משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולכם אני חדש אז אם אפשר בעדינות העתקתי nba2003 מדיסק צרוב למחשב אבל כל פעם שאני מנסה להפעיל אותו מהמחשב הוא מבקש את הדיסק מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
המשחק כבר יצא לPC? ואם כן שחקתי בראשון ואהבתי אותו, אני לא רוצה סתם לקנות ואחרכך להתאכזב שזה אותו משחק רק עם גרפיקה טיפה יותר טובה..אז אם מישהו כבר שיחק אני שמח לשמוע את דעתו.
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
יש לי משחק שנקרא sonic R זה משחק מקורי ולא מועתק. ניסיתי לעשות התקנה על המחשב (פנטיום 4 2.4 דיסק 40Gb שמתוכם 15 פנויים אבל אני מקבל מיד בתחילת ההתקנה הודעת שגיאה שאין מספיק מקום כי התוכנה צורכת 90 Mb (כאמור יש 15G( פנויים. ניסיתי להחליף את כונן הסידי אבל הבעיה נשארת. יש פתרון למישהו?
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
מה המצב אחים שלי אין לי מה לשחק במחשב ! ואני צריך איזה משחק אני אוהב יריות כמו FAR CRY , בטלפילד, MAX PAYNE , ועוד. אז תביאו לי הצעות למשחקים שאתם חושבים שיפים ושמתאימים לי לסגנון. בתודה GABIG12
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
קראתי בגיימר שלווי יהייה משחק כל יום וואו. הם אמרו שאפשר להוריד את זה מהווי וגם אני עדיין לא מבין חוץ מCOD איזה משחקים בלעדיים יהייו לוי
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק medal of honor airborne וניסיתי להתקין אותו אבל זה יוצא מהמשחק כאילו לא ניסיתי בכלל להתקין... אז אמרו לי למחוק את התוכנה PhysX_7.07.24_SystemSoftware.exe..... אז הלכתי ל"הוספה/הסרה של תוכנית" וחיפשתי ולא מצאתי!! אני בטוח ב 100% שהתקנתי אותה אבל אני לא יודע איך למחוק אותה!!....איך אני מוצא אותה כדי למחוק אותה?? (גם כשאני מנסה להתקין גרסא ישנה יותר של ה PhysX הוא אומר לי שמותקנת גרסא חדשה יותר)
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
סיימתי את השלב שבו היגעתי לעולם החדש ועכשיו עני בפרק שאני נחנס אם כמה חיילים לגונגלים מה לעשות בפרק ?
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
יש תוכנה שמראה את כמות הזיכרון שהמחשב משתמש במהלך משחק - כאילו אני משחק ורשום לי בצד את מספר הMB שהמחשב משתמש (כמו ש FRAPS מראה את הFPS י)
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום , יש לי את המשחק test drive unlimited מקורי בכל פעם שאני מפעיל אותו הוא קורס ברגע שאני מגיע למפה. המערכת פשוט נופלת ואני מקבל את הודעת השגיאה המופרסמת של ווינדוס. לפעמים המחשב אפילו עושה ריסט לעצמו. אין לי מושג מה הבעיה פה וניסיתי כבר הכל. עדכון הכרטיס מסך,עדכון הווינדוס,התקנת הפאט' למשחק וכו' ועדיין אותה הודעה מעצבנת. לפני כמה חודשים המשחק היה מותקן על המחשב שלי והוא רץ בלי שום בעיה ולא הקטנה ביותר. ההבדל היחיד שיש בין מה שהיה לי אז להיום היא שאז הייתה לי ויסטה על המחשב.והיום אני עובד על XP PRO אמנם המסך שיש לי עכשיו גדול יותר אבל אני דיי בטוח שגם אז המשחק רץ לי עליו בהגדרות הגבוההות. בכל מקרה,גם ששיניתי את הרזולציה ושיניתי את ההגדרות לנמוכות יותר המחשק ע…
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני די מתמצא במשחק הזה. יש לי רק שתי שאלות 1)בצ'קליסט של 747 למשל כתוב: TRIM- SET FOR TAKEOFF. מה זה ואיך אני מסדר אתה זה? 2) מה זה TO/GA ב-AUTOTHROTTLE? אם מישהו רוצה לשחק איתי במולטי שיגיד את השם שלו בבקשה...(אני משחק בגרסת דלוקס)
