משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
תצביעו העם תיקנו,לא תיקנו,תחכו לBETA המשך יום טוב
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
הורדתי משחק מאוד ישן מלפני 10 שנים בערך (למשחק קוראים psycho למי שסקרן) כשאני מנסה להתקין את המשחק , אני מקבל הודעת שגיאה מעצבנת שאומרת שהמשחק יכול לרוץ רק על דוס (תקנו אותי אם אני טועה)... מה הבעייה? ומה עלי לעשות כדי לפתור בעייה זו? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
-
התקנתי את המשחק CIV4, אני משתמש בתוכנת אלכוהול 120% כדי להפעיל את המשחק, והוא כל פעם נותן לי הודעה ש"נא הכנס את כונן הDVD שלך..". לפעמים עובד ולפעמים לא,...איך פותרים את הבעייה?! :-\ המשחק נקנה, וקראתי גם את הFAQ באתר שלהם, וזה לא עזר לי..
-
- 7 תגובות
- 750 צפיות
-
-
בסגנון בטרפילד2 וכו, לילד בן 14, מחשב ברמה בינונית (מעבד AMD 3800*2 2.2 Mhz, כרטיס מסך GEFORCE 7600, זיכרון 1GB) תודה
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%95-%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a1%d7%99-syndicate-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אחרי 4 שרתים שונים מביסייטס, שבכולם אחרי מעל חודש נהיו לאגים ודרופים עד לרמה שאי אפשר לשחק. אני מחפש חברת שרתים חדשה, חשוב שהם יספקו גם ונטרילו אני מעוניין בשרת נעול עם 100 טיקרייט. המלצות?
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
-
מי יכול לעזור לי אני רוצה להוריד באימיול אבל אני לא יודע בדיוק איזה אני מדבר על המשחק SOLDIERS OF FORTUNE 2 אני ממש מחפש תמשחק ומי שיכול להביא לי תהורדה הכי מהירה וקראק וכל מה שצריך הוא תותח תודה לכל העוזר
-
- 7 תגובות
- 750 צפיות
-
-
http://www.businessweek.com/innovate/content/jun2006/id20060622_036076.htm?chan=tc?campaign_id=rss_tech
-
- 9 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום חברים יקרים תרשו לי להציג בפניכם את הפורום החדש על המשחק BLACK&WHITE, בפורום תוכלו להתעדכן, לקבל תמיכה, סתם לדבר, ולהתרשם מהמשחק, אז הנה הקישור ומאוד מומלץ להירשם ולהצטרף לקהילה הזאת שרק תלך ותקדל עם הזמן: לפורום
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום לכולם, רק היום התחילה לי הבעיה, הבעיה היא שאני לא מצליח לכתוב באותיות קטנות בקונסול (באנגלית) אלה רק בגדולות, כאילו השפה לא מתחלפת במשחק, אבל ברגע שאני יוצא,הכל עובד קשור בוינדווס. מה אני יכול לעשות?, זה ממש דחוף!,אני לא יכול לעשות דברים אם אני לא יכול לכתוב באותיות קטנות במשחק.
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי סטים GOLD [זה סטים שיש בו את כל המשחקים גם את החדשים שיוצאים] יש לי רשימה גדולה של משחקים אבל דברים חדשים לא מופיעים שם. שאני הולך לחנות ועושה PURECHASE זה אומר לי your own the game "crysis warhead (raw) מישהו יודע אולי מה הבעיה? תודה [=
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק עם חברים בDIRECT CONNECT איך עושים את זה? צריך להוריד משהו? זה יהיה רק אחד על אחד או יותר? ???
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
הי, זה מה שכתוב אבל... מישהו מריץ בלי SP1? האם יש בעיות? תודה!
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום אני משתמש חדש פה וברצוני שתעזרו לי... לאחרונה התקנתי את המחשק ET, ולאחר שסיימתי להתקין אותו הופיעה לי הודעה שיש לי בעיה עם OPENGL. אין לי מושג מה זה, או איך פותרים את זה. אני יודע שיש פתרון באתר הרשמי (enemy-terittory.com( רק שאין לי מושג למה הוא לא עולה לי... תודה רבה על עדזרתכם אלנירוש
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
שלום...כבר הרבה זמן שאני מחפש משחק שיתן לי תעסוקה...... כל משחק אסטרטגיה יהיה טוב(וגם טקטיקה...) עדיפות למשחקים ריאליסטים....או WWII איתן
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום,הורדתי את CRYSIS 3 וניסיתי להכנס למשחק, ותוך כדי שזה טוען את הכניסה למפה זה פותח לי ERROR: [PlayerProfiles] CGameContext"::StartGame: No users logged in שלא עשיתי פרופיל,כלומר לא פתחתי פרופיל לשחקן שלי או משו כזה. . ....עכשיו אני מנסה לעשות פרופיל ופעם אחרי פעם זה אומר לי ש השם שהזנתי בפרופיל לא טוב.. ו שמתי 1000000 שמות לפרופילים.. אני לא יכול להתחיל לשחק. .. אשמח אם מישהו יעזור לי בדחיפות
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-stalker-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d/
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
בכל פעם שהתקנת משחק היא דרך INSTALLWIZARD ההתקנה נתקעת וכתוב שיש בעיה בקובץ DATA2 מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
בקהילה של ETQW בויגיימס פרסמו מכירה מוזלת של המשחק של כ180 שקל. רציתי ליידע אתכם אם מישהו מעוניין במשחק. לינק: http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1053041
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
איך אני קופץ ממוט למוט? המוט נימצא מעליי איך אני קופץ למלא?
-
ממצב אנשים כאן דני בפעם השנייה הפעם העלתי סרטון Montage של cod http://www.youtube.com/watch?v=p64bwhrcUbE&feature=youtu.be
-
- 6 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יצא לי במקרה לראות gameplay , נראה משחק תפקידים לא רע , מה אתם אומרים ?
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-


