עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הארור נקרא והוא: feild to create directory d:\counter-stike-sourse (לפי מה שנקרא לי זה ) שכאשר מריצים את המשחק הוא אמור ליצור איזה תיקיה בכונן D עכשיו אצלי כונן D זה סידירום לכן הוא לא יכול ליצור שם את התיקיה...(רק השארה לא בטוח) יש דרך לבקש ממנו ליצור את התיקיה בכונן אחר? (כאילו זה פשוט רץ אוטומטית איך שאני התחלתי את המשחק לראשונה ). יודעים איך לפתור את הבעיה אולי? תודה אנשים...

    • 8 תגובות
    • 748 צפיות
  2. Started by Judas Iscariot,

    שוחרר טריילר חדש באיכות גבוהה, כולל צילומי in game: http://www.fileshack.com/file.x/9369/Team+Fortress+2+Trailer תגובה שלי לטריילר: ואוו! זה גאוני! זה גאוני! גאוני!!!

  3. יש לי win2k , לאחר שסיימתי להתקין את gta3 , אני מנסה להפעיל אותו והוא אומר לי שGta3.exe ביצע שגיאה וסגר את gta3 . מה יכולה להיות הבעיה ? נ.ב אותו התקנה רצה חלק במחשב של אחי הקטן שיש לו xp ...

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  4. יש לי שני מחשבים מחוברים בראוטר 1. האם אפשר לשחק בשניהם בו זמנית על אותו חשבון? 2. אם לא האם אפשר לשחק בו זמנית משני חשבונות שונים?

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  5. Started by HoT-DoG,

    היי אחים שלי כמו שכתבתי למישהו יש מושג אם יהיה איזה המשך נחמד למשחק השולט הזה?? יש את כל הדרעק הזה RIENFORCED וMEGA אני מדבר על משהו רציני אז תגיבו! ביי

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  6. בצד אתם יכולים לראות את המפרט החדש שלי ועכשיו אני רוצה סוף סוף לשחק באיזה משהו.. כמובן הכרטיס מסך עדיין קצת מגביל לכן את GTA הגם ככה בעייתי אני שומר לכרטיס מסך חדש, במה כדאי לשחק בנתיים? אני אוהב משחקי אסטרטגיה , יריות , מרוצים..

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  7. Started by redti,

    שלום לכולם היום הורדתי את הPATCH -XMP לUNREAL2 כדי לשחק באינטרנט את המשחק....... כל פעם שאני מפעיל את ההתקנה זה אומר לי שאני צריך את ה-PLAY DISC [יש לי מקורי(אם יש משהו מיוחד שלא לעניין בפומבי, אז בפרטי)* ]וניסיתי להכניס את שני הדיסקים וזה עושה את אותו הודעה כל הזמן!

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  8. Started by kill_b7,

    למה רוב הזמן השירות של steam "עסוק" ועמוס מדי בשביל לתת שירות לי(אני מניח שלרבים אחרים גם)? יש דרך כלשהי לשפר את המצב?

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  9. Started by Bessmertniy,

    אז ככה המשחק painkiller אפשר למצוא באתרי חיפוש של ביטורנת(bittorent) ואולי בעוד מקומות אבל לא חיפשתי... המשחק 3dshooter שנראה מעולה!!!! משחק בסגנון סריוס סם... הרבה מפלצות בלי הרבה חשיבה הרבה דם וגרפיקה מדהימה...!!! אצלי הוא רץ לא רע בשביל כרטיס מסך מעפן כמו שלו( כמובן שלא היה חלק ((( אבל הלך..) באמת שאחלה משחק (זה כמובן דמו...ליקד(מודלף) ) אולי נוכל לעשות איזה משחק מולטיפלייר אם עוד אנשים יורידו... ;D ;D

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  10. Started by zoyaniv,

    שלום אני בעיר השנייה במשימה שאני צריך לחסל את הנהג שנהיה סוכן משטרה אני לא מצליח להרוג אותו כל פעם אני רק נוגע בו וכל המשטרה מחסלת אותי

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  11. Started by marlboro,

    http://www.vgames.co.il/news_article.aspx?NewsID=13733

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  12. Started by ag43,

    קניתי LOGITECH RUMBLE II CORDLESS ובינתיים אני מנסה אותו על POP3. רציתי לדעת האם עדיף להשתמש בבקר השמאלי הרגיל או ב"כובע" השמאלי? וסתם המלצות לשימוש מהנה.

