משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את הפיפא 2007 ובסיום ההתקנה הייתה הודעה על הירשמות לאיזה שירות כלשהו אז אני לא נרשמתי. עכשיו אני רוצה לשחק במשחקי ONLINE אבל אני לא מצליח כי רשום שאני צריך להרשם לחשבון של EA SPORTS. איך עושים את זה ואיך אני יוכל סוף סוף לשחק ברשת? תודה
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
בואו נעשה משחק מידי פעם (: אני מנהל שרתים ישראלים.
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
הורדתי הירוס 3 (heroes 3) וכל פעם שאני מריץ את המשחק אני מקבל תדו"ח שגיאות הזה ומיד אחריו הודעת שגיאה הזאת: כבר ניסיתי להוריד ממקורות אחרים ובכל פעם הייתה אותה בעיה... איך אני פותר את זה?? תודה!
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום אני משחק ברשת עם אח שלי ב C&C Generals Zero:Hour ואני כל פעם בוחר שלב עם ים והכל ואין לי אפשרות לבנות ספינות או משהו דומה... האם זה הגיוני שבמשחקי ה Genrals אין ספינות...? הרי בכניסה של Zero:Hour רואה סוג של Destoyer |: תודה מראש,עידן.
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
שאני בא להפעיל את המשחק Blazing Angels Squadrons of WWII זה אומר לי שגיאה שהיישום x3daudio1_0.dll לא נמצא שאלתי היא האם למישהו יש את הקובץ או יודע מה אפשר לעשות בשביל שזה יעבוד?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
שלום אני משחק כבר הרבה זמן MW3 במולטיפלייר הבעיה היא שבימים האחרונים יש כמו דיליי במשחקים וזה נראה כאילו כל מי שמשחק בסרבר הרבה הרבה יותר מהיר ממני והתגובות הן איטיות יחסית לשחקנים האחרים לפי מה שהבנתי זה קשור לפינגים וכו' ,דיברתי עם הוט והם קישקשו משהו שהכל בסדר ואני צריך לעבור לחבילת גיימרים (יש לי 12 מגה) איך בודקים את עניין הפינגים ? או לחלופין איך פותרים את הבעיה הזאת? תודה לכל מי שיכול לעזור
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
זה המחשב שלי: לוח אם- GA-8N-SLI זכרונות- 512*2 של533 mhz מעבד- dualcore intel pentium D 940, 3200 mhz (16x200) presler כרטיס מסך- 7900gt לאחר הoc שעשיתי core*550 memory*890 כונן קשיח- SATA2 160GB 7200RPM לא ראפטור מה אני יכול לשפר כדי שזה יפעיל את crysis על הגדרות Mid ?
-
- 9 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש ברשותי עותק של המחשק ולאחר ההתקנה אני מנסה להיכנס למשחק והוא מסרב להיכנס , יש לי מסך שחור וזהו כמו כן נפתחת הודעה כל שהיא אך אני לא יכול לראות אותה בגלל שאי אפשר לעבור מן המסך השחור לשום דבר אחר אלה רק לכבות אותו . בבבקשה תעזרו לי אני ממש רוצה לשחק במשחק הזה וזה כבר עותק שני שאני מנסה להפעיל וזה לא עובד [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יצא לאקסבוקס ולפלייטישן.. מישהו יודע אם גם יצא גירסא למחשב?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/44208.html לא מגוחך?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
הכוונה כמה גרסאות(NTSC פאל וכאלה והאם פאל יעבוד על PS2 של NTSC
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
במסוק ומטוס, משחק מעולה! פשוט גדול, יש פה ושם תקיעות אבל אפשר להתגבר עליהן, בחנוכה אני כנראה אקנה אחד יש סרברים ישראליים? כי בדמו יש סרברים של פינג (גרמנים)140-999 כמה פינג זה טוב? (ואל תגידו לי כמה שיותר נמוך יותר טוב)
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
חברת בליזארד מפתיחה לחשוף לנו כמה יצירות חדשות מתוך היקום העלילתי של סדרת דיאבלו - ואחד מהם יביא את המשחק לדרכים בקונסולת ה-Switch לכתבה
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
- 1 follower
-
-
והאם יש דרך כל שהיא להתקין אותו על WIN 2000 ????
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
http://www.microsoft.com/windowsmobile/products/pocketpc/about/2003/jawbreaker.mspx פה הוא בשביל ה-pocket pc ואני צריך אותו בשביל המחשב.... לחבר שלי יש אותו בפוקט והתמכרתי אליו.... בבבבבבקשה... עזרו לי.......... ??? ??? ???
