משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
הארור נקרא והוא: feild to create directory d:\counter-stike-sourse (לפי מה שנקרא לי זה ) שכאשר מריצים את המשחק הוא אמור ליצור איזה תיקיה בכונן D עכשיו אצלי כונן D זה סידירום לכן הוא לא יכול ליצור שם את התיקיה...(רק השארה לא בטוח) יש דרך לבקש ממנו ליצור את התיקיה בכונן אחר? (כאילו זה פשוט רץ אוטומטית איך שאני התחלתי את המשחק לראשונה ). יודעים איך לפתור את הבעיה אולי? תודה אנשים...
-
- 8 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שוחרר טריילר חדש באיכות גבוהה, כולל צילומי in game: http://www.fileshack.com/file.x/9369/Team+Fortress+2+Trailer תגובה שלי לטריילר: ואוו! זה גאוני! זה גאוני! גאוני!!!
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
יש לי win2k , לאחר שסיימתי להתקין את gta3 , אני מנסה להפעיל אותו והוא אומר לי שGta3.exe ביצע שגיאה וסגר את gta3 . מה יכולה להיות הבעיה ? נ.ב אותו התקנה רצה חלק במחשב של אחי הקטן שיש לו xp ...
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים מחוברים בראוטר 1. האם אפשר לשחק בשניהם בו זמנית על אותו חשבון? 2. אם לא האם אפשר לשחק בו זמנית משני חשבונות שונים?
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
-
-
היי אחים שלי כמו שכתבתי למישהו יש מושג אם יהיה איזה המשך נחמד למשחק השולט הזה?? יש את כל הדרעק הזה RIENFORCED וMEGA אני מדבר על משהו רציני אז תגיבו! ביי
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
בצד אתם יכולים לראות את המפרט החדש שלי ועכשיו אני רוצה סוף סוף לשחק באיזה משהו.. כמובן הכרטיס מסך עדיין קצת מגביל לכן את GTA הגם ככה בעייתי אני שומר לכרטיס מסך חדש, במה כדאי לשחק בנתיים? אני אוהב משחקי אסטרטגיה , יריות , מרוצים..
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום לכולם היום הורדתי את הPATCH -XMP לUNREAL2 כדי לשחק באינטרנט את המשחק....... כל פעם שאני מפעיל את ההתקנה זה אומר לי שאני צריך את ה-PLAY DISC [יש לי מקורי(אם יש משהו מיוחד שלא לעניין בפומבי, אז בפרטי)* ]וניסיתי להכניס את שני הדיסקים וזה עושה את אותו הודעה כל הזמן!
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
למה רוב הזמן השירות של steam "עסוק" ועמוס מדי בשביל לתת שירות לי(אני מניח שלרבים אחרים גם)? יש דרך כלשהי לשפר את המצב?
-
- 6 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אז ככה המשחק painkiller אפשר למצוא באתרי חיפוש של ביטורנת(bittorent) ואולי בעוד מקומות אבל לא חיפשתי... המשחק 3dshooter שנראה מעולה!!!! משחק בסגנון סריוס סם... הרבה מפלצות בלי הרבה חשיבה הרבה דם וגרפיקה מדהימה...!!! אצלי הוא רץ לא רע בשביל כרטיס מסך מעפן כמו שלו( כמובן שלא היה חלק ((( אבל הלך..) באמת שאחלה משחק (זה כמובן דמו...ליקד(מודלף) ) אולי נוכל לעשות איזה משחק מולטיפלייר אם עוד אנשים יורידו... ;D ;D
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום אני בעיר השנייה במשימה שאני צריך לחסל את הנהג שנהיה סוכן משטרה אני לא מצליח להרוג אותו כל פעם אני רק נוגע בו וכל המשטרה מחסלת אותי
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
http://www.vgames.co.il/news_article.aspx?NewsID=13733
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
קניתי LOGITECH RUMBLE II CORDLESS ובינתיים אני מנסה אותו על POP3. רציתי לדעת האם עדיף להשתמש בבקר השמאלי הרגיל או ב"כובע" השמאלי? וסתם המלצות לשימוש מהנה.
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
-
-
Release Date: 2/17/2009 Platforms:PC only Publisher: Stardock Developer: Gas Powered Games Gamesite: http://www.demigodthegame.com/ Genres: Real-Time, Strategy לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/37650.html
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אם אני מוריד\קונה סרט ולא יודע איך הוא אני נכנס ל www.imdb.com. לאן אני נכנס כשאני מוריד\קונה משחק ולא יודע איך הוא ? תודה. FearThis
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-interplay-%d7%91%d7%a9%d7%a7/
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
הורדתי את משחק הסנוקר cue-real pool אבל שאני מתחיל לשחק הוא רושם את ההודעה הבאה ואני ל מצליח ל"ברוח" ממנה.. מזה?!
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי את ה Patch החדש של C&C:GENERALS? (1.6).
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום, קודם כל אני רוצה להגיד שזה מישחק מדהים באמת מישחק על רמה. אכשיו השאלה:הגעתי לשלב 5, ואני תקוע באיזהוא מקום שבדיוק בא דרקון גדול מעופף מהשמים ואני לא יודע מה לעשות אני לא מצליח להרוג אותו לא יודע מה צריך לעשות,דרך אגב זה שלב 5 עם האישה החמודה הזאתי. תודה
-
- 5 תגובות
- 748 צפיות
-
-
הגעתי במשחק ל-80 אחוז ורמה 66 וסיימתי שם את כל המשימות. איך סוגרים את המשחק?
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
-
יש לי (שוב, זה בגלל אחותי !) את הSIMS 2 המקורי במחשב. וכרטיס מסך GF4MX 440. המשחק לא מצליח לפעול על מהירויות שעון רגילות (400, 275 1.5V) יש תקיעות של 15 שניות כל 20 שניות במשחק. ניסיתי לשחק עם המתחים של הAGP הרבה, זה לא עזר. בסוף הצלחתי להפעיל אותו עם 270 ליבה ו 375 זיכרון - 1.5V . אני יודע שזה לא ממש משנה עם כרטיס כזה אבל בכל זאת זה ממש מעצבן אותי שהכרטיס בדאון קלוק. מישהו יודע למה? (בכל המשחקים האחרים אין בעיות) ואני משתמש בNO CD CRACK , כי אין לי קוח להכניס את הדיסק כל דקה בשביל אחותי, זה יכל להשפיע על המשחק?
-
- 8 תגובות
- 748 צפיות
-
-
-
בערך כל מי ששיחק במשחק, חווה תקיעות של שבריר שניה שמופיעות מידי פעם, במיוחד בהתחלה, ונעלמות עם הזמן אבל עדיין מעצבנות פה ושם. במשחק ישנו באג, שגורם לחלק מהמחשבים שמריצים את המשחק לתקוע אותו כל הזמן ולהוריד מחווית המשחק. EA Games הוציאה בעקבות התופעה פאטץ' שאמור לתקן את הבעיה, ויתחילו מעכשיו לייבא לחנויות עותקים שהבאג בהם מתוקן. http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeedmostwanted/downloads.html ניתן להוריד אותו מכאן. ** לא עובד על משחק הדמו, למי שעדיין לא קנה את המלא.
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
כנראה שיקח לא מעט זמן עד המשחק הבא בסדרה (כמה חודשים לפחות אני מעריך) אז אילו משחקי התגנבות עם שילוב של פעולה אתם מכירים? משהו מומלץ?
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-