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק, כשאני מפעיל אותו יש מסך שחור, לאחר כמה שניות אני שומע כאילו את הסאונד של המשחק... אבל לא מופיע לי כלום, עדיין מסך שחור, הוא לא קורס לדסקטופ או משהו. עידכנתי DIRECTX ודרייברים של ATI הכי חדש.... מה הבעיה?? תודה לעוזרים מראש
-
- 9 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני מחפשת כבר די הרבה זמן את המשחק Black and White ללא הצלחה - מי יכול לעזור לי - בבקשה
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
המשחק מורד דרך סטים (Steam) הורדה חוקית של משחק שקיבלתי בגיפט (לא נראה לי זה עובר על הכללים אם זאת הורדה חוקית). שלום, קצת פרטים שאולי יעזרו לכם לפתור לי את הבעיה: אתמול החלפתי חפצים ממשחק כלשהו (TF2 אם אתם צריכים לדעת) תמורת המשחק L4D2 (דרך Steam Beta Trade אם זה משנה, למי שלא יודע זאת תוכנה בטוחה שבה ניתן להחליף חפצים תמורת משחקים או משחקים תמורת משחקים בדרך בטוחה). בקיצור עשינו החלפה... חצי שעה אחרי ההחלפה הוא אומר לי שלדעתו העסקה לא שווה לו (לא עשיתי לו סקאם או משהו לדעתי המחיר היה הגון) הוא אמר שהוא רוצה שנחליף חזרה אני לא הסכמתי כי נתתי לו הרבה מאוד חפצים (מעל 100) ככה שאני לא אזכור מה נתתי לו והוא יוכל לא לתת לי הכל אז לא הסכמתי ומחקתי אותו... אז פתחתי את המתנה והת…
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-
-
סקר:מי יקח בסוף PS3 אוWIIאו XBOX 360?
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום לכולם, בגלל שלא מצאתי דיון ראשי למשחק הזה, אני שואל כאן: אני עכשיו בקטע שאני צריך למצוא מסמכים של הדוקטור ההיא. בדיוק עכשיו עברתי קטע שאני צריך להציל שני אנשים בזה שאני מפיל את הנברשת בתקרה (המנורה הגדולה) לתוך החדר על ידי זריקת שוריקאן על מה שמחבר אותה לתקרה. מה אני אמור לעשות עכשיו? תודה, אלון
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
Call of Duty 4: Freedom's Last Stand *ספוילרים בנוגע לסוף של המשחק, אם לא סיימת את המשחק אל תמשיך לקרוא* בסוף CoD4..גריגז מת, גאז מת, וקפטן פרייס לכאורה מת. כל ארבעת הפרשים מתים, אבל...יש עוד מישהו שנשמר בסוד, שנמצא מעל ארבעת אלו. [סרטון טעינה] מסופר בחדשות על ההתפתחויות החדשות ברוסיה, המצלמה משתנה ממסך הטלוויזיה לשולחן שעליו מונחות תמונות של כל הארבעת הפרשים שכתוב עליהן "חוסל". כף יד הולמת בשולחן, נשימות כבדות. "זמן לתכנית X, השמדת ארצות הברית. התחילו עם ניו יורק" מכאן, משחקים את קפטן (קודם, והוצב בUSA עכשיו) Soap בתור קפטן גדודי אוויר מיוחדים במרכז ניו יורק. אתם תלחמו במרכז ניו יורק (ברחובות ובתעלות הביוב) מגנים על האזרחים האמריקאים בעוד כשהם מפונים מרחובות ניו יורק. וב…
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
המשחק הוא משחק אונליין למי שלא יודע. לשם שינוי זה משחק שאני ממש נהנה לשחק בו. דומה מאד ל-LINEAGE 2, רק עם גרפיקה טיפה יותר משופרת. יש לי כמה שאלות: כדי לשדרג את הנשק ולגרום לו לזהור אני צריך 2 משאבים: XEON ירוק ו-XEON-אדום. את הירוק אני יכול להשיג ע"י פירוק חפצים שאני מוצא. האם יש איזה אתר שמראה אילו מפלצות נותנות את האדום? בנוסף, יש עוד רכיב שקשור לקסאון שנקרא: COMPOUND XEON. כשניסיתי לקנות אותו מופיעה לי הודעה: U DONT HAVE ENOUGH BATTLE EXPERIENCE (הוא דורש 30). איך אני פותר את הבעיה הזאת? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
זה מין מרוץ מכוניות חדש שיצאה או שאמור לצאת. זה אמור להיות בעולם פוסט אפוקליפטי, שבו הם עושים מרוצי משחקים יש שם כל מיני מפלצות ושטויות ונראה לי שזה של ACTIVISION, יש למישהו רעיון ?