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  13. Release Date: 2/17/2009 Platforms:PC only Publisher: Stardock Developer: Gas Powered Games Gamesite: http://www.demigodthegame.com/ Genres: Real-Time, Strategy לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/37650.html

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  14. Started by FearThis,

    אם אני מוריד\קונה סרט ולא יודע איך הוא אני נכנס ל www.imdb.com. לאן אני נכנס כשאני מוריד\קונה משחק ולא יודע איך הוא ? תודה. FearThis

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  15. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-interplay-%d7%91%d7%a9%d7%a7/

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  16. הורדתי את משחק הסנוקר cue-real pool אבל שאני מתחיל לשחק הוא רושם את ההודעה הבאה ואני ל מצליח ל"ברוח" ממנה.. מזה?!

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מישהו יכול להביא לי את ה Patch החדש של C&C:GENERALS? (1.6).

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  18. שלום, קודם כל אני רוצה להגיד שזה מישחק מדהים באמת מישחק על רמה. אכשיו השאלה:הגעתי לשלב 5, ואני תקוע באיזהוא מקום שבדיוק בא דרקון גדול מעופף מהשמים ואני לא יודע מה לעשות אני לא מצליח להרוג אותו לא יודע מה צריך לעשות,דרך אגב זה שלב 5 עם האישה החמודה הזאתי. תודה

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  19. Started by pazer005,

    הגעתי במשחק ל-80 אחוז ורמה 66 וסיימתי שם את כל המשימות. איך סוגרים את המשחק?

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  20. Started by Black_Citadel,

    http://wow-isr.tk

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  21. יש לי (שוב, זה בגלל אחותי !) את הSIMS 2 המקורי במחשב. וכרטיס מסך GF4MX 440. המשחק לא מצליח לפעול על מהירויות שעון רגילות (400, 275 1.5V) יש תקיעות של 15 שניות כל 20 שניות במשחק. ניסיתי לשחק עם המתחים של הAGP הרבה, זה לא עזר. בסוף הצלחתי להפעיל אותו עם 270 ליבה ו 375 זיכרון - 1.5V . אני יודע שזה לא ממש משנה עם כרטיס כזה אבל בכל זאת זה ממש מעצבן אותי שהכרטיס בדאון קלוק. מישהו יודע למה? (בכל המשחקים האחרים אין בעיות) ואני משתמש בNO CD CRACK , כי אין לי קוח להכניס את הדיסק כל דקה בשביל אחותי, זה יכל להשפיע על המשחק?

    • 8 תגובות
    • 748 צפיות
  22. Started by zolder,

    או שהיום יוצא רק ל-XBOX360 ?

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  23. Started by RayZ,

    בערך כל מי ששיחק במשחק, חווה תקיעות של שבריר שניה שמופיעות מידי פעם, במיוחד בהתחלה, ונעלמות עם הזמן אבל עדיין מעצבנות פה ושם. במשחק ישנו באג, שגורם לחלק מהמחשבים שמריצים את המשחק לתקוע אותו כל הזמן ולהוריד מחווית המשחק. EA Games הוציאה בעקבות התופעה פאטץ' שאמור לתקן את הבעיה, ויתחילו מעכשיו לייבא לחנויות עותקים שהבאג בהם מתוקן. http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeedmostwanted/downloads.html ניתן להוריד אותו מכאן. ** לא עובד על משחק הדמו, למי שעדיין לא קנה את המלא.

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  24. כנראה שיקח לא מעט זמן עד המשחק הבא בסדרה (כמה חודשים לפחות אני מעריך) אז אילו משחקי התגנבות עם שילוב של פעולה אתם מכירים? משהו מומלץ?

דיונים חדשים בפורומים