עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. חבל שלא הראו GAME PLAY באף אחד מהמשחקים אבל בכל זאת זה יותר ממה שידענו קודם הטריילר של X-MEN ניראה טוב (סוף סוף RAVEN מראים משהו) הם אמרו שבשבועות הקרובים הם יראו עוד דברים על המשחק http://www.gametrailers.com/player/44928.html גם ה FEAR 2 ניראה טוב אבל זה דיי סרטון שמבוסס על הדמו עם כמה תוספות יפות, הסוף מאוד טוב http://www.gametrailers.com/player/44953.html עוד טריילר ל RED FACTION http://www.gametrailers.com/player/44936.html ולסיום RED ALERT 3 http://www.gametrailers.com/player/44934.html עוד לא הוסיפו באתר את הפרק המלא רק את הסרטונים החשובים :'(

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  2. Started by carbon1,

    מה דעתכם על המשחק flat out2?

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  3. Started by zoloboy,

    לעזאזל יש אפשרות left right steering אני לא מצליח לזוז שמאלה איך מכוונים את הדבר הזה

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  4. אחרי שאני עושה login המשחק נכנס ישר לשרת, וזה לוקח איזה 5 דקות,בזמן הזה אי אפשר לעשות כלום וזה מראה כאילו המחשב תקוע ואז שזה מסיים זה נכנס לאיזה שרת שהוא רוצה. יש דרך לבטל את זה?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  5. Started by eyalha,

    שאלתי פה בעבר את השאלה ולא קיבלתי מענה. האם מישהו יודע למה במשחק הספציפי הזה גיים פד לא עובד? (רק בזה, גיים פד של לוג'יטק) מישהו ניסה לשחק במשחק הזה עם בקר שהוא לא מקלדת? ועוד שאלה, אחרי שמגיעים למקום 1 בעולם.. זהו :-[ ? כי הטורנירים הכי קשים זה של 16 הראשונים וזה כבר קל..)

    • 8 תגובות
    • 735 צפיות
  6. Started by amit_flame,

    שלום האם משהוא יודע אם יהיו דיסקים צרובים ל Gamecube ? ואם כן אז מתי? תודה, עמית

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  7. עדכנתי את הBF 2 דרך האינטרנט והתקנתי את ה SPECIAL FORCES ועכשיו שאני מנסה להפעיל את המשחק (ספיישל פורסס) הוא לא עובד לי ומראה גם את הבעיה הבאה: וגם BF הרגיל כותב את אותה הבעיה... נ.ב - איך אני מבטל את ה REFRESHOCK הזה(יש לי LCD..)?? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  8. היה פעם משחק כזה עם פינגווין שכשלוצים ל רווח הגוף שלו מתארך ויש שם מכונית מטוס וכול מיני. אני זוכר שהוא היה בצבע כתום-אדום כזה. משחק ישן מאוד משהו למחשב 386. יוו אם מישהו מוצא על זה מידע או לינק הוא תותחחחח!!

  9. CC רץ דווקא טוב אצלי ב 7800GT כפול ליבה ושני ג'יגה זיכרון

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  10. Started by dante123,

    שלום חברה אני יודע שעשו הסבה מה360 ורציתי לדעת האם המשחק יכול לעבוד גם על XP עם DX9? תודה.

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  11. Started by TimoTy,

    טוב אני לא זוכר הרבה אבל אני מחפש משחק של מרוצי מכוניות על שלט ואני מחפש גם משחק שבו אתה מרכיב נשקם על מכוניות ופשוט עורך קרבות נגד מכוניות אחרות...... תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  12. Started by gn,

    http://www.siz.co.il/my.php?i=qy2zmhmfji2g.png בבקשה תעזרו לי אני רוצה לדעת מה לעשות!!!

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות
  13. Started by UnderZiC,

    סוף סוף CooLi Zombies חוזרים לפעולה! כרגע אין לוח זמנים אז זה יעלה די ברנדומליות כמובן שאם יאהבו את הסדרה הזאת יותר מאחרות היא תעלה הרבה מקווה שתהנו! SUB & LIKE & COMMENT ! :DDD

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  14. Started by se7en,

    ?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  15. Started by naoriko,

    מאיפה אני יכול להשיג את המשחק הישן עם השועל הקטן FOX?? זה ממש נוסטלגיה בשבילי.. תודה לכל המגיבים!