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
לדעתי זה משחק אדיר, כבר יש לי אותו 3 ימים ואני מכל רגע ! זה נכון שהוא לא מחדש כ''כ הרבה לג'אנר אבל בכל זאת משחק מומלץ!
-
- 4 תגובות
- 751 צפיות
-
-
לא בטוח שאני בפורום הנכון. המפרט שלי הוא כזה. Pentium 4 HT 3.4GHz 2x 512 SDRAM DDR GeForce 7600 GT 256mb DDR3 משחקים חדשים (כגון Rainbow Six Vegas או Transformers) מקרטעים ביותר גם באפשרויות הכי נמוכות. ותהיתי, *האם יש בעיה במחשב שלי *או האם הרחבת זכרון ל2 גיגה תעזור. *או שמא פשוט כרטיס המסך שלי מיושן (מה שיהיה מאוד מבאס). תודה מראש, בן אדם שמקווה שהוא לא עשה השקעה גרועה.
-
- 5 תגובות
- 751 צפיות
-
-
מצאתי יומן שמכיל (ומתעדכן) לגבי כל האירועים החמים בסצינה, מקווה שתשתמשו בו. הדבר הכי מיוחד בו, זה שהוא מספק לנו את הזמנים לפי ה time zone שלנו (משנים ~+2), לא צריך לחשב כמה זמן זה בדיוק. http://www.esportcalendar.com/ תהנו, וסתם בשביל הדיון בעד מי תיהיו ב IPL5 ולמה?
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום, היום התקנתי את המשחק :gladiator sword of vengence ואני רוצה לציין שזה משחק עם גרפיקה מאוד יפה! אבל השליטה שם ממש על הפנים, וגם אי אפשר להגדיר אותה מחדש...... ניסיתי להגדיר את השליטה מחדש ועכשיו הוא לא יכול לזוז לא משנה איזה כפתור אני לוחץ! למישהו יש את המשחק הזה ואולי יכול לעזור לי? מה דעתכם על המשחק (אם יש לכם אותו כמובן)? מה עושים אחרי שרואים את הסרטון שהוא מדבר עם שתי ילדים אחד עם מסיכה של פרצוץ עצובו השני פרצוף שמח! אני מתחיל לרוץ במן שדה כזה ואני צריך למצוא דברים מסויימים מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
כשאני נכנס למשחקי אימון, יש לי מסך לבן כזה... (אבל כתוב למטה מקשים כאילו המשחק עובד רגיל) ואז אם אני לוחץ עוד פעם ENTER אז המשחק קורס ויוצא ל-DESKTOP יש למישהו יש פיתרון לבעיה? תודה לעוזרים מראש נ"ב בעבר הייתה לי בעיה שהמשחק קרס כמעט אחרי כל משחק, אז התקנתי פאטצ' שאמור לתקן את זה: Virtua Tennis 3 v1 1 Update-RazorDOX וזה באמת תיקן... הבעיה קרתה רק בכרטיסי ATI (ככה הבנתי מפורומים בחו"ל) אבל עכשיו יש לי את הבעיה עם המשחקי אימון...
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-


