עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Yamabushi,

    hitman: contracts לשחק אותו על הפרטים הגרפים הכי גבוהים (ועם רזולוציות גבוהות כמו שאפשר היום) + המשחקיות האדירה שלו. חוויה!

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  2. אין לי במה לשחק עכשיו אז התקנתי כמה משחקים ישנים כמו IGI אבל אי אפשר כמעט ולשק אם 30 fps בדקתי בtitan quest וזה מוציא בלי בעיות 40 על גרפיקה גבוה אז אני יודע שזה לא בעית חומרה ולא תוכנה אז השאלה שלי היא איך אפשר לבטל את הגבלת ה fps במשחק.

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  3. Started by Shadowman,

    כשאני נכנס למשחק אי אפשר לשנות את האפשרות של ה renderer!!! הוא עומד קבוע על Direct3d, ובמשחק כל הגרפיקה מבולגנת! יש למישהו מושג????

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  4. Started by GodOfGames,

    סרטון יפה מאוד בן 6 דקות http://video.google.com/videoplay?docid=3880060080821549243&q=crysis

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  5. Started by dj_horse,

    האם קיימים אנשים שהתקינו את המשחק וניתקלו בשגיאה כלשהיא?

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  6. Started by pain_killer12,

    שמעתי שmanhunt2 יצא בקיץ 2007. איך אני מחכה כבר למשחק הזה, תוכלו להביא אולי ידיעות או טריילרים? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  7. וגם כשאני מפעיל אותו הוא רוצה לעשות לי עידכון ומוריד איזה קובץ גדול לגירסה 1.4 נדמה לי,האם להוריד או שזה מיותר ?

  8. Started by aero,

    אפשר קצת פרטים על החבילת הרחבה ומתי היא יוצאת בארץ? עכשיו זה הולך להיות אותו מחיר בתשלום החודשי? או שהם רוצים לעשות עלינו עוד כסף בנוסף שהרסו לנו את החיים?

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  9. עדכנתי הכל ולא עזר נסיתי כמה דברים שחברה אמרו כאן גם לא עזר. שאני נכנס למשחק אז כמה שניות לפני שהוא זורק אותי יש הודעה. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 747 צפיות
  10. Started by oldskool,

    האם המפרט הבא יריץ את המשחק בצורה חלקה על ההגדרות המקסימליות? לוח - gigabyte P35-DS3L מעבד - Core2Duo E6750 @ 2.66GHz זיכרון - Corsair 4GB 800Mhz כ.מסך - Palit Geforce 8800gt 512mb ספק - Enermax Liberty 400W זה ממש חשוב לי מקווה שתעזרו

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  11. Started by iftah1,

    מה אני עושה שוולצ'ר מפיל דברים? אני מנסה לירות על הדברים קורים אבל אני לא מספיק והם נופלים. שמישהו יעזור לי!! בקשהההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!

  12. היי אני כבר לא מבין למה אני לא יכול להפעיל משחק חדש לאחר כל התקנה של המשחק, אני מצליח להפעיל רק את ההתחלה וברגע שאני בוחר דרגת קושי זה פשוט לא ממשיך , מה קורא עם זה, מתי שהיה לי NVIDID7600GT לא קרה לי זאת ועכשיו עם HD4850 יש את זה. רוני

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  13. Started by ben_amitai,

    מאז 4X4screamer לא מצאתי משחק ג'יפים איכותי וסקרימר כבר זקן, מישהו מכיר משחק ג'יפים חדש בסגנון?

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  14. Started by J0n1,

    היי. אני מחפש אתר שיגיד לי אם אני מסוגל להריץ על המחשב שלי את היטמן blood&money אני מכיר את System Requirements Lab אבל אין שם את המשחק הזה, מישהו מכיר עוד אתר? תודה

  15. Started by tolan,

    לאחר שההתקנה מגיעה ל- 100% , ההתקנה נכשלת ואני מקבל כל מיני הודעות בסגנון: " faild to cache package c:\windows\installer\9112f.msi" יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה ? בתודה מראש לכל המסייעים

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  16. Started by yotam360,

    האם ל-PSP יש אזורים כמו שיש ל-PS2??? כלומר אם אני קונה PS2 מארצות הברית ואני קונה משחק מהארץ, המשחק לא יעבוד. נראה לי שהאזור שלנו שלנו זה PAL או משהו כזה... אז אפשר??? ושאלה שניה: האם אפשר לקנות סרטים ל-PSP?? תודה לכל העונים ;D :

