עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by levran007,

    אני לא יכול לבנות בסימס 2 ! מה אני יכול לעשות כדי להתגבר על הבאג הזה ?

  2. ואיפה אפשר לדעת את זה

    • 9 תגובות
    • 736 צפיות
  3. Started by solidus,

    אם כן אני רוצה לשחק. ואם אתם superfuckin1337motherfuckers אל תטרחו. ניסיתי בICCUP אבל יש מלא לאגים ולמצוא משחק זה סיפור מהתחת וכנל בבטלנט. אז חשבתי שנתחבר דרך האמאצ'י ונשחק. תשאירו פה הודעה אם אתם מעוניינים, אבל אתם יכולים להשיג ישר דרך מירק - על quakenet והניק הוא s0li- (המקף בסוף השם) אייסי - 463833350

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  4. Started by Meir787,

    האם יומר HALO 2 למחשב ? אם כן, יש תאריך/שמועות ? תודה לעוזרים ;D

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  5. חבר הביא לי אותו, לא יודע מה הולך שם, ניסיתי להתקין עם סידיקי והכל. המשחק פשוט לא עולה, פשוט שלוחצים על קיצור הדרך יש מעין מסך פלאש לבן לרבע שנייה וזהו, וזה חוזר על עצמו הלוך ושוב. ניסיתי להוריד קראק לא עזר. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש עם פאץ' לא עזר. אפילו הלכתי לרגיסטרי ומחקתי את כל הקשור ל timeshift שזה אגב הפתרון למשחקים אחרים רבים שלא עובדים. כלום לא עוזר, נואש!.

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  6. Started by zmir,

    שלום לכולם כרגע קיבלתי מייל שהתקבלתי לבטא של hellgate london ואני מוריד את המשחק עוד מישהוא קיבל הזמנה? אני מקווה שהמחשב שלי יעמוד בזה (לפחות את הדרישות הראשוניות יש לי). אם יש בפורום עוד אנשים שקיבלו הזמנה אז אוליי נוכל לשחק יחד

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  7. Started by poltergeits,

    היי קודם כל איני מתכוון ל- ZERO HOUR , אלא למשחק הרגיל והמקורי עכשיו לפי מה ששמתי לב יש שתי אופציות האחת : משחק רשת פנימית כשבה מגדירים יחד עם עוד משתתפים על יוצר משחק וכל אחד רושם את האיי פי של היוצר השנייה : משחק גלובלי שאין לי בו כל כך מושג ( אני מניח שזה משחק שמבוסס על שרת של המשחק מהחברה EA ) אני ישמח אם ייצרו איתי קשר ו/או ייתנו הסבר

  8. Started by IlanF,

    בזמן האחרון התחילו לי זמני טעינה (loading) ארוכים מאוד (של חצי שעה-שעה למשימה) בפעם שעברה שהתקנתי את המשחק (call of duty 2) - בערך לפני חצי שנה, הטעינה לקחה בקושי 5 דקות. עכשיו התקנתי שוב את המשחק ועד שהוא טוען משימה אפשר להשתגע (במחשב לא שונה כלום ואתמול ניקיתי אותו מאבק, אז זה לא בגלל שאני צריך להוסיף RAM או להחליף כרטיס מסך. התוכנות היחידות שפועלות ברקע הם avast ו- zone alarm ) יש משהו אחר שמשפיע על המחשב?

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  9. Started by omerha,

    שלום יש לי את המשחק ( המקורי ) והא מקרטע לי . אני מריץ אותו על P4 2.6@3.2C ABIT IC7-E 512 DUAL DDR ו GE FORCE 3 TI 200@250 450@500 של GAINWORD CREATIVE AUDIOGY 2 ZS השאלה עם הכרטיס מסך עד כדי כך עוצר אותי ואם יש מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  10. Started by Rhx,

    שלום,דוד שלי ביקש ממני להביא לו משחקי נוסטלגיה ישנים בשביל הבן שלו,כמו אלאדין,דום וכו'. יש אתר שעדיין אפשר להוריד ממנו את המשחקים האלה?

