אני מפחדת להרוס משהו במחשב ואני צריכה הדרכה הדף בו נעזרתי: http://www.wcnews.com/webmirrors/tech/gamefaq/ultima8.html תודה, קרן :hi: :hi:

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  15. טוב שמעו מי שרוצה לשחק היום ברשת תמישחק הזה שישאיר איסיקיו,דואר או מסנג'ר!!! תודה. age of empires 3

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  16. Started by overload,

    זה האמצע של פרק 7, יש שני טנקים ואני צריך להתקרב אליהם כדי לדווח על המיקום שלהם או משהו כזה, לא הצלחתי לעשות את זה, כל פעם שאני מגיע קרוב אני מקבל RPG מאלה שיורים על הטנקים מהגגות. הרגתי את כל (4) המחבלים שיש באזור הזה, וזה לא עזר לי אני עדיין לא יכל להתקרב לכיכר. מישהו יודע מה עושים ??? בעיה נוספת היא שהם שכחו לשים נקודת שמירה בשלב הזה, ובגלל זה צריך לשחק 20 דקות כדי להגיע לנקודה הזאת, וזה לא שלב קל כל כך. (אני צריך להגיע לכיכר שם בתמונה) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  17. Started by x-pac,

    מישהו יכול להביא לי רקע ואולי קישור... על City of Heroes

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  18. Started by Avivo,

    יש לי כמה שאולות לגבי הpsp: 1) אם אפשר פרטים כלליים על הנגן 2) האם יש הבדל בין הגרסה האמריקאית לאירופאית, ובמה ההבדל הזה מתבטא? 3) איזה פורמטים של סרטים הוא קורא? (divx;avi;xvid וכו') 4) שמעתי שפרצו את הגרסאות היותר ישנות של המכשיר (גרסה 1.5 ומטה), מה זה בעצם אומר? 5) אם יש אפשרות להוריד לזה משחקים (לכרטיס זיכרון נלווה או לצרוב איכשהו?) 6) איך הוא בתור נגן? (סרטים ווידאו) (: תודה מראש לכל העוזרים

  19. Started by ezx,

    עוד מישהו ניתקל בזה יש למישהו מושג מזה?? תודה לכול העונים

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  20. Started by YoniDahan,

    שלום חברים, יש פה שחקני PARAGON? מי שלא מכיר את המשחק (וחבל שכך), מדובר במשחק MOBA. אחד המשחקים הטובים שיצא לי לשחק, האמת משחק ה-MOBA היחיד שאני משחק באופן קבוע. אני אישית משחק במשחק מאז 2016 שהוא הוצע בתשלום ל-BETA מוקדמת. אני יכול לומר שהמשחק עבר המון תהפוכות מאז שיצא והשתפר מקצה לקצה באופן קבוע כמעט כל חודש! היום המשחק ב-BETA פתוחה ככה שכל אחד יכול להוריד ולשחק בו. מי ששיחק במשחק בעבר הרחוק יותר ונטש אותו כי הוא לא היה מאוזן, אני יכול לומר לו שהמשחק מאוזן באופן כמעט מושלם. כמובן שהבעיה היחידה במשחק..למען האמת בכל משחק MOBA, שחייב שיהיה שיתוף פעולה מושלם בין חברי הקבוצה! ולצערי לפעמים אתה "נופל" על כמה חבר'ה שאין להם מ…

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  21. Started by ruff stuff,

    יש לי שאלה יש לי את טקן 4 והנורית האדומה של הבקר דולקת כל הזמן אבל אין רטט ואני לא מצליח ליסגור את המצב למצב רגיל זה אמור להיות ככה?

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  22. Started by LazyBoy,

    Enjoy.

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  23. היי! אני וחבר טוב מארגנים אירוע של צפייה בלייב בתחרות הDota 2 international בבר בתל אביב. יש מלא אירועים כאלה בחו"ל וחשבנו שיהיה גם נחמד שיהיו כמה בארץ. פרטים נוספים לגבי האירוע בפייסבוק: http://www.facebook.com/events/398464970190334/ זה יהיה אירוע גדול ובמידה והוא יצליח כנראה שנעשה אירועים דומים גם בהמשך. מקווה לראות אתכם שם

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  24. אני מנסה לעקוב אחרי המדריך הזה: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Efficient_Leveling אבל אני לא מצליח לקבל +5. (אפילו לא אחד) מישהו יכול להסביר לי בפשטות איך הרעיון הזה עובד? (אם זה משנה אני משחק MAGE)

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  25. Started by Born2Kill,

    http://www.metacafe.co.il/watch/461711/battle_field_2_yea_right/ lol!!!!! :lol:

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות

דיונים חדשים בפורומים