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  17. Started by Galit17,

    איזה עצבים הוא מקרטע לי שאני שמה על מקסימום כולל רזולוציה 1600X900 הוא מקרטע כשאני מפעליה את vertical sink אני מפעילה אותו כי כש vertical sink לא עובד אז המשחק זז כזה עם ריצודים. זה המחשב שלי: e6600 8800640 4 giga ram

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  18. המשחק השאפתני הבא של Ubisoft מתקרב למועד ההשקה ונראה טוב יותר ויותר עם כל מידע חדש שמגיע אלינו לכתבה

  19. Started by Rob Halford,

    מצאתי את הלינק בפורום אחד באינטרנט, יצאו 12מפות חדשות, לא רישמיות למשחק השחקן היחיד. המפות שוקלות 80מגה, מקווה שהם טובות. את המפות ניתן להוריד מפה: http://fear.fragland.net/index.htm

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  20. Started by mrraz,

    אני כבר באמצע וזה אחד המשחקים היותר טובים שיצאו השנה

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  21. Started by sahar bl,

    יש לי בעיה עם counter strike 1.6. שאני נכנס למשחק קודם כל אני מפעיל תוכנה לסרברים ואז נכנס למשחק עצמו. אני לוחץ על FIND SERVERS ואז על ADD SERVERS רושם סרבר ולוחץ על OK וזה לא מוסיף לי תסרבר, לא עושה שום שינוי, מה אפשר לעשות? תודה רבה מאוד למי שיזור לי, סהר :-[

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  22. Started by dan9,

    לפני מספר ימים עשיתי את מה שהיתי אמור לעשות עוד ממזמן.... לסיים פעם אחת ולתמיד את המשחק המהולל ומשובח FAR CRY לפני בואו של של ההמשך כמובן.. בכל פעם ופעם שניסיתי לשחק במשחק המחשב שהיה לי לא היה מספיק חזק בשביל להריץ אותו עם כל האופציות והפילטרים ומשחק כזה שווה להנות מכולו ולא לטעום כמה אחוזים ממנו! לאומת זו אחי סיים אותו עוד בזמנו (עוד באותה תקופה שP4 וFX5200/ATI9600 היו להיט ) היום לא חסר לי מפרט חזק... ואפילו גם המחשבים הפחות חזקים יריצו אות בלי שום בעיות.... איזו גרפיקה נכון יש את קריסיס ואת COD4 והם באמת שייכים לליגה אחרת של ימינו (בגרפיקה בכל אופן) אבל!!! זה משחק בן 4 וקצת והוא שם בכיס הקטן משחקים אחרים של היום בלי לדבר בכלל.... ממש יצירת פאר!!! עולם אחר …

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  23. Started by dani007,

    ראית שהוא דורש מעבד 4 ליבות? וזה לא היה באתר הרשמי... זה נכון בכלל? אם זה נכון אז מה זה אומר אם יש לי 2 ליבות מה ההבדלים בהרצה שלהם? את המשחק במקום שמישהו יריץ אם אותם דרישות כמו שלי רק עם 4 ליבות היו הבדלי תוצאות של ממש? ולי יש E8500 HD 4870 4RAM תודה לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  24. למי שיש או שיכול להעביר לי בכל דרך שלא תיהיה את המשחק הנ"ל, אני אודה לו מאד מאד מאד מאד מאד אבל מאד מאד המשחק הזה מומלץ בחום!!! הסיפוק שניתן לי ממנו הוא על גבול המיני!! בבקשה אם תוכלו לעזור לי בתודה מראש נדב תמם

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  25. ניסיתי להתקין את Riddick (גירסת דיסקים) ובדיסק הרביעי עלתה הודעה GAME HAS CRASHED CO YOU WANT TO CREATE A CRASHLOG לחצתי לא וזה יצא מההתקנה ניסיתי להתקין מחדש ובדיסק הרביעי עוד פעם עלתה ההודעה GAME HAS CRASHED CO YOU WANT TO CREATE A CRASHLOG הפעם לחצתי כן וההודעה הזאת עלתה

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות

דיונים חדשים בפורומים