עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Bashash,

    הוא מתקן את הבעיות סאונד שהיו ב-1.2 ומוסיף עוד כמה טאצ'ים וטיקונים קטנים. http://games.softpedia.com/get/Patch/Call-of-Duty-5-World-at-War-Patch.shtml http://www.gamershell.com/download_40660.shtml http://extreme.planetcallofduty.gamespy.com/codww/full/Patch1.3/CoDWaW-1.2-1.3-PatchSetup.exe http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=3428&id=18087

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  2. Started by davidcohen,

    היי יש לי שאלה לגבי הדו שיח במשחק הדברים שאני עונה משנים את מה שיקרה במשחק ? ואם יש ויש, אז איזה כן ואיזה לא

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  3. גם הסוף "הטוב" וגם הסוף "הרע" לא ממש מסתדרים... וגם בלי קשר לסופים, בדרך גם הפסיקו לעשות קשר בין הפרקים. בהתחלה זה עובד טוב - ברור איך הגעת מהכלא לביוב ומשם לחנות וכו' - אבל לאחר מכן כבר ממש לא ברור איך אתה מגיע ממקום למקום ומה הקשר...

  4. Started by dan83,

    שלום לכולם, יש לי בעיה בהפעלת pro evolution soccer 2010 אני מתקין את המשחק משנה לקראק והמשחק נתקע על הכוכבים בהתחלה בצד שמאל למסך. ניסיתי הרבה קראקים , מחקתי והתקנתי שוב וכלום לא עוזר להפעלת המשחק. יש לציין שאני עובד עם windows7 32 bit מה הסיבה ?

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  5. Started by ofirhadad,

    האם משחקים מחו"ל יעבדו בPS2 ? ידוע לי שיש משחקים בפורמט DVD .האם זה שייך .או רק בסרטים? בתודה.

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  6. כן כן... אני יודע שזה ישמע אידיוטי. אבל ממש בהתחלה של המשחק, אני לא מצליח לפתוח את הדלת איפה שיש שני חיילים מתים ויש קצת מדורות קטנות ששורפות אותי... מה לעשות ? כשאני עומד מול הדלת ניסיתי ללחוץ על כל הכפתורים האפשריים, בדקתי גם בכפתורי המשחק, ואין אני לא מצליח לפתוח אותה. ניסיתי לטפס על הקירות.. להילחם נגד הדלת עם הסכין... אני נואש... ככה אני בחיים לא אמצא את הנסיכה.. והיא תמות..... וזה ישב על המצפון לכל החיים שלי עריכה: מצאתי את הפיתרון.. ודרך אגב המשחק הזה ממש מגניב !! מי שרוצה יש מדריך לכל המשחק הזה באנגלית שעוזר לעבור את השלבים: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/prince_of_persia_sot_c.txt

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  7. Started by shefi,

    מישהו יודעה Battlefield 2 עובד אם Windows® XP 64-Bit Edition

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  8. שלום רכשתי את העכבר G5 , ואם מישהו שיחק בו משקים כג' Crysis האם הלחצים של + - והצדדי יכולים לשמש פעולות במשחק , כי נסתי ולא הצלחתי . תודה

    • 8 תגובות
    • 741 צפיות
  9. Started by Lost Spirit,

    אתר המשחק - http://campus-game.com/ http://pc.ign.com/objects/951/951328.html http://www.gamespot.com/pc/adventure/campus/index.html התחלתי לשחק וכבר בהתחלה אינני מצליח לפתור קווסט ראשון, כנראה הראש שלי לא מתאים לזה. בכל מקרה, אני לא רוצה לרדת מזה כי המשחק מאוד מעניין, מעניין אותי לדעת אם יש כאלה שגם משחקים בזה, ואם כן אם יוכלו לעזור לי בקווסט הראשון - למצוא את התיק האבוד [או את פדרו :-X]. ולא, אין FAQ בgamefaqs ולא מצאתי פיתרונות בשום מקום אחר. תודה לכל עוזר.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  10. טוב הפעם זה טריילר אמיתי ולא בדיחה ל1 באפריל: http://www.gamespot.com/pc/strategy/stalinvsmartians/video/6207699?tag=gumballs;title;1 אני חייב לציין שזה הטריילר הכי תמוה שיצא לי לראות בחיים שלי. נראה לי שכמה מפתחי משחקים רוסים שתו יותר מדי וודקה זולה

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  11. תקוע בשלב הראשון של S.T.A.L.K.E.R מה עושים? עם האיש השמן http://www.gamespot.com/features/6167656/p-2.html Money And Supplies

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  12. למישהו זה קרה? הורדתי עוד גרסה של המשחק וגם שם זה עושה לי את זה

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  13. Started by SyndromE,

    v1.2 טוב שהם נזכרו... עובד סבבה, סתם חשבתי אולי זה מעניין מישהו...