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  11. Started by uzixsi,

    נגיד הורדתי משחק ב-ntsc ל-ps2 יש אפשרות להמיר את זה איכשהוא שיהיה אפשר לשחק בזה?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  12. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    חיפשתי חיפשתי ומצאתי רק טרינרים והשמועות אמרו לי שיש צ'יטים למשחק. אז למי שיש צ'יטים למשחק המבדר הזה, אני מודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  13. Started by stingeR-,

    אז היום נכנסתי לNFSC סתם בשביל לעצב מכונית FORD GT.. אחרי שסיימתי באתי לשחק ופתאום שמתי לב ל"ארטיפקטים" שבתמונה, מתברר שהם מופיעים אך ורק עם הFORG GT(בכל המכוניות האחרות הכל פיקס) וזה ממש לא כתוצאה מהאוברקלוק כי גם ניסיתי את זה בסטוק. למישהו יש מושג מה הבעיה כאן? אני משתמש בדרייברים 97.28 שעד עכשיו לא עשו לי שום בעיות... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  14. Started by ארקדי גאיידמק,

    אני מצטער שאני פותח תרד על זה. כל מי שרוצה לשחק נגדי און ליין שישלח לי הודעה בפרטי

  15. Started by Tzion,

    חבר שלי התקין NFS אנדרגרוונד וכשהוא מנסה להפעיל את המשחק זה אומר שהתוכנית צריכה להסגר יש לו כרטיס מסך ATI READON 7200 אז אמרתי לו בטח להוריד דרייברים יותר חדשים. מישהו יכול לתת לי בבקשה קישור לדרייברים האלה לוינדוס XP? ומה דעתכם הבעיה? תודה

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  16. היי, אני יודע שהוא חופשי להורדה ולכן זה לא WARZ... אשמח לעזרה, אור.

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  17. Started by liav12,

    איך שאני מפעיל את המוד יחד עם המשחק זה עושה Loading וברגע שזה מסיים את הטעינה הוא פשוט יוצא החוצה מהמשחק ולא אומר מדוע... יש למישהו מושג איך פותרים את זה?...שמעתי שזה מוד ממש יפה ואני מת לנסות.. תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות
  18. איפה הימים שלכל משחק היה shareware ???

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  19. Started by STRENGTH,

    אני מנסה להתקין את המשחק הזה כבר שעה ויש לי את ההדעה הזאת בבקשה תעזרו לי ניסיתי הכל :'( :'( :'( :'( :'( :'(

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  20. Started by xlSnaK,

    אני מתקין מתקין והכי בסוף יש לי שגיעה.... מה זה?

    • 4 תגובות
    • 735 צפיות
  21. Started by danield51,

    עד כמה דמויות אפשר לשחק בו זמנית בdungeon siege2 לי יש 4 דמויות אבל ראיתי ביוטיוב שיש 6 דמויות... מישהו יכול להסביר לי את העניין?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  22. Started by xeloco,

    הורדתי את המישחק הוא עולה לי הכול טוהב ויפה אני מתחיל לשחק וכל 5 דק הוא יוצא לי מי המישחק ורושם לי pokapoka79.exe has encountered a problem and needs to cloce...... איך אני יכול ליפתור את הבעיה ???? ??? ??? ??? ???תודה מראש!!!

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  23. הבנתי כבר את הקונספט של המשחק, אבל השאלה שלי, מה הקטע שאני תפסתי שליטה ב-race day (dominate) וגם ניצחתי.. קיבלתי כסף והכל. וכשאני עושה quit race day ועובר ליום מירוצים אחר. אז בפעם אחרת שאני חוזר לאותו יום מירוצים, זה כאילו מתחיל מחדש, כאילו שאני לא ניצחתי. מה הקטע אפשר לקבל הסבר?

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  24. Started by xlSnaK,

    איך שומרים בFLAT OUT ULTIMATE CARNGAE ? בהתחלה לא עשיתי תמשתמש LIVE או משו כזה..והמשכתי לשחק..ולא הייתה בשום מקום אפשרות שמירה אז כשיצאתי מהמשחק זה לא שמר כלום =\

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  25. Started by yosi90,

    שלום, לאחרונה התקנתי את המשחק mafia 2 על המחשב שלי והוא עושה לי ריבועים כאלה.. , זה המפרט שלי בקצרה: מעבד: core to duo e6600 כרטיס מסך: ati radeon x1950 xt זיכרון 2gb וזהו פחות או יותר. הנה תמונה של הבעיה: http://www.*צונזר*/codes.php?i=wgqem2mm3uzm.jpg אם אתם שמים לב הבעיה היא שזה עושה לי צל כזה, ריבועים.. נסיתי להוריד תהגדרות על low ואפילו זה לא עוזר. בבקשה ממכם תעזרו לי, תודה מראש ויום טוב אני לא מבין למה אי אפשר לעלות תמונה כאן באתר? אין אוכל להראות לכם את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 735 צפיות

דיונים חדשים בפורומים