    • 9 תגובות
    • 734 צפיות
  16. Started by id3232,

    1)אני רוצה לדעת בבקשה איך אני ממלא חיים באמצע משימה בGRAW 2-??? 2)ומדוע לפעמים יש לי לוחמים שהם בצד שלי שאני לא מצליח להזיז אותם?? בבקשה עזרה דחופה תודה

    • 5 תגובות
    • 734 צפיות
  17. לא מתחבר למשתמש ב BATTLEFIELD 2 למה זה יכול להיות? מי שיודע ואם הוא יכול עז שיעזור לי בבקשה :-[

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  18. http://www.allcdkey.com/ נראה מאוד רציני, הזמנתי שם חודשיים ל warcraft.

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  19. Started by Paradise,

    יש איזושהיא קהילה רצינית בארץ של DOTA 2?

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  20. חבר הביא לי על דיסק Marine Sharpshooter בקובץ WinRAR לחצתי עליו הוא מבקש ממני קוד ניסיתי את כל הקודים שרשום שם ואף אחד מהם לא טוב מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד את הקוד או שיש דרך לעבור את זה זה השם של הקובץ (אם זה יעזור) marine.sharpshooter.german_for_www.goldesel.to אני לא יודע אם זה מקורי אבל יש עטיפה והכל יש מצב שהוא פגום

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  21. Started by dante123,

    היי חברה אני טענתי את המשחק לנקודה מסוימת, התחלתי לשחק אבל האויבים תקועים במקום (כל הNPCs). זה מוזר כי זה לא קרה לי עד הנקודה המסוימת שאני נמצא בה. אם אני לא טועה, היו כמה תלונות בעבר על הבעיה הזאת, אבל חיפשתי ולא מצאתי. אם למישהו יש פתרון\ יכול להפנות אותי לת'רד עם הפתרון אני אודה לו מאוד עריכה: בדר''כ כשאני טוען יש הערה שאומרת Node: Graph (something) is out of date. Rebuilding אם זה עוזר

    • 8 תגובות
    • 734 צפיות
  22. Started by IRTrogdor,

    CtlAltDefeat vs SG╪YuvalShot Battle Report שלום וברוכים הבאים לעוד באטל רפורט! הפעם המשחקים הם של הגמר החודשי לחודש נובמבר של NOM. המשחקים הם בין CtlAltDefeat ל- YuvalShot. המפה הראשונה שהם משחקים בה היא MLG Shakuras Plateau המפה הזאת מאופיינת בהתרחבות קלה לפרוטוס עם רמפה מעט רחבה. מה שנותן לזרג בד"כ לקחת התרחבות קלה ושלישי שבד"כ צריך להילחם עליו. במפה הזו יש 2 אפשרויות להתחיל בהם, אווירי קרוב ובאלכסון. במפה הזו יש מספר 2 מקומות מקובלים לבסיס השלישי. האחד, מתחת לבסיס הראשון, שאליו נוטים להתרחב כשיש צבא פחות נייד. והשני, שנמצא בהתרחבות הטבעית השניה באותו צד של המפה. שני השחקנים פותחים בצורה סטנדרטית, יובל (YuvalShot) פותח בהתרחבות מהירה עם פורג'. קונטרול (CtlAltDefe…

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  23. Started by StreetRacer,

    NEED FOR SPEED חדש?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  24. Started by shtr_asaf,

    אני משחק בהאלו,עכשיו אני לפעמים רוצה להיות הוסט של משחק,הכל טוב ויפה ואני עושה את זה ,אבל איך אני מתאים למשל את הרכבים? כי לי מאוד חשוב רכבים ויש מפות שאני משחק בהם שפעם יש בהם קצת רכבים ופעם הם מפוצצים... אז איך אני משנה את זה? כי אין לי שום אפשרות לשנות את הכלים במפה,לפחות שאני לא מוצא.. עזרו לי!!!!!

  25. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס' 32 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה הענינים, גברים! יש לנו פרק חדש בשבילכם והוא מלא הפתעות: יוגי צריך ויטמינים, ינאי כבר על ריטלין ולוני מוקף ארגזים… (כמו שאומרים – “אם ההר לא בא למוחמד – אז מוחמד צריך לעבור דירה..”) איפה היינו? אה כן, יש לנו פרק שווה בשבילכם היום: יוגי חוזר לעבר עם מכונת (הפופקורן) הזמן הקטנה שלו וחווה מחדש את Saint Row 2. יש לנו סקירת מאזין על קרייסיס 2. המון חדשות חמות וטריות (MW3, Dead Island, Assasin’s Creed Revelations ועוד…) וידאו השבוע (ביוני למדי), פינת הפליקצ’ארט, שאלה שבועית חדשה והמון שאלות מאזינים (חלקן מו…

דיונים חדשים בפורומים