משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אין ספק שהמשחקים של ימיינו מתחילים לראות מדי יום יותר אמיתיים, אם מסתכלים 15 שנה אחורה, רואים איזה התקדמות עבר עולם המשחקים אין ספק שהמשחק הכי יפה היום הוא CRYSIS הוא נראה פשוט מדהים, וזה גורם לחשוב איפה עולם המשחקים יהיה בעוד 15 שנה, אז הנה תמונה ליד תמונה, מצד ימין תמונה מהמשחק, ומצד שמאל תמונה אמיתית
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום לכולם... אח שלי קנה לפני כמה ימים את המשחק ובימים באחרונים הוא לא מצליח להיתחבר לשרת של המשחק... מישהו יודע על איזה בעיה שקיימת בימים האחרונים ? יש מישהו שקנה את המשחק ומצליח להיתחבר ?
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! רציתי לדע כדאי לשחק ב- Elder Scrolls III: Bloodmoon צריך את חבילת ההרחבה שיצאה לפני זה? או רק את המשחק המקורי הראשון? נ.ב עשו אחלה שידרוג לפורומים תודה מראש לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
או שאין צורך להתקין כלום מעבר למשחק ? ואם כן מאיפה אני מוריד אותו. תודה.
-
- 13 תגובות
- 737 צפיות
-
-
ראיתי תמונות של המשחק והוא נראה קטלני מתי הוא הולך לצאת האתר www.darkwatch.com
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אהלן, אני משתמש בסטים, והתקנתי אותו על כונן ה SSD שלי, עכשיו הכונן מתחיל להתמלאות ויש משחקים שאני לא יכול להתקין עליו, אז חיפשתי ומצאתי את שיטת ה mklink בכדי לחסוך במקום. עשיתי הכל כמו שצריך ונוצרה התיקייה המכוונת, אבל כשאני מתחיל את המשחק דרך סטים הוא נותן את ההערה "the game is currently unavailable please try again later" יש למישהו פתרון? ד"א, Windows 7 ultimate 64bit תודה!
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
היי.. ראיתי שיצאה גרסת פורט למשחק האדיר הזה לאייפד.. היא עולה 80 שקלים.. אני מתלבט אם לקנות או לא אז אשמח לשמוע לדעתכם.. אם יש מישהו שיצא לו לשחק בגירסה הזו..
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
זה המשחק של דרגון בול החדש משחק פצצה לפני 10 דקות סיימתי אותו. ד"א למחפשי הגרפיקה זה לא זה, המשחק הוא לgba אב לאחלה משחק ממש כיף אני נהנתי מאוד מי שיחק פה ?
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
ייצא פאטץ' חדש, כמה תיקונים קלים, במיוחד לאלה שיש להם בעיית זיכרון במשחק, נוסף לכם מד שימוש ב-COH במאפיינים>גרפיקה. אין לי קישור להורדת הפאטץ' כי כנראה לא מודעים על פאטץ' קטן שכזה או שיודיעו בהמשך, אם מישהו מצא קישור אחלן. אם לא אפשר להוריד דרך הכניסה למולטיפלייר בקלי קלות.
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אחלה משחק, באמת, אחלה דבר. יש לי כמה דברים שאני לא כל כך אוהב לעומת הקודם, אבל עדיין - משחק משובח. ובכל זאת... המשחק הזה פשוט מפגר! המפרט שלי הוא כלהלן: AMD +3000 512 GeiL DDR 400Mhz Radeon 9800p 128mb עוד משהו חשוב יש? אני מדליק תמשחק - בא לשחק, בסבבה... אבל יש לי פאקינג 10FPS!! יש לי ה-כ-ל על low חוץ מהים והאנטיאנלייסינג שהם על high. המחשב שלי אמור להריץ את זה סבבה על הגרפיקה הכי טובה - והוא מריץ את זה על גרפיקה נמוכה עם 10FPS!! עם כל הכבוד לעולמות הענקיים של המשחק הזה, HL2 רץ לי על 90-100FPS, וCSS רץ על 70-80... (בCSS ההגדרות יותר גבוהות) ואל תגידו לי שההשוואה לא נכונה, כי גם B&W2 הוא תומך ATI... יש לי דרייבר של 5.9, יחסית חדש. מה רע? סעמק. >< אשמח אם תעזרו ל…
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
האם מישהו יכול לעזור למצוא אותו? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
תנו לי תוכנה שיתופית טובה .כלומר שאפשר להוריד ממנה משחקים רבים . (אימיול ,אקזה אני כבר מכיר) משהו אחר
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
כמה אני יכול לדרוש על בקר רוטט מקורי וכרטיס זיכרון 8 מגה מקוריים חדשים לפלייסטיישן 2??