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  14. Started by QuAKeR_996,

    טוב אז ככה. (XOD תכין את עצמך ... ) לפני שבוע בערך XOD פתח תרד על המשחק RICHARD BURNS RALLY. אחרי שקראתי תגובות כמו "למי שאין הגה המשחק הזה לא מומלץ , מפני שהוא גורם לתיסכול וזעם רב בשימוש במקלדת. בכל מקרה יש לי רק תלונה אחת לגבי המשחק וזה המספר הדל יחסית של המכוניות בהן ניתן להתחרות." החלטתי לרשום את זה "איזה שטויות אתם מדברים! אני אוכל את כולכם עם מקלדת! פשוט צריך למתן קצת את המהירות ולשלוט בטכניקות שמלמדים באימונים וזהו! משחק ענק מכל הבחינות. חבל רק שאין הרבה מסלולים כמו CMR" לא התכוונתי להתנשא ב "אני אוכל את כולכם עם מקלדת! " זה יצא ככה... פשוט רציתי להבהיר שגם עם מקלדת אפשר להנות מאוד ממשחק איכותי כזה. אחרי זה XOD רשם לי "מעניין, ניסית את הadvance…

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  15. Started by shai11,

    מישהו יכול להסביר מה עושים במשימה הזאותי? השם שלה montebourg למי שמכיר צריך לאבטח אתה הכיביש אבל אני לא מצליח לעבור אותה וגם לא מבין את ההסבר שנותנים ...משהו יכול בטובו להסביר לי שלב שלב תודה מראש

  16. אם ה-KANE מוסיפה רק כמה דמויות וכמה שלבים, איך זה שהגרסה הזאת שוקלת פי 5 מהגרסה הרגילה??

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  17. Started by :nba:,

    מי רוצה משחק רשת בnba מי שרוצה שיביא לי את הip שלו

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  18. אני נכנס למשחק וזה נתקע לי פשוט!! עכשיו הייתה לי בעיה בגרפיקה של המשחק יש לי כרטיס מסך 7600 g force בכל אופן ... לאחר שאני שמתי פאץ' כדי שלא תהיה את הבעיה הזאת ... זה מה שקרא ... http://img413.imageshack.us/img413/8666/46824823lf1.jpg http://img249.imageshack.us/img249/7853/56285394xn0.jpg מה אני עושה ? עכשיו הכרטיס מסך של הלוח אם נהפך להיות ברירת מחדל... מה אני אמור לעשות עכשיו חוץ מלעשות ריסטרט כי זה יחזור על עצמו ברגע שאני אפעיל את המשחק .

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  19. Started by Kenny,

    היי , ראיתי בכמה מקומות שקיים המוד למשחק באינטרנט . רציתי לדעת אם מישהו כבר ניסה אותו? או יכול לתת לי מידע עליו ואיך להוריד את המוד הזה. נשמע ממש כיף לשחק את GTA3 נגד אנשים אחרים. נ.ב : האתר הזה יכול לעזור http://www.gta3mta.tk

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  20. Started by Mustang,

    CM0102 יעבוד לי על מעבד ליבה כפולה? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  21. בוואלב מודים שהתקלה המוזרה שפקדה את החנות שלהם לפני כשבוע, בה משתמשים קיבלו גישה לחשבונותיהן של משתמשים אחרים, נבעה כתוצאה ממתקפת מניעת שירות אם אתם מבקרים באדיקות בפלטפורמת ה-Steam הנודעת של וואלב, סביר להניח ששמתם לב או שמעתם על מקרה מאוד מוזר אשר התרחש ב-25 בדצמבר – במסגרתו משתמשים מחוברים התחילו לראות את פרטי החשבון של משתמשים אחרים, רנדומליים וזרים להם. התקלה תוקנה באופן די מהיר ובחברה הכריזו כי היה מדובר בבעיה לא קריטית של מערכת זכרון המטמון (Cache) בפלטפורמה. כעת, אחרי כמה ימים בהם משתמשים רבים המשיכו לכעוס ולתהות אודות אותה תקלה שהייתה עשויה לחשוף את פרטי החשבון האישיים שלהם לגולשים אחרים, אנשי Steam שיחררו סוף כל סוף הכרזה משמעותית ומפורטת יותר, ובה הם …

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    למישהו יש מושג כמה לוקח המישחק Enter the matrix וכמה דיסקים במדויק. וכמה הוא לוקח אחרי התקנה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  23. Started by Vidati,

    לא מזמן סייתי את המשחקים NFS:MW ו POP:WW אבל לא שמעתי אם יש המשך למשחקים האלו...

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות
  24. Started by Atlon-Xp,

    כול מידע יעזור לי תודה

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  25. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%97%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%a1%d7%9e%d7%99-%d7%a2%d7%a0%d7%a7-%d7%91%d7%a6%d7%95%d7%95%d7%aa%d7%90-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9e%d7%a6%d7%98/

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות

דיונים חדשים בפורומים