עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by MrStereo,

    תצביעו העם תיקנו,לא תיקנו,תחכו לBETA המשך יום טוב

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  2. Started by braveheart,

    הורדתי משחק מאוד ישן מלפני 10 שנים בערך (למשחק קוראים psycho למי שסקרן) כשאני מנסה להתקין את המשחק , אני מקבל הודעת שגיאה מעצבנת שאומרת שהמשחק יכול לרוץ רק על דוס (תקנו אותי אם אני טועה)... מה הבעייה? ומה עלי לעשות כדי לפתור בעייה זו? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  3. Started by makakit,

    מישהו סיים את המשחק? נתקעתי

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  4. Started by NeptuneMB,

    התקנתי את המשחק CIV4, אני משתמש בתוכנת אלכוהול 120% כדי להפעיל את המשחק, והוא כל פעם נותן לי הודעה ש"נא הכנס את כונן הDVD שלך..". לפעמים עובד ולפעמים לא,...איך פותרים את הבעייה?! :-\ המשחק נקנה, וקראתי גם את הFAQ באתר שלהם, וזה לא עזר לי..

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  5. בסגנון בטרפילד2 וכו, לילד בן 14, מחשב ברמה בינונית (מעבד AMD 3800*2 2.2 Mhz, כרטיס מסך GEFORCE 7600, זיכרון 1GB) תודה

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%95-%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99-syndicate-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  7. Started by Wheel,

    אחרי 4 שרתים שונים מביסייטס, שבכולם אחרי מעל חודש נהיו לאגים ודרופים עד לרמה שאי אפשר לשחק. אני מחפש חברת שרתים חדשה, חשוב שהם יספקו גם ונטרילו אני מעוניין בשרת נעול עם 100 טיקרייט. המלצות?

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  8. Started by SpiritKnight,

    מישהו יודע מה הכתובת של השרת הישראלי של אמריקס ארמי.

  9. Started by maoz14,

    מי יכול לעזור לי אני רוצה להוריד באימיול אבל אני לא יודע בדיוק איזה אני מדבר על המשחק SOLDIERS OF FORTUNE 2 אני ממש מחפש תמשחק ומי שיכול להביא לי תהורדה הכי מהירה וקראק וכל מה שצריך הוא תותח תודה לכל העוזר

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  10. http://www.businessweek.com/innovate/content/jun2006/id20060622_036076.htm?chan=tc?campaign_id=rss_tech

    • 9 תגובות
    • 750 צפיות
  11. Started by gai18,

    שלום חברים יקרים תרשו לי להציג בפניכם את הפורום החדש על המשחק BLACK&WHITE, בפורום תוכלו להתעדכן, לקבל תמיכה, סתם לדבר, ולהתרשם מהמשחק, אז הנה הקישור ומאוד מומלץ להירשם ולהצטרף לקהילה הזאת שרק תלך ותקדל עם הזמן: לפורום

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  12. Started by SpLiNtEr,

    שלום לכולם, רק היום התחילה לי הבעיה, הבעיה היא שאני לא מצליח לכתוב באותיות קטנות בקונסול (באנגלית) אלה רק בגדולות, כאילו השפה לא מתחלפת במשחק, אבל ברגע שאני יוצא,הכל עובד קשור בוינדווס. מה אני יכול לעשות?, זה ממש דחוף!,אני לא יכול לעשות דברים אם אני לא יכול לכתוב באותיות קטנות במשחק.

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  13. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם יש לי סטים GOLD [זה סטים שיש בו את כל המשחקים גם את החדשים שיוצאים] יש לי רשימה גדולה של משחקים אבל דברים חדשים לא מופיעים שם. שאני הולך לחנות ועושה PURECHASE זה אומר לי your own the game "crysis warhead (raw) מישהו יודע אולי מה הבעיה? תודה [=

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  14. Started by redti,

    אני רוצה לשחק עם חברים בDIRECT CONNECT איך עושים את זה? צריך להוריד משהו? זה יהיה רק אחד על אחד או יותר? ???

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  15. Started by mbs,

    הי, זה מה שכתוב אבל... מישהו מריץ בלי SP1? האם יש בעיות? תודה!

  16. Started by elnirush,

    שלום אני משתמש חדש פה וברצוני שתעזרו לי... לאחרונה התקנתי את המחשק ET, ולאחר שסיימתי להתקין אותו הופיעה לי הודעה שיש לי בעיה עם OPENGL. אין לי מושג מה זה, או איך פותרים את זה. אני יודע שיש פתרון באתר הרשמי (enemy-terittory.com( רק שאין לי מושג למה הוא לא עולה לי... תודה רבה על עדזרתכם אלנירוש

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  17. Started by MacGyver,

    שלום...כבר הרבה זמן שאני מחפש משחק שיתן לי תעסוקה...... כל משחק אסטרטגיה יהיה טוב(וגם טקטיקה...) עדיפות למשחקים ריאליסטים....או WWII איתן

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  18. שלום,הורדתי את CRYSIS 3 וניסיתי להכנס למשחק, ותוך כדי שזה טוען את הכניסה למפה זה פותח לי ERROR: [PlayerProfiles] CGameContext"::StartGame: No users logged in שלא עשיתי פרופיל,כלומר לא פתחתי פרופיל לשחקן שלי או משו כזה. . ....עכשיו אני מנסה לעשות פרופיל ופעם אחרי פעם זה אומר לי ש השם שהזנתי בפרופיל לא טוב.. ו שמתי 1000000 שמות לפרופילים.. אני לא יכול להתחיל לשחק. .. אשמח אם מישהו יעזור לי בדחיפות

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  19. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-stalker-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d/

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  20. בכל פעם שהתקנת משחק היא דרך INSTALLWIZARD ההתקנה נתקעת וכתוב שיש בעיה בקובץ DATA2 מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  21. Started by barakbk,

    בקהילה של ETQW בויגיימס פרסמו מכירה מוזלת של המשחק של כ180 שקל. רציתי ליידע אתכם אם מישהו מעוניין במשחק. לינק: http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053041

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  22. תודה.

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  23. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איך אני קופץ ממוט למוט? המוט נימצא מעליי איך אני קופץ למלא?

    • 9 תגובות
    • 749 צפיות
  24. Started by WeGF,

    ממצב אנשים כאן דני בפעם השנייה הפעם העלתי סרטון Montage של cod http://www.youtube.com/watch?v=p64bwhrcUbE&feature=youtu.be

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות
  25. Started by The-Star,

    יצא לי במקרה לראות gameplay , נראה משחק תפקידים לא רע , מה אתם אומרים ?

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות

דיונים חדשים בפורומים