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
משחק מדהים!!! גרפיקה פצצה אחת הטובות שראיתי בייחוד במשחקי ספורט, שליטה מצויינת, תזוזה טבעית יחסית(לא רובוטית) משחק מאוד קליל,מהנה.. מומלץ בחום! http://www.gamespot.com/pc/sports/virtuatennis3/index.html
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות בוקס עכשיו רציתי לדעת כמה דברים.. 1.מה עדיף מאמריקה או אירופה? 2.האם זה משנה מאיפה הבוקס ברגע שיש צ'יפ? 3.איזה צ'יפ הכי טוב היום? מתרת הבוקס זה לא רק לשחק במשחקים של הבוקס (גם אבל לא רק) אלה גם להפוך אותו לDVDIVX ולאמולטור לקונסולות ישנות (N64 , SNES) אז מה אני צריך בשביל שאני יוכל לעשות את זה אם יש מישהו שמוכר אני מעוניין לקנות כל מי שיכול לעזור או שמוכר בבקשה לפנות אלי לאיסיקיו 991111 או להגיב פה תודה מראש על התשובות
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
צירפתי תמונה מישו יודע מזה עושה??? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
מחפש מדריף/מדריכה (בתשלום) למודינג או machinima על גבי Sims2, HL 2 או UT. meir.shahar.at.gmail.com
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
לא פתחתי את זה בראשי כי הוא כבר הגיע ל- 90 עמודים ואז מי מסתכל בכלל על שאלות שם. אני צריך לינק להורדת המודים אני מחפש במיוחד את זה של ה- co-op להורדה מאתר של צריך להרשם אליו! אם משהו בבקשה יוכל אולי להעלות לי את ה- co-op שהוא הוריד כבר לאיזה אתר אינטרנט שאני יורד ממנו בקשה אני מבקש מאד אני צריך את זה דחוף. תודה.
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
שלום רב, קניתי מחשב חדש E8400 עם כרטיס מסך 9800GT. הייתי מעוניין לבדוק את הביצועים שלו. אשמח לקבל המלצות למשחקים כבדים ושואבי גרפיקה לבדיקתו (מרוץ, פעולה וכו') תודה
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
ניתן להריץ את כל המשחקים של PC רגיל על מחשבי אפל אם מותקנת שם מערכת הפעלה של WINDOWS???
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
איפה בדיוק נמצאת התיקיה של השמירות במשחק אני מחפש ולא מוצא צריך תגובות תודה!!
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
איפה אני מוצא את הכוורת של הכחולים? נתקעתי ואני צריך את הכחולים אבל הם לא יוצאים לי כי אין לי את הכוורת. עריכה: אני מדבר על המשחק הראשון כמובן.
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
אחרי כמה דקות במשחק המשחק יוצא לי ואומר שהמשחק לא מגיב או הפסיק לעבוד. יש לי VISTA ultimate black edition 32BIT, וניסיתי להפעיל כמנהל.. ניסיתי להתקין מחדש לפי הדרישות מערכת אני עובר אותם, גם את המומלצות.. חג שמח, טל.
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
כי אני אולי הולך לקנות אותו ואני רוצה לדעת... ד"א חלק זה 35FPS במקום רגיל...
-
- 10 תגובות
- 736 צפיות
-