-
- 5 תגובות
- 749 צפיות
-
-
באמצע המשחק במשימה המשחק יוצא לווינדוס.איך אני מדלג על המשימה(משימה שישית בקמפיין),האם יש קוד שעוזר דרך המסך הראשי(כי הוא לא נכנס בכלל למשימה)?ועוד שאלה,איך אני משיג קובץ קראק ל-battlefield road to rome?
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אז ככה, חזרתי לשחק במשחק, בפעם שעברה לא ממש הצלחתי שם יש לי את הגרסה LFS_S2_ALPHA_Q כמוהן שזה דמו, לשאלה הראושנה, כיצד אני פותח את המכוניות האחרות? יש לי רק 3 מכוניות שם. יש לכם טיפים לנסיעה טובה יותר? כי קצת קשה לשלוט במכוניות, אממ דברים לספר על המשחק שאני צריך לדעת?
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש לי את המשחק, וניסיתי לשחק בו למשל איזו שעה או שתיים, זה נראה משחק עם הרבה פוטנציאל אבל מאוד קשה להיכנס אליו ויש הרבה מאוד דברים שלא ברורים לי. הרבה בהרבה מהמשימות לא ברור בכלל איך אפשר לעשות אותם. לדוגמה - במשימה השניה אני צריך לעשות Space Jump אבל הוא אומר לי שאין לי מספיק אנרגיה בשביל זה, אז ניסיתי לקנות כמה Energy Cells אבל אז הוא אומר לי שאני לא יכול לקנות אותם מסיבה שהיא לא כל כך ברורה לי. אז בקיצור, אם למישהו יש איזה מדריך (לא Walkthrough) שיכול להסביר בערך על הבסיס (מסחר, תיקונים, Targeting נורמלי וכו...) אני מאוד אשמח כי אני רוצה באמת לנצל את הפוטנציאל של המשחק הזה קצת תודה!
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
-
בעודי משחק לי לתומי כנוב מתחיל בחבילה החינמית של SC2, עליתי מול שחקן מליגת יהלום, רק מרוב הלחץ הAPM שלי ירד בחצי, אבל זאת לא הנקודה, הוא שיחק נגדי רק עם reapers וקרע אותי (למרות שעצרתי לו גל אחד בהצלחה ואני גאה בזה). הוא אמר לי שאני משודר עכשיו בלייב באיזה ערוץ שלו שנקרא mtv, והמשדר נקרא ashton kutcher. ושצריך לחפש משהו בשם PUNK'd עכשיו עשיתי על זה חיפוש בגוגל ומצאתי כמה מקומות שמזכירים את השם שלו בהקשר לסטארקראפט2, אבל לא מצאתי שום ערוץ שמשדר. אם מישהו מכיר\יכול למצוא\יכול להפנות אותי למקום שבו אפשר למצוא את הערוץ המדובר, אני אודה לו מאד. תודה.
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
יש לי את המשחק sunset riders.smc אני צריך אימולטור לשחק או את אותו משחק רק עם סיומת SMD
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/video/938138/6175703/videoplayerpop? לא יודע למה לא שומעים פה על המשחק הזה אבל הוא נראה מאוד מאוד טוב ומעניין
-
- 5 תגובות
- 748 צפיות
-
-
לא כולל שום נושא הקשור לווארז חבר שלי קנה לפני איזה 3 חודשים המשחק BATTLEFIELD2 מכיוון ורציתי להתנסות,התקנתי את המשחק גם אצלי ואהבתי... מזה חודשיים לא שיחקתי במשחק,והחלטתי לעדכן אותו ולבדוק... אבל מכיוון ואני לא רוצה להשתמש בCD KEY של חבר שלי,החלטתי לקנות CD KEY משלי באופן עקרוני,מחר אני אמור לקבל את הCD KEY שאני קונה [אני קונה סידיקי מקורי דרך MGAMERS...שקונים סידיקיז מיצרניות...דבר חוקי לחלוטין-אני משלם 89 ש"ח ומקבל חצי מוצר-כלומר-סידיקי מקורי,בלי קופסא ובלי דיסק...] אבל מכיוון ובבעלותי יהיה רק הסידיקי,רציתי לדעת האם ניתן להריץ את המשחק ללא דיסק? [באמצעות IMAGE או באמצעות קראק] חבר שלי אמר שכשהוא ניסה להפעיל עם IMAGE הפאנק באסטר סירב לחבר אותו לשרתים,עד שהוא הכניס ת'דיס…
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-


